Diskuze
U metra nejde zaparkovat. Kobylisy a Ládví volají po zpoplatněných zónách
Děkujeme za pochopení.
J97o39z66e59f 10S52t83e67b27i29l21a
Osobní i autobusová doprava by mela končit u metra Letňany. Zvýšila by se vytíženost metra a nemuselo by každé druhé končit v Ladvi, a ROPID by se přestal vymlouvat nevytiženosti C-čka do Letňan..
M92a81r57e84k 42Š13i93m46o12n
Jenže to by tomu musela odpovídat silniční infrastruktura. Silnice číslo 608 - tedy bývalá silnice první třídy číslo 8, která u Zdib přibírá silnici číslo 9, stahuje všechen provoz právě do Kobylis. Do Letňan vede sice R8, ale ta je placená a plná kamionů a pro velkou část dojíždějících je to objížďka. Buď bude existovat nedálniční spojnice ze Zdib do Letňan, nebo bude P+R v Kobylisích, i za cenu vykoupení pár chalup.
E55v13a 46P19r50o19c12h97á44z44k70o96v25á
Rozumné je iniciovat změnu v místě bydliště a ne přenášet svoje problémy na Prahu a ještě chtít aby to Praha platila.Není to nešikovné ale nepohodlné.Já taky nemám klid-zrovna tuto neděli budu mít pod okny až do 22:00(což v reálu znamená do 23:00)hudební festival.Tak já bych si zajela relaxovat k někomu na zahradu.Zadarmo-benzín dám k úhradě na nádraží to mám daleko
A65u91g74u95s79t 98F13o37r30m45á19n13e62k
Jako vždy - nejjednodušší způsob je zavést poplatky, místo toho, aby se už konečně postavilo hlídané parkoviště.
N49i54k54o52l93a 72Č14e25c94h
Namísto toho, aby se politici a ouřadové zamysleli nad tím, jak nedostatek parkovacích míst vyřešit, raději zase utáhnou šrouby a řeknou si o další peníze na svou zbytečnou činnost.
Na severu chybí další masivní P+R, jako je v Letňanech. Přitom pozemky přes ulici naproti tomu P+R v bezprostředním dosahu vstupu do metra patří z části státu, městu a dopravnímu podniku. Tak kde je sakra problém, líní úředníci?
K93a91r57e18l 89D50r84d33a
Poznámka k penězovodu "placené parkování". Jako že peníze řidičů se pak dají dát do zlepšení stavu. Na to zapomeňte. Praha 11 měla projekt Háje, Opatov, Chodov, Roztyly. Dle rozpočtu, ten provoz placeného parkování požere sám o sobě to, co se vybere. Něco stojí vybudování, něco stojí servis (servisní parta, vybavení, auto, platy), než se vstupní půjčka zaplatí, už je třeba investovat do obnovy parkovacích automatů. Stále hrozí, že to bude ztrátové a zaplatí to všichni obyvatelé městské části.
Takže je to systém, v kterém si řidiči platí za to, aby byly dokonaleji šikanováni. Jiný účel placené parkování v Praze nemá.
Praha 11 to řešila mohutnými modrými zónami, aby místní těmi svými 700 Kč ročně alespoň trochu udrželi ekonomiku celého projektu v černých číslech. A tady se mluví o 400 Kč...
K81a58r23e77l 26F65l19o46r32i93a42n
Každá rozumná radnice by řešila P+R plochy a domy před 10-15 lety, když se metro u Ládví plánovalo a dělalo. Jenže to by tam musel sedět někdo s vizí delší, než je jeho funkční období.
Placený zóny zkomplikují život všem a na situaci se nic nezmění. Aut neubude, hluku taky ne, ale radnice na tom aspoň vydělá. Bravo.
Co bude dál? Už někdo konečně začne řešit nějaký parkovací dům nebo velký plac? Nebo budeme jen kasírovat?
N67i37k15o87l68a 56Č52e91c50h
P+R na Ládví je už od začátku. Akorát za těch 10 let od spuštění metra zase zhoustl provoz natolik, že už nestačí jak toto, tak i to velké P+R u stanice Letňany.
E92v98a 69P96r82o48c70h18á62z51k96o62v60á
A proč si myslíte,že ten kdo bydlí na Dejvické a pracuje na Žižkově jezdí do práce autem?
Parkoviště se měla stavět už u nádraží v Kladně,Roudnici,Kralupech....tam mají dojížděči zaparkovat a hupky do čistého,moderního vlaku na novém nádraží kde je zároveň občanská vybavenost s dostatečnou otvírací dobou a po příjezdu do Prahy přestoupit na kvalitní MHD
K88a83r33e88l 45D15r70d78a
Ptal jsem se známých mimopražských, mají pravidelně u nádraží za Prahou vykradené auto. Je zde jen pár míst pod kamerou, zbytek je zaparkován kde se dá a na auta, co zde bez dozoru stojí hodiny se zaměřují místní zloději. A jde o místní servisy, které si berou ze zaparkovaných aut náhradní díly.
Po dvou vloupačkách jim přišlo rozumnější parkovat v Praze. Navíc je to pro ně nešikovné. Cesta k vlaku je jak do centra Prahy. A pak dlouhé intervaly, takže s čekáním na vlak jsou za stejnou dobu už v Praze.
Problém jsou dopravní zácpy, takže se vyplatí jet před 7.
Co aby Praha moderní hlídaná P+R v okolí Prahy dotovala?
J71o49s69e36f 64M51i29k31u92l41í41k
Už jste viděli ty 4 metry široké chodníky po Praze 6, po kterých nikdo nechodí? Jen se tam běžte podívat a budete vidět proč, není parkovací místo. Kecy, že se nedá kde zaparkovat.
Jinak prosím o odůvodnění, k čemu jsou tyto zelené pásy? K ničemu, jen na sraní pro psy. Takže se podívejte, kolik je tady volného místa na vybudování parkovišť. Jenže ono je jednodušší pro zastupitele osázet ulice značkami park. zon, než aby vytvořili parkoviště. Ono ty parkoviště by totiž nebyly pro jejich voliče, ale pro cizáky, kteří přitom drive v těchto oblastech take mohli bydlet, ale holt už v paneláku bydlet nechtěli.
Tady je například křoví pro úchyláky. Taky na nic. Normálně by se daly přidělat další místa.
Na katastr se dívat už nehodlám, ale stejně to budou městské pozemky. Takže vážení je to o neschoposti politiků.
K40a60r30e78l 55D67r36d97a
Technická, netušil jsem, že mapy.cz umí Street View - tak díky - je to zde funkce "panorama".
Jinak stejně spíš doporučuji mapy google a Street View, pohled je ostřejší při zvětšení a je zde možnost krátké URL adresy, což je do diskusí mnohem vhodnější.
P60a85v78e33l 37O14b76d25r13ž45á67l17e85k
Postavilo se Metro, aby lidi nejezdili do centra auty.
Jenže ani ho začali opravdu využívat a auta odstavovali u konečných stanic.
Tak zavedeme zóny, ať tam zaparkovat nejde.
Logika?
J79o28h31a58n 10Z70i27n95g50e86l
Lež! Po zpoplatněnych zónách volají jen zastupitelé.
Po napadení v autoservisu v Řepích zemřel muž, druhého policisté zadrželi
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kapitán Smoleňák: A máte příběh pro Netflix! Džegrův gól nás povzbudil
Hráči na kladenské střídačce euforicky vyskočili, stadion vibroval a kotel nadšeně zpíval: My chcem...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
Nymburk se s Olomouckem natrápil. Opavští obhájci udolali Ostravu
Obhájci titulu basketbalisté Opavy vstoupili do čtvrtfinále ligového play off s Ostravou vítězstvím...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...