Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvytíženější částí Blanky je Brusnický tunel, kolony má zkrátit semafor

Brusnickým tunelem spojujícím v Praze Malovanku a Prašný most projede denně zhruba 67 tisíc aut. Kolony se tvoří na obou jeho koncích. V Dejvicích by pomohl obchvat vedoucí ze Svatovítské do Evropské ulice, ten ale bude stát až za několik let. Prozatím má pomoci semafor na přechodu pro chodce u Vítězného náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i73c88h31a85l 91P93a14v78l16á84t 9643873214289

Za vetsinu tech v clanku zminenych potizi prece vubec nemuze otevreni Blanky! Ta mista domrvily radnice P5 a P6 vesmes jeste pred nim, nektera az po nem (podle "dobrych rad" cyklofanatiku).

0/0
23.11.2015 13:24

R31a29d94e82k 93D57o29l90e74ž21a90l 2299983830980

No a nešlo by prostě prodloužit podchod metra tak, aby člověk vylezl rovnou na zastávku tramvaje? Všude jinde na áčku to tak je. Takhle je to blbě i pro chodce.

Jinak to omezování pruhů ostrůvkama, jestli si pamatujete, že zastávku Sparta předělali v rámci Blanky tak, že jsou okolo dva pruhy - už jen tohle hodně urychlilo dopravu po Letné, ještě předtím, než otevřeli Blanku. Říkal jsem si - sláva, dopravní plánovači mají rozum. A koukám, že ho zase ztratili.

0/0
21.11.2015 17:33
Foto

M34a49r16t76i46n 97P33i37š70t96o67r74a 8518428266869

Podchody jsou neprůchodné. Už desítky let se stávající křižovatka považuje za provizorium, ale nějak se nedaří to vyřešit definitivně.

0/0
21.11.2015 21:50

P77e40t75r 62P68e70c55h17e38k 2928259683404

Podchody by podle mě pomohly. Když chce člověk od metra na druhou stranu kulaťáku, tak musí jít přes onen přechod i když nikam nepotřebuje jet tramvají...

0/0
23.11.2015 11:22

P21a80v13e84l 78N31o84v40á48k 2145517832302

No když vidím ty maníky od El-Tondo, jak se hrabou v semaforech, jak neumí nastavit intervaly, jak neumí využít na nich čidla, tak to bude jen a jen ke vztekuRv!!

+1/0
21.11.2015 14:55

M70i55c32h60a61l 26P32a77v74l41á30t 9523333714799

Mate sice recht, ale nejvic masla na hlave ma Magistrat - uz leta neni schopen nechat semafory vypinat aspon v noci. Zajimalo by mne jmeno toho idiota, ktery je za do zodpovedny.

0/0
23.11.2015 13:26

M45a30r39t69i40n 21B12a66r55t92e48k 5577461651923

Aktivisty je zapotřebí ignorovat.

+2/0
21.11.2015 12:45

P10e37t57r 27S85t34r46a81n69s64k17y 8235889128

Nikdy nepochopím, proč někdo poslouchá různé neziskovky a aktivisty, většinou to jsou zaslepení tupci bez argumentů, kteří umí jen křičet NE, protože v životě nic nedokázali, tak jim dělá dobře někomu něco zakazovat, mají pak pocit určité moci a konečně si připadají jako někdo. K popukání jsou vystoupení auto*matu, na kterých lze jeho představitelům klást otázky, ta jejich beznaděj a naprostá absence argumentů se mění v mletí pátého přes deváté bez jakékoliv vize a smyslu.

0/0
21.11.2015 11:48

J37o53s57e77f 61B67r67o68ž30e54k 7603395432301

Už se někdy někde v historii stalo, že semafor zkrátil kolony???? 

Zatím je vždy pouze způsobil.

+1/0
21.11.2015 9:22

O92n15d32ř82e30j 38Č74a37p52k94a 6241621583944

V tomhle případě zkrátí. Ty kolony způsobuje hodně využívaný přechod pro chodce (přestup metro-tramvaj), bez semaforu to vypadá tak, že než člověk pustí jednoho chodce, už tam je další. Takhle budou chodit najednou a mezi tím bude volný průjezd.

+3/0
21.11.2015 10:01

J92o86s69e56f 94B52r66o90ž20e13k 7873865402421

Tomu opravdu věříte? Po instalaci semaforu budou kolony i v době, kdy tam není skoro žádný provoz - o desáté večer přijde jeden člověk, naskočí červená - on přejde a všechno ještě minutu stojí a hned tam bude stát 10 aut za sebou, které by normálně projely.

Jo a v době kdy tam je velký provoz, tak budou lidi skákat pod auta bez ohledu na to, jestli mají červenou - a hodně jich prostě zamíří mimo ten přechod, aby "nešli na červenou", půjdou o pět metrů mimo a skákat tam budou stejně. Vždyť přece jsou chodci a můžou všechno. 

Jediná varianta jak to vyřešit je podchod a zábradlí. Ovšem v Praze, kde třeba na Hradčanské je podchod a stejně tam udělají přechod se semaforama, to prostě nemá řešení.

0/−1
21.11.2015 11:54

T69o87m95a40s 72P16e48t49r 6701110890156

Za chvilku něco podobné na Hlávkově mostě.. tam pujde o život.

0/0
23.11.2015 23:05

J80o98z78e30f 35S65t53e15b19i34l61a 3735697855357

..no, myšlenka s tunelem není špatná, ale toho co vyprojektoval přechod pro chodce po výjezdu z tunelu bych poslal od stolu k lopatě.

Možná by to ani tolik nestalo..

+4/0
20.11.2015 22:43
Foto

J50a48k41u71b 27B50e86z96n20o35s36k65a 9287313856

Takže je tunel za bezmála 50 miliard vlastně k ho..nu,když sice na pár místech dopravě ulevil, ale na více místech tu dopravu spíše zkomplikoval..

+2/−3
20.11.2015 22:07

J48i30ř85í 92T61o60m20e21š 5342660613742

Průjezd ze západu Prahy na východ Prahy je najednou možný. Je to nádhera podjet půl Prahy v podzemí a hlavně nemuset jet přes Letnou nebo zatáčkou kolem Hradu.

+2/0
21.11.2015 9:39

J87a64n 77B71u78b98i45k 9612241302617

Proč se proboha neustále do projektování dopravních opatření pro automobily zatahuje Auto-mat, který už jak z názvu i chování vyplývá má ve svém programu vyloučit či výrazně omezit IAD v Praze. jejich rady a požadavky logicky nemohou být jiné, než zrušit, zakázat, omezit......

+11/0
20.11.2015 21:48

T58o42m63á58š 90Z33e24m39a27n 3485908124745

Kulaťák není peko po otevření jednoho úseku Mestského okruhu kterému se přezdívá Blanka.

Kulaťák a ulici Jugoslávských paritzánú zabili terorismus radnice Prahy 6 - která zůžila nájezdy na kulaťák, vybudovala nesmyslnou trať tramvaje a zabila Svatovítskou - 3 pruhy jsou zúžené do jednoho a ještě kličkují okolo zastávky busu a přes přechod.

+10/0
20.11.2015 21:44

D35a49v10i41d 87R86y30c60h91e82t35s32k31ý 9706571930480

To ze se treba doprava nekde zlepsila a nestoji tam zacpa, treba veletrzni, neni potreba hned zase podelat nejakym debilnim zbytecnym zlepsovakem nejakeho zeleneho mozka...

+7/0
20.11.2015 21:31

O32l49d85ř15i64c41h 12Ř27e56z61n43í43k 7465442704258

když už zeleného bezmozka ;-D

+6/0
20.11.2015 22:01

P85e68t13r 73P95e60t81r 7422740380812

Škoda že se nepostavila Dejvická varianta tunelů- Dana. Dejvice jsou plné aut i v bočních ulicích.

Bém s chalupou by zasloužili pověsit za koule do průvanu.

+2/−1
20.11.2015 21:15

L70u75k65á10š 92H67l68o54u52c79a35l 6482430441104

Auto*Mat jsou čím dál větší trapáci, bez argumentů negují všechno

+13/0
20.11.2015 21:13

R84o68m73a97n 58B48í87l86ý 5590555705357

Auto-mat a aktivisté... Největší škodná jsou dnes ekoteroristé a srdíčkaři :-/

+20/0
20.11.2015 20:55

K45a57r52e35l 32N32o66v73o45t84n85y 2761425539750

Haha, to jsem rikal hned po otevreni Blanky, ze na ten prechod pro chodce u Vitezneho namesti je nutne dat semafor, aby vubec mela auta nekdy sanci projet.

A ten severni obchvat je potreba jako sul.

Aktiviste at se jdou uz konecne bodnout. Na kole jezdim casto a rad, ale z Prahy proste cyklisticke mesto udelat nejde, na to je prilis clenita. Fakt nemuzou po lidech chtit, aby jezdili do/z prace denne na kole, kdyz jim to diky stoupani do kopcu protahne dobu cestovani v lepsim pripade o pul hodiny, a dalsi pul hodinu diky nutnosti se sprchovat a prevleknout. Nemluve o tom, ze maloktery zamestnavatel ma dostatecne mnostvi sprch, saten, a kolaren. Tohle muze delat par jednolivcu, ale uz 10% lidi by byl problem.

+15/0
20.11.2015 20:54

R12o70m43a87n 77B35í62l25ý 5810575155637

Ještě jsem neviděl semafor co zlepší dopravy.. Ano zklidní = zastaví = pose...e.

+1/−6
20.11.2015 20:56

V82l21a37d77i23s42l22a96v 29N16o31h81e23j20l 7228427208331

pokud tomu dobre rozumim, tak ten semafor tam ma zastavit chodce, coz by bylo asi plus

+6/0
20.11.2015 21:06

P87e22t81r 15P43e21t57r 7842370460662

Kulatak  je ucpaný že všech stran.

Pomohlo by, kdyby se vsechny busy  kulataku vyhly.

Otočit zastávky od baby, busy od prasnaku ukončit na hradčanské a pak metrem, je to rychlejší.

Od evropské již končí ve vokovicich.

Tramvaje jedině po mostě.

+3/−1
20.11.2015 21:22
Foto

J32a89k19u50b 74B60e20z61n73o58s98k29a 9207623146

Hod´te babu do Podbaby tramvají...;-D

0/0
20.11.2015 23:48

T50o36m65a95s 22P51e13t48r 6461810740706

možná by pomohlo ten kruháč zrušit.. :-)

0/0
23.11.2015 23:12

O38n32d43ř12e84j 37Č69a81p48k98a 6901131693464

Tady pomůže. Je tam přechod pro chodce, přes který se teď neustále lidi courají jak švábi na pivo (přestup z metra na tramvaj). A vzhledem k tomu, že mají přednost, neprojede skoro nic. Když se tam dá semafor, budou chodit po skupinkách a mezi tím bude volný průjezd.

+10/0
20.11.2015 21:07

B81o10h70u24s63l81a84v 33K57r53á43l10í79k 2701200479156

Jde o to, že pokud tam bude semafor, tak tam bude smět být pro auta víc pruhů vedle sebe. Neřízené přechody přes víc pruhů dnes už předpisy neumožňují.

+2/0
20.11.2015 22:49

P11e38t78r 44P90e44t36r 6653272358353

víc pruhů vedle sebe? že by auta jezdila třeba po kolejích mezi lidma? Kam tam ten další pruh chcete narvat? Semafor ano ale opravdu další pruh? leda, že by praha udělala druhé patro a v tom by taky jezdila auta, jinak si nedovedu představit, kde tam mezi ty tramvajové zastávky chcete narvat další pruh.

Leda tu zastávku zrušit/zmenšit, je sice prostorově dost výrazná ovšem vítězné náměstí je dost exponovaná lokalita a ta zastávka bývá už tak plná lidí, tady to vyřeší jen podchod nebo přesunutí zastávky jinak tady ten špunt bude pořád. Přesunout ji není kam (ztratil by se přestup na metro) a na podchod mi připadá, že tam je dost málo místa, i když řešitelné by to jistě bylo, stačí se podívat do londýna, kde vstupy do metra mají šířku třeba jen metr a půl - a taky to lidem bohatě stačí.

Otázka je, jestli je kulaťák připravený na takový provoz. Je sice hezké na něj z každého směru udělat nájezdy o dvouch pruzích ale musí ta auta mít taky stejné možnosti s výjezdem. Jinak se vyřeší jeden problém a objeví jiný.

0/0
21.11.2015 7:43

J43o68s86e66f 14B18r81o66ž66e46k 7213605172561

Ale oni tam přece všude nájezdy o dvou pruzích byly. Zlikvidovali je až před pár lety.

+3/0
21.11.2015 9:26
Foto

M46a20r53t41i93n 69P11i77š88t52o97r68a 8188138646799

To máte špatnou představivost, když si nedovedete představit, co tam před pár lety bylo. Místa je tam dost, v okolí jsou desítky metrů volného trávníku. Na podobně problémové křižovatce Vypich, jsou dokonce stovky metrů trávníku.

0/0
22.11.2015 13:20

M78i37c26h67a97l 31P19a74v22l23á65t 9113653484439

Vsechno tam bylo v dvojpruhu, nez to nechala radnice P6 domrvit nejakym diletantem do soucasneho stavu. Je asi zbytecne psat, ze to fungovalo asi 10x lip nez soucasny iracionalni stav.

0/0
23.11.2015 13:22

M90a67r83e82k 87T88u55r72n92o41v73e66c 7195762610206

Nepovažuji se za nějakého cyklofanatika, ale v létě do práce na kole jezdím - na trase, co není zrovna rovná (Vinohrady-Motol) a dovolil bych si trochu zpochybnit ta Vaše čísla na konci. Tramvají s kusem pěšky nebo popojetím busem v Motole mi to trvalo asi 40 minut. Na kole asi 30. Moc nechápu to sprchování a převlečení na 30 minut. Sakra chlape, co v té sprše chcete tak dlouho dělat? :-) Až mi to připomnělo ten vtip o tom, jak si část lidí ve sprše zpívá a... No nic, mně ta sprcha "prodlouží" i s převlečením tu cestu do práce prodlouží asi tak o 5-7 minut...

Trochu jiná je teď situace s prodlouženým metrem - to mi cestu MHD zkrátilo - samotná cesta metrem asi 18 minut - ale ještě k němu musím dojít (tak 5 min), dostat se z povrchu až na nástupiště (což na nám. Míru znamená taky tak 2 minuty mimimálně) a pak si ještě počkat na soupravu, která jede až do Motola... Ano, je to rychlejší, než na kole, ale ne o moc, i s tou sprchou je ten rozdíl tak 10 minut. Žádná půl hodina a dalsí půlhodina na sprchu a převlečení. Pro zajímavost autem bych to měl tak 18-20

mimut čas jízdy, ale pak budu v Motole nějakou dobu hledat, kde zaparkovat a tak ještě 10 minut pak budu muset jít od auta pěšky. Tož tak.

0/0
21.11.2015 13:25

V23l57a63d81i40s80l79a39v 78N22o32h31e28j56l 7878217868851

aktivisty zavrit, delaj jen problemy a problemy. Rv a AutoMat korunovanej problemovac Rv

+10/0
20.11.2015 20:52

V58á34c27l45a79v 95Č90e47r70m93á14k 4893440187124

Zavírat netřeba, stačí nekrmit a neposlouchat.

+2/0
20.11.2015 23:31

P46a14v90e52l 90O79b18d36r13ž13á57l19e43k 6506714228272

Popravdě dodnes jsem nepochopil, proč má skupinka křiklounů Auto*mat takovou váhu na magistrátu?

Jediné vysvětlení možná je, že zatímco běžný občan, jezdící autem, je přes den v práci a hákuje ... mají aktivisté čas v pracovní době obíhat úřady a novináře, dělat happeningy a podobně.

+1/0
21.11.2015 8:28

P78e97t88r 74J60á88n40s27k12ý 3441898414688

nevim co aktivisti, ale já jsem pro... jen jde o to jestli to někdo bude schopný dotáhnout a kolik to bude stát

+2/0
20.11.2015 20:14

O84n17d41ř86e20j 53N50o16v95á43k 9677534189199

Kdy už konečně přestanete lhát o tom, že Blanka něco zkomplikovala?

Blanka dopravu nikde nezkomplikovala !!!

Dopravu zkomplikovalo naprosto nekompetentní rozhodování lidí o nesmylsném zužování ulic a ubírání pruhů pro auta.

Mimochodem - Resslova - je tam nárazová zácpa, takže to vyřešíme jak? Ano správně, ubereme jízdní pruh ....

Fakt by mne zajímalo, co za lidi rozhoduje o dopravě a dopravních stavbách a opatřeních v Praze...

+22/−2
20.11.2015 19:50

R76a92d42e37k 36V53o41n76d27r39u13š56k38a 1401634599618

Strakonická ráno je peklo. Tak to pro jistotu ještě o jeden pruh zúžili, je vyhrazen pro bus. Sice to je jenom posledních cca 500 metrů, ale stejně se to okamžitě projevilo. Chtěl bych vidět tu chytrou hlavu která na to přišla.Rv

+8/0
20.11.2015 19:48

P16e90t22r 70S87t34r35a18n83s11k72y 8375919928

Strakonická se nezúžila, protože o 500 metrů dál se stejně zipovalo.

0/0
21.11.2015 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.