Diskuze

VIDEO: Pusťte se volantu, nabádal řidiče radní a rozdával lístky na MHD

V pražské Korunovační ulici se ráno rozdávaly celodenní jízdenky na městskou hromadnou dopravu. Stalo se tak v rámci propagace ročních kuponů, které od července vyjdou o více než tisícovku levněji. Řidiče v kolonách obdarovával pražský radní pro dopravu Petr Dolínek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autem se po Praze jezdí proto, že cesta, která sockou trvá 45 minut, jde autem za 12...

2 0
možnosti

Záleží na tom odkud, kam a jakou trasou jedete. Neplatí to vždy, že je auto rychlejší. Především jízda do centra, na delší vzdálenosti, kde můžete využít metro, je s MHD rychlejší a levnější. Ale ono ve prospěch auta hraje roli více faktorů. Pohodlí, možnost více zavazadel, absence nežádoucích spolucestujících...

1 0
možnosti

M53a17r80e48k 76H52r40u82b76y

26. 6. 2015 16:46

Az budou kolem Prahy dostatecne kapacitni P+R, tak ta doprava muze dost poklesnout. Do te doby holt dojizdejici venkovane nemaji na vyber.:-P:-/

0 1
možnosti

Jasně, že mají na výběr. Jenže svůj výběr nepromyslí do detailu. Já se ve své disertaci zabývám dopravní obslužností v aglomeracích. Zrovna před pár dny jsem zjistil, že na jednom malém osídleném území ve Frýdku-Místku není žádná zastávka veřejné dopravy. Ta lokalita má cca 100 domů a žije v ní podle posledního sčítání 322 lidí. Pro tolik lidí už stojí za to udělat linku, která jezdí aspoň 4x denně. V současnosti tedy všichni aktivní obyvatelé musí jezdit autem. A teď si vezměte, že si takoví lidé usmyslí, že tam ani žádný autobus mít nechtějí, protože prý dělá hluk. Tohle všechno znamená, že klid a nízký nájem je vykoupen nekonečným ježděním a cukáním v kolonách. Odstěhují se někam do háje a pak se diví, že k nim nic nejezdí.

1 0
možnosti
Foto

Potom tedy doufám, že páni a dámy z radnice také jezdí MHD. Nebo káží vodu a pijí víno?

4 0
možnosti

Prý uklízečka a vrátný jezdí MHD :-)

0 0
možnosti

Nemá náhodou Dolínek dost jiné práce? Třeba vybírat ředitele ROPIDu?

0 0
možnosti

Mladého sosana už vybral - takže má po šichtě.

Čekal jsem že to bude spíš akce ochmýřeného  Stropnického - tahle famílie udělá cokoliv, aby o ní psali - na koncertě filharmonie na Hradě jsem je viděl naživo - děs běs... RvRvRv

0 0
možnosti

Jezdit mastnou tyčí??? Nikdy!

0 0
možnosti

Tak si tu šaltpáku občas utřete. A vemte i volant, určitě ho máte taky zaprasenej a uslintanej.

0 0
možnosti

Patrně může být rád, že se většina držela volantu dál, místo aby mu vysvětlila jak děkuje za změny v MHD.

3 0
možnosti

Dolínku, vrat raději 123 k Andělu !;-O

1 0
možnosti

Opravdu zase PR na úkor daňového poplatníka. Z cizí se to dobře dává, nepředpokládám, že by Dolínek rozdával jízdenky,  koupil ze svého.Rv

2 0
možnosti

Klídek, Rittig mu jich na Panenských ostrovech natiskl pár navíc.

0 0
možnosti

P21e30t78r 27K41e48ř

26. 6. 2015 14:03

To je tedy opravdu "typická" trasa řidičů nalézajících se v Praze. Z Hradčanské na Václavák!;-D Co kdyby se chytil za nos a použil skutečnou cestu. Z Letňan na Anděl, nebo ze Zličína na Skalku. Takto vypadá skutečná a typická trasa. Pak by ale ty krásné výpočty neseděly. Dále díky neexistenci funkčního obchvatu se většina aut zbytečně žene do centra, i když tam vůbec nechce! Už pouhá systémová řešení by uvolnila provoz. A pokud nabídnou MHD zdarma, pak se teprve projeví skutečný úbytek. Do té doby nikoli.

7 1
možnosti

K tomu poslednímu, ono to jízdné tvoří jenom malou část toho, to MHD ročně sežere, většina jsou dotace. Takže je možné, že kdyby se zrušilo na jedné straně jízdné a na druhé straně celý systém jeho kontroly a výběru, tak by to možná vyšlo finančně skoro neutrálně. A ač jsem odpůrce jakýchkoliv dotací, tak je mi jasné, že ideálního stavu, tj. MHD max tak soukromá a jakkoliv nedotovaná a neptotěžovaná, asi za stavající politické kostelace dosáhnout nelze. Takže proč ne MHD zdarma.

A z Hradčanské na Václavák je asi nejlěpší jít pěšky ;-). Když už teda člověk na ten Václavák musí, ono tam nějak moc nutných cílů nějak ani není ...

A magitrát by měl hlavně spíš zkoumat, jak se lidé v Praze chtejí dopravovat sami o sobě a podle toho se řídit a ne že bude naopak lidem vnucovat nějakou "jedinou správnou" představu, jak se mají dopravovat.

3 0
možnosti
Foto

To bude paráda ten prázdninovej provoz MHD. Tradiční omezení spojů a plus 8000 lidí. To se to bude třeba na lince C metra mezi stanicemi Florenc a Kačerov ve špičce krásně jezdit...

0 0
možnosti

a to ještě mezi Jižňákem a Kačákem nebude v červenci jezdit

0 0
možnosti

Kdyby doprava nebyla tolik ovlivněna politickými rozhodnutími, tak bych se jí profesně zabýval velmi rád. Ale v tomhle stavu to prostě nejde, je to kolikrát boj s větrnými mlýny. Přesto všechno by si ale někteří řidiči měli uvědomit, že automobilismus nemůže narůstat donekonečna, ulice nejsou nafukovací a zvýšením kapacity komunikací a statické dopravy se problém vyřeší jen na velmi krátkou dobu.

2 1
možnosti

Tak to by se meli za nos chytnout predevsim radni. A zkusit premyslet. Treba ze pred tim nez bude dokoncet obchvat a nez budou vystavena VELKOKAPACITNI parkoviste u metra, auta z ulic proste nedostanou. Musi zacit od zakladu. Ne vymyslet kraviny ktere ulice uzavrou a ze Legerku zuzi o jeden pruh. To nic neresi a resit nebude.

3 0
možnosti