- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za vetsinu tech v clanku zminenych potizi prece vubec nemuze otevreni Blanky! Ta mista domrvily radnice P5 a P6 vesmes jeste pred nim, nektera az po nem (podle "dobrych rad" cyklofanatiku).
No a nešlo by prostě prodloužit podchod metra tak, aby člověk vylezl rovnou na zastávku tramvaje? Všude jinde na áčku to tak je. Takhle je to blbě i pro chodce.
Jinak to omezování pruhů ostrůvkama, jestli si pamatujete, že zastávku Sparta předělali v rámci Blanky tak, že jsou okolo dva pruhy - už jen tohle hodně urychlilo dopravu po Letné, ještě předtím, než otevřeli Blanku. Říkal jsem si - sláva, dopravní plánovači mají rozum. A koukám, že ho zase ztratili.
Podchody jsou neprůchodné. Už desítky let se stávající křižovatka považuje za provizorium, ale nějak se nedaří to vyřešit definitivně.
No když vidím ty maníky od El-Tondo, jak se hrabou v semaforech, jak neumí nastavit intervaly, jak neumí využít na nich čidla, tak to bude jen a jen ke vzteku
Mate sice recht, ale nejvic masla na hlave ma Magistrat - uz leta neni schopen nechat semafory vypinat aspon v noci. Zajimalo by mne jmeno toho idiota, ktery je za do zodpovedny.
Aktivisty je zapotřebí ignorovat.
Nikdy nepochopím, proč někdo poslouchá různé neziskovky a aktivisty, většinou to jsou zaslepení tupci bez argumentů, kteří umí jen křičet NE, protože v životě nic nedokázali, tak jim dělá dobře někomu něco zakazovat, mají pak pocit určité moci a konečně si připadají jako někdo. K popukání jsou vystoupení auto*matu, na kterých lze jeho představitelům klást otázky, ta jejich beznaděj a naprostá absence argumentů se mění v mletí pátého přes deváté bez jakékoliv vize a smyslu.
Už se někdy někde v historii stalo, že semafor zkrátil kolony????
Zatím je vždy pouze způsobil.
V tomhle případě zkrátí. Ty kolony způsobuje hodně využívaný přechod pro chodce (přestup metro-tramvaj), bez semaforu to vypadá tak, že než člověk pustí jednoho chodce, už tam je další. Takhle budou chodit najednou a mezi tím bude volný průjezd.
..no, myšlenka s tunelem není špatná, ale toho co vyprojektoval přechod pro chodce po výjezdu z tunelu bych poslal od stolu k lopatě.
Možná by to ani tolik nestalo..
Takže je tunel za bezmála 50 miliard vlastně k ho..nu,když sice na pár místech dopravě ulevil, ale na více místech tu dopravu spíše zkomplikoval..
Průjezd ze západu Prahy na východ Prahy je najednou možný. Je to nádhera podjet půl Prahy v podzemí a hlavně nemuset jet přes Letnou nebo zatáčkou kolem Hradu.
Kulaťák není peko po otevření jednoho úseku Mestského okruhu kterému se přezdívá Blanka.
Kulaťák a ulici Jugoslávských paritzánú zabili terorismus radnice Prahy 6 - která zůžila nájezdy na kulaťák, vybudovala nesmyslnou trať tramvaje a zabila Svatovítskou - 3 pruhy jsou zúžené do jednoho a ještě kličkují okolo zastávky busu a přes přechod.