Diskuze

Na pražskou jízdenku dojedete do Kladna už na jaře příštího roku

Hromadná doprava na Kladensku by se měla od března příštího roku sloučit s tou pražskou. Lidé by tak na jednu jízdenku měli jezdit jak po Praze, tak i regionu. Propojení bude navazovat na pilotní projekt zapojení Mělnicka a Neratovicka, který byl spuštěn v dubnu letošního roku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J43a83k12u11b 43V38a98l58e35š

23. 7. 2015 16:21

40kč tam, 40kč zpět, 80kč 5x týdně, to máte 400; 1600 za měsíc. Zóna 1 - 300 Kč. A teď babo raď, vždyť to stojí jen 40kč za jízdu ;-D

0 0
možnosti
JG

Jen Vás opravím, Kladno se nachází v rámci systému PID ve třetím pásmu! Ale i tak se to vyplatí.

Vstupem CSAD Kladno do systému PID dojde k výrazné změně v konkurenčním prostředí autobusové dopravy na Kladensku. A obávám se, že to bude mít za následek zhoršení dopravní obslužnosti. Vycházím z následující zkušenosti:

Společnost ExpresCard zajišťuje mimo jiné spojení Letiště Praha-Lidice- Buštěhrad-Hřebeč-Kladno. Před několika roky CSAD Kladno zavedlo linku A25, která v mnoha spojích kopírovala linky konkurenta (+-15min). Ve spojení s kartou KLID (kladeská integrovaná doprava) to mělo za následek zrušení daných spojů zajištovaných ExpresCarem v pracovní dny z důvodu nerentability (o víkendech A25 nejezdí). Problém nastal o prázdninách, kdy taktéž linka A25 nejezdí, a tu  nastal problém, kdy mnoho lidí nenašlo vhodnou alternativu za chybějicí spojení! Po několikaletém boji občanů i odborů se podařilo prosadit, aby ty nejdůležitější spoje linky A25 jezdily i o letních prázdninách. Nemluvě o tom, že v současnoti má linka A25 tři různé trasy, takže je nutné bedlivě studovat jízdní řád, protože podle trasy se mění i zastávky v rámci obcí.

0 0
možnosti