Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Primátorka Prahy Krnáčová chce výměnu ředitele dopravního podniku

Primátorka Prahy Adriana Krnáčová chce výměnu generálního ředitele dopravního podniku Jaroslava Ďuriše a obměnu představenstva. Není spokojena s fungováním firmy. Ředitel kritiku odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K69a77r84e66l 97D37r82d32a 6873285167989

Ďurišova česká jazyková dopravácká příručka. Níže jsme otevřeli zcela neškodné heslo "kaštan". Přesypávat kaštany či vysypat kaštany jsou vcelku roztomilé dopravácké výrazy. A vlastně nejsou ani trochu urážlivé. Protože dnes už si nikdo nepamatuje, jak pojem kaštan vznikl a co znamená. Je k tomu několik neškodných impotentních účelových dopraváských šotoušských výkladů, podobně jako k "černé hubě" alias "briketě", tedy, vcelku vylhaných a zřetelně nepravdivých.

  Mají jednu vadu. Nepočítají se sprostotou, rasismem a nebetyčnou vtipností českých dopraváků. Tedy, nemohou se dobrat podstaty věci. Nějaké zpětné zrcátko není vůbec vtipné a nejapný pojem kaštan by se prostě nedostal do oběhu. Inu, vyjděme ze sprostoty pražských dopraváků a nabízí se zcela jiný výklad.

  V češtině se pojem "kaštan" užívá pro lejno. To je pak dopravácký vtip jak vyšitý. Vezu kaštany = vezu srač*. Kaštan má zhruba stejný význam jako šotouš, tedy jouda, hlupák. A nemá tedy příliš pejorativní nádech. Označení kamarádů ve větě jako kaštanů či bobků, odpovídá době slušné mluvy plantážníků z Rychlých šípů.

  Otázkou je, kdy kaštany pronikly do dopravy a jaký význam tehdy měly. Vcelku známé jsou kaštany ovcí kolem řiti, které ničí kvalitu vlny. Opět mě napadá přirovnání k dokonalé dopravě, která  má jediný kaz na kráse, kaštany u řiti. A opět je takové rčení po dopravácku neskutečně vtipné. Podle mě, jsem hodně blízko pravdivého významu pojmu kaštan v dopravě.

  Kaštany produkuje i lidská řiť... A tady se dostávám k výkladu, který zde nelze plně citovat. Nicméně, stojíme zde po kotníky ve výkalech. Což již plně odpovídá humoru pražské dopravy. Více v odkazu, kde se mluví o koníčku olupování kaštanů a nošení zahnědlého prádla. Jde o odstavec, který končí: "Pomáhat si je jednou z nejhezčích lidských vlastností." Doufám, že i já, pouhý kaštan, jsem pomohl jazykovému bádání generálního ředitele DPP Jaroslava Ďuriše.

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=104306

0/−2
26.9.2015 23:53

F64r73a43n70t31i94š81e20k 66K56o64u54d23e55l48k43a 3147677373

;-DFakt už to nehul, drogy jsou svinstvo

+1/0
28.9.2015 13:24

Z98d92e94n49ě82k 90K59u31p74k76a 5913240202817

Asi potřebují nové místo, pro někoho z ANO ;-D

0/0
26.9.2015 11:49

F65r23a34n48t90i46š42e84k 65K14o14u32d71e20l59k93a 3777647603

Měli jsme už na Magoši ledacos ale takhle tupou primátorku Praha nepamatuje.První co bych vyměnil je Krnda.

+1/0
26.9.2015 10:22

K29a23r14e25l 90D52r20d10a 6303155287519

V Praze probíhá běsnění revizorů. Tak intenzivní kontroly cestujících jsem roky nezažil. Je to odpudivé. Doplácí na to turisté. Praha se stává nepříjemným městem plným fízlování a kontrol. Pro turistické centrum je takové chování "městské dopravy" zničující a znamená to ztrátu zisku a obživy pro všechny Pražany.

  Je tedy jasno. V DPP mají strach z dopadu slevy na ročním kupónu a chtějí finanční prostředky přitáhnout zvýšením příjmů z pokut. DPP tedy okatě nerespektují vedení Prahy, nesouhlasí s jeho rozhodováním a zařizují se sami pro sebe. Stát ve státě.

  Nejde o nějakou aktivitu revizorů zdola. Taková intenzivní samoúčelná šikana Pražanů a návštěvníků Prahy byla nařízena vedením DPP. Nejspíš Ďurišem osobně.

  Za mých cca 20 kontrol a jednu hádku s revizorem za poslední 3 měsíce, žádám omluvu ředitele DPP a jeho odchod na místo dispečera odstavné koleje. Rv :-P ;-D

0/−4
26.9.2015 9:48

F46r82a88n98t31i98š51e67k 34K51o42u87d89e26l21k80a 3107377953

Ještě tu o Smolíčkovi prosím tu sem dlouho neslyšel.Člověče ty máš nějakej silnej psychickej problém a nebo ti ředitel DP chodí za starou? Dělej s tim něco než se stane malér.

0/0
26.9.2015 10:05

K21a40r93e96l 76D50r31d81a 6373895267379

Dole jsem spočítal, že dík slevě zaplatím za dva roky DPP o 1500 Kč víc. Za mě nemá Ďuriš co požadovat další prachy z mojí kapsy. Já mu na výplatu už královsky přispěl. ;-D

0/0
26.9.2015 10:18

R66o23m67a30n 43P71o88l59á51č20e39k 5196859345

Zkuste jet v zahraničí na černo ;-D Tam pokuta začína na 100 ËUR. V New Yorku máte 14 dní v báni;-D

+3/0
26.9.2015 11:19

R24o97b79e70r20t 72J33a92n86u57l48í16k 3475769494701

Ve vlaku taky jezdite na cerno? Je to kradez! Stejne jak utect taxikari bez zaplaceni! Naopak uroven revizoru se hodne zlepsila!

0/0
26.9.2015 17:18

K61a51r96e84l 29D30r68d82a 6483905497849

Já ale nejezdím na černo. A skutečně, revizoři se v Praze chovají zpravidla slušně - až na porušování zákona, lidských práv a omezování osobní svobody. (Se sazbou až 8 let natvrdo protože jde o organizovaný gang DPP.) ;-D

  A co to mění? Já nechci kontrolu dokladů 4x týdně. To si nedovolila ani komunistická VB za Husáka, když měla potřebu šikanovat občany. Rv

0/−2
26.9.2015 22:09

Z85d80e31n17ě71k 62Z52a51b20a27v27a 1912434786654

Já chci vyměnit Krndu - to se ale musí asi do Vodňan za ABéčkem, co? ;-€

0/0
26.9.2015 0:54

R29o24m94a93n 48P88o89l67á42č33e66k 5146549245

Stačí na Chodov;-)

0/0
26.9.2015 1:07

K40a78r69e86l 46D21r65d49a 6753525937359

Ten prdící rudý namakaný autobus - já měl vždy za to, že je tady ředitelství DPP. ;-D

  Hloupý omyl. Double-decker s bicepsy je přece jasným symbolem zrušení tramvajové dopravy a tedy dobrým symbolem zavedení pořádků v pražské dopravě. Je to tady. ;-D

0/−2
26.9.2015 8:05

R39o52m43a58n 62P16o63l11á54č86e54k 5526609945

Možná by si měl pan redaktor najít i další souvislosti...

1) Jízdné... Myslím, že i panu řediteli přes jeho politickou korektonost a hujerovství došlo, že roční kupony za 3650 jsou větší průser a díra do příjmu než si kdo dokázal na magistrátu spočítat...

2) Končí kolektivní smlouva a dělá si jako správný ředitel vatu pro vyjednávání... Krndě asi moc nedochází, že několika denní stávka ji moc politických bodů nepřidá (A to Andrej nezachrání), i když věřím, že Praha dokáže bez MHD jeden den přežít.

3) At chceme nebo ne, rostou náklady na samotný vozový park. Minimálně u tramvají je údržba 15T trochu někde jinde než u staré T3, kterou opravil Pepa za odpoledne s kladivem a šroubovákem.

4) V neposlední řadě metro do Motola... Reálně se jinde na MHD nic neušetřilo, ale pod zemí metro sviští... (To je taky hezkýh pár milionů...)

Osobně vidím trochu dál a to je linkové vedení a především intervaly v roce 2016... I přesto, že určitá část výkonů je mimo DP, ale i tak to bude znát... Nezávidím vedení ROPIDu až bude obhajovat nové linkové vedení MHD, protože 2 mld budou fakt znát...

+5/0
25.9.2015 23:00

K27a48r96e50l 67D17r38d21a 6403575407549

1) Dopravácká demagogie. Nikdo neví, co sleva provede. Je to dobrý sociální i ekologický počin. Mám kolem sebe řidiče, co si předplatné na MHD chtějí skutečně pořídit. Jen pro jistotu. (Budou platit službu, co vůbec nevyužijí!) To je výborný počin. Ještě není konec roku. Tržby stále jednou.

  Jen lidé od DPP mají jasno o katastrofickém bankrotu. Jízdné je přitom v Praze zcela virtuální a nesmyslně drahé. Revizoři jsou obtížní. Kolem jízdného jede účelová šikana slušných cestujících... A tomu všemu dopraváci tleskají.

  Začal bych se po odchodu Ďuriše bavit o další slevě na jízdném či o úplném zrušení nesmyslného jízdného v Praze.

  Nicméně, toto je jasný důkaz, že ředitel DPP je v opozici proti Praze a nemá na postu jednoho z jejích šéfů, co pohledávat.

2) Nadáváte primátorce, dopraváku. Jste jasný kolega hulváta Ďuriše.

3) Bylo by načase, aby doprava v Praze už konečně začala fungovat na úrovni profesionální služby 21. století a ne jako amatérská aktivita, kde se opravy dělají doma na koleně. Nebo spíš nedělají.

4) Ano, bere mě běs, když se zavedením metra nedošlo ke zrušení tramvají na povrchu a ještě se rozjíždí jejich prodloužení. Přitom si obě dopravy konkurují a metro je pak neefektivní. DPP byl první, kdo byl pro.

5) Linkové vedení. Aha, takže koncepci rozvoje DPP nedrží Ďuriš, ale ROPID (Tomčík). K čemu tam pak Ďuriš sedí, aby kopal do Prahy nebo aby Prahu, resp. ROPID, poslouchal na slovo?

  A linkové vedení, to je zajímavé. Mohl byste to podrobněji popsat? Pokud se to dopravákům nezdá, mohlo by jít o zásadní změnu pražské MHD a její posun do 21. století i přes odpor Pepů z depa, co vzpomínají na Husáka. ;-)

0/−5
26.9.2015 7:47

K32a22r25e52l 70D11r67d18a 6453555197799

Letos jsem v lednu nekoupil kupón za 4750,-.

  Koupil jsem kupón za 2450,- do poloviny června, kdy jsem počítal s dovolenou. Ta se trochu posunula. Jezdil jsem až do konce srpna na jízdenky. Týden mi vychází asi na 300 Kč. Počítám, že mě "sleva" 1100 Kč stála během léta tak 1200 Kč. Nyní jsem koupil roční za 3650,-.

  DPP přišel o 4750,- na tržbách v lednu a získal celkem 7300,- Kč do konce srpna, jen v případě mé maličkosti. Jízdné mám zaplacené do konce srpna 2016, takže příští dovolenou zase přeplatím. Ale měl bych dát jen 3650,- Kč a konečně mít slevu.

  Za dva roky to tedy u mě z původních 9.500,- udělá v nové výhodné ceně 10.950,- Kč. Mám pár kolegů, co jezdí občas na lístky a štve je to. Jak budou mít volné 3,5 tis. chtějí jít do ročního kupónu, aby měli pokoj. Nevím jak jinde, ale za mě vidím jen samé zisky pro DPP.

  Proč všichni dopraváci lžou o bankrotu, jak když tiskne? Rv:-P

0/−2
26.9.2015 10:15

R27o12m13a10n 36P84o36l19á91č29e72k 5686979175

Že jste zaplatil 1200 místo 550 je čistě Vaše blbost...

Kdybyste nebyl trotl, tak zaplatíte v lednu 4750 za rok 3650 a jste  v tom za 8400...

0/0
26.9.2015 11:23

K45a65r23e98l 94D13r13d40a 6923475577829

Jsou to moje prachy. Je to moje město. Je to moje doprava. Vaše připomínka je zcela mimo mísu. Čekal jsem od Vás komentář k tomu linkovému vedení a dobral jsem se jen Vašeho hulvátství...Rv 

  550,- jsem nedal záměrně protože jsem v létě žádných souvislých 30 dnů v Praze nebyl. Navíc jezdím v létě často autem. Přišlo mi přirozené platit jen za to, co projezdím.

  Je to jen další bezohlednost pražské dopravy, když pražští řidiči nedosáhnou na dotované jízdné. Každý řidič odvede nedobrovolně 15.000 tis. ročně DPP a pak jezdí za 32 Kč jízdenky. Dopravácká podlost a šikana a Vy ji nazvete mojí hloupostí. Opět jste mimo.Rv

0/−1
26.9.2015 21:41

F85r85a43n24t48i18š68e79k 48K64o17u11d35e13l48k48a 3357597533

Tak takovej matroš už sem dlouho neviděl.Obávám se že tohle plácání ti nepomůže i když se snažíš.Takovýho žlučníka aby člověk pohledal :-D

+1/0
26.9.2015 10:17

K27a44r35e44l 54D19r50d52a 6153485337639

"Kaštan" mě zvedl ze židle. Pravda, "žlučník" pro "usměvavé cestující" by byl na plakátku v metru skvělým počinem. Nechte si to patentovat. Dostanete od Ďuriše mimořádnou čtvrtletní odměnu. ;-D

0/−1
26.9.2015 10:26

F54r26a50n98t91i93š52e21k 13K88o58u52d37e64l87k94a 3567647773

Prosimtě co tě na tom kaštanovi tak dráždí? Takhle se v Praze řiká "klientům" MHD už snad 50 let, tys to ještě neslyšel? Pátral jsem jak ten kaštan vzniknul a někdo ani už neví a někdo mi řikal že, je to podle toho že když se řidič podívá do toho vnitřního zrcátka, tak vidí v tom nacpaným busu jenom ty hlavy a vypadaj v tu chvíli jak kaštani ;-D

Můžeme o tom vést spory, můžeme s tim nesouhlasit ale, to je asi tak všechno co proti tomu můžeme dělat ;-)

+2/0
26.9.2015 10:42

K79a49r30e22l 57D50r41d34a 6723955127299

Užívání pojmu "kaštan" mi vysvětlila parta pražských řidičů autobusů v hospodě, když se chechtali, jaké podrazy na cestující dělají, aby si zpestřili nudu za volantem. Brali to jako nadávku při potírání obtížného hmyzu, co přepravují. Nemám potřebu takovým vtipným lidem jejich zábavu kazit. Jejich nadávky plně respektuji. ;-)

  Ale že takové nadávky vyvěsí DPP oficiálně na letáčku a bude předpokládat můj potlesk a schvalování zákeřného šikanování mé maličkosti, jsem ani v hodně špatném snu nečekal. To mě smrtelně urazilo. ;-D

0/−1
26.9.2015 11:13

L55u83k19á89š 59V36a21ň53u94r24a 1555634673903

Clanek je dost blabol a navic se opakuji odstavce.

+2/0
25.9.2015 20:49

L96u79k65á23š 93V87a37ň68u82r42a 1415684983663

Je to mocensky boj. Magistrat tam tlaci svoje lidi a naklady vzrostou nekolikanasobne. Vse to jsou aktivity Babise a chce ram sve lidi. Duris na rozdil od ostatnich je odbornik.

V DPP je to jiz mnoho let mocensky boj a protlacovani kamaradu.

A DPP setri, ale mesto svou politikou zvysuje DPP naklady.

Vypada to, ze nekdo Krnacovou pritiskl ke zdi ta skace jak jini piskaji.

+3/0
25.9.2015 20:45

J67a31n 56Z18i83e42g73l43e47r 1141606831128

Souhlasím s názory, že generální ředitel Ďuriš je nejlepším šéfem DPP za  mnoho let. Jestliže však má narůst počet vozokilometrů o 10 milionů, dále se snížily ceny ročních jízdenek a plošně vzrostou platy zaměstnanců, tak je logické, že musí rozpočet DPP musí narůst. Chtít za takové situace ušetřit, je popření základních ekonomických zákonů. Obyčejný selský rozum říká, že za méně peněz nemohu chtít více muziky. A zvýšení platů není jen to, co pracovník vidí na výplatnici, ale také zvýšení odvodů na zdravotním a sociálním pojištění, které musí zaplatit zaměstnavatel.

+5/0
25.9.2015 19:53

K68a62r34e84l 62D31r59d69a 6753205787189

Aha, takže jde o platy a hezké Vánoce pro hulváty od dopravy. Proto je zde najednou skvělý ředitel. ;-)

  Kdo pustí do světa pro pobavení hlášku "černá huba", měl by z veřejného života zmizet na věčné časy. Nazdar, soudruhu. To jsou zase moje Vánoce. ;-D

0/−12
25.9.2015 20:22

R73o60b72e51r76t 30J59a69n52u32l48í15k 3715319924571

DP nikomu na Vánoce peníze nerozdával a pokud Vás uráží označení pro metro černá huba a hledáte za tím rasovej pod text tak je mi Vás opravdu opravdu líto!

+3/−1
25.9.2015 21:20

K59a75r14e39l 90D28r73d43a 6963795207199

To je čirý rasismus. Jen rasisté demagogicky říkají, že když jde o vlak, není na jejich rasistických nadávkách nic špatného. Rv

 Demagogie, ne? Co to na faktu nadávání barevným mění? 

 (A Ďuriš tím nechá vylepit metro... Akce rasistických hulvátů = oslava MHD. Česká soda.) Rv

0/−4
26.9.2015 7:16

R39o90b56e51r48t 43J33a68n32u65l26í53k 3905409794301

Co čtu vaše přispevky tak mate asi velkej komplex a nebo jste byvalim zamestnancem. Ktery dostal padaka a vubec se nedivim

+2/0
26.9.2015 17:22

J57o61s63e68f 72H10o93n70e80š 7861882100263

Koho by tam chtěla?Asi Kleslovou

+1/0
25.9.2015 19:13

K74a70r66e21l 30D77r94d79a 6983705487619

V roce 2014 dělají vozové kilometry 155 mil. Takže 10 mil. km je nárůst o 6,5%. Odhaduji cenu  565 mil. v přímých nákladech (či cca 1 mil. v celkových nákladech). Tržby z ročního jízdného moc velké nebyly. Roční si moc lidí nekupuje. Sleva vycházela na cca 200 mil. Kč. S tím že to udělá zmatek v ostatním jízdném a výsledek lze soudit až koncem roku.

  Ředitel "černá huba - kaštan" má už jasno o 2 mld., přitom řeší 750 mil. Myslím, že se ředitel "účelově plete" o dvojnásobek. Vyhodit.

  A bude ho vyhazovat primátorka, co má patent na "debily".

  Plačme, kdo bere v Česku statisícové platy a šéfuje plebsu.

  Mohli alespoň v redakci iDNES ten článek po sobě autoři přečíst a nenasázet tam tolik chyb? Tedy, ano, aspoň někdo, redaktoři iDNES si sprostou primátorku i hulváta ředitele DPP zřetelně zaslouží. ;-)

+1/−5
25.9.2015 19:11

J69o91s43e32f 22C97h20o96d25o81u43n20s47k18ý 4441306759630

Můžu se zeptat, kde jste vzal těch 565 mil. za nárůst vozokm? V magazínu Z Metropole mluvil o propadu v tržném cca. 400 milionů a to ještě není konec roku. Za třetí: hulvát ředitel DPP? Vy ho znáte osobně?

+1/0
25.9.2015 19:31

K43a16r92e61l 98D14r32d23a 6443105317869

Znám jeho propagační kampaň plnou sprostých dopraváckých nadávek, kterou DPP vyvěsí ke kulatému 140. výročí MHD po celé Praze. To je pan Hulvát s extra velkým H. Král všech dopraváckých hulvátů. Rv

  565 mil./1 mld. (tady oprava - ne mil.) jsem spočítal z uváděných nákladů v roce 2014 pro 10 mil. vozkm nárůstu. 400 mil. jsou tržby a diskuse o slevě. Nemíchejte to.

0/−9
25.9.2015 19:39

J23o11s98e79f 65C71h57o82d75o91u83n44s41k59ý 4281126859570

Nic nemíchám, jen jsem se zeptal, jak jste k těm číslům dospěl. Spíš se mi zdá, že to mícháte Vy (a jedním dechem nadáváte na neobjektivitu novinářů a druhým dechem z jejich informací "cosi" spočítate a berete to jako pravdu) a pak ještě ten mindrák z dopraváků...Tak dál už nemusím diskutovat. Argumentace je zbytečná.

+2/−1
25.9.2015 19:43

K29a25r49e36l 41D68r18d92a 6383985987629

V článku ČTK uvádí Ďuriš, že sleva připraví DPP na tržbách o 100 mil. letos a o 400 mil. příští rok.

  Ono nestačí, že na iDNES cenzurují diskuse, redakce iDNES cenzuruje i ČTK.

+1/−1
25.9.2015 19:33

M20i75r38o67s42l21a66v 51G72r71o92s86s66m59a71n61n 8112799114

539 km tramvajových tratí v Praze? Kdyby psal článek člověk, který se v tématu vyzná, takovou ptákovinu by nevypustil.

+3/0
25.9.2015 19:04

K46r64y25š83t80o59f 81H42l90a86v37á72č 9572299658262

tak co kdybys nám radši napsal, kolik to je?

0/−1
25.9.2015 19:11

K54a76r98e48l 60D59r22d85a 6363375827769

143 km tratí a cca 539 km by bylo "tramvajových linek". Pro srovnání autobusové linky najezdí 1700 km. Přitom kapacita je 2:1:1 metro, tramvaje a autobusy.

0/0
25.9.2015 19:29

K68a16r16e22l 37D61r44d47a 6363935787849

Ty tratě tam má ČTK a je to po celém internetu. Česká tisková kachna s iDNES opět bodují. ;-D

0/0
25.9.2015 19:18

R98o30b79e24r10t 24J72a31n49u14l94í61k 3615289504331

Podle mého názoru nejlepší generální ředitel DPP! To že zdědil problémy po vládě Béma zato opravdu nemůže! Krnda a Babiš se hold snaží ovládnout i dopravu už jim je agrofest malý a víc lidí ve trafikách tím více budou mlčet! Tohle je opravdu nebezpečné! Možná by měli zareagovat odbory! Duriš dal do pořádku DP v Českých Budějovicích možná se jim zde nehodí není to loutka!

+5/0
25.9.2015 19:04

F78r87a55n96t81i23š35e83k 73K10o20u22d81e38l31k75a 3907987283

Po dlouhý době ředitel kterej normální a nejede v těch korupčních kšeftech.A to je právě ono, budou se kuchtit smlouvy ohledně metra D a je potřeba tam nasadit svýho koně kterej se dá ovládat.Co na tom že Ďuriš podnik stabilizoval když byl úplně na dně, dobře s nám posloužil ve srabu a teď vypadni tady poteče spousta peněz.

+5/0
25.9.2015 19:00

Z79d45e22n70ě62k 15Z42a72b72a54v53a 1932854376654

Prima jede Dvořák II. ? no fujtajbl :-/

0/0
26.9.2015 0:56

V58l79a96d95i70m73í45r 16M24a88c11h89á91l28e37k 9135613436486

No a já chci zase vyměnit jí..

+4/0
25.9.2015 18:37

T15o21m17á34š 50M63á19č50e79k 2394795231819

V Dopravním podniku proběhlo již několik vln úspor.

Většinou to vypadalo tak, že se nějaká činnost vyvedla mimo podnik a pak se zjistilo,

že je to dražší než když to dělali vlastní zaměstnanci.

Současný ředitel se snaží tyto šílenosti z minulé doby napravit a proto musí být odejit!!!!!!

To zlevnění celoročních jízdenek také nevymyslel ředitel DP, ale město to zaplatit nechce !!!!!!

To jsou paradoxy!!!!!!

+8/0
25.9.2015 17:53

P56e33t58r 33K78o30u35k81o73l30í32k 6690723223

Takže mu vyčítá trasu A, za kterou nemůže, protože to rozjela ODS dávno před tím a teď se jen řešily následky a pak to, že potřebuje peníze za to co Krna věnovala populisticky voličům (snížení jízdného). To je fakt výborný.

+4/0
25.9.2015 17:43

P24a44v68e91l 20K54u80n26c 9572339398438

Když se firma stabilizovala, má se vyměnit ředitel?

+8/0
25.9.2015 17:25

V86l30a92d15i36m10í17r 53F66i43b93i58g82e36r 5604731831874

Může se nahradit bývalým politikem, se kterým to pár let udrží a pak to půjde do kopru.

0/0
25.9.2015 17:46

L46u61m37i49r 73N80o87v29a34k 8421643976108

Haha krnda bude muset doplatit ty dva litry, ktere jsem ja usetril za tramvajenku oproti loňsku?:)))

+6/−1
25.9.2015 17:06

D29a89v91i98d 41P76o46m30m25e25r 3169789296852

Ona je zaplatí, ale z Vašeho.

0/0
26.9.2015 9:32

P84e65t58r 80B95r38o20ž 8702124926224

Holt ekonomické zázraky nefungují. Nebyla to Krnáčová, která nadšeně zlevnila roční jízdenky? A že ty prachy holt někde budou chybět, to jí nedošlo?

+13/−1
25.9.2015 17:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.