- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako chápu, že se dopraváčtí odboráři chtějí vybrat svoje nadstandardní dovolené, ale ty bláboly o přizpůsobení nižší poptávce si vážně nechte od cesty, MHD v Praze není nikdy tak nacpaná jako o prázdninách.
Byl by takový problém k článku raději přidat odkaz na schéma přímo na webu DPP, kde je to ve formátu PDF, kde si to člověk může zvětšit podle potřeby? Takhle když se z toho udělá natvrdo obrázek s nějakým ne úplně nejvyšším rozlišením, který ani nijak zoomovat nejde, tak v něm některé popisky jsou čitelné hůř...
http://www.dpp.cz/download-file/10830/souhrnne-schema-tram-metro_1-7-7-8-2015.pdf
Konečně se opraví trať od Smích. nádraží do Hlubočep. Ta je v hrozným stavu.
Tento úsek bude bohužel opraven jen provizorně, tj. výměnou starých panelů za nové nebo použitelné revitalizované. Tj. zas to moc dlouho nevydrží. V tomhle úseku se pořád čeká na začátek výstavby směrem od nádraží k Lihovaru, která má mít za následek i napřímení a změnu vedení Nádražní ulice. Tj. kompletní oprava kolejí od podloží, ta tam z hlediska možných promarněných nákladů zatím proběhnout nemůže. Skutečně pořádně se během letošní výluky opraví pouze trať v úseku od nadjezdu železniční trati přes zlíchovskou soutěsku k zastávce Hlubočepy.
S tým Barrandovom jde to potěšujúce, lebo aspoň tý vyžratý panelákový paprikovja z teho sídliská tam, budú nútěný horem dolú aspoň cez to leto nútěný chodíť peškom a urobja dačo pre svoje zdravije a možno aj shodija tjé kilá špeku, čo za tjé letá, keď si tými tunelámi na tem sídliskú ibá vozidli v eletričkách tjé svoje zadníce.
A móžu zkúsiť chodíť aj tým Priekopským údoliem a pritem poznajú krásy prírody a zoznámija sa so životom tých luděj na okráji spoločnosti, čo tam v tých hájikoch letá žijú a zpestrujú tú už tak zaujímavú krajinú na okraju velkomestá.
Já vám pražákům začínám rozumět čím dál míň