Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Libeňský most se dá opravit, oponuje posudku ČVUT magistrátní institut

Libeňský most v Praze není podle magistrátního Institutu plánování a rozvoje v tak špatném stavu, aby se musel rovnou strhnout a je ještě možné ho opravit. Institut se tak vymezil proti studii z Českého vysokého učení technického a chce citlivou rekonstrukci stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T43o32m 64P71á68l75e15k 1731886399698

Promiňte, ale co je to za blábol z úst úředníka IPR? Vždyť on vyslovuje nějakou domněnku na základě čeho? Nějaké jiné studie, nebo jen že je prolobovaný aktisty různého ražení? Jak může zpochybňovat studii ČVUT, Klokneráku...kde jsou ti nejlepší experti u nás.

+5/0
14.1.2016 16:58

J80a63k47u48b 70F63e81i15f11a66r 7499699216389

No jo, tak at se o tom magistrát a další dohadují ještě rok - dva a most spadne sám:-P

+4/0
14.1.2016 16:07

L59u69c20i53a72n 41P96a54p52a77z14i42a10n 5474877291425

Souhlasím s ČVUT, opravit by se to mělo, žádné bourání. Stávající koalice na pražském magistrátu se chová velmi nestandardně.

0/−7
14.1.2016 15:27

J79o89z66e20f 73P86o44l41á64k 9307910

Papazian, kecáte . Přečtěte si co jste napsal .

0/0
14.1.2016 18:04

R37o29m93a62n 52K43r19a16t93o29c26h97v71í35l 6206687446384

Proč?

0/0
15.1.2016 14:47

R63o44m27a81n 34P69o78l53á28č84e81k 5746229185

Nejvíc to samozřejmě odnesou lidé co ten most denodenně používají... Než se tyhle party dohodnou tak lid bude jezdit 10 let Karlínem...

+4/0
14.1.2016 15:18

R20o15m27a33n 83K51r88a65t38o80c34h22v63í91l 6946837626274

Na Libeňském mostě není nic cenného nic krásného - zbourat, neopravovat.

+5/−5
14.1.2016 15:01
Foto

K10a12r10e85l 73M54á93d33l82e 6974241344343

Při jízdě po mostě to tak opravdu vypadá. Podle mne jsou zajímavá (netvrdím, že úplně krásná) ta schodiště, která na most vedou jak na holešovické, tak na libeňské straně. Nevím, jestli je ještě nějaké otevřené - svého času jsem používal to k holešovickému přístavu, než ho z důvodu havarijního stavu přehradili.

0/0
14.1.2016 19:25

R28o16m17a86n 66K18r86a84t92o48c96h16v45í57l 6216167866584

Schodiště se dá udělat i u nového mostu.

0/0
15.1.2016 14:48

R43o31b63e74r20t 17H34o40m72o38l60k67a 2900502142561

Asi jste ho v životě neviděl. Je to světový unikát.

0/0
15.1.2016 14:30

R15o15m55a14n 37K75r75a42t17o63c12h79v38í96l 6816267946484

Prosím v čem je unikát?

0/0
15.1.2016 14:32

R80o12b69e53r95t 98H62o35m45o57l34k34a 2560552122871

Jediný most s kubistickými prvky na světě.

0/0
15.1.2016 14:33

R51o16m60a81n 31K67r54a31t67o55c15h53v12í74l 6566437716514

No a co?

0/0
15.1.2016 14:47

Z69d11e86n61ě18k 55W51o11l39f 9281180817165

Bože, to jsou dohady jako u retardovaných. Pokud bude oprava stát podobně jako úplně nový most, tak kde je problém? Dělat z běžně užívaných věcí památky jen proto že jsou staré je na hlavu.

+5/−2
14.1.2016 14:59

M55i77c49h54a75l 65Š23t27e22i56n48d84l50e93r 9185338699111

Na hlavu je bourat účelné a zajímavé stavby tam, kde to není třeba.

+3/−3
14.1.2016 15:20

R89o61m15a85n 10P11o88l96á15č40e29k 5376369225

Asi tak... Navíc ono když se podíváme na fotky z povodní z 19. století, tak původních kamenů na Karlově mostě je taky minimum;-D a to byl kvikot, když tam dávali nové...

+2/−2
14.1.2016 15:20

M84i49c58h75a61l 30Š79t77e58i34n57d54l47e76r 9675608429771

Jak poznáte podle fotek mostu z 19. století, jaký podíl tvoří původní kameny?

+2/0
14.1.2016 15:23

V69á27c27l30a11v 69Č76e47r64m77á59k 4813970837294

Co se tak na nějakou tu fotku podívat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Karl%C5%AFv_most#/media/File:Bruner-Dvorak,_Rudolf_-_Karluv_most,_povoden_zari_1890.jpg

+1/−1
14.1.2016 17:15

M35i98c11h44a42l 70Š48t30e22i12n79d38l55e62r 9224392538977

Já ty fotky znám. Vy tam tam snad vidíte důkaz, "že původních kamenů na Karlově mostě je minimum"? Já vidím tři zhroucené mostní oblouky celkem z šestnácti.

0/0
14.1.2016 19:19

V50á67c18l94a64v 47Č88e97r23m64á11k 4273760367724

A myslíte, že tehdy hledali ve Vltavě každý kámen? Nebo že to spíš dostavěli z nových?

0/0
15.1.2016 9:26

R34a22d76e66k 26J10a16n30a95t15a 9275306414312

Samozřejmě, že to postavili to z nových. Myslím, že i pilíře nově zakládali. Ale ta část mostu, které nespadla, je z kamenů původních ...

0/0
16.1.2016 18:22

P84e52t48r16a 83H56e26l20i40k43a62r55o43v56a 9838284937354

Prakticky všechno jde opravit, jen musí být vůle a prostředky. Vzhledem k tomu, že tohle je jediný kubistický most na světě, tak by stálo za to do opravy jít.

Ale vzhledem k tomu, že už je hotový nový projekt, tak zřejmě někomu záleží na tom, ho uplatnit...

+5/−2
14.1.2016 14:59

T53o64m 31P50á44l71e37k 1961436469228

Karlův most byl také dříve dřevěný....

+1/−1
14.1.2016 16:56

M89i47c26h57a76l 38Š22t62e20i91n78d55l23e81r 9434142698667

Nikoliv. Zaprvé na jeho místě stál ještě před ním jiný most z kamene, Juditin, - a zadruhé Karlův se jmenuje až od 19. století, do té doby se mu říkalo Kamenný. Dřevěný most sice na stejném místě stával, ale ještě před oním Juditiným, nikdy nešlo o most Karlův :)

+2/0
14.1.2016 19:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.