Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Proti rozšíření Letiště Vodochody podají obce kasační stížnost

Obce kolem letiště Vodochody podají kasační stížnost proti rozsudku městského soudu, který v úterý neuznal zrušení posudku vlivů letiště na životní prostředí. Tento posudek potřebuje investor pro zahájení příprav na rozšíření areálu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97a97t44ú14š 95E62l64i68a51š 3110526344405

Dúfam, že sa začne stavať v čo najkratšom možnom čase. Každý, kto si kúpil pozemok v okolí letiska o ňom vedel, každému muselo byť jasné, že prevádzka na ňom sa utlmovať asi nebude, ba priam naopak. Takže aké znehodnocovanie pozemkov? Tie už teraz zohľadňujú v cene to, že v blízkosti je letisko. Nerozumiem, ako sa niekto zrazu môže tváriť prekvapene, ono tam nevyrástlo včera. Kedysi sa v závode vyrábali lietadlá ako na bežiacom páse a boli to stíhačky, ktoré sú ďaleko hlučnejšie, to nikomu nevadilo? Komerčné lietadlá pritom prešli v posledných rokoch výraznými zmenami práve za účelom zníženia hluku.

O výhodách pre celú Prahu a široký región ani nehovoriac. Praha proste potrebuje ďalšie letisko. O niečo menší Štokholm má tri lestiská, Polovične veľké Oslo taktiež atď, atď... Mnoho low-cost dopravcov do Prahy nelieta práve preto, že neexistuje vhodná alternatíva, Ruzyně sú proste drahé. Kopec ľudí by si zaletelo Ryanairom na sever Európy, do Anglicka a podobne za pár stoviek korún. Jediná možnosť ostáva Brno, Bratislava, Katowice, Wroclaw... Pomôže to cestovnému ruchu, sprístupní to ľuďom nové destinácie, pribudnú pracovné pozície.

A že to stavia Penta... No dokázala by to postaviť nejaká garážová firma? Postaví to samospráva? Samozrejme, že na to treba obrovský kapitál, takže keď nie Penta, tak J&T, alebo zahraničný investor podobnej alebo väčšej ekonomickej sily.

+1/0
17.12.2015 15:37

H63a92n57a 33B41o17r11n30o23v35a 8690835167362

Nemáte pravdu prakticky v žádném z vašich argumentů. Ruzyně zdaleka není vytížena natolik, aby Praha potřebovala další letiště. Spíše naopak. Samotné ČSA se jen taktak drží nad vodou, nízkonákladovky krachují jedna za druhou, honí kšefty, lítají nesmyslné linky, známe to. Za další. Kolik odvětví průmyslu a obchodu potřebuje ke svému působení mezinárodní letiště s nízkonákladovými lety? Nesmysl. Je zřejmé, že o věci nic nevíte. A např. letiště, které tam stojí řekněme od války, rozhodně nemá a priori v plánu své rozšíření. Váš komentář je plný pseudoargumentů a lží. Je podobný chování PENTY a jejím představitelům, kteří kvůli svému egu a pár dalším podnikatelům, kteří chtějí létat na jednání svými speciály. To středoč. region opravdu nepotřebuje.!!

0/0
22.1.2016 14:28

V40l54a92d28i39m22í62r 36H22o67l73ý 8454281436977

Hlavně ať už je to letiště konečně v provozu.

0/0
3.2.2016 19:31

A97n79d42r88e10j 29M71a69s75a95r30y85k 9950763316780

a vy byvate niekde v okoli letiska ze ste tak za? cestovny ruch a vsetky klady su sice fajn ale mozno niektori ludia sa odstahovali do tohto okolia prave preto aby vypadli z prahy

0/0
2.3.2016 9:08

A35n77d58r42e29j 70M96a40s21a34r79y93k 9960293486360

a vy byvate niekde v okoli letiska ze ste tak za? cestovny ruch a vsetky klady su sice fajn ale mozno niektori ludia sa odstahovali do tohto okolia prave preto aby vypadli z prahy

0/0
2.3.2016 9:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.