- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Testujte, testujte. Jestli si zaměstnanci DPP nevšimli, tak na Hájích dělají blackout i 5x za deset minut. A to pořád.
Opět a opět, přijede vlak z depa a neotevře dveře. Asi nemá dost šťávy. Cestující mačkají tlačítka, dobývají se do vagónu, cholerici do dveří mlátí a kopou, uvědomělí spořádaní znalci mého ražení do toho mlátí, kopou a ještě nadávají hlasitě strojvůdci za samolibé vtípky a záměrné vytáčení cestujících...
A když zdoláme jeden vlak, a náhodou nenastoupíme, za 2 minuty vyjíždí další zmetek bez šťávy pro otevírání dveří.
(Kápněte konečně někdo božskou, o čem to na té konečné je? To tam fakt strojvůdce pokaždé zdlouhavě přepojuje drátky na palubní desce?)
Ono pozdější odblokování dveří souvisí s výlukou vlakového zabezpečovače na obratových kolejích stanice Háje.
to se to bude cvičit , když se o tom ví týden dopředu Jen by mě zajímalo jak by to dopadlo při opravdovém ostré cvičení bez ohlášení? No a jak by to vypadalo při opravdovém blackoutu si raději ani nepředstavuji. Asi před 10 lety jsem takový náznak zažil v Německu po sněhové kalamitě a dost to připomínalo něco mezi scifi , hororem a válečným dramatem....
proto se přeci cvičí, aby existoval alespoň náznak postupu a toho, že zúčastnění vědí, co dělat...samozřejmě, že každý plán přestane platit s vypuknutím akce a od té chvíle se improvizuje...ale jak říkal generál Eisenhower - plán je ničím, plánování je vším...na cvičení to lze vztáhnout také