- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám se to bude vztahovat i na "outdoor" a vzdají se svých oblíbených tepláčků...
Jaky zase nalepky s kvalitou ? Bud splni co je treba a pak dostane licenci anebo nesplni a pak licenci mit nebude...
V tom článku se to nezmiňuje, ale v reportáži v televizi někdy minulý týden byly jejich požadavky na ceník. Zjistil někdo, za kolik jezdí kamióny? Několikanásobně dražší na pořízení, několikanásobně dražší na provoz a jezdí s bídou za třetinu.
A kolik kilometrů najezdí kamión za měsíc? A kolik taxi?
Když nesmí být kratasy tak bude alespon povinná šlajfka ?
to ne, to by vypadali jak mafiani :))))
Jako hlavní bych viděl licenci na jméno a ne na firmu. Uděláš podraz (natažení cizince, okružní jízda místo přímého směru, zrychluješ taxametr, atd), přijdeš o licenci na 3 měsíce. Uděláš druhý, přijdeš o ni na rok. Uděláš třetí a máš to na doživotí.
plus povinny "uber" rezim ...(hlidani kazdeho taxiku a jizdy pres gps a net s overenim v mobilu zakaznika)
Proč nemají taxikáři zkoušky jako v Londýně? Tam pro ty černé taxi jsou pořádné testy a hlídá se to....
Tohle je trapné
Otazka je, komu ma taxi slouzit. Pokud to ma byt stale cenove dostupna doprava v pripade horsi dostupnosti MHD (hlavne v noci) tak vami popsane zkousky by vyrazne cenu sluzby zvysily. Osobne si myslim ze v dobe navigaci ztraci znalost mistopisu na vyznamu.
Nevím, jak v iDnesu, ale u nás se říká "na dveřích".
rychlejsi ? Jak pro koho, co ? Pro slusnyho cloveka tezko ...
Tak taxikáři dnes jsou něco jako opraváři psacích strojů v roce 1990.
Jejich vyhynutí je nadohled.
Akorát nehápu proč se kvůli nim dělají takové caviky.
aha... a to jako že taxíky nebudou jezdit?
Docela sranda,když se člověk na ty kolotočářský ksichty a zlatý řetězy podívá.Od pohledu slušný lidi