- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po pravdě řečeno mi není dost jasné, jak by mohlo otevření Blanky způsobit nárůst dopravy a Bělohorské ulici.
Doprava určitě naroste oproti současnému stavu. Spousta lidí jezdí nyní jako já trasu z východu / Brandýs n/L ) na západ ( Motol ) přes jižní spojku, nyní samozřejmě pojedu Blankou. Ráno to projedu v pohodě, horší to bude zpět, kdy očekávám špunt při napojení Nové povltavské na V holešovičkách. Nechápu, který ignorant to mohl udělat v jednom pruhu a dále proč v třípruhé ulici V holešovičkách je pravý pruh trvale obsazen parkujícími auty.
no ale patrně nám tedy budete "chybět" jinde, že? a tam se to trochu uvolní...
Může mi někdo vysvětlit, proč by měl narůst provoz v ulici "V Holešovičkách"? To je přece ta od mostu barikádníků nahoru na Prosek. Auta, která se přemístí do Blanky, bude přece primárně současný provoz z magistrály, a ten jede skrz V Holešovičkách už nyní...
Protože mnoho aut od severu co jede na Prahu 6 sjíždí z D8 na Novou Ves a jede přes Suchdol, nebo Horoměřice, případně přes Slaný na R7 a kolem letiště, aby se vyhnuly ranním kolonám v Holešovičkách. Nyní pojedou po D8 až do Holešoviček a pak tradá do tunelu odkud se dostanou pohodlně na 6ku.
Moos se už tolikrát mýlil, že by si ho novináři měli smazat z kontakt-listu. Ten pán se svým myšlením zamrznul u ZAKOSu
Nesnáším cyklofašisty. Sám jsem občasný cyklista a stydím se, že by mě měl nějaký Fidler z této teroristické organizace zastupovat. Ostatně je to asi tak, kdo nemá na auto, koupil si kolo. A to je asi jeho případ, chudáčka.
Informace na nic. Nikde se nedočtete, jak a kde se do tunelu vjíždí a jak se vyjíždí. Třeba když jedete z Holešovic do Střešovic, není nikde uvedeno, kde mám z tunelu vyjet.
Kecy o všem možném, ale plánek všech vjezdů a výjezdů nikde. Přitom to musí být zpracováno již několik let.
ale to am ukaže smeroani liž dnes jsou znaky na jezd do a vyjezd ze
Blanka je jen jednou z mnoha částí vnitřního "městského okruhu" jinými částmi jsou tunely Strahovský a Mrázovka, dále Jižní spojka, Barandovský most.
Chybí komplet východní část tedy Blanka 2 a spojení ke Štěrboholské radiále.
Porot se nedivte že dojde jen k přesunu úzkého hrdla jinam.
Ovšem díky Blance bude "přemostěno" 23 semaforů na jednopruhové silnici mezi Malovankou a Trojou - což je opravdu výrazný posun k plynulejší dopravě.
Chybí východní část? Průmyslová a Kbelská to jako není nic?
Ano, tato studie jen potvrzuje to, co se ví od začátku. Pokud nebude dokončený obchvat a nezavede se v centru podobný systém mýtného jako například v Londýně, kde mají od mýtného osvobození jen nízkoemisní a bezemisní dopravní prostředky, dopravní situace v Praze, a tím méně ovzduší, se nezlepší. Jen mi trochu uniká, proč bylo zapotřebí stavět předražený tunel za několik desítek miliard, aby někdo došel k závěru, někde to bude trochu lepší a někde trochu horší.
On je podstatný rozdíl v tom jestli ty auta pojedou tunelem nebo budou popojíždět na povrchu...
ja nechapu jednu vec: preci takovato studie a vypocty snad musely predchazet rozhodnuti vydat 38 miliard. proc se najednou o tom pise ted? neni to nahodou na objednavku?
Ano, tunel byla politická objednávka. ODS na něm chtěla získat další body a současně to byl i skvělý tunel na peníze. Máte krátkou paměť, že už se nepamatujete, co výstavbě předcházelo.
Nejlepší by bylo Blanku vůbec neotvírat, aby někde, nedejbože, nedošlo k nárůstu dopravy.
udělat z toho cyklostezku a strýtártové hřiště