Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské dopravní tepny jsou přetížené. Městské části je chtějí zklidnit

Nejvytíženějšími ulicemi Prahy projedou denně desítky tisíc aut. Jde například o Strakonickou, Spořilovskou či V Holešovičkách. Cesty těmito frekventovanými dopravními tepnami zaberou místo několika minut i hodinu. Městské části je proto chtějí zklidnit. Způsobů, jak si s množstvím aut poradit, ale mnoho není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E92v32ž45e86n 36P93o55l58á76k 3398428551963

Neříkal náhodou pan Hudeček, že Praha potřebuje zahustit

+1/0
13.6.2015 21:01

M20i96c64h40a76e67l72a 61T71i29c91h85á 3316204131689

To je ale bezva napad, stavet "rezidencni ctvrt" u tak frekventovane silnice jako je Strakonicka :-P

+2/0
13.6.2015 18:06

J71a82n 98D45l17o36u22h12ý 8966880243190

tak se prostě zklidní, no ;-D

0/0
20.7.2015 12:56

M69a50r41t38i43n 17H72o92r93ň18á87k 7451281402

no nevím, dopravní situace byla v Praze pro mě kritická když jsem ji před 4roky opouštěl

0/0
13.6.2015 10:03

J17a11n 34Z83a67b32a72b59a 8414314158424

Hlavně by potřebovali výrazně zklidnit ti, co ty hovadiny vymýšlí...

+8/0
13.6.2015 8:39

P93a23v17e50l 31J16e27ř41á32b38e21k 7291912364127

Strakonická se výrazně zhoršila po otevření okruhu a vyvedení kamiónové dopravy z Jižní spojky od Barrandova ke Spořilovu.

+2/0
13.6.2015 0:56
Foto

Z24d32e53n51k91a 44J81a52v54ů79r34k39o82v86á 6630177465259

achjo..cesta je přes parkoviště na okraji s dobrým napojením na MHD - nejépe metro,např. Strakonická má bohužel metro až na Smíchově a tam navíc není ani kde zaparkovat,od J nebo Z je to lepší,ale musí se využít parkoviště u NC,kde je to omezené dobou otevření či nehorázným zpoplatněním

+7/0
13.6.2015 0:27

P36a66v50e85l 76J75e65ř17á17b21e24k 7731322694447

Strakonická má "metro" od Radotína. respektive vlak která lidi doveze až do centra města za pár minut.

Znám lidi, kteří na vlak přesedají leta a naprostá spokojenost.

Jenže i tam je nulová možnost parkování. Tedy Radotín až Smíchov.

+2/0
13.6.2015 0:54
Foto

Z77d30e67n95k49a 61J87a23v88ů76r66k44o51v19á 6930177125539

metro má od vllaku tu výhodu,že v jeho rámci se dá přesedat a dostat se do i jiných částí Prahy,než do středu,vlakem je tohle komplikovanější,ne každý pracuje v centru

+1/0
13.6.2015 8:55

J78o16z59e35f 58S25t46e40b76i69l59a 3825197115137

... radním by opět slušelo postarat se o rozvoj Prahy, třebas začít nějakým slušným "tunelem" ;-)

+2/0
12.6.2015 22:32

V86á47c12l29a33v 36Č58e10r15m43á66k 4813570157624

Jo, plnou silnici vyřešíme tím, že jí ubereme pruhy nebo snížíme rychlost. To může napadnout jenom idiota. Dtto plánovaná likvidace dopravy na Vinohradské nebo Veletržní.

+17/−2
12.6.2015 20:30

J41i17ř23í 96P21r28a41ž89á89k 9350882781772

Je to paradox, ale skutečně snížením rychlosti se propustnost komunikace zvýší. Výrazně se zkátí rozestupy aut.

0/−4
13.6.2015 6:15

R21a84d15e79k 96N49o89v70a80k 9524523729710

To možná, ale o to víc přibude emisí zplodin z automobilů, které budete dýchat vy a vaše děti

+1/0
13.6.2015 7:37

J92i53ř10í 20P82r97ů69š55a 7625712905699

Nejvyšší propustnost je ale při rychlosti okolo 70km/hod.

+2/0
13.6.2015 9:32

J22a80n 60Z57a32b50a21b50a 8524304188934

případně kousky těchto hlavních tříd uzavřeme úplně a auta necháme kličkovat v úzkých okolních jednosměrkách...

+2/0
13.6.2015 8:41

R75o20m76a61n 20P68o45l30á52č20e18k 5576909305

To je super logika... Zklidnovat, omezovat, ale aby postavili pořádné P+R to ne...

Viz Černý most... R10,D11 a vlastně i kolinská 12 a je směšných 450 parkovacích míst...

Od Strakonické dokonce žádné není a to ani nemluvím o pořádném napojení na MHD.... (Radotín s 36 místy snad nelze ani počítat...)

+17/0
12.6.2015 20:20

J36i17ř86í 50P72r33a28ž49á27k 9480592391102

R^

0/0
13.6.2015 6:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.