Diskuze

Kulaťák se ucpává, doprava kolabuje, reagují čtenáři iDNES.cz na Blanku

Přecpaný „Kulaťák“, kolaps dopravy v Dejvicích. Tak čtenáři iDNES.cz vnímají dopravní situaci, kterou přineslo dlouho očekávané otevření tunelu Blanka. Lidé se bojí také o Vypich. Naopak doprava na Letné prořídla, jak ukazuje i srovnávací video.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zakázal bych řidičům ze Suchdola jezdit na Kulaťák a vůbec do Prahy, když tak statečně brání stavbě vnějšího okruhu.

0 0
možnosti

J42a62n 34H58u42b89e53n97ý

5. 11. 2015 10:27

Zajímavé, jenomže řidičů bydlících v Suchdole je u Kulaťáku zřejmě jen zlomek, takže by to situaci nezlepšilo.

0 0
možnosti

Ideální by bylo, zakázat řidičům ze Suchdola vjezd na Kulaťák. Ať si jezdí po vnějším okruhu, který tak statečně blokují. A na Kulaťáku by to bylo o něco volnější.

0 0
možnosti

jsem  sice náplava v Praze ,ale už 25let-) ,ale ať je to jak chce, tunel a vnitřní okruh je myšlenka jediná možná v našem městě dle mého a jsem v dopravě od 14 let, už na střední či posléze VŠ dopravního směru ........S tím souvisí dokončení velkého okruhu v podání státu ,od Suchdola s průtahem uprostřed- naplánovaný už 50let nebo most přes Vltavu od Hitlera nebo Běchovice a dokončení J-JV-V , stejně jako VO  Troja-Libenská spojka-Balabenka-Štěrboholy + Vysočanská Radiála a propojení D5 a Zlíchovského tunelu.....kde bychom byli,kdyby Bém nezačal stavět Blanku ??..... u nás na parkovišti u domu bylo vždy kde parkovat, dnes už není,3 auta v mnoha rodinách, už v nich totiž dorostli dětičky a touží po svobodě v podobě vozu, jedno soukromé maminky,jedno služební tatínci a naopak-) a parkoviště je od 19hod plné !! Stejně tak je ta změna v Praze za 20let.........ale kolik stály finanční nehody jako Stromovka, minely ,vícenáklady u všeho ,úplatky, pozornosti ?! za 2 dekády našich politických stran na magistrátu ?? bohužel nevím !!.. ....jen myslím, že za tu dobu by byl z těchto peněz vnitřní okruh dávno udělán až k Lanovému mostu !!.......ale dnes reptat umí přece každý a jak vidíme zastupitelstva či např. 2000 lidí a městskou část Suchdol, omezí protesty či soudy celou Prahu a střední Čechy minimálně na dalších 5-10let ,i když věděli, jak je vnější okruh plánován a kde je stavební uzávěra pro okruh ......tak nyní si na P6 a hlavně z blízkého okolí Dejvic,Suchdola, Roztok atd. budou nejvíce stěžovat na špatnou průjezdnost autem ...!!! hezký den:-)

1 0
možnosti

Dala bych tomu trochu času - doprava se usadí. A protože Blanka se nám zdržela "jenom o několik roků" (co to je, u tak důležité stavby :-( ) a tak se třeba dožiju kompletního obchvatu Prahy a osvícených lidí, kteří nebudou jezdit autem tam, kde to není nezbytně nutné.

0 0
možnosti

Kompletního obchvatu Prahy možná, osvícených lidí určitě ne.

0 0
možnosti

Tak podle třetího záběru je zřejmé, že i tramvají jezdí méně. Možná bude i na Ruzyni plynulejší odbavení letadel a vsadil bych si, že to má přímý vliv i na zlepšení lodní doprava na Vltavě. Když porovnáte, kolik tam bylo lodiček v srpnu a dnes, tak je to opravdu obrovský rozdíl! Dokonce i hladina je výš. Nyní je po čtyřech dnech provozu (z toho dva dokonce o víkendu(!)) konečně vidět, že každá miliarda byla vynaložena účelně a efektivně.;-)

5 0
možnosti

Tak to mě rosekalo :-D

0 0
možnosti

To je zase stížností a pláče. Ze zlidovělé písničky : " znám jednu z Dejvic, ta tam toho má nejvíc..."  Tak kdoví kam řidiči na kulaťáku čumí a pak jsou z toho zácpy vy jedna bando pražská simulantská. Klystýr.;-)

1 0
možnosti

...Podobně situaci na takzvaném Kulaťáku vidí také Radka Švarcová. „Jela jsem ráno z Roztok do Prahy-Podbaby deset minut a poté stála 35 minut téměř na místě v úseku vedoucímu z Podbaby k Vítěznému náměstí, před ním jsem zaparkovala. Každodenní doprava do Prahy se mi tak prodloužila z osmnácti minut na čtyřicet minut,“...

-------------------------

Jezděte vlakem a jste v Praze za pár minut, ale pro vaši veledůležitost by to bylo asi ponižující, že?

4 1
možnosti

L72u46b41o36š 51N75y67k33l

22. 9. 2015 17:36

Já bych řekl že paní Radka Švarcová má nějak špatně seřízené hodinky. Když byla špička, tak cesta z Podbaby na Kulaťák trvala cca 25-30 minut. A to vše je spíše tím, jak je všechno stažené do jednoho pruhu a ne tunelem Blanka. Hlavně geniálně vymyšleným vedením pruhů při najezdu na Kulaťák právě zsměrem z Podbaby.

3 0
možnosti

S mýtným pro všechny nesouhlasím. Je to diskriminace chudších. Mýtné by bylo tak vysoké, aby odradilo polovinu řidičů a to by byli hlavně ti chudší. Navrhnul bych omezení vjezdu mimopražských do Prahy (včetně vesničanů z okolních satelitů). Prostě Praha Pražákům. Takže třeba mýtné podle trvalého bydliště. Nebo nastavit semafory s dlouhými intervaly na kraj Prahy, ať jsou zácpy až za Prahou.

0 4
možnosti

Tak radikální bych nebyl, stačilo by u konečných stanic metra a vlakových zastávek na okraji Prahy vybudovat P+R parkoviště s dostatečnou kapacitou. Zrušit modré zóny a udělat jednu celopražskou.

 Samozřejmě, nějak vyřešit vjezd mimopražských  řemeslníků a dalšího zásobování do našeho městečka.

0 0
možnosti

Ve světě je již desítky let známo, že jakékoliv stavební opatření, které usnadní průjezd aut městem, má zákonitě vždy za následek zvýšení počtu projíždějících aut, a není žádným překvapením, že jak místně (na navazujících výjezdech), tak celkově se se zvýšeným počtem aut podmínky ve městě zhorší. (40 miliard... za 15 ušetřených minut, a desítky minut v zácpách jinde...) Pokročilé země to řeší naopak ztížením podmínek provozu pro auta ve městě, a to někdy drasticky - příkladem je Singapur, povolení ke vjezdu do města 650,-, další poplatky za ježdění po městě (!) a parkování, naopak luxusní MHD. Nebo londýnské mýto.

1 0
možnosti

V Praze žádné zácpy nejsou.

Jestli vám to tak připadá, do Singapuru se dostanete letadlem za 12 hodin. Tedy, jestli nemáte něco proti letadlům.

0 0
možnosti

Já bych podkopal celou Prahu tunelama, a bude klid.

0 0
možnosti