Diskuze

VIDEO: Svezli jsme se novou tramvají. Lidé chválí hlavně sedačky a wi-fi

Nové sedačky a bezplatné připojení k internetu. To jsou věci, které zatím cestující nejvíc oceňují na nové tramvaji v pražských ulicích. Vylepšenou tramvají Škoda 15T ForCity se svezl také štáb iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdu není nic důležitější na MHD něž WIFI....fakt povrchní doba

0 0
možnosti

D72a15v91i57d 56E30r88b59e58n

29. 8. 2015 16:55

Ta žlutá je tam jako proč? Zbytečný prvek a dle mého nevkusný.

0 0
možnosti

K57a65r15e92l 62D35r43d56a

29. 8. 2015 15:32

Jak bude fungovat ta klimatizace? Jen v sezóně? Není v Česku větrání oknem po většinu roku praktičtější? Jak pozná cestující, kdy může otevřít okno a kdy ne?

  Smyslem klimačky je chladit, ne větrat. (Je tomu v tramvaji jinak?) Nově se zadusíme pachem upocených spolucestujících? (Pokud tedy tramvaje nebudou zase čpět nějakými puchy přímo z výroby.)

  A co bezdomovci? To je fakt budeme povinně fetovat a u okénka bude stát dozor ranařů z DPP, co bude zakazovat okno otevřít? ;-D

  Abychom se s celou slavnou klimačkou nemuseli vozit po Praze auty.

  V autě zapnu klimačku a nevětrá se. Přitom nemám pocit dušení. Patrně si to přifukuje vzduch z venku. Nebo to pro posádku stačí. Ale třeba zasedačky pod klimačkou, to je pavilon opic. A přijde ředitelka s chřipkou a lehne do týdne 20 lidí. Tak jak tomu bude v tramvaji? Smrad a chřipky? ;-)

  A než dojde na lámání rukou za otevřená okénka, 15T mají nasávání vzduchu z ulice. To zůstává? A jak se liší tato díra od otevřeného okna? (Dotaz pro autory nálepek o snižování účinnosti.) ;-)

0 1
možnosti

To větrání je tak silné, že při otevřených dveří se musí snížit výkon klimošky na 50%, aby se dovřely dveře ;-)

0 0
možnosti

K16a34r92e48l 36D96r35d72a

29. 8. 2015 15:15

To se mi zdá. Anketa zmanipulovaná. Článek otevřená manipulace. Rv

  Objevil jsem vlastní nohy a chodím Prahou hlavně pěšky. Tramvaj ve městě zabírá plno drahocenného místa všem ostatním a je často jen přehnaně luxusní službou pro sobecké chudé lenochy, co nemají na auto a dožadují se přehnané MHD. Především tramvajové tratě překáží ostatní dopravě a generují dopravní zácpy. Což dusí celou Prahu. Často zbytečně, paralelně s metrem a v centru. Tedy, v anketě mi chybí: "tramvaje nevyužívám".

  Tady na Žižkově vymysleli vlastní hlavou, aby se tramvaje a parkující auta vešla na ulici, že povolí parkování na chodníku. Tak je tady úzká stezka místo chodníku, kde se dva chodci těžko vyhnou. Dost bezohledné. Navíc ten chodník je samý sloup, co drží troleje. Tak je zničený a zabraný dík tramvajím už z principu. Minule to sjížděl cyklista a rozmlátil se. Krev z něj stříkala... Vozovka je roky z kostek, chodníky samá díra, dík trati nelze ulice modernizovat a řešit lépe. Auta tady kodrcají roky zbytečně. Tak hlavně, že si 5 jede, kolem potopa.

  Sedačky v nových 15T jsem si ještě nezkusil a musím věřit zdejším fotkám. Vzhled se mi nelíbí. Takto hloupá kombinace šedé a červené je ohyzdná. (Vzešla z brblání fandů po T3.) Hrotů na opěradle se bojím. Měl jsem podobné v autě a všem ostatním vadily. Anketou tyto sedačky neprošly, o tom iDNES lže. Inu, psali to profesionální lháři. A lidé chválí, že už za jízdy ze sedaček nepadají. Což mi jako "chvála sedaček" fakt nezní, když se v 15T konečně objeví po letech trápení použitelné sedačky.

  Jinak, sezení ve dvojicích není moc praktické. Čtyřka je zcela nepoužitelná. Jednotlivých sedadel je málo. V 15T se špatně hledá místo na stání, stojící si překáží a není se kde držet. Kovové tyče jsou nechutné do ruky. Tvarovaná podlaha se prošoupává na výstupcích... Celkově je to předražené přeprava vzduchu a nově nelze větrat po bezdomovcích.

0 4
možnosti

Bože, Vy musíte mít strašný život.

6 1
možnosti

P26a36v20e97l 89N71o68v92á38k

29. 8. 2015 15:00

tak hlavně že má data a WIFI nepotřebuje ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Wifi a klima v travajích? No proč ne, ale potom ať si na sebe DPP vydělává sám a nikoliv že je dotován x miliardami z veřejných rozpočtů. 8-o Nemám problém s tím že je z mých daní dotován systém veřejné dopravy, někdo holt jinou možnost přepravy nemá, dokonce ani to že roční jízdenka stojí tak směšnou sumu (a náklady na provoz tedy ani zdaleka nepokryje) mi nevadí, ale tohle??? Rv

2 1
možnosti

J90a89n 77H37o53r31a

29. 8. 2015 12:57

Hezká, ale T3 je hezčí......

2 2
možnosti

"V Praze těchto souprav s harmonikou už příliš nejezdí" - tato věta má vyjadřovat co přesně?

1 1
možnosti

U nas v Liberci jezdi uzkorozchodna kastle T2 - zamračená. Jeden kus. Nejstarsi tram v provozu v EU. Vyzbroj urcite novejsi. Prijdte se podivat.Google.

2 0
možnosti

no a v tom videu jasně patrné, že se zas najdou vemena co budou otevírat okna, i když je tramvaj klimatizovaná, takže klimatizace vyjde na prázdno, děkujeme prudce inteligentním spolucestujícím nejen v tramvajích ale i ve vlacích atd.....

2 1
možnosti

K60a97r87e81l 88D38r93d93a

29. 8. 2015 15:45

Jel jsem z Masaryčky moderním vlakem. Dusno k padnutí. Okna neotevíratelná. Klimatizovaný vůz. Nejprve jsme se ošívali a slušně vyčkávali, že klimačku za Prahou zapnou. Pak nám průvodčí prozradil, že ji mají v poruše.

  Místní znalci, co tuto "poruchu" znají roky, si sedali do přízemí, rozhodně ne do patra. ;-D

  Dopravní pokrok v Česku. Rv

0 3
možnosti