- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V té narvané 9tce museli mít cestující radost :D
Milí pane inženýre,
Jaromíre Procházko, jsem zaměstnancem DPP a Vaše názory o zpoždění autobusů a jejich čistotě mě velice pobavil. Co se týče zpoždění autobusů, snažíme se dělat vše do dodržování jízdních řádů. Většina autobusů je vybavena preferencí, která jim zajišťuje přednost a podržení zelené na semaforech. To ovšem při Vašem IQ, Vám nemusím vysvětlovat, protože jste to určitě vymyslel Vy.
Mytí interiéru autobusů dochází pravidelně dle naprogramovaného plánu, ale bohužel i umytý autobus po jednom kole na lince může vypadat jak, když se tam přepravovalo stádo nepřizpůsobivých občanů.
Tak budeme velice rádi, když si nakoupíte 1100 autobusů a předvedete, jak zvládnete zaměstnávat lidi, opravovat a mýt po vandalech + to za ně platit, dodržovat jízdní řády, být příjemný na klienty a i takový člověk bez domova, který tam vykoná potřebu je klient, kterého nemůžete vykázat, protože je to KLIENT, a když ho budete chtít vykázat z dopravního prostředku, tak se najde někdo z dalších klientů, který se ho zastane a bude nadávat Vám.
Tak Vám přeji mnoho úspěchů a doufám, že se brzy svezeme s Vašimi autobusy, tramvajemi a metrem.
Milá paní Černá,
věřím tomu, že konkrétně Vy a Vaši spolupracovníci se snaží udržovat nějakou kvalitu čistoty a dodržování jízdních řádů. Rovněž chápu, že udržovat v provozu tak rozsáhlý vozový park není jednoduché. Ale prostředí dopravních podniků znám docela důvěrně, a tak znám jejich přístup k problematice. Ovšem toto není hlavní důvod problémů.
Jak jsem měl možnost během studia dopravního inženýrství poznat, zásadním problémem je mentalita vedení podniku a města, které se brání rozšířit možnosti veřejné dopravy. Existuje spousta způsobů preference VHOD a dopravní podnik je určitě zná, avšak vedení Prahy či DPP na ně nechce z nějakých záhadných důvodů přistoupit. Automaticky mě to pak nutí si myslet, že dnešní doprava není o dopravních inženýrech, ale o politice a zkostnatělosti vedoucích osob. Mnohokrát jsem se setkal s přístupem typu "tohle nepotřebujeme", "tohle nejde", "tohle nechceme", "fungovalo to 20 let, bude to fungovat i teď". Máme k dispozici sofistikované a pokročilé nástroje, ale mám pocit, že je dopravce nechce nebo neumí používat.
Je tedy pochopitelné, že budete bránit svého zaměstnavatele. Já rovněž podporuji VHOD, auto nemám a při cestách po Praze jej nepotřebuju. I když by veřejná doprava v Praze mohla být lepší (z hlediska technologie a organizace dopravy je pro mě lepší Brno nebo Plzeň), pořád se raději projedu tramvají než mrhat časem v kolonách a čoudit na křižovatkách.
design odporny k tomu chybi klima. jeste ze uz tramvaji nejezdim. skutr a auto je lepsi. od zmen jizdnich radu mi ani nic jineho nezbyva kdyz to tak zmrvili :-(
já tedy nevím kde jste přišel na to, že tomu chybí klima? Klimatizace včera foukala (alespoň co vím, ve spoji 14:41 ze smícháče), bylo to hned poznat v tom vedru.
Jestli nepletu, tak je to evoluce T3, ne?
viděl jsem ji, je roztomilá působí ale hrozně male, navíc jenom jeden vagon
iDnes opět nezklamal, v 16:30 vyjde článek o tom, že se ve 14:41, 15:34 a 16:20 "můžete" projet novou tramvají...celkem se divím, že jste článek nevydali až po tom, co všechny ty spoje odjely.
A to opravdu chcete zlatou lupu?
Ano,je strašně důležité u hromadné dopravy Wi-Fi....opravdu zvrácená doba,co má hodnoty někde jinde...
Byl jste někdy v zahraničí nebo jenom blbě plkáte jako každej závistivej čecháček?
Jel jsem s ni a bylo to OK, lepsi sedacky a wifina ma slovenskou (!) adresu
Čekám, kdy si asiati začnou stěžovat na žlutou tramvaj...
A nebo to dělá jen jedna rasa?