Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oprava haly hlavního nádraží bude dražší o desítky milionů korun

Konstrukce haly pražského hlavního nádraží, kterou od začátku letošního roku opravuje společnost Metrostav, je v mnohem horším stavu, než se čekalo. Zrezivělé jsou například nosné ocelové sloupy nebo dva z oblouků držících klenbu nad nástupišti. Dodatečné práce by měly vyjít na zhruba 80 až 100 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90l51a10d68i42m70í93r 87F52i78b87i55g65e29r 5514771771674

Stojí to 100 let a podle toho co píšou, tak jediné co udělali bylo že to v minulém století důlůadně natřelli. Jinak údržba téměř 0 když tam jsou ještě skla začouzená od lokomotiv které přes 30 let nejezdí.

+1/0
12.8.2015 19:43

J85o75s74e91f 88V84o80l39f69í41k 4628175879283

Vy jste tam byl naposledy, když tam přijel Masaryk, ne? Skla špinavá jsou, ale určitě tam nejsou ještě z doby, kdy jezdila pára, já vím, že skla postupně vyměňovali. A navíc nejsou "očouzená" zevnitř, ale jsou špinavá zvenku. A když tam dají nyní skla nová, za deset let budou vypadat stejně špinavě.

0/0
24.8.2015 20:42
Foto

M36a98r42t24i33n 23H24o55v75a55n17č24í97k 3471695555131

Já si nemyslím, že to někoho vůbec překvapilo.

+4/0
12.8.2015 18:15

J10u23r45a 53D24z98u61r25i87k 7121111610

Žádné překvapení pro daň.poplatníka.

+1/0
12.8.2015 17:35

J35o44s90e68f 29V66o85l36f53í64k 4538395109283

Jak to kdysi naši předkové dělali? Internet nikde, laser,

nikde, technologie z devatenáctého (nebo že by ze začátku dvacátého století?). A včil jsme v řiti.

0/0
12.8.2015 17:15

D83u74š85a42n 69P23a38v43l17í73č82e81k 4834426610185

Ale byla naopak velice levná lidská pracovní síla. To už dneska neplatí.

0/0
12.8.2015 17:19

J21a54n 24Š29t72o33č38e28k 5120685750734

Jak kdysi v roce 1912 mohli postavit zubačku z Interlakenu na Jungfraujoch - Top of Europe do výšky přes 3 tisíce m.n.m. ?

0/0
12.8.2015 17:23

K74a45r39e41l 84B84a97m20b50u57l24a 4663539617699

Klasika...najednou se objevní něco nečekaného...

0/0
12.8.2015 16:45

L37u97c47i14a33n 30P16a79p94a41z70i32a90n 5104727561755

Standardní český postup. Víceipráce to náš obvyklý hit. Ať si tyto vícepráce hradí Metrostav ze svého zisku.

+3/−2
12.8.2015 16:41

L30e28o79p36o15l45d 28H18o10r72á44k 4642138359202

No že to naši předkové vůbec postavili. Kdyby věděli, že rekonstrukce jednou bude stát takový majlant, snad by nádraží bylo dřevěné.  Já osobně jsem zažil už minimálně dvoje broušení a nátěr té železné konstrukce (a to nejsem zase až tak starý). Ať nám kluci z Blankostavu nevěší bulíky na nos. Je vidět, že jeden tunel  pomalu, ale jistě opravdu spěje ke konci, tak je třeba najít jiný.

+3/0
12.8.2015 16:26

J69o58s32e89f 44D21o54u50d36e47r44a 5704780766627

Hlavně by vůbec nevěřili, že se jejich stavba dožije sta let a že jejich potomci za sto let budou dělat psí kusy za stovky milionů, aby jejich dílo opravili a zachránili, místo toho aby tam postavili něco nového ze své doby...

+1/0
12.8.2015 18:13
Foto

J46o23s86e94f 50M96e65d 5332616722

Další pražský tunel i když se jedná o nádraží, co na to madam Krnáčová?

+3/0
12.8.2015 16:24

K80a43r94e90l 48M69a29j24e67r 3579618922895

Madam Krnáčové je to jedno. Z jejího se to neplatí. Ta už se teď těší jen na sraz

bukvic ..... ;-D;-D

+6/−2
12.8.2015 16:28
Foto

J25o65s75e77f 52M88e70d 5732496402

Já to nechtěl napsat tak na plno protože už mám od iDnesu důtku s výstrahou ;-D ale plně s váma souhlasím R^

+1/−1
12.8.2015 16:38

J47a35n 31Š77t17o83č23e14k 5340695260634

Vy máte důtku s výstrahou ? ;-D;-D To mi k Vám nesedí ;-D

0/0
12.8.2015 16:40
Foto

J26o91s21e39f 53M52e37d 5332726612

Že ne? Mě to také překvapilo ;-D;-D

0/0
12.8.2015 16:56

H93o70n84z13a 25F66á75t71o29r 2599185514570

A kdo to nečekal?

+1/0
12.8.2015 16:21

T10o57m33á44š 79K12n90a20i81f28l 6843420307590

Jen blbec. U takhle velkých a komplikovaných věci se to vždy stane...

0/0
12.8.2015 19:21

J60a47n 53Š54t39o22č24e33k 5920355510124

Tohle by nám mělo jít příkladem. Pro neznalé - nejdelší železniční tunel na světě - Gotthardský úpatní tunel (Gotthard Base Tunnel):

http://www.gottardo2016.ch/en

+1/0
12.8.2015 16:17

O70n44d74ř62e48j 97S36e60m92e43c66k43ý 8471306828905

Tunel je to pěkný. A co konkrétně by nám mělo jít příkladem při opravě haly Hlavního nádraží?

0/0
12.8.2015 17:04

J22a52n 10Š69t94o17č24e34k 5740145780384

Přesnost, že již několik měsíců vědí přesně, kdy to otevřou. Kvalita stavby, tam se jim nestalo, že by se jim sesypala zem (viz náš tunel Blanka či na Slovensku při stavbě dálnice, že jim spadl most). Tyto 2 argumenty bohatě stačí.

0/0
12.8.2015 17:21

J42o76s63e96f 91D76o40u56d44e29r78a 5854160686667

Gotthardský úpatní tunel a Blanku může srovnávat jen naprostý neználek. Tyto stavby mají společné asi jen to, že vedou pod zemí a na každé straně mají jeden konec:-/

+1/0
12.8.2015 18:10

J27a79n 20Š17t18o39č33e21k 5500345810174

Tady jde o princip - přesnost uvedení díla do provozu a kvalita práce. O délce jsem nepsal...

0/0
12.8.2015 18:20

T63o29m49á86š 44K29n96a28i25f79l 6683500697890

No pravé. Je vidět ze vůbec nechápete.

0/0
12.8.2015 19:22

J35i55r91i 73S24m63a36r50d96a 3532648957695

Další Blanka?

+4/0
12.8.2015 16:10

J98a19n 65Š22t72o20č69e75k 5360945410434

Klasika, původní stav je v horším stavu než se předpokládalo.

Vůbec mě takové různé stavební akce svým předražením nepřekvapují.

Spíš mě překvapí, když něco výjde (i kdyby jen o 100 tisíc Kč) levněji.

+4/0
12.8.2015 15:53

L65u18d50ě50k 46Š21t69í47p28a13l 2769281763202

Metrostav, tunel a neočekávané miliiony navíc - to jsou snad synonyma ;)

+9/0
12.8.2015 15:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.