- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že to nebude obmedzené len na dáta, prípadne SMS...
No tak z toho nadšený vôbec nie som... Posledné miesto, kde sa tí bezohľadní burani nemohli vykecávať na pol vagóna. Absolútne ma nezaujíma kto čo varil, ako dlho bol u lekára alebo že pudlíka treba odniesť ku kaderníčke. Telefonovať v MHD je vrchol nezdvorilosti a drzosti voči všetkým ostatným a aspoň v metre sme toho boli uchránení.
Oblíbená bude velmi hlasitá věta: "Já tě vůbec neslyším, mluv víc nahlas, jsem v metru"
Hlavně ať není přetížený net, konečně budu moci hledat čas odjezdu jiné linky i mezi stanicemi. A aktuální zprávy se taky hodí, jejich přednačítání nejlépe ještě napovrchu je tak nepraktické, že na to kašlu. Navíc když spustím jinou aplikaci, stránky se poté musejí načítat znovu.
Ale houby....
zkušebně můžete volat kdekoli...
jen se zkrátka většinou nedovoláte, no,..
s ostatnimi typy MHD bych to nesrovnaval, spise s vlakem, ale i tam je hladina hluku podstatne nizsi nez ve vozech metra.
S ja si říkal proc O2 zase zdražuje.
A proč to stojí takový peníze?
Protože na tom dopravní podnik vaří prachy.
Konec klidu v metru. Nevěřili by jste jaké debility musí člověk vyslechnout při telefonování různých inteligentů v předměstském vlaku.
Dneska už nikdo nevolá, každý netí.