- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co mají pořád s tím přečíslováním tramvají za jízdy? Místní pochopí, že v době výluky k nim místo 5 nebo 20 jede třeba 5786, ale pro turisty, kteří v té tramvaji jedou, to musí být pěkné zděšení, když se oznámí, že linka má jiné číslo. Přitom by stačilo třeba pravidlo, že nižší číslo bere sloučenou linku.
Jak jinak chcete řešit konečnou dvou linek na mistě, kde není obratiště?
A co tu trat uplne zrusit a nechat to na metru, tramvajich na evropske a patockove a na nejake nove bus lince od metra?
Tohle se o Vinohradské tvrdilo obdobně a teď už pomalu 2 linky nestačí poptávce.
Premyslim, zda za poslednich 5 let byl nejaky rok, kdy by na Petrinach nebyla rozkopana tramvajova trat (ci by na tramvajovy pas alespon nebyla svedena auta).
Loni , předloni ...každý rok . Kdo to sakra plánuje ?
Tak doufám, že alespoň přiblíží tramvajovou zastávku Petřiny blíže k metru...