Diskuze
Do centra jen s „ekologickým“ autem. Praha opět oživuje nízkoemisní zóny
Děkujeme za pochopení.
J53o42s95e39f 93Z14e85d48i51z19o33v
Proč nejdřív Euro3 a za dva roky teprve 4? Hned od začátku udělat Euro4,
Horší ale je, že do každého státu bude muset mít člověk jinou známku, protože politici nejsou schopni se domluvit aby všude platila stejná známka vydaná v jakémkoliv státě EU.
J25i29n86d20ř33i72c86h 96Š19k90o51p25e25k
a proč nedat rovnou EURO 5 ? Sice budou centra měst mrtvá, protože nikdo nepojede do města nakupovat, aby nechal auto na okraji a do centra jel MHD, ale politici budou spokojení.
V centru bude klid, ticho.
A že tam nebudou ani obchody, to už je jen detail
V64l55a16s93t32i47m72i75l 11H30a83l77b59i56c88h
Udělejte MHD za korunu jako to bylo za totáče a máte Prahu vymetenou.
P78a18v83e30l 74J93e19ř17á11b11e40k
60% MDH dotuje magistrát.
Pro mě by stačilo, aby bylo dostatek záchytných, ale bezplatných parkovišť na okrajích Prahy v dosahu pružné MHD s krátkými intervaly odjezdů.
Protože všechna zpoplatněná parkoviště není nic jiného, než trest za to, že nechcete zajíždět do Prahy. Protože vedl toho, že tam někde zaparkujete,zaplatíte, nemáte žádnou jinou službu, jako je třeba odpovědnost za poškození vozidla, za jeho krádež apod.
Za cenu základní jízdenky v Praze ujedu asi 3 - 4 km (PHB + amortizace). Nezřídka v centru je auto časově náročnější, než MHD i s nějakou docházkovou vzdáleností. MHD (pokud tam nesedí neumytý bezdomáč) je svým způsobem i relax, protože se nemusím soustředit na jízdu, na chodce, kurýry apod.
Jistě, že část řidičů do centra vždy zajede - ale ti mají auta v imisních normách. Takže i kdyby bylo MHD zadarmo, neponíží se , aby h využili. takže Praha se bezplatným MHD aut nezbaví.
Nebo i klidně zaplatím parkování na záchytném parkovišti, ale provozovatel ať je za auto odpovědný. osobně totiž potřebuji trochu víc místa, ale v autě musím mít i různé pro mě drahé věci, které potřebuji ke své práci. Ale s ohledem na jejich váhu, prakticky jsou nepojistitelné na jejich hodnotu.
M80a39r25t48i40n 42K57r86a85t52o53c85h88v48í93l
Poměr "cena : výkon" této akce je absolutně směšný. Když pominu, že ti, kteří se tím v pracovní době zabývají jsou už v podstatě nákladem této akce, tak jenom cena značek a značení pro auta vyjde v našich poměrech na pěkných pár mega. A efekt NULA! Tak stará auta v Praze už prakticky nejezdí!
Ale mám obavu, že o to nejde. Jde o to, abychom byli zase minimálně "evropští" a o "ekologii" za každou cenu.
Nebo, že by šlo o ceny těch značek, ...
V37á50c30l22a43v 40M94e35d83e55k
takže v roce 2017 nebudou smět do Prahy benzíňáky starší 24 let, a dehtťáky nad 16. Kolik takových tam asi jezdit bude?
Tohle je zas opatření pro opatření.
J15i91n90d63ř27i49c97h 13Š13k48o43p17e58k
no jak píšu níže, tak 1993 je naprostý blábol, zákaz se bude týkat EURO II a horší
A46u59g96u43s32t 49F33o27r61m17á13n42e34k
Už neví, jak donutit lidi k nákupu nových popelnic.
V84á13c41l92a90v 36M64e94d31e34k
no jo, to je velké zlo, nutit lidi, aby se zbavili 25letých vraků
K14a86r85e45l 55D92r42d71a
Klasická šikana. Nulový přínos pro ekologii a obtěžování všech. Patrně to vytlačí pár dalších řidičů z centra a opět to asociálně rozevře víc nůžky mezi bohatými a chudými v naší zaostalé východní zemi, kde neexistuje střední třída.
Místní budou mít výjimku... Takže to bude jako s modrými zónami. Bez trvalého pobytu nebude mít řidič práva místního. Tak třeba mimopražští studenti mohou zapomenout v Praze na levná auta. No to musíme hned přijmout!
Po Praze moc starých aut nejezdí. Spíš hnijí neužitečně na sídlištích. Jinak bych radním v Praze otloukl o kokosy názor z Německa. "Česko je zkorumpovanou zemí se zaostalou ekonomikou, ale Češi se chlubí masově novými auty. Někomu takovému by slušela naopak skromnost a utrácení za luxus (často z ukradených veřejných peněz) by mělo nastat, až se česká ekonomika postaví aspoň trochu na nohy." Jak s tím jde dohromady tlak českých úřadů na nový vozový park?
V74á82c42l60a12v 43M31e30d52e84k
na 25letá auto by měli zapomenout nejen studenti, ale všichni. A zakázal bych je nejen v Praze, ale všude.
J31i92n34d39ř25i27c44h 12Š24k66o19p94e12k
" Nově by tak do centra Prahy nemohla vjet auta s naftovým motorem vyrobená před rokem 2001. Totéž bude platit pro benzinová auta starší roku 1993."
a dále
"Všechny ostatní vozy musí mít nálepku dokazující, že splňují alespoň emisní normu Euro 3"
Není to trochu v rozporu ? EURO 3 určitě neměli benziňáky po roce 1994, ale tak kolem 1999
V22á96c45l45a41v 26K61o19v98á62ř
Úplně v rozporu to není, protože některé vozy splňovaly normu, která ještě nebyla zavedena.
Z praxe - některé vozy VW Golf s motorem 1,6 AZD ( třeba ten můj dědeček z r 2001) již v té době splňovaly normu Euro 4, i když byla zavedena až v r. 2005. V TP tedy byla zapsána tehdy platná norma Euro 3. Poslal jsem výrobci dotaz zda by mi mohli poslat vyjádření jakou emisní normu splňuje auto s VIN XXX (info@volkswagen.cz) a dostal jsem odpověď: ....dovolte, abychom Vás informovali, že daný vůz plní emisnínormu EURO 4.
Potřebné potvrzení Vám zasíláme poštou na Vámi uvedenouadresu.
Dostal jsem papír, s tím zajel k technikům na evidenci vozidel s žádostí o opravu údajů v TP, tam si to telefonicky ověřili a v TP údaj opravili.
M84i53l34a11n 97C70h70a83l78u16p10a
Bude to také platit na statisíce migrantů, co do roka 2017 dorazí do Čech? Bez samolepky na čele do centra ani náhodou!
T41o78m57á69š 28M20o90r28a14v65č87í40k
To je směšné. Takže další projekt, kde si někdo namaže kapsu a přínos nulový.
K48a15r96e85l 87M36a33t78o31u39š85e53k
Podle těch parametrů tu známku si bude muset koupit každý, takže cíl není snížení emisí, ale co nejvíc prodaných známek. To už můžou rovnou zavést "daň za vjezd do Prahy". To by se ale netvářilo jako že se bojuje za ekologii.
M92a43r13t52i94n 34K25r94a22t64o66c87h71v97í50l
Ano, to bude tak jediný efekt. Nemyslím, že ne prvoplánově, tedy aspoň doufám. Pravým důvodem je podle mě nesmyslný "hujerismus" a absence zdravého rozumu.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sparta zlomila Liberec a je v semifinále, Pardubice se postupu přiblížily
Hokejisté Sparty jsou prvním semifinalistou letošního play off extraligy. Pražané ve čtvrtém zápase...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
V Revoluční se spojí staré s novým, nad barokním domem budou levitovat byty
Prostranství v pražské Revoluční ulici 30 proti Štefánikovu mostu zaplní bytový dům se zdánlivě...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!