- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
taxikari a kapsari - aneb pred cim varuji turisty chystajici se do Prahy....
Myslim, ze kdyz muze provozovat taxi kde-kdo, je nezbytne zkouset vsechny. (Ridic busu musi taky projit skolenim a - zkouskami)
Jsou profese kde se dělají zkoušky každý rok a není to stylem ,,za účast,, a pokud někdo neudělá tak končí. A ceny, pokud se to nevyplatí, tak jdu dělat něco jiného. prosté a jednoduché. A to že nejsem ochoten taxikářům fandit je způsobeno pár super zážitky s nimi. Ano, je tam spousta poctivých lidí, ale taky je tam fůra namyšlených parchantů, kteří dají sakra najevo co si o vás myslí. uznávám, že kšeft např. za tři stovky není bůh ví co, ale poslat mne pomalu do pr...., fakt nemusejí.
Dobrý den každý tady pomlouvá taxikáře ,ale nikdo neví o co vlastně jde.Co se týká přezkoušení tak to se provádí již mnoho let.Nechápu proč na zkoušky jít znova . Určená minimalni cena je běžná všude v okolních státech a nikdo nemá problém. Každy taxametr který je oficiálně v provozu funguje jako registrační pokladna což povinně mají akorát taxikáři.To když někdo předraží tak ať mu zakážou činnost klidně na pořád v tom taky není problém . Většina taxikářů chce prostě chodit do práce a vydělávat peníze nic víc .Když ale chybí komunikace tak se musí stávkovat . A to je jedno jestli jezdíte taxíkem nebo děláte jakoukoliv jinou práci .
Škoda, že Vás nenapadlo se aspoň trochu zamyslet, proč každý pomlouvá taxikáře a ne třeba řidiče autobusů. A nejenom tady.
Pokud je počet taxikářů v Praze více než dvojnásobkem optimálního počtu, pak správně nastavená obtížnost zkoušky je taková, kdy každý druhý řidič neuspěje. Zákony logiky nelze oklamat.
Stávkovat můžou, splnit podmínky musí. Ať se vyselektují ti, kteří nejsou taxikáři, ale pouze řidiči a zloději.
No uz podle tech snimku bych se bal nasednout ke kteremukoliv...
Nějak jsem nepochopil, co tedy chtějí. Na jednu stranu brečí, že jsou ceny stlačené hrozně nízko, že se z toho neuživí, na druhou chtějí zvyšovat horní hranici 28Kč. Tak buď jezdí hluboko pod ní, a pak je ta cenová hranice irelevantní, anebo jezdí za 28 a naopak chtějí víc, a pak by jim mělo být jedno, že někdo nabízí míň...
Na mne to dělá dojem, že se chce jen nějaký zavedený kartel bránit konkurenci...
Ja vam to vysvetlim.
Konkurence je zde 0-28Kč cokoliv nad je špatne. Tak pokud chce konkurenci, tak at nereguluje cenu a bude klid, nekdo zaplati 100kc/km, nekdo 50, nekdo 20....
Taxikari hlavne chteji JEDNOTNOU cenu, tak jako v civilizovane evrope, kde kazdy taxik jede za stejny tarif a ne tady, kde vam lidi nadavaji do zlodeju, kdyz jim reknete, ze jezdite za 28kc/km. Dispecinky stahly 95% zakazniku z ulice diky nizkym nabizenym cenam ktere jdou na vrub ridice. Jakakoliv cena pod 28Kc/km jde za ridicem - o to mene vydela - samozrejme, pokud mi onene dispecink zvedne procento placenych km nad utcitou % hranici tak diky nemu mohu jezdit o neco levneji a budu na tom lip, nez bez nej po 28kc/km. Nicmene to neznamena 14-18kc km za co tu vetsina ridicu je nucena jezdit...
Tak ještě schází, aby protestovali "šmejdi" a převaděči...