Diskuse k článku

Radnice Prahy 6 požaduje, aby trať z Dejvic na letiště vedla v tunelu

Rychlodráha na pražské letiště a dále do Kladna opět rozděluje vedení Prahy 6 a projektanty stavby. Vedení Prahy 6 totiž chce, aby na území městské části koleje vedly tunelem. Druhá strana ale s podobnou cestou nepočítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a27r65e21l 32D52r13d29a 6713365647859

Měli jsme možnost ve Všetatech vedle nádraží koupit RD od známého. Pěkný pozemek. Na zahradě jsem dělal fotky. Každých 5 minut tady frčel vlak, do toho hlášení pro cestující z nádraží a cinkot šraněk. Bylo mi z toho zle. Jak když máte trvale v sousedství lunapark. Prý si místní časem zvyknou a je to pak v pohodě. Rozhodně to ale nebylo o klidném bydlení. Barák pravidelně vykradený, takže alarm nutností. Opilci z vlaku metali na pozemek pravidelně prázdné flašky... Dokonce jsem jednu letící viděl za dne a osobně.

  Všetaty, to je také moderní tichá železniční trať, které se místní vůbec nemusí bát? ;-D

0/0
15.6.2015 11:21

K68a83r78e25l 50D37r32d53a 6223315337539

(Ti opilci, to se myslí cestující, co se vypotáceli z vlaku a metli flašku do dáli - někomu na místní zahradu.)

  A konzultace s dalším Kladeňákem. "Lístek na vlak stojí z Kladna 2x tolik, co na autobus. Na autobusu jsem z bytu za 5 minut. Na nádraží to mám 20 minut pěšky a místní autobus bych pro cestu na nádraží neuplatil. 

  Nejvíc lidí bude jezdit do Prahy ze sídliště Kročehlavy, a tady vyhrávají jednoznačně autobusy.

  Dokud nebude lístek stát stejně či méně jak lístek na autobus, nikdo z Kladna vlak vážně používat nebude. Konkurence autobusu je tady roky a dráha nemá absolutně ochotu jít s cenou jízdného dolu. Vlak na Kladno je pro někoho patrně jen dobrý byznys. Jiný význam nemá." Rv;-)

0/0
15.6.2015 12:36

R72a16d95e95k 34N60o27v50a74k 9594833569190

Srovnejte s tvrzením paní Kolinské o čtyři měsíce zpět.

Buď neví co mluví anebo ji někdo hrubě manipuluje

http://zpravy.aktualne.cz/domaci/na-letiste-vlakem-za-20-minut/r~4bda6492b91b11e4aff10025900fea04/

0/0
13.6.2015 19:15

J25i51ř47í 42P16r94a91ž44á42k 9470762601762

Z většího koláče upadne více drobečků. A podzemní varianta by byla hooodně velký koláč.

+1/0
13.6.2015 15:44

K14a57r77e31l 73D36r94d41a 6673595457169

Jak tak koukám na mapy. Železnice na Ruzyni je. To nám budovatelé trati na Kladno tají. Přímo vedle letištní dráhy je trať na Slané a dokonce přípojka ze Středokluk. Dostat nádraží pod terminál je vlastně banalita. 1,5 km kolejí. Jen je tato trať pro spojení do centra Prahy nešikovná.

  Tak mi přijde, že železniční mafie vymyslela totální podraz na kasu EU. Mermomocí chce přes protesty obyvatel Prahy 6 obnovit železnici přes Dejvice, vybudovat kapacitní spojení na Kladno a když to půjde, tak se tedy napojí i letiště. Dá se to vyhazování peněz přitom hezky prodávat pod označením "železnice na letiště". Mohutně a tvrdě za to lobuje a nezkušená Krnáčová jí na to ještě skáče. 

  Tak trochu mají železniční budovatelé chování řidičů osobáků. Egoisticky prosazují svůj zájem na úkor ostatních. Hlavně se nacpat s železnicí do centra Prahy. On tuto trať opravu ocení významný počet obyvatel Prahy 6, aby se nedalo zvážit její úplné zrušení a nahrazení moderním řešením? Mám známé na Kladně. Opravdu Kladeňáci touží v mohutném počtu po železnici na Masaryčku? Dát jim metro na Dlouhé míli s terminálem a parkovištěm P+R, budou nejspíš spokojeni více.

  Není ta trať přes Vokovice jen živenou nostalgií, jak je to hezké, klikaté a mezi domy, úplné mašinkové kolejiště, a že takový odkaz pradědů nesmíme zrušit, asi jako plačky za tramvaje na Václaváku? ;-)

0/−6
13.6.2015 8:18

A33l46e75x47a44n93d33r 94K68o40s22t79k15a 8792258386614

To byl v první ředě podraz radních, kteří si nakoupili (tehdy) bezcenné pozemky v Motole, načež tam dovedli metro a záhadně zbohatli prodejem lukrativních parcel. Praha měla možnost se stát moderním městem s metrem až na letiště. Místo toho se postavil tento paskvil.

+2/0
13.6.2015 8:57

K73a58r29e73l 83D22r91d95a 6383195297239

Ale mě to přijde logické dát metro sídlištím Červený vrch, Petřiny, Řepy, Na Dědině. Navíc B mi přijde dost dlouhé a tím nešikovné, takže přestup na A na Zličíně mi přijde také velmi vhodný.

  A samotný Motol, je vcelku běžné, že MHD primárně poskytuje spojení k nemocnicím. Ani to není nelogické řešení.

  Pak je třeba řešit Středočechy a snižovat IAD v Praze, což je asi úplně to nejdůležitější. A teprve až pak má smysl řešit letiště a prestiž Prahy.

+1/−1
13.6.2015 10:15

J82a83n 87F95u98l71í54n 3683936129811

Jak jste proboha přišel na metro na Řepy a na Dědinu? O tom se nikdy doopravdy a vážně neuvažovalo!

0/0
13.6.2015 10:59

K36a80r44e27l 64D51r68d55a 6793135167319

To je možné, pokud "vážně" je nějaká skupina Magistrátu. Jako vize se to běžně uvádí. Navíc by bylo logické, pokud se prosadí železnice na letiště, protáhnout trasu A nejprve z Motola na Řepy a Zličín.

  (První mapa, co jsem otevřel má prodloužení A na Řepy v roce 2015.) ;-D

0/−1
13.6.2015 11:33

J71a57n 13F72u90l34í52n 3963946849481

No jako "vize" snad možná kdysi ano. Prodloužení na Řepy asi mapa, kterou jste jako první otevřel má, ale první mapa prodloužení metra to určitě nebude. :-)

0/0
13.6.2015 11:38

J26i38ř95í 27P83r25a65ž16á67k 9790552461462

Do Motola se vozí většinu dne jen vzduch. Naprosto nelogické, zbtečné. Pomohlo to jen taxikářům, protože Bém zakázal ve Veleslavíně přípravu na větvení na Dědinu a letiště. Proč napojíte Řepy, když jsou na kapacitní tramvaji? Z Řep by do centra jezdili přes Veleslavín? To je tramvaj rychlejší.Kdyby byly peníze, tak ano.

+1/0
13.6.2015 15:53

K12a77r74e41l 85D50r73d43a 6793775657349

Tramvaj jede 20 minut k Andělu, 35 minut za "dobrého větru" na Václavák. Přitom generuje povrchový výlet cestujících, kteří při cestě na Žižkov na povrchu překáží ostatním 50 minut.

  Trasa A by dala Václavák z Řep za 20 minut. Žižkov za 25 minut. Řepy by se tak významně přiblížily centru. Stoupla by cena bytů, zvedla by se dostupnost zaměstnání atd. 

  Smysl by mělo propojení trasy A se Zličínem z hlediska Středočechů a návazných spojů a z hlediska místních pří jízdách za nákupy a zábavou. Takže by to majitel obchodního centra určitě uvítal. (Pak by dával větší smysl i ten Motol.) K tomu by se otevřelo elegantní cestování za prací ze Stodůlek do Dejvic.

  Zdá se mi to velmi užitečné. Hlavně ta změna pohledu, že všichni musí jezdit ze sídlišť přes centrum.

0/0
13.6.2015 17:43

J51i67ř81í 77P69r59a84ž40á94k 9940102361542

Metro z Motola by mělo být propojeno s trasou B přes Řepy, stejně tak i C z Jižního města s A přes Hostivař. Přestupní stanice v centru jsou už maximálně vytížené. Jen na to nejsou peníze.... Nebo okružní trasa?

+1/0
13.6.2015 18:29

J50i71ř64í 46P98r63a91ž12á66k 9350882561762

nevíte o čem píšete. Kude byste vedl trasu? Existuje jednokolejka přes Dejvice tu je třeba zdvojkolejnit, elektrifikovat, doplnit stanice. Přes letiště se také jen tak nejpříměji nenapojíte.

+2/0
13.6.2015 15:49

K65a18r44e74l 82D58r28d61a 6593735977349

Mám to níže. (Jestli je to na mě.) Buštěhradskou bych zařízl v Ruzyni u průmyslové zóny a do centra zrušil.

  Má se stavět Pražský okruh od letiště přes Suchdol. Přidal bych souběžně k němu novu přímou trať. Oříšek by byl nějaký ten tunel v Lysolajích s klesáním na Podbabu. Trať bych napojil na stávající směrem na Masaryčku.

  Pro Kladno a letiště by to byla opravdu rychlodráha. Nádraží na letišti by se dalo koncipovat lépe pro rychlíky.

  Z té Buštěhradské se snažíme stvořit metro, přitom ta trať od bydlení v okolí odrazuje a v podstatě nikdo takové řešení nepotřebuje. Kolem trati převládají zanedbaná území. Prahu 6 by zrušení železnice přes Dejvice mohlo pozvednout. (Nové bydlení, rekreace, cyklostezka.)

0/0
13.6.2015 18:02

J89i19ř95í 61P15r16a81ž73á14k 9410982111772

Ve většině metropolí je nějaká S-Bahn. Železnice musí umožnit přestup na metro, tedy minimálně do Veleslavína. Odbočka na letiště je 4 km. EIA už je schválená pro soukromého investora. Buštěhradka by zrychlila podstatně dopravu do centra, ubylo by několik tisíc busů denně, obsloužila by Dědinu, Liboc, .....

0/0
13.6.2015 18:34

K42a77r12e42l 49D11r55d88a 6223815287319

Pokud začnou vlaky v Praze fungovat. Zatím je to jen taková vize budoucnosti. A když vidím prostředí Masaryčky a Hlaváče, místa kde chcípl pes a kam se roky nedala koruna, rád se takové službě zcela vyhnu. Trochu mi to přijde jako sázka na outsidera, preferovat Buštěhradku.

0/−1
13.6.2015 22:46

J60i29ř26í 77P35r88a21ž90á48k 9740722811152

Buštěhradka je dnes jednokolejná. jelikož má rozdílné vzdálenosti mezi stanicemi, tak nelze provozovat vlaky v pravidelném taktu, např. 10 minut. Čekáním na vykřižování v každé stanici se ztrácí čas i atraktivita pro cestující. Bez rekonstrukce se s tím nepohne. Ale je jisté, že to bude jedna z  nejvytíženějších tratí. Navíc umožní rozvoj podél trati do Kladna-stoupnou ceny pozemků, ubyde IAD v Praze, na každé zastávce P+R,...

+1/0
14.6.2015 12:45

K14a29r81e74l 12D60r76d45a 6733145257509

Jen to v Česku ještě nikdo nikdy neviděl. Mám několik lidí z Kladna, vlak je nezajímá, jezdí autobusy. Pražané vlaky také významně neužívají.

  Varianta zrušit Buštěhradskou na Praze 6 je podle mě také platná. Chtěl bych slyšet pro a proti. Pokud ji nahradím novou tratí, případný přínos pro Kladno zůstane nedotčen. Na letiště a do Kladna se bude navíc jezdit rychleji bez zastávek po Praze 6. (Pak by mělo smysl i metro na letišti jako přestup pro Kladeňáky na dopravu Prahy 6.)

  Kdekoliv se v Česku kouknu na vlaky, nemám pocit, že bydlení kolem trati vzkvétá. Zpravidla je to o problémech s ostatní dopravou (šraňky, kolony, podjezdy, bariéra pro okolí), zanedbaném území kolem trati a hluku. Nádraží generují kriminalitu. Chtělo by to nejprve dokázat, že vlaky mají v Praze skutečně smysl.

0/0
15.6.2015 6:27

J59i27ř33í 95P78r11a96ž23á42k 9830552611572

Buštěhradku Kladeňáci nepoužívají právě proto, že je jednokolejná, nemá pravidelné intervaly, nemá dost stanic v Kladně, není u každé stanice P+R.  Navíc dnes je železnice dražší než bus. Rychlost mimo Prahu má být až 120 , v Praze až 80, moderní bezemisní tiché vlaky, pravidelné intervaly.

Metro na letiště už z A nelze prodloužit, protože Bém zakázal osobně stavebně připravit odbočku na Dědinu a letiště. Železnice na letiště by byla lepší než metro. Rychlejší, z letiště nikdo nechce zbytečně stavět na každé stanici metra, ale chce dojet do centra. 

Na nové trati snad nebudou úrovňové přejezdy. Zo by byl nesmysl. V docházkové nebo dojezdové vzdálenosti k železnici se bude rozvíjet výstavba domků. Hluku od moderní trati bych se nebál. Smysl vlaků v Praze můžete odhadnout porovnáním s Berlínem, Římem, nebo Londýnem. Např. v Římě na letiště autem je to otázka i 1,5 hod, dle zácpy na silnicích, která je vždy, vlakem jste tam pohodlně za 30 min.

0/0
15.6.2015 8:03

K36a15r19e89l 86D93r13d38a 6603435957359

To byla řeč o odbočce na Veleslavíně, ale roky se maluje trasa A na letiště od Motola, ta odbočka Řepy - letiště měla být za Motolem. (Bém prostě ušetřil v této etapě, podle mě.)

  Úrovňové přejezdy? Liboc je rozvrtaná tratí jak myší kolonie. Určitě tam mezi domky nějaký úrovňový přejezd bude (vidím přechod pro chodce a úrovňový přejezd, co Veleslavínská?). Takže tyto přejezdy zrušíme a místní odkážeme na stoleté podjezdy v okolí? A pak se tam bude lépe bydlet... ;-)

0/0
15.6.2015 11:10

J16i47ř78í 67P54r24a55ž21á61k 9840392931662

Bém pojistil taxikářům lukrativní rita z letiště o další roky. Přes Motol by na letiště skutečně nikdo nejezdil. Podívejte se na mapu. I provozní náklady by byly ohromné.

Stanice Dejvice a Veleslavín budou podzemní v každém případě, takže mimoúrovňové křížení.

0/0
15.6.2015 16:04

J51i94ř70í 83P91r71ů45š35a 7225542335719

Zjevně je nejvyšší čas z Lužné vytáhnou Sergeje a začít v noci zásobovat letiště palivem. To byl najednou tlak aby se rychle stavělo a elektrifikovalo aby poklesl hluk.

+5/0
13.6.2015 7:50

Z35d83e26n30ě46k 30Z66a89b98a52v93a 1592434746384

Cítím zde rukopis Tondy Blaníka...

+1/0
13.6.2015 4:04

A40l16e45n73a 29F79i94r30s52t17o66v75a 2507344880797

Každé město na světě, které má Metro, má také připojení metrem na letiště. Tak se Praho snaž a prodluž Metro z Motola na letiště!

+2/−6
13.6.2015 0:43

Z34d43e82n88ě71k 93Z41a48b18a37v75a 1512514766344

Milá Alenko z říše divů - není to pravda. Napadá mne Moskva a Mnichov... Problém metra je, že má max. 80kmh a soupravy nemohou jezdit na povrchu (dlouhé úseky)

+1/0
13.6.2015 4:02

K57a95r16e94l 16D19r59d51a 6543875957769

Moskva a Mnichov mají letiště desítky kilometrů od centra. Ruzyně je na tom zcela jinak.

0/0
13.6.2015 7:35

K39a62r89e48l 74D63r24e34x19l41e55r 8506439501420

a to něčemu vadí? Za jak dlouho jste nyní na přestupu třeba na Můstku.....metrem do centra by to bylo zcela jistě 20-30 min....ve Francii  z CDG letiště asi 50 minut.....takže mě by metro plně vyhovovalo

0/0
17.6.2015 19:02

Z80d70e67n53ě10k 64Z89a51b91a37v81a 1842284256834

Moskva a Mnichov ne - a je to dobře

0/0
13.6.2015 4:06

Z40d43e83n97ě63k 18Z54a46b36a76v87a 1622104486644

ono se to tu nejprve nezobrazilo - asi kontrola cenzorem před zveřejněním - tak sorry za 2. příspěvek  ;-)

0/0
13.6.2015 4:21

A60l53e71x67a26n69d82r 30K51o76s73t72k48a 8552468806384

To už nepůjde, bylo by to příšerně daleko.

0/0
13.6.2015 6:56

J92i57ř24í 17P59r51ů78š71a 7265302265339

Paříž, Vídeň taky? Metro až na letiště je nesmysl letiště negeneruje takové množství lidí se tam relativně drahé metro vyplatilo. Navíc když by tam jela souprava jednou za půl hodiny.

+2/0
13.6.2015 7:45

K75a37r51e53l 72D31r40d55a 6563665707599

Vedle Ruzyně je sídliště, další zastávka měla nabírat do metra lidi z Kladna. Napojit pražské letiště znamená postavit diskutabilní 1 nebo 2 stanice metra navíc. Což  jsme už zvládli (Depo Hostivař, Letňany...) Nebylo by to poprvé. Přitom by z toho byla významná mezinárodní prestiž.

  Navíc to metro na Ruzyň přes Motol bylo naplánované a schválené.

+1/0
13.6.2015 8:29

J62a55n 86F44u81l97í80n 3403176339931

Omyl. Schválené to nikdy nebylo. Pouze se hovořilo o výstavbě jako 2. etapě. To mělo za cíl jen zavřít lidem huby, vážně to nikdy myšleno nebylo. Tato varianta padl přesně v okamžiku, kdy se metro z původní plánované trasy stočila na Petřiny a Motol. Poděkovat lze jistému starostovi Chalupovi a pak nějaké Kousalíkové.

+1/0
13.6.2015 11:04

K55a17r45e46l 22D26r47d96a 6663105357539

Není to slovíčkaření? Schválené, slíbené... Roky se uvádí trasa metra na letiště přes Motol. A najednou to nejde.

  Já bych řekl že Dědina a letiště padly až s nástupem Krnáčové, kdy se tvrdě řeklo "žádné metro, bude to jako jediná železnice". A lámat se to začalo, když se prosadila trasa D.

  Možná hrají roli peníze. Metro staví Praha, železnici prý republika. A přitom za to posbírají volební hlasy pražští politici. Takže železnice je pro pražské politiky geniálním řešením.

  (On se vedle toho ještě šmudlá DPP s tramvají na letiště. A pokud jde o investice a náklady, byla by tramvaj za hubičku.)

0/0
13.6.2015 11:43

J96a44n 95F12u72l58í97n 3593466899531

S obsahem vašeho příspěvku nesouhlasím (doufám, že mi na toto právo neupřete :-)).

Slovíčkaření to rozhodně není. Píšu ve svém předchozím příspěvku důvod, proč se trasa na letiště přes Motol uvádí. Vážně to však opravdu nikdy nebylo.

Krnáčová své názory taky mění (viz její vyjádření, že tunel pro rychlodráhu by byl drahý a její otočka o 180 stupňů po přibližně 14 dnech).

A tramvaj? Ta má končit pouze na "starémů letišti, takže toho moc nevyřeší. Navíc je proti její výstavbě velká loby z Liboce a zatím vyhrává.

0/0
13.6.2015 11:50

K56a95r95e91l 37D43r31d45a 6913685147579

Tramvaj má nejdelší navrhovanou variantu až před Terminály 1 a 2.

  To metro jen "jako finta" se mi nezdá, protože média roky psala o metru na letiště přes Motol a Dědinu.  

  Tady naopak opakují ty peníze. Praha na metro nemá. Železniční stavitelé patrně na rychlodráhu sehnali peníze z EU, jinak by to platila republika. Tak je to najednou nejlepší řešení a Praze se hodí vykládat, že nejde o spojení Prahy s letištěm, ale Česka s letištěm. ;-D

http://domaci.ihned.cz/c1-49460120-z-ruzynskeho-letiste-se-do-prahy-pojede-tramvaji-metro-asi-nebude

0/0
13.6.2015 12:09

J97a64n 85F93u42l40í29n 3723916629301

Váš doporučovaný článek je víc jak 4 roky starý. Je to podobné jako s tím prodloužením z Motola na letiště ve 2.etapě. Jistě víte, že i u tramvaje se uvažuje o konečné v poli poblíž OC6 a jednou, snad, možná i prodloužení až na letiště. ;-D

A ta finta s prodloužením metra z Motola byla právě proto, aby se získaly předvolební body za to, že se povedlo vůbec metro s Dejvic prodloužit. Kdyby se tenkrát na rovinu řeklo, že z Motola už dál v tomto století to nepovede, tak by se neschválilo ani to prodloužení do Motola.

+1/0
13.6.2015 12:21

J43a46n 46F12u77l66í57n 3353446189271

Nikde v diskusi jsem taky nečetl nic o tom, že se docela vážně  uvažuje o novém sídlišti pro 15 tisíc obyvatel místo ruzyňských kasáren. A to bude taky potřeba nějak na dopravu napojit. Ta tramvaj by se tak i docela hodila.

0/0
13.6.2015 12:25

K90a88r26e29l 54D69r33d77a 6883605377409

To Vaše "vážně", vždyť je to vždy otevřené až do okamžiku než vyrazí bagry. Praha zájem o metro přesměrovala na D. Tím je A o daleké budoucnosti. No a? Má cenu diskutovat konspirační teorie?

  Sledoval jsem čerstvé diskuse kolem tramvaje Na Dědině. Najdete i novější podklady. Opět tam byla vize, že by tramvaj mohla jít až před Terminály. Třeba, pokud bude zájem...

  Jen jsem teď našel, že za konečnou tramvaje Na Dědině má vzniknout směrem k Evropské další obchodní centrum. Což překopává představu tramvaje vedené snadno k OC6. Asi majitel pozemku nelenil a nenechal si vnutit tramvaj,

  A nové sídliště Na Dědině. Opět jen vize. Pokud se pozemky uvolní, pokud bude zájem developerů... Slušela by tady stanice metra protože trať Vlastinou je hrůznost. A stejně hodlá DPP užít pro trať armádní pozemky. Co aby našel celé řešení zde? ;-)

  (Případně, byla by špatná trať Evropskou, třeba před OC6, která by končila Na Dědině či u nádraží Ruzyně a sídliště obkroužila?)

0/0
13.6.2015 18:30

J48a14n 18F72u13l26í16n 3693806649421

Nějak jsem nepochopil, co jste svým příspěvkem chtěl říci. Nikdo tady žádné konspirační teorie nediskutuje. Máte ale pravdu, že pokud se nekopne krumpáčem, tak je všechno možné. Co platí dnes může být zítra jinak. Přesto si myslím, že má ale smysl o těchto věcech diskutovat, právě ve stádiu jejich zrodu třeba i na takovéto diskusi. Váš použitý výraz "No a?" je pro věc škodlivý.

   Další obchodní centrum poblíž OC6 u plánované konečné tramvaje je známé od samého začátku, není to žádná nová věc. Ví se z plánů kde by mělo být i jeho náplň. Žádnou představu to nepřekopává, žádný majitel v tom nehraje roli, v tom se mýlíte.

   Nové sídliště v ruzyňských kasárnách je sice zatím jen vize, ale tato vize je už rozhodně dál než například byl předchozí navrhovaný studentský  kampus. DPP pro stavbu tramvajové trati o využití armádních pozemků zatím neuvažuje, i když je mu to celkem logicky doporučováno. TT má být postavena co nejdříve (záměrně kvůli vám ale neuvádím uvažovaný termín, abyste mne nechytal za slovíčka), zatímco výkup či spíše převod armádních pozemků je řešení na dlouhé lokte. Ale jak píši výše, co platí dnes může být zítra jinak.

   Vedení TT ulicí Vlastinou vůbec není taková hrůznost, jak píšete. První takové úvahy jsou dokonce z roku 1954. Hrůznost je jen momentální konkrétní zpracování plánu a projektu výstavby, který prozatím naštěstí EIA smetla či možná jen oddálila do přepracování.

   Vedení TT po Evropské bylo rovněž konzultováno a promýšleno, ale z různých důvodů se ukázal tento nápad jako nesmyslný, či řekněme nevyhovující. Detaily jsou ale nad rámec této diskuse, proto je nezmiňuji.

0/0
13.6.2015 18:55

K74a58r90e96l 29D66r35d21a 6783235887479

Viděl jsem Vlastinu, kde jedna kolej trati a snad vozovka v jednom směru měla jít po armádních pozemcích. Mezi kolejemi měly být zachovány stávající stromy. Tedy pruh zeleně se stromy uprostřed dvojkolejné trati, kam se chodec bude bát vstoupit... Samozřejmě pak zrušení toho parkoviště u sídliště.

  Nevím jak je to aktuální. Místní to smetli ze stolu díky nové křižovatce s Evropskou.

  To co popisujete tomu opět neodpovídá. Jak když vycházíte ze zcela jiných informací.

  To "no a?" je reakce na to, jak stále diskusi shazujete, zda jde o "vážné" či "nevážné" informace. Přitom si myslím, že sám nevycházíte z dobře ověřených informací. Tedy ano, myslím si také, že diskuse má smysl a není třeba informace zatracovat předem. ;-)

0/0
13.6.2015 22:42

J93a15n 26F20u73l13í68n 3843406819181

Jen na vysvětlenou, jsem místní (už hodně roků) a mám o věcech, které zde zmiňujete velice podrobné informace. Nic shazovat jsem neměl a nemám v úmyslu, ale vaše informace, které tu píšete jsou spíše fámy než seriózní informace.

     Nikdy nebyla vytvořena jediná skica, plán či projekt, kdy by TT vedla po armádních pozemcích, jak vy tady píšete. Máte to poněkud zmotané dohromady. Pruh zeleně ano, stromy ano, trasa vedená tak, že zabírá místo současné plochy pro parkování ano, a t.d.

     Nikdo nic nesmetl jen kvůli křižovatce s Evropskou. Uvažovaná "křižovatka" je jen jeden z diskutovaných problémů. A jen na okraj nikoliv křižovatka (uvažované křížení TT z Evropské do Vlastiny), ale odbočka z Evropské pár desítek metrů za současnou benzinovou pumpou.

Z vašich všech příspěvků je zřejmé, že nejste v obraze a jen jste různě někde něco zahlédl, slyšel, přečetl. Nemám žádný důvod vás ale neustále opravovat a psát, že se mýlíte. Hlavně si myslím, že naše pře ostatní zrovna dvakrát nezajímá. ;-)

Píšete tu všelijaké nesmysly a proto diskusi s vámi končím.

Přeji vám dobrou noc. :-)

+1/0
13.6.2015 23:11

K15a62r73e58l 84D31r27d12a 6563205347829

Nastudujte si laskavě schvalovaný projekt, půlka Vlastiny je řešena s využitím armádních pozemků, bude zde také káceno nejvíc vzrostlých stromů.

  Praha 6 zaslala připomínky ve smyslu, že proti samotnému prodloužení nic nemá, ale zásadně nesouhlasí s novou křižovatkou s Evropskou - Navigátorů. (Tedy nejde jen o jeden z bodů diskuse.) Mělo by se hledat jiné řešení křižovatky Evropská - Vlastina (včetně úseku Vlastina před školou) nebo projekt zastavit.

  Jak jsem to tušil, diskusi od počátku rozvrtáváte, abyste ji nakonec ukončil. Kde zůstaly Vaše úvahy, kdo této diskusi škodí? ;-)

  Patrně se neshodujeme, a to ani na věcech, které jsou dány černé na bílém. Pokud si myslíte, že máte vysoce relevantní informace jako místní obyvatel, je to zarážející. Vaše, dle mého, "neznalosti" mě děsí, pokud asi nějak takto místní o projektu rozhodují. ;-)

http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA876

0/−1
15.6.2015 7:21

K54a95r78e35l 58D31r35d26a 6613355247709

V EIA je 6 variant tramvajových tratí na letiště. Ani jedna varianta neuvažuje trať po Evropské s následnou odbočkou k sídlišti Na Dědině. (A tedy vynechání trati ulicí Vlastinou.) Přitom smyčka se zastávkou Nádraží Ruzyně by v případě vlaku na letiště měla smysl. Nicméně, "nesmyslné" úvahy nediskutujeme, že ano. ;-)

0/−1
15.6.2015 7:32

J77a97n 10F94u94l77í94n 3573436759811

Prodloužení metra z Motola na letiště je naprostý nesmysl. Jedině, když se pak bude vybírat za okružní jízdy Prahou.

0/0
13.6.2015 11:01

J90i66ř92í 75P36r56a94ž85á89k 9830802421652

Podívala jste se na mapu?

0/0
13.6.2015 15:54

J77a33n 42K35o19b56ě90r52s36k58ý 1860166321273

Vážená Praho 6, jdi s tím už někam. Bydlím tady, ale proti rychlodráze nic nemám. Proč to pořád musíš blokovat ? Chtěla jsi metro ? Už ho máš. Tak dopřej prosím i ostatním pohodlné cestování. Současná jednokolejka je na rozpadnutí a bude se s tím muset dřív nebo později dělat. A ty to moc dobře víš ! Toto je jen odklad problému.

+12/−1
12.6.2015 22:00

K17a61r42e38l 35D20r30d95a 6443915377589

Vlak centrem Prahy 6 mi přijde jako totální konina. Nebyla by cesta Buštěhradskou dráhu tady zrušit? Nahradil bych jí novou luxusní rovnou tratí přes Lysolaje a Horoměřice rovně za nosem přes letiště do Kladna. Tedy podél Pražského okruhu, což by mohlo znamenat stavbu za jedny peníze. Dalo by se od Vltavy vystoupat na Podbabě?

  Stávající trať Prahou 6 bych přetvořil na cyklostezku. To by byla bomba Stromovka - Hradčanská - Veleslavín - Ruzyně. Veleslavín metro bych vypustil do ztracena a koukal bych jednoho dne metro dostat také na letiště. ;-)

0/−12
12.6.2015 19:29

K89a14r40e38l 80D92r27d66a 6383275537619

Samé mínusy? Jsou ty Lysolaje technicky schůdné? Protože stavět dálnici se vším potřebným a současně s tím hned vedle trať mi přijde jako elegantní řešení, kde by se dalo spojením akcí výrazně ušetřit. Navíc jsou tady pozemky blokované pro státní dopravní stavbu. Pokud se hledají 3 mld., tady třeba leží třeba 10 mld., které se zbytečně vyhodí za dvě souběžné dopravní stavby.

  Padla by pomalá klikatá trať přes Prahu 6 s řadou zastávek. Tedy něco jako parodie na trasu metra, kterou místní ani moc nepotřebují, která spojení na Kladno zdržuje tak, že polovina vlaků na všech zastávkách stejně zastavovat pro místní nebude.

  Buštěhradská vede hustou zástavbou. Bylo by účelnější ji přetvořit na ulici a cyklostezku. Pozemky uvolnit, postavit pár vilek a zajistit prostor na relaxaci. Železniční trať obtěžující celé okolí v husté městské zástavbě je pěkná pro fandy železnic, ale tím to tak končí.

0/−1
13.6.2015 7:10

Najdete na iDNES.cz