Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otevření Blanky dva týdny poté: nejvíc trpí Strakonická a „Kulaťák“

̈Tunelový komplex Blanka se otevřel před dvěma týdny. Ačkoli silničáři první statistiky stále nevydali, už teď je v ulicích Prahy jasné, kterým částem metropole tunel pomohl a kterým naopak přitížil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L36u59k94á84š 38V71a69ň69u15r28a 1475944733153

Dnes byla Praha totálně ucpaná a když jsem dojel k Blance v Tróji, tak byl hlavní problém v tom, že na semaforu u vjezdu do tunelu svítila červená. Když se pak konečně rozsvítila zelená, tak v tunelu nebyl nikdo, auta po jednom v pravém pruhu a 100 metrů od sebe. Ten semafor je totální kravina, měla by tam být spíš průběžná regulace, třeba omezením rychlosti. Takto je Blanka úplně na nic, když ji zavírají a auta nepouští. ;-O

0/0
8.10.2015 9:55

M37i31c21h57a88l 15K37u94c98h12t40a 6813844474202

Pochopil jsem to dobře, že aby se v Mrázovce náhodou nevytvořila kolona v odbočovacím pruhu na Plzeňskou, tak raději zavírají celý tunel a vytvoří kolonu za Smíchova až do Lahovic? To je tedy geniální opatření...

+1/0
7.10.2015 7:49

L65u57k96a69s 86N16o66v11a34k 4619249283198

Jo Plzeňská, tak ta teda pomůže, když ji chytraci zuzili do jednoho pruhu( vsimnete si novych tram. ostruvku...).

+1/0
6.10.2015 18:23

M13i70c72h91a74e79l 50F88l78e58n51d62r 1168412593925

Nejhorší na tom je, že v Plzeňské bude kvůli zvětšení tram. zastávky trvalé zúžení.. Tedy, alespoň to tak vypadá.

+1/0
6.10.2015 16:41

M54a56r85t31i58n 48H70e50i35s86l97e69r 4304866942739

Tak zase požadavky na další stavby na levém břehu. Při tom by stačilo ten okruh předně dokončit - pak by se ulevilo i celé Jížní spojce. O silničním okruhu na severu ani nemluvě. Než řešit nějaké další přivaděče, měl by se prvně okruh dokončit.

Plus je nesmyslně u Sparty neprůjezdná silnice - spousta aut by místo Svatovítské mohla do Blanky najet od nájezd dál.

0/0
6.10.2015 11:47

L86u28k90á37š 38V48a16ň15u96r30a 1855974553163

Je to celé blbě. Miliardy vyhozené za Blanku byly jak vyhozené z okna. Praha potřebuje vnější okruh pro tranzit (plánuje se už od roku 1987) a vnitřní pro pohyb lidí po Praze (taky stále nedodělaný). Místo toho se vyhodily miliardy za tu blbost na Kbelské (včetně toho stupidního zavření jednoho pruhu ve stoupání) a za Blanku, kterou stále zavírají.

+1/0
8.10.2015 10:16

M79a73r16t18i79n 15Š38t95ě60p64á10n32e66k 3877813803681

Nezapomeňte, veškeré problémy s dopravou reší snížení kapacity. Třeba ta Plzeňská, až skončí opravy, tak se jeden pruh udělá preferenční, do druhého se namaluje cyklopruh a rázem budou problémy s dopravou vyřešeny...;-D;-D

+1/0
6.10.2015 11:12

L91u62k76a75s 87N50o32v63a15k 4499809343388

Ne neudela se preferencni, o i ji natvrdo zuuzili na jeden pruh.

0/0
6.10.2015 18:24

M61i71c94h28a16l 33F62r22a16n89z 7453893661362

tak já jsem spokojený - místo hospání přes Prahu se z Troji na Budějovickou dostanu asi za 1/3 času. Jezdím ráno a odpoledne po práci a zacpaný tunel jsem tam nezažil. Maximálně auta jedoucí 50km místo 70km, protože si to tam prohlížejí bo co :-)

+2/0
6.10.2015 10:51

R36i16c80h28a32r25d 61V92o44l77e40j91n33í83k 7536742647571

Tak fajn, na to jsem čekal, tam kde se provoz uvolnil, udělá město omezení, aby se nedalo jezdit. Tak hurá do přecpaného tunelu.Rv;-O;-€

+1/0
6.10.2015 10:29

R70a31d12a38n 36K48u80b57a27n56t 1853720419840

Nemyslím. Zhoršilo se to kvůli tomu, že se čeká před tunelem.

0/0
6.10.2015 10:20

J30a24k94u57b 34F31e57i19f75a67r 7369269866249

Kolony na Strakonické byly i před Blankou a důvodem je Barrandovský most, resp. křížení směrů na něm a kvůli semaforům věčně ucpaný sjezd Braník/Modřany.

0/0
6.10.2015 10:11

J98a78n 68F41l34o87r28i44á33n 2977788424461

Ti co mají být zodpovědní za dopravní situaci v Praze jí sami komplikují. 1.Dostavba vnějšího okruhu vůbec neprobíhá!!  2 U nově otevřené konečné metra v Motole není jediné místo pro zaparkování. . 3. Vedení města znemožnuje i nastupování či vystupování lidí z aut u stanic metra. Příklad. Dříve se u stanice Hradčanská dalo zastavit a vyložit či naložit pasažéry z auta. Po neuvěřitelné přestavbě okolí stanice byly vybudovány dva světelné přechody pro chodce. Dřív tam nebyl žádný,lidé chodili podchodem.  Místa k zastavení aut byla zlikvidována. Myšleno směr od Sparty.

+5/0
6.10.2015 9:36

P74a97v15e17l 71O46b54d71r19ž87á94l50e42k 6986614558432

ad 1 - dostavba okruhu neprobíhá kvůli občanům Běchovic a Suchdola ... jinak souhlas

0/0
6.10.2015 10:02

M11i20c60h66a57l 48Z87e54l48e53n66ý 6844893965776

Marne premyslim, jak muze Blanka ovlivnit Strakonickou.

Kulatak je neco jineho. Problem je hlavne na vyjezdu z kruhaku do Svatovotske. Tam to chce aspon semafor nebo optimalne jednou prodlouzit podchod od metra.

+1/0
6.10.2015 9:33

P90a83v82e20l 70O60b64d79r42ž51á89l89e72k 6906904878662

Pokud si pamatuju, v nějakém loňském rozhovoru kdosi ze stavařů psal, že na podchod Svatovícké tam není pod zemí místo. Ale co tam je, netuším.

0/0
6.10.2015 9:36

M88i88c95h68a80l 79Z26e58l27e61n32ý 6924873855286

Tak aspon ten semafor, protoze chodci se tam lejou jednim proudem a pokud ridic neni nalezite bezohledny, je dost potiz se tam vubec dostat.

+2/0
6.10.2015 9:41

J90a26k58u57b 26V50a83l81e46š 8390286247673

Únikové metro pro ilumináty? ;-D

+2/0
6.10.2015 9:42

T57o24m 63P56á64l98e94k 1101106199198

Tipnul bych kolektory a jiné inženýrské sítě.

0/0
6.10.2015 9:45

M14a66r60t53i98n 41F86a53l65c 6704973552417

Za problémy na strakonické blanka opravdu nemůže ....

Může za ni nesmyslné zúžení do jednoho pruhu před najezdem k lihovaru ....

+4/0
6.10.2015 9:14

J42a71n 25B15u16b59i38k 9622651572117

Ne úplně. On je totiž periodicky uzavírán tunel Mrázovka, protože se jinak zahlcuje na křižovatce s Plzeňskou, kde nestačí odbočující auta odjet.

Holt máme jezdit výhradně tunelem, jak píší na billboardech a když jezdíme, jezdí nás tam prý moc.......

0/0
6.10.2015 9:50

M12a96r75t37i87n 89R27ů90ž17i48č53k59a 9884391828149

pro mne se doprava z a do práce díky tunelu zkrátila o asi 10 minut a spotřeb aklesla o hodně!

-- -- --

ty ventilátory pod klenbou - co to je?

to jen zajišťuje proudění vzduchu tunelem, to ho neodvádí nikam nahoru nebo jo

+1/0
6.10.2015 8:48

J52i73ř57í 95Č58a67p31e23k 9920832899928

strakonicka je zacpana rano nonstop jiz delsi dobu - sacuji, tak od doby, co v lahovicka nejaky ko..t zavedl 50 - to je prvni problem, druhy vidim v tom, ze 90% osobnich aut jede jen s ridicem - coz je jen pohodlnost lidi a pak se divej, ze je silnice ucpana a kdyz prijedou do prahy, tak se divej, ze nemaj kde zaparkovat. No a jako reseni bych videl dve moznosti - udelat alespon na prahu treti pruh - vesel by se tam - a treba jen pro MHD, nebo mozna by nebylo marny protahnout tramvaj az do lahovicek - podle st. zel trati by to slo.

0/0
6.10.2015 8:35

P50a80v56e47l 18O59b51d11r65ž59á65l74e52k 6176484928882

A jak chcete řešit ta auta jedoucí jen s řidičem? Doba, kdy celá vesnice vstávala v půl šesté a všichni chlapi jeli společně do Kolbenky je dávno pryč.

0/0
6.10.2015 9:31

P22e35t74r 33O54b84r87l17í61k 2513435751613

Až ted se zjištuje jak je s dopravou v ostatních částech města?

Kam potom zmizely miliony vynaložené na spousty různých analýz a studií?

+2/0
6.10.2015 8:32

Z43d14e10n33ě49k 35D90u15f50e39k 2874814488

No Strakonická a navazující Dobříšská, tam se to štosuje. V Dobříšské je problém sjezd na Radlickou, kde prostě auta blokují jeden pruh do Strahovského tunelu a tím je průjezdný jeden pruh

0/0
6.10.2015 8:23

M92a18r82e52k 51K28a38l34i80n57a 3259694955948

Ono taky kdyby v Holešovičkách byla 70 nebo 80, tak by se prd stalo... Ploužit se 50 na místy tříproudé komunikaci, to je fakt zážitek...

+18/0
6.10.2015 6:26

V67l40a56d18i17m35í14r 25F61i73b28i67g22e11r 5824701951854

Jo to je věc, navíc všude radary. U každého pole se staví protihlukovky, tak nevím proč je nemohou vystavět i tady aby se mohla rychlost zvýšit a tam kde to nejde nainstalovat protihluková okna.

0/0
6.10.2015 7:25

B51l15a91ž79e33j 18M10o24t46y36č61k55a 8847637535400

radar je pouze ze spoda nahoru k bulovce, to ostatní je jen na měření hustoty provozu. Opačným směrem nemusíte jezdit 50;-)

+1/−1
6.10.2015 8:09

J32a73n 93K31r80a56l 8443775563184

tam se vsichni sunou 50, resp 40-45.....ty vyjezdy z prahy me hlavu neberou. To same je na cernym moste....

+1/0
6.10.2015 8:45

M34a83r16t37i51n 20R61ů38ž28i89č13k87a 9164481178919

o jakém úseku se bavíme ... od Bulovky dolu (50)

ta informace je odkud?

+1/0
6.10.2015 8:46

P88e76t62r 15L88u64d23a81n77e18k 1757744157933

http://kamery.praha.eu/ ovšem jestli se na to dá stoprocentně spolehnout, to nevím

0/0
6.10.2015 9:51

M70a23r33e24k 82H26r18u18b84y 6517922551448

Nedá, ty informace jsou záměrně staré...

0/0
6.10.2015 12:33

V63á37c44l67a55v 23N88ě66m66e24c 1501298

ona tam také 70 dlouhá léta byla, nevím proč pan redaktor píše o komplikacích, když je tam 50 je kvůli hluku. Navíc ve směru do centra je již položen tichý asfalt a nákladní auta tam prakticky nejezdí.

+1/0
6.10.2015 8:15

R68a69d33a59n 42K43u86b33a33n28t 1883630909640

Strakonická 

Úsek který mi trvá bez dopravy 7 min jezdím 45 autem i MHD.  Zhoršilo se to. Možná pomůže plzeňská... Uvidíme

0/0
6.10.2015 0:13

T90o82m79á90š 21P22e43l29i59k53á42n 3501300601269

Ja si ale od poloviny devadesatych let nepamatuji ze by nekdy Strakonicka mezi 7-9 rano nestala. Podle mne tam je doprava beze zmeny...

Ano.... bylo zvlastni ze letos od prazdnin do otevreni Blanky byla doprava v te spicce na Strakonicke minimalni. To mne zarazilo uz nekolikrat, je mozne ze to melo ale jiny vliv nez je Blanka.

+1/0
6.10.2015 6:55

J37a13n98a 82M94e24r55o83p58e 7528189167329

Asi tak, dobře si pamatuji, že když jsem jezdila autobusem ráno po Strakonické, automaticky jsem počítala se zpožděním - takže bylo lepší prostě si těch 20 minut přivstat a jet vlakem a autobusem jen jako rezerva.

0/0
6.10.2015 8:10

P21e44p48a 79Č75u90m32p15e86l74í13k 7377848484203

Opět ta logika....Udělají tunel někam. Tam kde to končí to logicky zvedne dopravu ale to nikdo neřeší. Navíc někdo "chytře" zavře některé trasy kterou jsou nad tunelem aby zde bylo ještě míně místa pro dopravu ;-D

Co to je za logiku? Nemá se nic předělávat nebo zavírat do doby, než bude kompletní řešení. Takto udělají někde zóny pro chodce a v případě poruchy nebude možné tam jezdit, protože to je zóna pro chodce

+1/0
5.10.2015 23:54

J79a26k90u22b 35Š17a95f24a88n80d95a 7495447971301

A jak to mají řešit? Čekat s otevřením až budou všechny okruhy kolem Prahy hotové?

+4/0
6.10.2015 7:19

D48a13v16i21d 18Z24a15j61d74á39k 8385202490371

Ulehcilo to tak maximalne na Praze 8.Treba na situaci na Bile hore nemusi byt clovek odbornik.Soubeh nekolika dalnic do mista,kde je vs svedeno do jednoho pruhu se semaforem kazdych padesat metru,pricemz je to zaroven privadec k tunelu,je proste pru..r

+7/0
5.10.2015 23:37

V95á54c19l74a45v 14K42a60r94a79s 1247241296581

Ano, to je přesný obraz dnešní doby ... Rychle dostavte čtyřproudé silnice po celé Praze, ať všude pohodlně dojedu, jen u mě před barákem udělejte místo silnice park, jinak budu psát petice, podávat žaloby a demostrovat !!!

+18/0
5.10.2015 23:29

J98a79k50u86b 16V66a36l10e31š 8730396947733

Tak furt o fous lepší než "všude jeden pruh, chci aby mé děti uctívali Nurgleho!" (jestli pak víte, co je benzapyren a kolik ho EURO6 auto vypouští, a kolik ho vypouštělo takové E3/4 vozidlo?)

0/0
6.10.2015 9:00

V63á26c82l95a95v 56J85e92b36a85v74ý 8970939873876

A na magistrále téměř žádná změna, kromě dvou přidaných přechodů pro chodce = zoufale promarněná šance na zklidnění centra. :-P

+1/−9
5.10.2015 23:21

J17a35k95u93b 94V55a62l94e87š 8500136827113

Měli jste jí zavřít hned, aspoň by se lidi konečně zvedli a volili nohama, kopi kop defenestrace.

+1/0
6.10.2015 9:02

K95l32á44r44a 50V39o78ž43e21n82í27l67k42o65v72á 8923754883226

Pokud by se bývalo metro nevedlo nesmyslně do Motola, kam stejně skoro nikdo nejezdí, ale na okraj Prahy někam k Dědině a vybuduvalo se velké parkoviště, tak by mnoho aut nemuselo jezdit až do centra a Kulaťák by tolik netrpěl. Nebo, kdyby alespoň na tom Veleslavíně postavili parkoviště, ze západu Prahy nelze nikde zaparkovat u metra.

+12/−3
5.10.2015 23:03

P78e47t91r 95M77a45c10o27u10r31e93k 5554928736847

Ale tam měl být velký parkovací dům. Jenže Praha na něj nedostala dotaci z EU, tak nic nepostavili už. Přijde mi to taky nelogické, když chtějí zavádět omezení dopravy do centra a další omezení.

+1/0
6.10.2015 1:01

J95i13t50k39a 57K63u19l53h94á51n77k36o61v89á 7897111221614

U kulaťáku by hlavně měli pořešit přechody pro chodce a trochu to zregulovat. Nejsou tam semafory, člověk nemůže plynule najet ani vyjet z objezdu, aby mu tam neskákal nějaký sebevrah spěchající na tramvaj. Zúžení do jednoho pruhu před kruháčem je taky lahůdka.

+16/−1
5.10.2015 22:59

P90e14t63r 13P36o66s98p50i21s77i22l 4273370345923

Když tam nebyl přechod fakticky vůbec resp. nebyl ohrazený ostrůvek, tak to bylo celkem plynulé. Lidé a auta se proplétaly v celé délce tramvajové zastávky.

+1/0
5.10.2015 23:17

K57a68r68e52l 46D40o58k69t92o95r 4537989194470

Souhlas s tím, že semafor na přechodu by mohl pomoci, ale přechody jsou tam dva (na každé straně za zastávky) a pak ještě o blok dále (u pošty) a všechny jsou potřeba. Zúžení do jednoho pruhu je nutné, jinak by chodci nepřešli a chodí tam i děti do/ze školy. Jo, kdyby všechno fungovalo ideálně, chodci slušně přecházeli, řidiči je rozumně pouštěli ... ale vždy se mezi řidiči najde nějaké čuně, které v situaci, že v jednom pruhu chodce někdo pouští, v tom druhém pruhu vesele jedou, a to je poněkud nebezpečné a stává se to zhusta.

+3/0
6.10.2015 6:28

J37a20n30a 81M92e12r69o31p91e 7768829407179

Takže prostě stačí pár semaforů a je to (resp. teda se semafory by měly být sladěné i tramvaje, aby někomu neskočila červená a pak nepřebíhal, protože na zastávce stojí tramvaj).

0/0
6.10.2015 8:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.