Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opilý cyklista srazil chodce a ujel. Senior svým zraněním podlehl

Cyklista na Berounsku nejdříve popíjel alkohol, poté sedl na kolo a srazil chodce. Svědkům nehody tvrdil, že přivolá pomoc, jenže místo toho ujel. Sražený muž svým zraněním podlehl o den později v nemocnici. Policii o všem informoval až lékař.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a22r22t66i24n 28Š68t54ě52p92á39n68e41k 3517863183571

Ale jdete. Vzdyt neudelal nic nenormalniho. Pil. To chteji poslanci povolit. Nekoho srazil a zabil. Ale to kola prece neumi, to jen ta zla auta. A to ze nepomohl? Urcite by rad a svedci videli jeho RZ a on ma platne povinne ruceni a je zodpovedny. Jo vlastne ne. Tak nic.

0/−1
1.11.2015 22:52

J62a10n 67S81e37v92e67r71i73n 1136851506415

Snad neni potreba psat takovehle hystericke vylevy. At si pije, kdyz pak zvladne bezpecne ridit. Tenhle to zretelne nezvladl a proto pujde sedet. No stress.

0/0
2.11.2015 15:51

R73o74m90a12n 95K33o74r64e85c 9876332732898

To je vtip, že?

Takže, když to dovolíme agresivním a arogantním pumpičkářům, kdo bude další? Řidiči osobáků? Kamionů? Motorkáři? Chirurgové? Dispečeři v jaderných elektrárnách...? Úředníci už chlastají, tam se nic měnit nemusí.

+1/0
2.11.2015 22:24

M16a53r69c45e18l 75H12r70o16c88h 9559409952

Co cyklista, to charakter.

0/0
29.10.2015 21:11

J28a53n 93F49i24a82l13a 7204287645769

V tomto případě nic moc. Myslím, že ten člověk by se zachoval stejně špatně, nezávisle na počtu koleček, které měl pod sebou.

+1/0
29.10.2015 21:16

R39o54m63a43n 92K76o21r43e18c 9476862232128

To asi ano, ale měl tam dvě. A víte co? Ono je docela zvláštní, že přesně tyto typy jsou zdrojem, ze kterého se pumpičkáři rekrutují. Samozřejmě, je otázkou, proč to tak je, ale jako chodec vám mohu jednoznačně potvrdit, že nemám na přechodech strach z nikoho jiného, než z agresivních kolistů. Navíc, většina z nich nemá ani potuchy o nějakých zákonech a chodníky chápou jako místo, kde to patří jim. Nikdy jsem tam nepotkal třeba někoho na mopedu.

Po mnoha letech jsem došel k tomu, že jde o poměrně zvláštní skupinu frustrátů, kteří bojují vlastně proti všem. No, logicky, protože je nenávidí svorně úplně všichni. Chodci, rodiče dětí co musí dojít do školy, běžní řidiči, řidiči MHD, řidiči náklaďáků, taxikáři, policisté... Všichni jsou ohrožováni tou stejnou sektou cyk(z)ločinců.

+1/−1
2.11.2015 22:30

D38a93n 19K47o70s66t84e45l70n10a14k 3306708454726

Vazena autorko, mohla by jste nam sdelit, jake zraneni chodec utrpel a z jakeho duvodu zemrel? Nebo je to vazne utajovana informace?

0/−1
29.10.2015 19:54

P50a69v79e87l 88J92e16ř62á22b68e77k 7391772224327

A je to podstatné?

Den po srážce může být vnitřní krvácení, které se nepovedlo zastavit, třeba do prostoru mozku, nějaká embolie ze sražené krve po nárazu apod.

Slyšel jsem podobný případ, kdy sražený chodec se po srážce postavil,  nevyhledal lékaře a odešel na chatu, kde ho druhý den našli již mrtvého. Pro obyčejnou hloupost - nárazem kola mu praskla slezina a on přes noc vykrvácel.

S ohledem na fakt, že se zřejmě ví, kdo to byl (soudím podle toho, že věděli, že popíjel), tak cyklistu najdou. Ale život to už nevrátí.

0/0
29.10.2015 21:46

D57a41n 40K91o21s30t72e65l48n60a79k 3406678544586

Je to podstatne, protoze clovek zemrel8-o Predmetem me poznamky nebylo, zda cyklistu najdou nebo ne. Pokud mu byla poskytnuta okamzita pomoc a stravil dost dlouho v nemocnici nevidim zadny duvod, proc by mel zemrit na druhy den i kdyby se jednalo o vnitrni krvaceni do mozku.

0/0
29.10.2015 23:21

M22i31c40h47a91l 47P67r97o34k18š 6321414962782

Ja jsem se tedy z clanku docetl spis to, ze mu okamzita pomoc poskytnuta nebyla.

+1/0
2.11.2015 6:36

J92a37n 16F33i47a51l72a 7894787345529

Pokud by toho chodce srazil řidič auta, diskutovalo by se tu o reflexních vestách chodců.

0/0
29.10.2015 19:17

M77i14r40o36s18l61a47v 17B63u55d55a 9972402297842

Možná ano, ale nevíme, kde toho chodce srazil, jestli na chodníku nebo na silnici, v obci nebo mimo obec.

U chodců se počítá s reflexní vestou jen mimo obec pokud půjdou po silnici!

0/0
29.10.2015 19:21

J89a42n 15F82i88a87l75a 7864557325729

Hlavně všechno pořádně rozškatulkovat. Hlavní příčina tragédií - hulvátství a nezodpovědnost - tak ustupuje do pozadí.

+2/0
29.10.2015 21:14

R17o30m13a84n 31K52o16r93e24c 9426372702268

Přesně tak. A právě proto je třeba bojovat s bicyklismem, koncentrátem hulvátství a nezodpovědnosti...

+1/0
2.11.2015 22:32

J55a83n 33N43e32š47p38o75r 4136618616392

Zase jednou článek, mající něco společného s cyklistikou a alkoholem, a cyklobijec Buda opět exceluje, kvůli jednomu blbovi to vzít celoplošně od dětí přes hobíky až po babky jedoucí v neděli ráno do vedlejší vsi na mši...

+5/0
29.10.2015 16:46

F84r94a44n63t11a 27T84i13m44a54n 7260148771340

Kolega Miroslav Buda by řidičák možná zavedl i nesvéprávným osobám (= dětem od věku 10+), ale nedochází mu, že za jakékoliv přestupky (i dopravních) dětí prakticky po právní stránce nikdo nezodpovídá. Pokud tedy dítě na kole z neznalosti zákona někoho usmrtí, má dotyčný jednoduše smůlu...: http://www.autoweb.cz/beran-sankce-za-dopravni-prestupky-deti-a-mladistvych/

0/0
29.10.2015 16:57

J12a91n 45N14e52š62p70o88r 4366148636422

Navíc bojujíc za řidičáky pro cyklisty jaksi zapomíná, že drtivá většina (nic bych nedal za to, že i ten, o kterém je řeč v článku) jaksi řidičák má... Ti by asi podle něj museli dělat speciální zkoušky na kolo, a to včetně jízd! Podle něj je evidentně každý cyklista absolutní blb, nemající ponětí o pravidlech silničního provozu.

+1/−1
29.10.2015 17:09

M63i18r93o96s13l67a51v 54B46u57d71a 9392222247522

Jasně jsem několikrát napsal, že by se to netýkalo těch, kteří řidičák mají!

Co k tomu dodat?8-o

Pokud se vám zdá být v pořádku to, že se po silnicích pohybují cyklisté kteří nemají ponětí o významu značek a neví, kdy mají dát přednost, tak se s vámi nemám o čem bavit.

+3/−2
29.10.2015 17:36

M67i80r11o66s29l64a97v 44B46u39d97a 9192972687952

...mínus za to, že přesto že jsem to několikrát napsal, vy to přesto ignorujete!!

+1/−2
29.10.2015 17:38

M67i39r10o68s62l76a19v 47B50u58d62a 9322862547292

Jasně Velčovský, všude mi nasázej mínus a potom bez jediného komentáře zmiz, jako vždy;-D Všimni si, že jsem dal jen jeden mínus v celé diskusi a u toho jsem vysvětlil proč!

Ubožáku, sám se degraduješ a až někdy (jestli vůbec) napíšeš něco rozumného, nikdo tě nebude brát vážně.

+2/0
29.10.2015 18:15

T15o91m38á20š 13V18e34l47č44o76v65s72k56ý 4663158589528

My si tykáme? Já ti nic vysvětlovat nemusím, ale pro tentokrát..., líbí se mi, jak na každé mínus reaguješ jako hysterka ;-D

0/0
29.10.2015 20:38

T85o50m88á41š 39V53e60l75č57o42v60s18k66ý 4423208889268

...a není pravda, že jsem zmizel bez jediného komentáře, podívej se níže, šášulko ;-)

0/0
29.10.2015 20:40

T33o16m80á87š 64V87e43l91č64o90v96s13k61ý 4793448989198

Jo, a stačí, že berou vážně tebe :-P

0/0
29.10.2015 20:41

M45i46r65o87s75l47a76v 44B55u74d72a 9382772447542

Já tobě tykám protože lidé jako si ty si nezaslouží ani takové minimum úcty jako je vykání! Všem ostatním jak vidíš vykám i v případě že s nimi nesouhlasím nebo jsem ve sporu který se týká tématu!

0/0
30.10.2015 8:28

J83a40n 43N97e77š63p31o62r 4556498746612

To mluvíte na mně nebo na sebe?

0/0
29.10.2015 18:54

M63i71r94o62s26l19a56v 95B73u32d38a 9572682137532

... znamená doplnění mého příspěvku a mluvím na vás.

0/0
29.10.2015 19:00

M19i23r69o62s85l56a51v 28B31u46d46a 9302552247822

Na to nezapomínám, přesto si myslím, že i ty děti musí znát alespoň základy zákona a měl by je z toho někdo vyzkoušet než se pustí do provozu. Nechci nic tak hrozného jak vám to připadá, žádnou cykloškolu a podobné blbosti, jen jednoduchý test ze znalostí.

0/0
29.10.2015 17:42

M20i48r10o84s22l71a59v 21B56u29d31a 9472802607122

...ale líbí se mi, jak jste z toho vytřeštění...stále ti stejní;-D Tak aby to bylo ještě lepší, přidal bych povinné ručení na kolo!

Jo, při dnešním rozmachu cyklistky to jinak nepůjde a cyklisté si musí uvědomit, že mají také nějaké povinnosti a zodpovědnost!

+2/0
29.10.2015 17:45

J84a39n 74N19e21š49p84o85r 4876148226532

Vytřeštěný jste z každé zmínky o cyklistech na i Dnesu akorát vy, podle hysterického tónu a počtu příspěvků, které vrháte do diskuzí. A pokud je ve spojistosti s cyklistou navíc zmíněn alkohol, jste z toho v sedmém nebi, cykloinkvizitore. Podle vás je každý cyklista bez rozdílu věku, pohlaví a sexuální orientace nejen blb, neznalý předpisů, ale evidentně i potenciální zločinec. A to už od doby, kdy sedne na plastovou motorku... Nějaká obsese?

+1/0
29.10.2015 18:53

M73i26r78o87s10l80a90v 22B88u56d82a 9892812587112

Opět jsem si potvrdil že militantní cyklisté jsou neuvěřitelně arogantní a ne zrovna chytří.

Děkuji za vaše příspěvky a klidně pokračujte v načatém tónu, jen to potvrzujete:-)

+1/0
29.10.2015 19:05

J22a43n 64N18e70š67p29o60r 4166558456132

Samozřejmě, dle Budy, militantní arogantního anticyklisty, každý, kdo si dovolí s ním polemizovat, neřkuli přímo nesouhlasit, je arogantní neinteligentní militantní cyklista... Vy byste naopak měl se svými příspěvky radši přestat, bez ohledu na tón potvrzujete, že jste jelito.

0/0
30.10.2015 12:34

P43a34v62e22l 80J10e28ř85á94b76e41k 7301662894487

Ve školách se dopravní výchova učí, leckde již ve školkách.

Je omezen věk dětí, od kdy mohou samostatně na silnice.

Dopravní značky  - ty základní musí znát i chodec. To patří k všeobecnému vzdělání. A taky po něm nechcete chodecký průkaz.

0/0
29.10.2015 21:51
Foto

Z22b37y56n83ě37k 61M47e72l51i33c95h50a84r 9545657725419

to je zase diskuse - kvůli jednomu pitomcovi hned chtít zakazovat plošně? to je jako zakazovat vystavovat zeleninu před obchodem, protože tisíc lidí projde bez povšimnutí, a jeden pitomec to sebere... nebo se zakáže vstup na chodník, kde se jednomu podaří zakopnout a rozbít si koleno...

+2/0
29.10.2015 14:20

M64i77r56o86s36l44a12v 88B63u72d16a 9442122437512

Co zakazovat?

0/−1
29.10.2015 14:22

M79a28r16t32i59n 71P17a50v94e61l20e88k 5830587425415

No,vy Miroslave nezakazujete - vy jako správný byrokrat jen požadujete bumážky na jízdu na čemkoli.Už vidím penzistky z naší vísky jak potřebují řidičák na bicykl na kterém jezdí do konzumu pro rohlíky.Nebo řidičák pro osmiletého synovce,když jede na kole ke kamarádovi o tři stavení dál.

+4/0
29.10.2015 14:30

M39i14r98o64s87l42a60v 84B92u54d93a 9732872417372

Osmiletý kluk nemá sám na silnici co pohledávat! Mimo silnici jezdit může!

Jen se ztrapňujete!

+1/−1
29.10.2015 14:34

M49a88r53t70i65n 47P42a22v69e56l37e60k 5340267555275

To je pravda,na silnici kterou popisuji by mohl narazit do husy nebo do slepice.Ale když bude mít vámi vydaný řidičák na kolo jistě bude vědět,že by mohl být za přejetí popotahován.

Pamatuji úsloví:" Dej blbovi funkci a vymyslí lejstro." - vy jste v vašimi bumážkami pro jízdu na kole něco podobného.

+3/0
29.10.2015 14:40

M39i30r41o76s39l12a78v 63B47u67d31a 9392152767432

Vy se jen děsíte toho, že by po vás mohl někdo vyžadovat nějaké znalosti;-D Ale začínám se dobře bavit, děláte cyklistům medvědí službu. Jen tak dál ;-D

+1/0
29.10.2015 14:42

M61a63r33t69i10n 40P87a75v93e95l91e38k 5180607805365

Ano,vysloveně mne to děsí - když neudělám ty vaše cyklistické zkoušky budu muset prodat svůj S-Works a koupit koloběžku.Sice máme velká auta,ale koloběžka je velmi neskladná.Navíc si nejsem jist jak by kolobrnda obstála na Singltreku.

0/0
29.10.2015 14:58

M68i47r36o64s52l56a64v 97B46u19d89a 9322972257132

Na koloběžce jste také řidič stejně jako na kole tak byste si moc nepomohl!

Jo, to je tak, když o tom diskutuje někdo, kdo o daném tématu nemá ani páru;-D

Znovu jsem si potvrdil nejen to, že cyklisté jsou mimořádně arogantní ale i hloupí.

0/0
29.10.2015 15:04

M16a92r23t74i96n 11P56a55v85e50l54e47k 5790477735705

Vy jste zjevně mimořádně chytrý,takže každý ve vaší přítomnosti musí působit velmi hloupě.

Už vás vidím,jak ve slušivé uniformě zastavujete peloton Tour de France,cyklisté se vám legitimují a některé cvičně přezkušujete z pravidel silničního provozu.

Chlape,ve vás je budoucnost - s podobnými skvělými nápady to dotáhnete daleko.R^

+1/0
29.10.2015 15:10

M13i65r40o62s91l77a22v 89B14u98d35a 9322892507652

Peloton Tour de France využívá zvláštního užívání komunikace která je navíc po dobu průjezdu pelotonu uzavřena. Jedná se v tu chvíli o uzavřenou závodní trať a ne o pozemní komunikaci v pravém slova smyslu. Neplatí na ní tedy v tu dobu zákon o PNPK!

Jak říkám, nic nemáte a jen se zbytečně až zoufale snažíte;-D

+1/−1
29.10.2015 15:37

M76a77r92t84i45n 93P84a83v35e21l90e50k 5230977195835

To je fakt,chce to ty gaunery cyklistické odchytávat na tréningu.A to si představte,že moje máti nemá ani řidičák na auto a drze jezdí na kole po silnici do lesa na houby.Ta bude koukat,až ji jednou na konci asfaltky lapne policejní hlídka a bude po ní chtít řidičák na kolo.A u konzumu by měli policisté hody - ráno si jezdí všechny babky pro rohlíky a věřím tomu,že řidičák by neudělala ani jedna.;-D

+1/0
29.10.2015 15:59

M60i72r48o85s66l66a62v 21B38u80d32a 9692972747332

Já bych to asi ukončil, protože na tohle by se dalo reagovat jedině tak hloupě, jak hloupý je příspěvek na který bych reagoval.

Tak hezký zbytek dne.

0/−1
29.10.2015 16:04

T65o45m84á76š 69V86e61l38č75o27v81s15k50ý 4103378989918

Správně se přeje hezký den, přát komukoli jakékoli zbytky, byť hezké, není vhodné ;-)

0/0
29.10.2015 18:07

D94a24n74i59e50l 63T98s19c24h81e56r63n71a24y 2845592879352

A to ja myslel ze vetsina z nich ma i ridicak, ale tady evidentne prokazuji ze ne, a pokud ano tak by asi meli jit na prezkouseni :(

+1/0
29.10.2015 15:33

F15r37a30n49t96a 97T44i72m68a83n 7610228201100

Na kolo nebo pěšky žádný řidičák nepotřebuju, na co?

0/0
29.10.2015 18:01

D81a40n73i82e98l 73T24s80c85h66e54r14n14a73y 2145132969552

Staci kdyz pojede v cernym hubertaku bez svetel a odrazek v noci tak slusnou pokutu

0/0
29.10.2015 15:30

J61a73n 32D70l70o55u27h75ý 8246760943240

Co budou dělat zdejší kamenobijci, až přiopilý chodec vrazí do jiného chodce a ten zemře. Pak budou dýchat i chodci? 8-o Tady spíš zafungovala bezohlednost a sprostota konkrétního člověka. Rv

+3/0
29.10.2015 13:39

M57i12r70o55s81l40a49v 11B59u24d20a 9332512627932

Chodec není řidič, cyklista ano!

0/0
29.10.2015 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.