- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oukej, parkování na povrchu ať klidně zruší, ale ať tam udělají podzemní garáže.
Kde je Cimrman na koni po pás se brodícím?
Byl bych pro řešení jako v Lazarské, tedy auta na kolejích a čekají, dokud tramvaj neprojede zastávkou. Tady je navržená nebezpečná zastávka, kde budou auta projíždět nástupním ostrůvkem. A to mezi turisty, kteří se v rychlých audinách ruské mafie špatně orientují.
Mizí místa, kde občas parkuji. Ono tady zaparkovat dnes je naprostá krize. A pak, nevidím možnosti parkování pro zásobování. Třeba před Besedou zastavují muzikanti a tahají, co večer, nástroje. A teď co? Budou muset stát na chodníku a chytat pokuty?
Radeckého pomník bych lupl do Vltavy. Přijde mi to celé nedomyšlené a nefunkční, tak hlavně, že je místo na zbytečný pomník. Význam Radeckého pro republiku nevnímám, spíš naopak. Staromilci RU, katolíci a ex-česká šlechta, co o něj stojí a usilují, řeší podle mě nebezpečné hlouposti. Hlavně aby se přepisovala historie v neprospěch "českých kultů" a české samostatnosti. To je to nejdůležitější.
Osobně bych raději viděl dobře vyřešené parkování. Vyhodit auta z té okružní jízdy po náměstí by nebylo od věci, ale za cenu ohrožení cestujících MHD? Trochu moc šlechtické arogance najednou ne?
No, to jsem zvědavý, které straně úředníci ustoupí
Tak poslanci, kteří na náměstí parkují by měli nechávat auta na záchytných parkovištích a začít jezdit MHD, alespoň by někdy byli mezi lidmi a ne v tom svém vnitřním světě.
No, to je ale skandál! Vykrmení poslanci by měli parkovat jinak nežli "u nosu" ???
V projektu mi chybí Cimrmanova jezdecká socha, určitě by se tam vešla!
Navíc odpadne ta starost s parkovištěm :)
Uskakovaní turistů před auty je novinářský nesmysl. Parkovací místa chybět budou, ale to je záležitost celého centra, a kdyby se vybudovalo parkoviště pro 200 aut na Staromáku, taky se zaplní. Poslanci by do centra měli více jezdit veřejnou dopravou (neříkám, že všichni jezdí autem), jako ostatní. Nejen kvůli parkování, ale rovněž kapacitě komunikací. A pokud to zobousměrnění u besedy nebude provázet zásadní redukce dopravy (pravděpodobně vyloučení tranzitu), znamená to totální zastavení dopravy, včetně tramvají.
Novinářksý nesmysl? Sotva! Na Malostranském náměstí je neúnosně silný provoz. Auta, tramvaje, turisté, občas i místní Maloostraňáci, nejvyšší doba s tím něco udělat. Začal bych tím, co navrhuje Stropnický - vytěsnit nenažrané poslance, ať si parkují někde jinde. Prto mimopražské: většinu plochy Malostranského náměstí si počátkem 90. let zabrali poslanci pro svoje vyhrazené parkování. Občane, trhni si nohou, tady je to "poslancovo".
Ve Španělsku mají pod každým náměstím standardně několikapatrové podzemní parkoviště. Co na to užít "dotace" EU?
Problém bych viděl v zemi... Přece jenom pod Prahou je dost kolektorů a nevím čeho ještě...
Chtělo by to více stromů. V létě to tam bude pěkně rozpálené.