Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová tramvaj Evička konečně sveze cestující. Zatím jen jeden den

Poprvé a zatím naposledy sveze ve středu cestující v Praze zcela nový typ jednočlánkové bezbariérové tramvaje. „Evička“ bude nasazena na páteřní linku číslo 9, trasu ze Smíchovského nádraží na Spojovací projede celkem čtyřikrát v tomto směru a třikrát v opačném.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L41u35k72á68š 83M96a90l30í78č15e53k 3483782935707

Designem mi spíš připomíná rekonstruované, staré motoráky M 151.0, na dnešní typ Regionova 814.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f5/Praha-Sm%C3%ADchov,_Na_Kn%C3%AD%C5%BEec%C3%AD,_Regionova_(01).jpg

0/−1
16.9.2015 18:00

A62l88e40š 90K68o47v24á66ř88í44k 6421905442730

Proč proboha dávají tramvajím ty úchylný zdrobnělý dívčí jména? Evička??? V Brně jsou všechny tramvaje Porsche pojmenovany podle zakrslejch holek (to jmeno je pak v kazdy "saline" napsany na kovovym stitku -  Adélka, Barborka, Cecilka, Dášenka, Evelínka a Fanynka, Gábinka, Helenka, Irenka, Jůlinka, Klárka, Lucinka, Maruška, Natálka, Olinka, Pavlínka, Renatka a Simonka. Chce se mi blejt.

0/0
16.9.2015 9:14

M27i33r98o70s23l13a86v 92G64r11o17s22s26m91a50n46n 8672769664

Spřahování vozů ve špičkách:-) Tahle tramvaj je krokem zpět.

0/−1
15.9.2015 21:39

P75e66t70r 62N65o71v45o71t87n57y 1121940611

Krokem vpřed je jezdit s poloprázdnými velkými soupravami a nebo prodloužovat intervaly.

0/0
15.9.2015 22:42

J58i39ř43í 41K35r25e78j33č56í58k 2117468364676

Případné spřahování...

Proti čemukoliv co v republice v tomhle segmentu jezdí, je to rozhodně krok vpřed.

0/0
15.9.2015 23:18

P39a11v49e95l 93F95o32r67e16j50t 8663377174573

Kupodivu zde někoho napadlo, jak mají vypadat okna, tady bych řekl že tu bude vzduch proudit a ne jako u těch nových článkových, které se v létě mění ve smrdutou bednu na lidi

+1/0
15.9.2015 19:16

M41i50r30o75s53l14a27v 64G43r20o12s36s50m51a95n42n 8232139634

Má klimatizací, takže okna bych tipoval jako zálohu, trvale zavřenou.

+1/0
15.9.2015 21:42

V34l19a14s57t55a 61V97r66á62n17o75v34á 7848583505257

design nic moc RvRv podvozek asi z stare tramvaje a jen nove šasi

+1/−1
15.9.2015 18:16

J98i27ř60í 26K59r24e34j83č84í62k 2827928954266

Komplet nová, žádná recyklace, design fjn.

0/0
16.9.2015 12:44

L64u54k33á24š 13M93a16l40í26č28e96k 3523282965797

Věc názoru. Mě se taky nelíbí. Ale design v městské dopravě není žádný zázrak téměř nikde na světě. Podívejte se třeba, jaké krabice jezdí v Belgii, v Holandsku nebo ve Švédsku.Takže z tohoto pohledu zase Praha nijak nevyčnívá z průměru.

0/0
16.9.2015 17:38

M13a36r11t65i92n 54K27u24ř84í12t18k59a 6897326708765

Ne tak docela, Vozová skříň je nová, ale podvozek je prý licenčně převzat odkudsi z exCCCP.

0/0
16.9.2015 21:02

J45i82ř68í 20K59r69e40j34č36í21k 2147218294986

Není pravda... ;-)

0/0
17.9.2015 13:54

J41a26n 81F65l86o81r79i65á93n 2597708984161

Na těchto snímcích a hlavně na snímcích,které bohužel dnes nevidíme je jasně vidět malý nedostatečný prostor pro nohy stojících cestujících. Proč jsou pod sedadly ty stupně,které budou vadit,to je záhada. Budou asi stejné problémy jako u krámů Porsche.

+1/−2
15.9.2015 16:23

M98a28r90t96i79n 36V94o35t75a82v24a 6218918761405

To není záhada - ty stupně jsou tam proto, aby mohla být podlaha snížena a celá tramvaj nízkopodlažní. Je totiž nutné, aby se někam vešel podvozek té tramvaje (a to i při natočení v zatáčce) a proto jsou tam ty stupně.

+3/−1
15.9.2015 16:58

J35i67ř28í 15K19r73e82j18č28í72k 2507158884626

Stojící cestující mají nohy obvykle pod sebou a místa je tam tudíž dost.

Záhada se stupni je to možná pro vás, ale průměrně inteligentní jedinec si odvodí, že podvozky tramvaj prostě potřebuje a je třeba je prostě někam umístit.

+2/0
15.9.2015 23:16

J13a12n 26F98l97o40r28i36á92n 2237238484721

Jel jste někdy tramvají Porsche?? Jest li ano,tak jste musel vidět,že cestujíci,kteří sedí bokem nemohou dát nohy pod sedadla. Stojící lidi se tam již nevešli! Proto ty tramvaje ted předělávají!!  Na této nové tramvaji to samé hlavně to bylo vidět na snímcích,které ted nebyly zveřejněné. Tak si nechte kritiku pro sebe.

0/0
16.9.2015 7:41

J45i89ř16í 82K72r70e86j88č62í33k 2137808104896

Překvapivě jel. Tohle je zcela jiná koncepce, takže i jiný prostor a vámi popisované tam nemůže nastat.

Žádné porsche se zatim nepředělává, pouze se o tom uvažuje.

Kritizujete vy, já vás pouze informuji v čem nemáte pravdu. ;-)

+1/0
16.9.2015 12:48

V53i18k87t61o62r 54K30o85š29í20č18e75k 3776423941496

Že by podvozky, vy chytrej? Tramvaje plující na magnetickém poli v ČR opravdu nemáme.

+2/0
16.9.2015 9:55

L90a22d95i59s43l45a81v 81M44á32l25e91k 7263237621748

Ve srovnání s těmi plzeňskými mi tato přijde vyloženě ošklivá.

+3/−2
15.9.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.