- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zastupitel Petr Hrabák (TOP 09) kritizuje navýšení peněz pro dopravní podnik, které z 11,6 miliardy v roce 2011 vzroste na 13,57 miliardy v roce 2016. „Například Berlín dává svému dopravnímu podniku polovinu částky co Praha,“ řekl Hrabák.
Ano, ale když v Praze tramvaje a autobusy neustále poskakují v kolonách mezi auty, tak mají pochopitelně vyšší spotřebu, což znamená, že je provoz dražší. A pak tu máme semafory. Když autobusy a tramvaje musí na každé křižovatce zastavit na červenou a pak se opět rozjíždět, spotřeba opět razantně roste. Kdyby bylo v Praze více preferenčních opatření a méně semaforů, byly by náklady na naftu a elektřinu nižší...
"praští zastupitelé" - člověk by neřekl, že se žhavý adept na překlep roku objeví až v prosinci..
V DP by to chtělo rozebrat, kolik jde řidičům, kolik na opravy a kolik na provoz ... Následně personální audit a pak by mohly nastat změny.
"Po šestihodinové diskusi schválili praští zastupitelé..."
Moc hezká hned první věta. Já bych za ní autora hned praštil
Dopravní podnik je dle mne nyní v ozdravné fázi. Navíc mu naordinovali vyšší výdaje, ale rádi by mu nejlépe platili míň))))
Je vidět, že kritici Dopravního podniku hl. města Prahy neví, o čem mluví. Jestliže v letošním roce došlo ke zlevnění ročních kupónů, dále DPP na pokyn ROPIDu navýšil počet spojů na autobusových a tramvajových linkách a v metru a také provozuje dopravu v metru i na prodloužené trase, tak to logicky více peněz.
Do dopravy? To je dobře, Praha je jedno z posledních velkoměst, kde se dá ještě trochu dýchat a je to nemoderní...takže víc silnic, víc aut do ulic, at je to celé hezky šedé.
1/4 jde do DP, takže MHD. Zbytek spíš vidím na opravy... Některé silnice jsou opravdu libové...