Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Blanka nemá být sirotkem. Politici teď chtějí dobudovat Městský okruh

Už týden se jezdí tunelovým komplexem Blanka. Pražští politici si teď kladou otázku, co bude dál. Podle náměstka primátorky Petra Dolínka by dalším na řadě bylo být dokončení poslední třetiny Městského okruhu. Jenže peněz není mnoho.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

C13t81i90b59o85r 23N49o54v73o85t53n20ý 3460707484449

Škoda, že do videa nedali taktéž zlepšení dopravní situace na kulaťáku a na Jugoslávských Partyzánů..

+1/0
27.9.2015 12:02

V69i63k79t47o93r 57Š82e43d67i26v48ý 8106171150376

Děkovné dopisy adresujte těm, kteří zúžili vjezd na kruhák na jeden pruh a přechody pro chodce nechali v těsné blízkosti křižovatky.

0/0
28.9.2015 21:00

M55i49c64h90a15l 16P15e95t87e48r47a 2517341640549

A to tam mají chodci přes silnici létat?

0/0
29.9.2015 11:26

J74i76r96k94a 41D97v91o16ř88á54k 4985560913688

Co třeba podlézat?

0/0
29.9.2015 12:16

J74i48r47k67a 58D97v70o81ř79á43k 4385640673908

Myslím že ti, co vymysleli zúžení v Jugoslávských teroristů z dvoupruhu na jednopruh s téměž výhradně motorkáři a dodávkami využívanou cyklostezkou, si nenechají jen tak líbit stávající revanš Blankou blokující Kulaťák. Viděl bych to na Dejvické Impérium vrací úder - Jugoši s třicítkou a zpomalovacími prahy.;-D

0/0
29.9.2015 13:42

D97u55s16a57n 77R23i50m71a13n 1218732384622

Nejvetsim ukolem je presvedcit ty nektere suchdolske idioty o potrebe dokonceni severniho okruhu!!!!! Praha je temer jedinym, hlavnim evropskym mestem, ktery v roce 2015 nema vnejsi okruh!!!

+3/−1
27.9.2015 10:13
Foto

P43e74t45r 15B58e23n36d22a 8982103826754

Silnice V Holešovičkách se dá suprově vyřešit vrátit tam omezení rychlosti na 70km/h a ne nesmyslných nynějších 50 km/h

+1/0
26.9.2015 22:07

F66r82a91n95t63i66š75e40k 10S17c43h48l51i77c77h27t13s 9455352931305

Co ten nepotřebný tunel zasypat?

+1/−5
26.9.2015 13:48

M44i37l16a44n 37C78h51a41l78u98p54a 7334816217393

Je fakt opravdu hezké když se o tak dopravně významné stavbě vyjadřují v článku architekti z IPR a cykloteroristi z Auto*MATu. Co takhle názor nějakého člověka, co tomu opravdu rozumí?

+7/0
26.9.2015 12:25

J58a74k49u54b 97N97e61b36u40r96k63a 6805447180199

Třeba nějakého Mototeroristy? :D

+1/−2
26.9.2015 12:36

P62e73t88r 54K31o55u85k61o35l86í33k 6980313173

Ne, odborníka.

+3/0
26.9.2015 13:36

J87i25r69k66a 48D68v38o95ř79á94k 4315820113758

Myslíte jako zuřivého motorkáře? Těm přeci rozšiřovaná síť cyklostezek báječně vyhovuje.

0/0
29.9.2015 13:45

J47a72n 97V17o33j68t46í80š43e36k 6882831715226

A co vás vede k tomu, že architekti a urbanisti z IPR tomu nerozuměj? Přesvědčení o tom, že jedinej odborník, kterej se může vyjadřovat k dopravě, je dopravní inženýr, vedlo ke stavbě magistrály.

0/0
27.9.2015 11:26

M23i67l73o98š 40Ž28a52t80e93č23k95a 9486807652

To vse je stale jen polovicate reseni a nic vic. Dle me je nejdulezitejsi se zamerit a dostavet vnejsi obchvat Prahy....

+3/0
26.9.2015 12:05

J93i92r32k48a 53D20v24o61ř88á26k 4745620703178

Tak můžete začít s přemlouváním Suchdolských a podobných, aby to přestali konečně blokovat. Mnoho štěstí.

0/−1
29.9.2015 12:18

P80e43t76r 63P96o25s82p22i31s32i52l 4813320655783

Ano největším neštěstím Blanky je nezvládnutý management jinak úžasné a potřebné stavby, čímž se "politicky" na dlouhou dobu zablokovala další výstavba.

+2/0
26.9.2015 11:46
Foto

L83a21d83i87s79l85a50v 13S50t39r61n97a60d 7784571334768

Další tunel? ;-)

0/−3
26.9.2015 11:30

R57a45d10e60k 46D41o51l64e82ž80a70l 2109953710860

Tak dobudovat by to asi chtělo, ale tam už to není tak kritický jako na Letný, protože to byla jediná trasa široko daleko. A když se mají vejít dvě rychlostní silnice (R6 a R7) do uzkounké Veletržní, tak je to jasné. Tady je těch tras mnohem víc, Průmyslová třeba.

+1/0
26.9.2015 11:21

J58o82s14e14f 90M73i89k30u40l39í36k 8344447276

Za strašna málo peněz jde udělat spojení ulic Papírenská s Trojským mostem, ale to nikdo neudělá ani se nechce, tohle spojení by sakra pomohlo.

+1/0
26.9.2015 11:19

P31e43t73r 98P74o34s86p65i28s47i78l 4423320965143

Stromovkou je radiála politicky a právně neprůchodná.

+2/0
26.9.2015 11:24

J78i13r53k67a 74D48v77o73ř52á42k 4135660243688

Jo. A také by se mohla k té stávající dálnici od Muzea udělat další větev přes Václavák na Staromák, ta by jistě také báječně odváděla dopravu z centra. Znamenalo by to jen zbourat pár přestárlých baráků.:-P

0/0
29.9.2015 13:48

J30o19s16e17f 47M60i47k96u10l30í47k 8984917636

Jde vidět, že tuhle silnici nepoužíváte, takže víte o tom prd.

0/0
30.9.2015 10:35
Foto

J66i34ř57í 51K92r25á60k36o81r66a 9689773

Jak něco navrhuje auto*mat, jsem vůči tomu auto*maticky dost skeptický.

+15/0
26.9.2015 10:57

J53a68k30u66b 71N66e72b95u97r37k72a 6355847450669

Jo. Když AutoMat varoval, že bude po otevření Blanky zasekanej kulaťák, bylo skeptických dost lidí :D

+1/−4
26.9.2015 11:11

P80e12t32r 29P74o56s23p16i27s83i60l 4733970185923

Takže automat varoval před něčím, co už dávno platilo. To jsou ale hlavy osvícené ;-D

+6/−1
26.9.2015 11:22

J36a49k47u68b 17N77e76b42u58r79k36a 6955657380619

Svatovítská směrem dolů nikdy zasekaná nebyla :)

+1/−2
26.9.2015 11:29

P31e65t57r 58P78o34s58p46i93s31i39l 4623120825203

Ale byla. Každopádně těch aut, co přes Dejvice jedou na sever (levý břeh Vltavy) jezdí pořád stejně jako před Blankou. Je sice možné, že o něco více lidí teď díky Blance sjíždí Svatovítskou, kdežto před Blankou jeli třeba Korunovační a Armády, ale to je jen o rozložení pořád stejného provozu, který si zase sedne podle toho, co kde bude ucpaný.

+4/0
26.9.2015 11:35

J92i73r86k14a 11D32v87o25ř38á87k 4145680733498

Ne, jede jich tam víc.

+1/0
29.9.2015 11:08
Foto

J47i59ř57í 76K64r61á93k25o49r38a 9689763

I vy pohádkáři. Kolikrát já tam stál v koloně...

+2/0
26.9.2015 11:38

J13a53k47u76b 25N73e59b48u86r62k18a 6605377390439

Dobrá. Ale potom tedy nechápu, proč se docela nedávno ve Svatovítské ubíral jeden pruh a dělali ty problémové přechody, když se současně stavěla Blanka. Je z toho jasný, že Praha prostě neumí plánovat dopravu. O to víc nechápu, proč hanit AutoMat, kterej se zabývá celkem na úrovni dopravníma a jiným studiema. Možná jsou ty lidi oproti většině trochu ujetý, ale nenadělají víc škody než ty paka úřednický, co o stavbách v Praze skutečně rozhodujou.

+2/−5
26.9.2015 11:44
Foto

J50i29ř70í 73K64r84á96k55o70r80a 9849473

Člověče, nevím, jak moc ty paka úřednický dělají škodu, ale zatím se po Praze, ve srovnání s jinými světovými metropolemi, jezdí docela v pohodě. Ty největší kolony vás zdrží na 20, max. 30 minut, ale to je výjimečné.

Problém s auto*matem je ten, že se snaží se svými návrhy všude vecpat i když o ně nikdo nestojí. Poslední zvěrstvo, co jsem viděl, se sice netýkalo auto*matu přímo, ale podobné organizace v Brně, která na tamější třídě Milady Horákové navrhla spojit automobilový pruh s tramvajovým, aby se tam vešly dvě cyklostezky.

+3/0
26.9.2015 11:50

J30a25k76u33b 58N44e33b28u43r77k60a 6715407190349

Jo, to je zajímavý :) Ale návrh je návrh a realizace je něco jinýho. Já to beru tak, že narušují monopol Automobilový lobby. To, že jsme zvyklí za poslední generaci, že mají všude jezdit a stát auta ještě neznamená, že je to pro společnost dobré. Podívejte, jak to chodí třeba v Brémách nebo Oldenburgu. Tam je bežné, že 80% chodníku patří cyklistům a je to tam samozřejmost.

+1/−2
26.9.2015 11:55
Foto

J61i84ř51í 95K49r35á27k53o95r78a 9649143

Nevím, co je dobré pro společnost, ale pro mě je auto dobré a představuje pokrok. Oproti osmdesátým létům, kdy měl a provozoval auto málokdo, jsme dnes díky autu schopni zařídit víc věcí v kratším čase. Kdo má rodinu s dětmi ví své.

Je mi jedno, jak to chodí v Brémách nebo Oldenburgu. Viděl jsem Hamburg - placku jak vyšitou, navíc masivně vybombardovanou, kde je spousta místa jak pro auta tak i pro cyklostezky. Viděl jsem Drážďany - ditto. Viděl jsem Vídeň, která byla už od počátku citlivě koncipována s přihlédnutím k potřebě velkého prostoru. Navíc také placka. Holandsko jakbysmet.

Praha je naproti tomu kopcovitá až na půdu a plná kompromisních řešení. Tam kolo prostě nepatří. A když, tak někam na okraj, kam se vejde. Auto je věc, kterou člověk potřebuje, kolo je věc, na které je fajn jezdit, ale ve své podstatě se bez něj člověk obejde. Je nesmysl přikládat mu větší důležitost než autu.

+2/−1
26.9.2015 12:02

J91a16k97u75b 95N40e36b39u32r20k38a 6595257140209

To je věc názoru. Je spousta lidí, co se bez auta taky obejde. Auto je rozhodně uřitečná věc ale stejně jako všechno je v mnohých případech nadužívané. Jsme prostě pohodlní a vychováváme další pohodlnou generaci, která už nebude schopná bez auta a tabletu si ani dojít na záchod..

0/−1
26.9.2015 12:06
Foto

J98i72ř67í 97K43r55á59k44o69r29a 9839443

Jistě. Je to věc názoru. A názorem většiny lidí je, že auto je pro ně prospěšná věc. Proti nim stojí pár tisíc lidí, kteří se bez auta obejdou. Máme demokracii, nechme rozhodovat většinu. ;-)

0/0
26.9.2015 12:51

P21a12v70e80l 54O92b40d41r22ž45á11l63e41k 6146784118512

V pořádku ... jakmile vynaleznete něco jiného než auto, s čím se zvládnu přesunovat alespoň stejně rychle jako autem a umožní mi to dodržet denní rozvrh alespoň stejně dobře jako auto - dejte mi vědět.

Pánům z Auto*matu jsem už v diskusích několikrát nabízel, že když zvládnou "svoji" kombinací kolo+MHD můj běžný pracovní den, pak auto prodám a výtěžek jim věnuji jako sponzorský dar. Zatím bez zájmu.

+1/0
26.9.2015 21:19

M55i90l79a44n 24C28h80a37l79u30p58a 7414706377553

Chodníků. Tady to rvou na průtahy! A názor dopravních odborníků tu nikoho nezajímá!

0/0
26.9.2015 12:29
Foto

J21i94ř24í 36K60r39á82k65o84r72a 9969633

Chodník od slova jezdit na kole, přece... ;-D

+1/0
26.9.2015 12:52
Foto

P70e14t65r 38B75e57n92d23a 8382133986964

dyť ať cyklisti jezdí po chodníku na to jsou v Praze široký chodníky akorát

0/0
26.9.2015 22:12

P83e89t52r 74P72o81s98p51i17s55i52l 4463890525493

Automat je banda ekoteroristů jejichž cílem je automobilovou dopravu nejlépe zakázat. Takže se o nich vůbec nemá cenu bavit.

A k té podstatě- Praha resp. Praha 6 tím zúžením Svatovítské, Jugoslávský partizánů, nájezdy na Kulaťák atd. fakticky říká (a v řadě vyjádření výslovně), že Dejvice (Svatovítská, Kulaťák, JP) není a nebude radiála na sever. A že prostě bude dopravu přímo špuntovat, aby si to transitní řidiči rozmysleli.

 Problém je samozřejmě neexistence severního obchvatu (PO).

+7/−2
26.9.2015 11:53

J22a72k34u94b 71N27e63b19u33r23k90a 6815827760239

Ano. A proč tedy společně s tunelem nevzniklo spojení Milady Horákové - Evropská? Času na to bylo dost a v tom rozpočtu tunelu už by se to taky ztratilo. Jsem prostě přesvědčenej, že to Praha vede blbě a podněty, i když třeba taky blbý, ji rozhodně nemůžou uškodit. Spíš naopak.

0/0
26.9.2015 11:59

P27e18t94r 27P52o70s85p18i92s13i72l 4553550255613

Zaprvé to není tak jednoduché, obchvat Kulaťáku závisí na stavbě rychlodráhy do Kladna. A zadruhé to nijak neřeší právě ten příjezd aut od severu do Prahy, kdy z levého břehu Vltavy prakticky jiný přístup není a do vybudování PO nebude.

+1/0
26.9.2015 12:04

P29e48t33r 17P80o50s13p18i37s78i29l 4793290605803

P.S. A mimochodem, ten PO musí vést přes ten Suchdol. aby nabral ten celopražský transit z jednoho konce města na druhý. Pokud povede, opět dle představ zelených hlav a nimbystů ze Suchdola někudy před Kralupy, tak tuhle funkci nenaplní.

+6/−2
26.9.2015 12:01

J98a26k73u92b 37N44e50b71u98r78k35a 6635417910989

Já i jako Suchdolák s návrhem obchvatu souhlasím. Ale stejně si myslím, že na něj ještě dlouho nebudou peníze.

0/0
26.9.2015 12:10

P71e18t93r 71P92o52s58p74i95s72i23l 4983670475323

Když není ani územní plán (zrušen soudem), tak peníze nemá cenu řešit. Kdyby byla všechna povolení tak na PO, na severu i JV, se peníze prioritně najdou.

0/0
26.9.2015 12:17

P89a66v57e22l 14O55b80d61r86ž27á78l76e33k 6386544868712

Peníze byly už dávno... Ale partička na Suchdole zajistila, že se stavba odsunula, takže mezitím vzrostly ceny atd.

0/0
26.9.2015 21:20
Foto

J26i37ř17í 21K84r56á66k38o49r50a 9779303

Nepamatuju, že by mluvili výhradně o kulaťáku. Pamatuji spíš na jejich doomsaying o tom, jak bude zasekaná celá Praha. ;-D

+1/0
26.9.2015 11:26

J23a44k82u34b 76N88e68b16u28r86k52a 6895557170549

Pokud vím. Tak hlavní varování nebylo o tom, že Praha bude ucpaná, ale že Prahou bude PROJÍŽDĚT více aut. Tedy že po počátečním uvolnění některých silnic se tam postupně doprava zase vrátí (jako už se stalo jinde..). Ale současně se nesníží doprava v nově vybudované trase - v tunelu. Takže bude dopravní situace ve výsledku stejná, jenom bude městem projíždět víc aut. Včetně centra. Plus dodali seznam navrhovaných úprav, aby se tomu zabránilo a Blanka měla nějaký smysl (jiný než prohnat městem a centrem víc aut).

0/−3
26.9.2015 11:38
Foto

J24i74ř35í 46K50r85á51k82o39r39a 9219143

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a bude ucpaná. To byl argument automatů, kdykoliv jsem s nimi mluvil. A realita? Kromě kruháče se všude jinde doprava spíš uvolnila.

Nikým nevolení amatéři, kteří kecají do všeho, i když se jich nikdo na nic neptá. Nejdelší zásek jsem zažil, když tahle banda pumpičkářů dělala svou svatou jízdu skrz centrum Prahy.

+5/0
26.9.2015 11:41
Foto

J19i89ř83í 63K15r12á41k72o81r95a 9519563

Že Blanka do Prahy natáhne auta zvenku a Praha bude ucpaná...

0/0
26.9.2015 11:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.