- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Průzkum k ničemu... Nebyl od otevření metra kdy jedou tisíce lidí přes celou Prahu do práce. Možná by se divili kde je to vytížené, kromě ípáku...
To jsou průzkumy, jak za komunismu. Přitom by stačilo aby všude byli turnikety a měli bychom statistiku každý den.
Však mezi těmi tyčemi při vstupu je počítadlo, ale to lidi jen počítá, nezjistí, kam jednou.
Tak teď už jen nějakého toho teroristu, ušetřili jste mu dost práce.
"Za celý den 11. listopadu přepravilo 1 272 143 cestujících, kteří uskutečnili 1 549 827 jízd."
To vážně 82 % lidí jede jen jednu jízdu, tzn. že nejede tam a zpátky? Takže jenom necelá pětina jezdí do práce, do školy... a zbytek jede jen jedním směrem a zpátky už se ten den nevrátí?
Spíš asi 78 %, ale to už je detail.
Žádné překvapení. Ípák je jediná stanice, kde lze přestoupit jak na áčko (Mírák), tak na béčko (Karlák). Jen by to chtělo rozšířit vstupní prostory, přidat další vstupní prostor na druhé straně nástupiště...
A hlavne velke cedule pro lidi, ze maji stat na eskalatorech po dvou, jinak se dole slusne houfuji...
a to jim ještě par lidi rano uteklo, resp. ty listky zacali davat o par desitek minut pozdeji, nez se metro otevřelo. aspoň na Zelivarne.
Neměla by se ta Kolbenova předělat na zastávku na znamení? Nebo tam od každého vybírat příspěvek 10 Kč na rozjezd vlaku?
Smutný osud. Ale velmi poučný v tom, že co se zdá funkční, může být za pár let v rozvalinách.
Jednou tam může být statisicová čtvrť a potom už by se stanice dostavovala těžko, do té doby holt bude nevyužitá.
Nepřekvapuje mně, že přibývá lidí, kteří cestují metrem. Je to totiž nejrychlejší způsob dopravy po Praze. Když člověk jede autem, tak často uvízne někde v koloně, což se v metru stát nemůže. Já jenom doufám, že ROPID splní svůj slib a přizpůsobí cestujícím také počet spojů na jednotlivých linkách, čili je přidá. Pro Dopravní podnik to nebude problém.
Docela mě překvapuje, že nejvíce vytíženou je trasa A... Nebo na Áčku jezdí nejvíce lidí, kteří byli ochotní se tohoto průzkumu zůčastnit...
spíš by to chtělo lépe číst...
Tenhle výzkum nemá žádnou hodnotu, spousta lidí si ten papír nevzala, a ti, co ho dostali, ho zase neodevzdali.
Vas prispevek nema zadnou hodnotu. To, zenjste vy napsal hloupost jeste neznamena, ze vsichni pusou hlouposti...
Ten pruzkum samozrejme ma hodnotu...