Diskuze

U metra nejde zaparkovat. Kobylisy a Ládví volají po zpoplatněných zónách

Kvůli každodennímu návalu zejména mimopražských aut chce radnice Prahy 8 zpoplatnit parkování v okolí Kobylis a Ládví. Oblast přitom do návrhu nových parkovacích zón zařazena nebyla. Nový systém parkování by v Praze měl začít fungovat už v listopadu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Osobní i autobusová doprava by mela končit u metra Letňany. Zvýšila by se vytíženost metra a nemuselo by každé druhé končit v Ladvi, a ROPID by se přestal vymlouvat nevytiženosti C-čka do Letňan..

0 1
možnosti

Jenže to by tomu musela odpovídat silniční infrastruktura. Silnice číslo 608 - tedy bývalá silnice první třídy číslo 8, která u Zdib přibírá silnici číslo 9, stahuje všechen provoz právě do Kobylis. Do Letňan vede sice R8, ale ta je placená a plná kamionů a pro velkou část dojíždějících je to objížďka. Buď bude existovat nedálniční spojnice ze Zdib do Letňan, nebo bude P+R v Kobylisích, i za cenu vykoupení pár chalup.

3 1
možnosti

Rozumné je iniciovat změnu v místě bydliště a ne přenášet svoje problémy na Prahu a ještě chtít aby to Praha platila.Není to nešikovné ale nepohodlné.Já taky nemám klid-zrovna tuto neděli budu mít pod okny až do 22:00(což v reálu znamená do 23:00)hudební festival.Tak já bych si zajela relaxovat k někomu na zahradu.Zadarmo-benzín dám k úhradě na nádraží to mám daleko

0 0
možnosti

Jako vždy - nejjednodušší způsob je zavést poplatky, místo toho, aby se už konečně postavilo hlídané parkoviště.

1 1
možnosti

N51i83k13o70l65a 63Č45e89c23h

12. 6. 2015 10:48

Namísto toho, aby se politici a ouřadové zamysleli nad tím, jak nedostatek parkovacích míst vyřešit, raději zase utáhnou šrouby a řeknou si o další peníze na svou zbytečnou činnost. Rv 

Na severu chybí další masivní P+R, jako je v Letňanech. Přitom pozemky přes ulici naproti tomu P+R v bezprostředním dosahu vstupu do metra patří z části státu, městu a dopravnímu podniku. Tak kde je sakra problém, líní úředníci? ;-O

2 0
možnosti

K77a14r16e35l 31D79r21d95a

12. 6. 2015 10:12

Poznámka k penězovodu "placené parkování". Jako že peníze řidičů se pak dají dát do zlepšení stavu. Na to zapomeňte. Praha 11 měla projekt Háje, Opatov, Chodov, Roztyly. Dle rozpočtu, ten provoz placeného parkování požere sám o sobě to, co se vybere. Něco stojí vybudování, něco stojí servis (servisní parta, vybavení, auto, platy), než se vstupní půjčka zaplatí, už je třeba investovat do obnovy parkovacích automatů. Stále hrozí, že to bude ztrátové a zaplatí to všichni obyvatelé městské části.

  Takže je to systém, v kterém si řidiči platí za to, aby byly dokonaleji šikanováni. Jiný účel placené parkování v Praze nemá.

  Praha 11 to řešila mohutnými modrými zónami, aby místní těmi svými 700 Kč ročně alespoň trochu udrželi ekonomiku celého projektu v černých číslech. A tady se mluví o 400 Kč... Rv

0 0
možnosti
Foto

Každá rozumná radnice by řešila P+R plochy a domy před 10-15 lety, když se metro u Ládví plánovalo a dělalo. Jenže to by tam musel sedět někdo s vizí delší, než je jeho funkční období.

Placený zóny zkomplikují život všem a na situaci se nic nezmění. Aut neubude, hluku taky ne, ale radnice na tom aspoň vydělá. Bravo.

Co bude dál? Už někdo konečně začne řešit nějaký parkovací dům nebo velký plac? Nebo budeme jen kasírovat?

1 1
možnosti

N79i68k49o94l45a 58Č24e44c82h

12. 6. 2015 10:36

P+R na Ládví je už od začátku. Akorát za těch 10 let od spuštění metra zase zhoustl provoz natolik, že už nestačí jak toto, tak i to velké P+R u stanice Letňany.

1 0
možnosti

A proč si myslíte,že ten kdo bydlí na Dejvické a pracuje na Žižkově jezdí do práce autem?

Parkoviště se měla stavět už u nádraží v Kladně,Roudnici,Kralupech....tam mají dojížděči zaparkovat a hupky do čistého,moderního vlaku na novém nádraží kde je zároveň občanská vybavenost s dostatečnou otvírací dobou a po příjezdu do Prahy přestoupit na kvalitní MHD

3 0
možnosti

K91a55r66e70l 93D47r54d18a

12. 6. 2015 10:02

Ptal jsem se známých mimopražských, mají pravidelně u nádraží za Prahou vykradené auto. Je zde jen pár míst pod kamerou, zbytek je zaparkován kde se dá a na auta, co zde bez dozoru stojí hodiny se zaměřují místní zloději. A jde o místní servisy, které si berou ze zaparkovaných aut náhradní díly.

  Po dvou vloupačkách jim přišlo rozumnější parkovat v Praze. Navíc je to pro ně nešikovné. Cesta k vlaku je jak do centra Prahy. A pak dlouhé intervaly, takže s čekáním na vlak jsou za stejnou dobu už v Praze.

  Problém jsou dopravní zácpy, takže se vyplatí jet před 7.

  Co aby Praha moderní hlídaná P+R v okolí Prahy dotovala? ;-)

0 0
možnosti

Už jste viděli ty 4 metry široké chodníky po Praze 6, po kterých nikdo nechodí? Jen se tam běžte podívat a budete vidět proč, není parkovací místo. Kecy, že se nedá kde zaparkovat.

Jinak prosím o odůvodnění, k čemu jsou tyto zelené pásy? K ničemu, jen na sraní pro psy. Takže se podívejte, kolik je tady volného místa na vybudování parkovišť. Jenže ono je jednodušší pro zastupitele osázet ulice značkami park. zon, než aby vytvořili parkoviště. Ono ty parkoviště by totiž nebyly pro jejich voliče, ale pro cizáky, kteří přitom drive v těchto oblastech take mohli bydlet, ale holt už v paneláku bydlet nechtěli.

http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.4670897&y=50.1254427&z=17&l=2&pano=1&pid=6402013&yaw=1.236&fov=1.257&source=firm&id=290487&q=praha%2C%20l%C3%A1v%C3%AD

http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.4672034&y=50.1266256&z=17&l=2&pano=1&pid=6402054&yaw=4.674&fov=1.257&source=firm&id=290487&q=praha%2C%20l%C3%A1v%C3%AD

Tady je například křoví pro úchyláky. Taky na nic. Normálně by se daly přidělat další místa.

http://www.mapy.cz/zakladni?x=14.4669922&y=50.1271092&z=17&l=2&pano=1&pid=6402071&yaw=4.139&fov=1.257&pitch=-0.002&source=firm&id=290487&q=praha%2C%20l%C3%A1v%C3%AD

Na katastr se dívat už nehodlám, ale stejně to budou městské pozemky. Takže vážení je to o neschoposti politiků.

1 3
možnosti

K60a27r26e40l 34D82r28d64a

12. 6. 2015 9:50

Technická, netušil jsem, že mapy.cz umí Street View - tak díky - je to zde funkce "panorama".

  Jinak stejně spíš doporučuji mapy google a Street View, pohled je ostřejší při zvětšení a je zde možnost krátké URL adresy, což je do diskusí mnohem vhodnější. ;-)

https://goo.gl/maps/FJ9Co

0 0
možnosti

Postavilo se Metro, aby lidi nejezdili do centra auty.

Jenže ani ho začali opravdu využívat a auta odstavovali u konečných stanic.

Tak zavedeme zóny, ať tam zaparkovat nejde.

Logika?

3 1
možnosti

Lež!  Po zpoplatněnych zónách volají jen zastupitelé.

5 1
možnosti