- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ten spekoun s Dacii,ktery nedavno vyhrozoval typkovi z poradu Praha vs prachy, ze se mu neco stane,kdyz ty smejdy natocil na kameru jak kradou? Tak to je pecka. Doufam,ze je vsechny zavrou az zcernaj
Teď právě skončil pořad Očima Josefa Klímy ,kde ukázali co jsou pražští taxikáři zač! Mafie proti nim "hadra" Chování gangsterů a nikdo na ně nemá!! Opravdu mafie by se od nich mohla učit!
Dokonce tam řekli i částku úplatku pro policajty a pod palcem měli i MP!!!!!
Kolik řidičů taxi je na sociálních dávkách a po nocích na černo pracují?! Aspoň podle záběrů skruté kamery.
Pročpak Krnačová poradně nedohlídne na odbor dopravy, aby tam dal značky Zákaz zastavení či jiné zátarasy a pokud dluží na pokutách, tak zabavit vozidla či exekuce na domy a majetek tak jak se to děje normálním pracujícím lidem?! Na ty jdou exekutoři hned!!!!
Jedna mafie tu střídá druhou a Krnáčová na to nestačí. Hlavně, že se pořád řeší stranické nesmysly a boje o koryta!!!!!
co soudruzi z MHMP nevyřešili za 26 let, Uber vyřeší tipuju max tak za 2 roky :-)
Njn zname firmy ... minimalne jednoho jsem poznal z videa na Streamu ze serie Praha vs. Prachy. Z centra na letiste za 2000Kc ... konecne si na ne nekdo PORADNE doslapl
Ano, měl by se jmenovat Michal Šotola
Že by se po 20 letech policie probudila ?
Ať si přepravci účtují, kolik chtějí, konkurence tu je. Na druhou stranu by mezinárodní označení taxi mělo zaručovat určitou kvalitu služby a férové ceny. Omezení na 28 Kč/km pro taxi bych tedy nechal, ale zároveň povolil ad-hoc přepravu bez označení taxi za čistě smluvní cenu, ovšem bez výhod jako parkování na vyhrazených stáních pro taxi. Tím ale jednání předražujících taxikářů neschvaluji, platná nařízení jsou platná nařízení a ceny nad 28 Kč jsou skutečně hodně vysoké (nad 40 Kč to považuji za zlodějinu).
Předražování jízdného, kdy je účtována jiná cena, než dohodnutá nebo účtovány nenajeté kilometry, je pak něco jiného a jedná se skutečně o t. č. podvodu.
Možnost tzv. "přiležitostné osobní dopravy" je v zákoně o silniční dopravě už dnes, ale pochopitelně s podmínkami, které tuto formu jasně odliší od taxislužby, tj. například že přepravní smlouva nesmí být uzavírána ve vozidle a řidič také nesmí přijímat platbu. V Praze taky už jsou dvě kategorie taxíků - jedna, která splňuje městské požadavky nad rámec zákona a smí využívat městská taxistanoviště a vyhrazené jízdní pruhy, a druhá, která podléhá jen zákonu o silniční dopravě a může využívat jen soukromá taxistanoviště nebo brát lidi na ulici. Ale že by tenhle bordel, že existují de facto tři kategorie taxíků, situaci řešil, to si nemyslím.
25 let to to trvalo. Beztak v base neskončí ani jeden.... :-(
Nevím, nějak nechápů zvyšování jízdného. Ceny phm na minimu a ceny aut také výrazně nezdražují.
O ceně přece nerozhoduje výše nákladů, ale poptávka. Pokud maj pocit, že i po zdražení budou mít dost zákazníků, tak proč by neměli zdražit? Mě celá ta regulace u taxi přijde dost zbytečná, to přece není žádná sociální služba nebo základní životní potřeba, aby musel stát hlídat cenu. Jediný co by mělo bejt daný, že by zákazník měl před nástupem vědět za kolik pojede a podle toho by se rozhodnul. Případně by mohlo fungovat, že taxi v určité barvě na daných místech by jezdily podle podmínek města a ostatní ať si jezdí za kolik chtěj.
na každou právě nikoliv..., to je častý omyl...