Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Pražané se svezli „černou hubou“. Metro A jezdí už 37 let

Pražané a návštěvníci hlavního města se mohli v neděli svézt historickou sovětskou soupravou metra 81-71, slangově označovanou jako „černá huba“. Pro přepravu cestujících běžně není využívaná už deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51a75r19t72i32n 82P62r18o52s50t45ý 9550723300339

to je uz pomerne nova, pokud ma zarivky.. Pamatuju si, ze jeste driv jezdily metra s zarovkama v takovych bilych pulvejcich :-) a vzdy zhasl vagon, kdyz prejizdel z jedne na druhou napajeci kolej...

0/0
9.8.2015 23:47

R80a88d61o80s12l62a76v 61K67l24a47u36d81a 5324438274772

Jenže pouze na céčku. Tohle je výročí otevření áčka:-P

+8/0
10.8.2015 6:24

M20i24l47a25n 96C64h56a63l24u39p89a 7754366867533

Vzhledem k současné imigrační vlně je nutno dávat pozor, aby článek nevyzněl rasisticky!

+15/−1
9.8.2015 21:50

D97a94v49i31d 10S89u73c33h69ý 1726560948708

"Pražané se svezli „s černou hubou“.

kazdodenni realita...

+24/−1
9.8.2015 19:13

K25r47i70s26t67ý22n21a 55B51e22n66e50š46o82v47á 5154236466383

Trapne

0/−12
10.8.2015 6:31

J34a71k10u94b 78R45o31u38s 3883230574502

Ty seš trapná!

+3/0
10.8.2015 6:36

2725934838173

šlo by tyto vozy vrátit do provozu? ty nové, zvlaště na Céčku, jsou strašný akvária, kde se nehne vzduch....

+1/0
9.8.2015 18:44

M28i67c73h37a65l 70C84h85a82l93u78p87a 6328320869863

Něco tam fouká od stropu, přišlo mi, že to je asi i chlazený.

0/0
9.8.2015 19:56

J35a51n 81V33a85l23o97u25c72h 6422757338230

prostředek střech je zvýšen, na jedné straně nasávací otvory pro jeden směr jízdy, na druhé opačně. Čili při rychlosti 80km/h dojem chladu vzniká prostým prouděním této "sovětské klimy". A jelikož nyní máme normy na vše, máme i na bezprůvanové větrání (tedy ve vozech typu M1 na "C" se "vzduch ani nehne" a do nových tramvají se dávají malá výklopná okénka k ničemu) či na max. teplotu topného tělesa, aby se cestující nepopálil, když sahá kam nemá (a tudíž se vůz nevytopí). Holt už v normách na ochranu blbců doháníme USA...

+3/0
10.8.2015 8:21

M32i53c92h94a20l 52C30h15a28l69u59p43a 6448330939593

To určitě ne, myslel jsem v M1. Pokud se zavřou dveře, tak minimálně u zadních dveří začne něco funět od stropu, za jízdy to je slabší a ve stanici to cítit není. Přijde mi to i chladnější než je vzduch ve stanici.

0/0
10.8.2015 10:12

E47v43ž19e35n 34P27o84l17á57k 3648468441873

Nešlo, zbyla jen tato souprava, téměř všechny ostatní šly na rekonstrukci.

+2/0
9.8.2015 20:30
Foto

B23r66o54n21i52s17l69a64v 64G78a39b91r75y82š 2302759151

Sověti jsou hrozně těžké stroje. Nasazením lehčích českých souprav M1 se aspoň oddálily problémy s nosností Nuselského mostu.

0/0
9.8.2015 22:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.