Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Nová tramvaj se ukázala. Má klimatizaci, plastové sedačky a wi-fi

Pražský dopravní podnik oficiálně představil první modernizovanou tramvaj typu Škoda 15T ForCity Alfa. Do roku 2018 jich získá celkem 125 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a50r92t32i49n 49R95u67z10i15c74k44a 1932638386527

tady nejdou vkladat prispevky???

0/0
3.9.2015 23:40

M60a40r69t67i34n 91R91u31z70i44c83k85a 1962728986697

No, neni to prvni 15T ForCity s klimatizaci v Praze, dnes jsem jel obema co jezdi. Tato nova, ale ma opoznani slabsi wifi nez ta starsi,... rozdil mezi obema vozy je pouze v sedackach a celnich plastech...

0/0
3.9.2015 23:39

R38o67m87a44n 59R11y49š44a94v13ý 7960517736756

Mne se tramvaj libi, zluta je ve znaku Prahy, takze to nevidim jako nejaky nevkus... Wifi i klimatizaci jiste rada lidi oceni, skoda jen, ze to neprislo pred temi hroznymi vedry.... 8-o

0/0
26.8.2015 21:59

I57v11a27n 63P40r48o22c21h89á10z58k71a 3611144655205

Oranžová se k červené nehodí, kdo jim ten design poradil?

0/0
25.8.2015 11:10

M70i37c16h14a16l 35R74e92j92z59e89k 5356727315931

Oranzova? Je to zluta a spolu s cervenou to jsou barvy Prahy.

+2/0
25.8.2015 16:53

J50i56ř93í 86E81u68l42e41r 5598579266776

Závidím Pražákům tu klimatizaci. V Brně je v nedohlednu a v těch vedrech se pořád paříme ve velmi špatně větraných plechovkách bez klimy. Hlavně že víme, jak se ta která tramvaj jmenuje (Porsche design). 314

+1/0
25.8.2015 9:32

K87a85r86e48l 44D77r83d42a 6693455687699

"Dřevěná hrůza" pokračuje, zatracené T3. Rv;-D

  Ta sedačka působí opět krajně podezřele, ale musí být šedo - červená jak v T3. K neuvěření, kde se uvažování tvůrců "z Prahy" pohybuje. Navíc ta červená působí oproti původní červené, tmavě a smutně. Bude se hodit k Olšanským hřbitovům. Rv

  V 15T se není kde držet. Miluji, když se další cestující čapnou mé sedačky a lomcují mi během jízdy se zády. To jsem zvědav, zda jsou nové sedačky měkčí a pružnější, aby z toho byla rovnou masáž zad zdarma. Rv

  Koupil jsem si do auta potah na sedačku s masáží zad z LIDLu. Takové hroty co bodají do zad. Auto jezdí další 4 řidiči. Všichni mi nadávají. Potah mi právě sundali a je hozený v předsíni. Ta bodla v 15T fakt někdo otestoval a zjistil, že si většina lidí na nich medí blahem? Pokud ne, je to na ránu pěstí autorovi. Rv

  Snad jen, možná to má lépe stabilizovat padající cestující v ostře projížděných zatáčkách... Uvidíme. Ale po bombastickém testování a hloupých anketách DPP pro veřejnost o nejlepších sedačkách pro Prahu je výsledek opět otřesný! :-P

  (Fakt tyhle sedačky prošly anketou? Já je vidím poprvé. Naopak ty nové plastové sedačky ve starších tramvajích dopadly obstojně. Ty se anketou vybraly.)

0/0
25.8.2015 8:03

M31i35c33h70a80l 58R85e48j68z15e17k 5256667275821

Tvuj zivot Ti fakt nezavidim. Takove problemy;-D

+1/0
25.8.2015 16:56

K51a37r95e56l 56D88r57d85a 6173155207559

Padala silná slova od znalců MHD z DPP, že tramvaj má být hlavně nepohodlná. Na sedačkách nemá nikdo vysedávat dlouho. Má to vyřešit "zabydlené" bezdomovce... A nyní hroty na sedačkách?

  Obávám se, že se ta úvaha o likvidaci obtěžujících cestujících prosadila do praxe. A s něčím takovým mám skutečně problém. ;-)

  A jinak, 15T je za moje peníze a je mi dost nepříjemné, že Pražané místo nákupu perfektní služby, dělají Škodovce pokusné králíky, testují v provozu jakési nedodělky a mimoděk slouží Praha jako reklama pro byznys Škodovky. Škodovka by měla Praze platit za takové služby. ;-)

0/0
26.8.2015 7:31

M56a87r87c33e14l 86H34r64o56c45h 9719599112

K tomu nepohodlí- Je pravda, že DP (i když ti by to pravděpodobně jako veškeré připomínky na zastávky hodili na JPDecaux nebo jak se to jmenuje) se skvěle zařídili, aby jim na Karlově náměstí nikdo nechrápal na lavičkách u zastávek. Ale je sranda se na to posadit. Nejen, že se na tom nedá spát, na tom se nedá ani sedět. ;-D

0/0
28.8.2015 21:59

M70a76r18o81š 77P71o80l26i93a42k 1142736887216

Vnitrni usporadani porad tragicke ... ;-€Rv

+1/0
25.8.2015 8:01

J79a73n 48G25o65e70t12z 5380603797809

Jak vypadá, je úplně jedno. Podstatná je klimatizace.

0/0
25.8.2015 7:16

J13i37ř42í 62J36o15z65a 3468543850221

Tato tramvaj uz par let jezdi v Rize (hlavni mesto Lotysska), jen ma modro-bily nater, t akze to zadna nova tramvaj neni a nejedna se ani o facelift...

+1/0
25.8.2015 4:29

D48a14v38i42d 38K38o62h54o82u59t 8251746546904

V době, kdy už internet v mobilu začíná být samozřejmostí, je wi-fi v tramvaji docela nadbytečná. Praha zaspala takových 5 let.

+2/−1
25.8.2015 0:01

M17a29r15e87k 97V41e25s38e11l74ý 1437488630674

Myslim, ze turistum stale prijde vhod.

+7/0
25.8.2015 0:21

P36e47t37r 43V35o67p34i44č85k32a 5422737757166

presne tak, ale nekdo kdo svet soudi jen podle svych potreb to asi nepochopi

0/0
25.8.2015 11:34

T95o31m86á61š 86K71o28t85í60k 9576563533956

Neví někdo jak to dopadlo s pohonem? Kdysi se mluvilo o tom, že když bude klima, bude jeden podvozek bez motorů nebo se výkon adekvátně sníží.

0/0
24.8.2015 21:39

K20a13r63e98l 88N73o93v27o44t32n81ý 4496850665725

Pokud si dobře pamatuji, šlo nikoliv o pohon, ale naopak o brzdy, jeden z podvozků měl být bez brzd, což by při celkovém počtu podvozků nemělo být až tak na škodu. Ale DP se lekl ani ne tak technického dopadu, jako dopadu řekněme politického a tuto variantu odmítl, takže vozy byly bez klimy.

0/−2
24.8.2015 21:50

L42i82b54o33r 64M19o41h79o86u80t 3616917488502

Myslím že se pleteš,čelní podvozek měl být bez pohonu protože je při nehodách velmi 'zranitelný' a opravy drahé.

0/0
25.8.2015 7:19

M86i78c85h81a71l 23R41e32j33z53e98k 5806877605971

Presne. K cemu brzdy. Hlavne, ze je klima;-D

+1/0
25.8.2015 16:58

L15i22b10o14r 55M52o76h12o32u87t 3856787328752

Lepší bylo větrání průvanem ze střešních poklopů a posuvná okna jako na T3.Málokdo ví že otvíráním oken ruší strojní větrání i klima.Jo a řidič si posedí ve sluneční peci i když má klima,nemá totiž žádnou boční clonu.

0/−4
24.8.2015 21:24

K27a37t81e55ř76i57n53a 94D67r24a52h40o20k58o11u33p83i31l79o80v81á 9686601862923

V tomhle případě mi je design celkem jedno. Klimatizace vítězí. ;-D

+4/0
24.8.2015 21:03

M96i20c75h62a92l 84F43i18n55s16t26e27r35l20e 7139530193548

Může mi někdo vysvětlit terminus technicus "designový LED pásek!" ??!

LED světelný pásek chápu, ale v čem se liší, když je "designový" - to mi hlava nebere... 8-o

+8/0
24.8.2015 20:02

M84i61c24h42a28l 11C98h14a64l98u51p93a 6578750949613

Asi že to stojí 4x víc než normálně.

+10/0
24.8.2015 20:56

P79e46t77r 41V73o39p19i32č63k52a 5842167577206

ze jeho vlastnosti neni osvetlovat ale vytvaret design

0/0
25.8.2015 11:35

A75n37t71o23n74í35n 77S63c91h73i63n87d30l44e66r 8603577495329

no, tak na první pohled je vidět, že se oproti minulému modelu šetřilo... ale to je teď trend... wi-fi dobrý no, hlavně aby to brzdilo.

0/0
24.8.2015 19:49

M73i40c65h75a76l 79H55a51n91á77č74e26k 2919566531323

Lidé především lítají po sedačkách tehdy, když devět z desíti řidičů brzdí tak, že vždy sjedu pozadím celou délku sedačky, vrátím se a na další zastávce zase odznova. To fakt nějaké vruby na opěradle nevyřeší. Raději měli ty peníze inestovat do školení řidičů a do toho, abych nebyl nucen trpět spolujízdu se smradlavýma bezdomovcema. Když si platím za Bémovu kartičku několik tisíc ročně, bohatě by mi stačilo vyřešit tohle, nějaké vruby na opěradle mě fakt neberou.

+1/0
24.8.2015 19:46

T24o31m44á11š 69K83n25a54i13f77l 6853190737640

k čemu je proboha v tramvaji wifi?

+1/−18
24.8.2015 19:22

K13a94r44e83l 83P79o19d60h94o42r28s82k84y 3855263572715

tipuju pristup na net

+22/0
24.8.2015 19:23

T41o75m21á52š 39K22n48a61i88f24l 6213720987930

a k čemu? pochopil bych kdyby to bylo někde v prdeákově ... ale v praze, která má celá perfektní přístup k běžnému datovému internetu ....

+1/−12
24.8.2015 19:24

M46a77r37i74á79n 80B18e71d73n22á62r36i11k 9811851970398

Pro turisty třeba?

+3/−1
24.8.2015 19:32

T38o55m16á53š 42K61n22a72i81f95l 6313930647970

naprostá většina turistů ma datový roaming... a i kdyby je neměla... tak je zcela nepochybně internet v šalině, ve který jednou v průměru tři - pět zastávek strašně vytrhne....

+1/−9
24.8.2015 19:34

K87a94r47e81l 15P57o20d45h75o63r68s12k98y 3885133202655

Jasne, maji roaming, vubec se po kavarnach neptaji na heslo...

+12/0
24.8.2015 19:44
Foto

V75i90n84c82e26n92c 49N13o25v24á12k 1970847859779

ne každý si může dovolit datový internet

+3/−1
24.8.2015 20:03

M18i24c74h40a63l 98C80h50a28l91u78p52a 6848400629323

Jak jste přišel na většinu? Já nemám internet v mobilu ani tady a pochybuji, že většina lidí jsou takoví závisláci, aby si zařizovali mobilní internet i na týdenní dovolenou.

+5/0
24.8.2015 20:58

M69a70r40e55k 13V78e25s70e12l97ý 1787888420184

Jiste ze vytrhne, k tomu aby prijali maily a odeslaly ty ve fronte to staci. Mezi tim stihnou najit i nejakou informaci ci kouknout na predpoved na pocasi. Na to tech par minut staci. Ja treba na dovolene, kdyz jsem v dosahu internetu jen na kratkou dobu (napr. prochazim recepci hotelu, kde je pokyti) delam presne toto. Navic si k tomu treba rozkliknu par clanku na iDnesu s tim, ze si je practu pak.

+3/0
24.8.2015 23:37

D47a90v76i90d 92K83o24h71o56u65t 8931496656904

Člověk je v Praze od toho, aby si ji prohlížel, pokud chce být na internetu, může zůstat doma nebo na hotelovém pokoji.

0/−3
25.8.2015 0:10

M47a50r64e71k 61V90e41s36e53l40ý 1737398970134

Myslite, ze si kazdy muze dovolit ten luxus, ze si nastavi na mail automatickou odpoved, ze je 14 dni v tahu a odriznout se od sveta? Co je spatneho na tom, ze poslu domu z dovolene mail ci odpovim na par dulezitych zprav. To snad jeste neznamena, ze na dovolene pracuji a ze si ji neuziju.

0/0
25.8.2015 0:13

K38a64r30e90l 17P20o53d87h74o92r47s77k18y 3965233732605

Dalsi pripad jsou zarizeni, ktery jaksi nemaji pristup k mobilnimu netu, jako treba tablety a jiny ctecky. Je pohodlny, kdyz si clanky stahnu cestou a nemusim to delat predem.

+3/0
24.8.2015 19:47

R62a23d34i33m 61S42i16m37u51n75e20k 2460460266634

je to hovadina... každý má už stejně datový tarif a i kdyby ne... kristepane, tak snad 10 minut to bez netu přežiju

+1/−12
24.8.2015 19:42

T84o20m43á90š 45K13n42a55i46f58l 6743700347820

kdo ho nemá, tak uz je stejne zvyklej, protoze kdyz nekde nekam jde, tak je stejne bez netu :)

0/−1
24.8.2015 19:43

M82i44c23h79a78l 20C25h73a79l75u32p23a 6638650439423

Každý nemá.

+2/0
24.8.2015 20:58

D51a38v75i82d 91K97o62h31o37u57t 8301666866734

Tak každý, kdo je aspoň trochu aktuální.

0/−1
25.8.2015 0:11

M85a70r80t53i67n41a 96H65á66j16k47o21v39á 1668682316492

Mně už se třeba kolikrát stalo, že jsem si během cesty potřebovala najít navazující spoj. Ať už kvůli zpoždění nebo kvůli změně plánů. V tu chvíli jsem byla odkázána na svoji vlastní pamět na jízdní řády, která se samozřejmě ve většině případů neosvědčila. Normálně datový tarif nevyužiju, ale tuto novinku vítám!

0/0
25.8.2015 16:25

J76i21ř13í 17N46e93u51m90e83i80s90t51e31r 2892585853151

Aby se smraďoši a fetky zabavili a cesta z konečné na konečnou jim líp utíkala.

0/−2
24.8.2015 19:57
Foto

P89a61v42e19l 96M11a45c84h70a69l45a 1804670957624

a na co jsou tam sedadla? bez sedadel by se tam vešlo víc socek a státní podnik by ušetřil.;-D

0/−3
24.8.2015 20:12

L15u18b52o55š 82M66a48š75í39n 9629836607158

Tak bacha na vandaly a sprejery

0/0
24.8.2015 19:17

M23i45r25o88s34l33a76v 16J88a39n79o20u67š32e75k 9344151197

To nové zbarvení je tak strašně hnusný, že se jdu hned teď vyzvracet.

+6/−7
24.8.2015 18:56

K26a84r38e46l 22B46a13r12t48á50č84e12k 9562239492395

do te tramvaje???

0/−1
24.8.2015 19:54

J70i34ř54í 56J56o44z28a 3558263780721

:D :D :D

0/−1
24.8.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.