- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měla by se nejdřív dostavět severovýchodní část městského okruhu v useku Pelc-Tyrolka - Balabenka - Zahradní Město(lanový most). At si z Auto.Matu říkají co chtějí, Blanka je velmi využívaná a tato zbývající část chybí a je jí nutno vybudovat.
Už vidím, jak ten jistě extrémě drahý "nadchodo-podchodo-nadchod" někdo reálně využívá
Další morálně zastaralá stavba projektovaná před 30 lety, která nebere v potaz současné potřeby
Navíc Strakonické rozhodně nepomůže, naopak jí, stejně jsko Jižní spojku totálně ucpe, protože okolí Barranďáku se promění v jeden velký parkovací chaos.
Ale tak hlavně, že mají zoufalci z Metroprojektu/Sudopu co kreslit...
Pro dostupnost obyvatel žijících na jihovýchodě Prahy městskou hromadnou dopravou se od otevření trasy C metra neudělalo zhola nic, a to už je hodně dávno.
Nedej bože, aby byl vyřazen z provozu Nuselský most, pak by se MHD na tomto
rozsáhlém území ocitla v 19. století. Současnou Prahu si nelze představit bez aut.
Trasa D byla původně naplánována z Wilsoňáku, pak z Míráku, nyní už jen z Pankráce a za rok celý projekt upadne v zapomnění. Vládci Prahy, styďte se! To jste chtěli pořádat olympiádu?
proc je u toho video o tunelech MO, kdyz je to clanek o Radlicke rad...
Dalsi nesmysl, ktery jen vice zahlti mesto auty. To je spis mrtvostav loby.
Pravda, nejdřív by měl být dokončen vnější okruh.
Jižní části by především ulevilo dostavění severní části - protože zatím spojnice přes město vedou jen na jihu (tedy s výjimkou nově postavené Blanky, která ovšem nemá dostatečně kapacitní napojení právě ze severních částí města.
samozřejmě, o tom nikdo nepochybuje. Ale jelikož dostavba severní části okruhu v dohledné době nebude, nebudeme příštích 20 let dělat nic?
Tento relativně krátký úsek pomůže spousta místům - na 100% uleví Plzeňské a Radlické, do značné míry i oblasti Motol-Vypich.
Nikdo snad netvrdí, že je to spása pro celé město - ale dostavba okruhu je budoucnost hodně vzdálená, tak proč prozatím nepostavit alespoň ty části, které postavit jde.
A mimochodem, i po dostavění obou okruhů budou spojky mezi nimi, jako tato, velmi potřebné.
Ano, je na tunelech snad něco špatného?
A kdy přijde zbytek velkého okruhu, aby tisíce aut od severu a východu (a tisíce z druhé strany, mířící na sever či východ) do té Prahy vůbec nevjelo?
To je celkem na dlouho. Dokončneí 511 (D1-D11) by snad mohlo přijít v horizontu 10 let (územní řízení běží, čeká se na potvrzení souhlasného stanoviska EIA podle nového zákona). Dokončení 518+519 (D7-D8) je v nedohlednu - části nejsou v územním plánu a proti trase je veliký odpor Suchdolských (zčásti opodstatněný) a k nějakému kompromisu (např. zrušení popř. přesunutí křižovatky Výhledy) není vůle z žádné strany. Poslední úsek 529 (D8-D11) nemá ještě ani hodnocení EIA, naštěstí není tak potřebný (i když Letňanská spojka, resp. nájezd na Vysočanskou radiálu je po otevření Blanky kapacitně také na hraně).
Všichni skoro jste to tady nepochopili a řeknu proč. Však ono se ví, co jsou priority, tedy oba okruhy a jak víte, tak jsou v nedohlednu, No Blanku 2 si totiž žádný politik nechce vzít na hrb. To je totiž ODPOVĚDNOST za své rozhodnutí. No a na Radlické se toho moc zkazit nedá a je to nejprůchodnější, tak aspoň tohle tedy staví I když víme, jak to pak asi na Dobříšské bude vypadat, když tam bude vyústění.
Ale dá se zkazit. Jednak to bude zase tunel jako Blanka a za druhé se tím levý břeh Vltavy ucpe už definitivně. A té představě, jaká to bude výhra, že ze Zbraslavi na Smíchov bude jezdit přes Třebonice, se musím smát.