Diskuze
Dlouhé kolony a časté ťukance. Otevření Blanky přitížilo Strakonické
Děkujeme za pochopení.
I81v33a31n73a 15N47o30v37á
zásadní je nezužovat silnice. Silnice od Strakonic umožňuje napojení na Barrandovský most ve dvou pruzích (dříve bývalo) a na Smíchov také ve dvou pruzích (bývalo ještě nedávno) Proč to chytráci zužují do jednoho pruhu, je záhadou. Možná někomu ale ty kolony vyhovují...
J46o82s75e85f 62B25r27o88ž67e94k
Kdy už konečně bude ta Radlická radiála? Měla být v roce 2012.
Právě v těchto dnes opět a zase omezují průjezdnost Radlické ulice - další a další zužování, omezování rychlosti a semafory. Ze západní části Prahy se už není jak dostat k vnitřnímu okruhu - výjimkou je sjezd z Barandova, který ovšem slouží místo radiály mezi vnitřním a vnějším okruhem a navíc totálně ucpává Barrandovský most, takže průjezd okruhem je v těchto místech katastrofa.
L67a91d27i78s20l65a46v 10H50o10l64í53k
Mnoho lidí je mylně přesvědčeno, že bus pruh dopravu na Strakonické zhoršil, tomu tak ale není.
Dříve se auta od Chuchle připojovala ke směru od Barrandovského mostu 1 pruhem. Po zprovoznění bus pruhu se připojují 1 pruhem. Kde tedy bus pruh způsobil problémy? Ať počítám jak počítám, pořád se připojuje jen 1 pruhem. Dnes, včera, před týdnem, před měsícem, před rokem...
J18o19s70e18f 11B22r19o48ž59e97k
Přečetl jste si vůbec ten nesmysl, co jste napsal? Od Chuchle směrem od Barrandovského mostu .... tedy jedině ve směru na Strakonice - ovšem tam žádný bus pruh ani problémy ve špičkách nejsou.
M89i47c79h37a56l 11P79a74u70l19í92č45e66k
Netušíte někdo důvod, proč tam jsou zapnuté ty semafory před Mrázovkou? Jo to naprosto zbytečné zdržování. Jestli to má být redukce počtu automobilů v tunelu, tak to je teda dost úlet, protože ten tunel je ve výsledku skoro úplně prázdný a těch aut se tam v jedné dávce na zelenou dostane minimum, kromě toho si nevybavím jediný tunel ani u nás, ani v Evropě, kde by se takto redukoval běžný provoz (semafory se zapínají jen výjimečně, v případě nehod např.). Potom mě ještě napadá důvod ten, že se seká doprava na odbočení do sjezdu mezi oběma tunely u Anděla (mezi Mrázovkou a Strahovským), takže tam občas zasahují stojící auta až do tunelu, ale to by jednak neměl být pro takovýto tunel problém, jednak by se to dalo řešit i jinak, než zastavováním dopravy před tunelem (co třeba zefektivnit ten semafor dole pod tím sjezdem?)
R89o16b52e62r48t 10H30o86m14o80l39k66a
Zefektivnit semafor je nesmyslná představa, protože ten zároveň zavírá Kartouzskou a zpusobuje kolonu až na Karlák... Jinak samozřejmě souhlas.
P76a90v16e25l 75B58o55r27m68a11n79n
Ale že tady je odborníků na dopravu.....A přitom je všechno jinak...
P97a82v19e45l 29B74o39r55m59a71n51n
Jinak tvrdit že jeden pruh navíc nepomůže je samozřejmě úplná pitomost.Pochopitelně že by pomohl.
R80o12b57e58r69t 48H38o20m84o65l49k69a
Primární řešení se nabízí samo:
1. Vypnout semafory u vjezdu do Mrázovky, prostě ho přestat regulovat. Větrání by snad mělo být dimenzované na výfuky stojící kolony. Naopak operačně uzavírat výjezdy z tunelu, když se ucpe napojení na povrchu.
2. Oddělit pruhy na Strakonické betonovou zdí už od Chuchle.
R78o19b72e59r93t 59H47o28m96o87l36k53a
A sekundární:
Dostavět okruh okolo Prahy, dostavět chybějící radiály a zároveň opět zprůjezdnit stávající radiály (které jsou naopak aktuálně "kripleny" zbytečným zužováním).
J79a38n 64H10á21l74a
Já si hlavně myslím, že problém není třetí nebo n-tý pruh. Problém je v tom, že neexistuje vnější okruh a izolované řešení typu Blanky může pomoci lokálně (ale protože je izolované, jinde zase přispěje k větším dopravním problémům).
V35l78a93d34i20m14i66r 27K87r17a87u58s
zrovna v tomto místě vnější městský okruh existuje, takže to problém není. částečným problémem je chybějící nájezd na okruh pod Točnou (před Komořany). ale ani to není tak zásadní.
V22l40a35d56i25m44i94r 22K53r54a92u75s
setkávám se s tím pravidelně a obětí toho omylu jsou občas i vysokoškolsky vzdělaní lidé... oni se prostě z mně neznámého důvodu domnívají, že když je úsek, kde je kolona, tak že řešením je přidat pruh a kolona se rozpustí. nikoliv výsledkem přidání pruhu bude, že kolona pojede ještě pomaleji. když se k jednomu pruhu přidá druhý, pojede kolona dvakrát pomaleji než ta původní. dvakrát pomaleji, nikoliv dvakrát rychleji. důvod je ten, že průtok je dán úzkým místem, které není dáno počtem pruhů před ním, ale většinou nějakým křížením někde vpředu... já vím, pro netechnické lidi je to kontraintuitivní, ale je to tak. pokud chcete analogii, prostě kilo peří je opět stejně těžké jako kilo železa. pochopte to konečně...
V13l78a41d82i38m98i20r 39K69r74a53u98s
tím chci říct, že z těch dvou pruhů na strakonické se klidně dá ve špičce jeden vyhradit pro autobusy, aniž by to těm stojícím automobilistům nějak úblížilo. ale jak píšu níže, u většiny z nich je to snobský přístup, že když oni "lepší lidi v autech" musí stát v koloně, tak ať "socky" busech stojí taky. kam bychom to došli, kdyby "socky" v busu měli pohodlnější a rychlejší cestu. no hrůza!
D68a91v76i71d 40R39y48c71h22e94t66s97k39ý
ROPID je dotacni tunel a hnizdo korupce nerozumim proc ma pravo narizovat ridicum co plati 70% dan z paliva a milion dalsich veci a krast silnicni pruhy.
L53u95k39á40š 66N50o79v27o38t62n47ý
Ale vždyť ten pruh navíc není tím problémem. V té koloně strávíte pořád třeba 30 minut a je jedno, jestli stojíte ve dvou nebo ve třech pruzích, když problém je úzké místo u Barrandovského mostu, které pruhy navíc (na Strakonické) neovlivní (a těmi pruhy zase tolik autobusů nejezdí, aby to nějaké významně ovlivnilo čekací dobu v koloně).
J55a33r59o58s15l82a87v 46P85o35r87t
Pro nás ze severu Prahy co jezdíme směr Dobříš , Sázava,je Blanka a další tunely naprosto super , ale samozřejmě to komplikuje situaci na příjezdech . S tím se ale už při stavbě mělo počítat .
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vsetín - Kladno 3:4. Rytíři dvakrát otočili skóre a zůstávají v extralize
Hokejisté Kladna budou patřit i v následující sezoně mezi extraligovou elitu. V baráži se Vsetínem...
DPP už tramvaje nemusí rozebírat, do nového lakovacího boxu se vejdou celé
Pražský dopravní podnik (DPP) zahájil v ústředních dílnách provoz prvního průjezdného lakovacího...
Středočeský kraj chystá obří tendr za 60 miliard, bude hledat železniční dopravce
Středočeský kraj letos v létě vypíše historicky největší veřejnou zakázku na nového provozovatele...
Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy
Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...
Z baráže do reprezentace. K českému týmu se připojí i obránce Ticháček
Do přípravy hokejové reprezentace na mistrovství světa v Praze a Ostravě se zapojí i kladenský...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!