Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské mosty stárnou a některé čeká důkladná oprava

Několik pražských mostů se potýká se svým stářím a neutěšeným technickým stavem. Nejhůře je na tom v současnosti Libeňský most. U něj se čeká na rozhodnutí, jestli se bude opravovat, nebo bourat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a10k80u70b 88F38e48i95f43a44r 7539629826659

Most Inteligence a navýšení jeho kapacity? Vždyť tunel, který na něj bezprostředně navazuje je jednokolejný;-D;-D;-D

0/0
12.1.2016 9:55

Z80d36e91n52ě83k 79P72e28r65u88t88k26a 4606565960246

On ten tunel je sice jednokolejný, ale původně budovaný jako dvoukolejný. Takže by měl být dostatečně široký pro případné položení druhé koleje.

0/0
12.1.2016 11:39

R21o79b38e75r62t 28P51r27a10ž27á52k 4328286215500

Co to je za kecy? Na mostě Inteligence se odstraňovala jedna kolej? Nikdy tam nebyla. Vždy byl jednokolejný.

0/−1
11.1.2016 17:59

P94a83v77e36l 87J44u26r12á78n51y89i 9816252809101

Myšleno je to tak,že byla stávající kolej odstraněna a položená nová kolej.Mimochodem při otevření mostu byla položena i druhá kolej,ale krátce na to byla snešena ;) Most byl skutečně zprvu dvojkolejný ;-)

0/0
11.1.2016 20:05

T22o87m49á46š 29U41l81r54y89c28h 1176493349820

Loni to místy v Braníku vypadalo, jako by se druhá kolej u pivovaru měla položit. Bylo kompletně vyčištěno "koryto" (=zářez v kopci), kde vede dráha a položen nový kamenný podklad, na který by teoreticky stačilo pouze umístit prahy. Myslel jsem, že se vše připravuje k položení druhé koleje, nikde jsem však žádné informace nenašel. Takto byl opraven pouze úsek u pivovaru, jižní polovina samotného mostu je však stále v dezolátním stavu...

0/0
12.1.2016 9:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.