Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Libeňský most se dá opravit, oponuje posudku ČVUT magistrátní institut

Libeňský most v Praze není podle magistrátního Institutu plánování a rozvoje v tak špatném stavu, aby se musel rovnou strhnout a je ještě možné ho opravit. Institut se tak vymezil proti studii z Českého vysokého učení technického a chce citlivou rekonstrukci stavby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T75o23m 93P24á54l65e51k 1761646729808

Promiňte, ale co je to za blábol z úst úředníka IPR? Vždyť on vyslovuje nějakou domněnku na základě čeho? Nějaké jiné studie, nebo jen že je prolobovaný aktisty různého ražení? Jak může zpochybňovat studii ČVUT, Klokneráku...kde jsou ti nejlepší experti u nás.

+5/0
14.1.2016 16:58

J61a98k73u27b 35F92e27i91f93a57r 7309839656489

No jo, tak at se o tom magistrát a další dohadují ještě rok - dva a most spadne sám:-P

+4/0
14.1.2016 16:07

L93u44c28i71a54n 43P69a83p90a88z78i36a89n 5664517501175

Souhlasím s ČVUT, opravit by se to mělo, žádné bourání. Stávající koalice na pražském magistrátu se chová velmi nestandardně.

0/−7
14.1.2016 15:27

J24o49z31e37f 59P28o91l66á37k 9967680

Papazian, kecáte . Přečtěte si co jste napsal .

0/0
14.1.2016 18:04

R64o81m55a39n 38K75r60a31t32o14c19h38v21í76l 6176847476974

Proč?

0/0
15.1.2016 14:47

R13o59m49a52n 50P15o43l43á20č43e25k 5366159275

Nejvíc to samozřejmě odnesou lidé co ten most denodenně používají... Než se tyhle party dohodnou tak lid bude jezdit 10 let Karlínem...

+4/0
14.1.2016 15:18

R46o10m29a18n 43K49r96a23t16o30c27h12v15í20l 6196597516434

Na Libeňském mostě není nic cenného nic krásného - zbourat, neopravovat.

+5/−5
14.1.2016 15:01
Foto

K54a67r34e46l 28M21á41d49l94e 6934641264153

Při jízdě po mostě to tak opravdu vypadá. Podle mne jsou zajímavá (netvrdím, že úplně krásná) ta schodiště, která na most vedou jak na holešovické, tak na libeňské straně. Nevím, jestli je ještě nějaké otevřené - svého času jsem používal to k holešovickému přístavu, než ho z důvodu havarijního stavu přehradili.

0/0
14.1.2016 19:25

R95o98m91a90n 20K56r98a51t96o10c88h53v29í35l 6476107336344

Schodiště se dá udělat i u nového mostu.

0/0
15.1.2016 14:48

R59o90b81e81r46t 92H10o81m18o76l92k53a 2130582882241

Asi jste ho v životě neviděl. Je to světový unikát.

0/0
15.1.2016 14:30

R30o12m22a28n 97K12r52a90t56o67c44h92v98í85l 6926487716694

Prosím v čem je unikát?

0/0
15.1.2016 14:32

R14o35b33e24r61t 98H90o38m48o32l57k52a 2960402632141

Jediný most s kubistickými prvky na světě.

0/0
15.1.2016 14:33

R14o44m87a14n 35K57r47a89t34o78c57h16v81í31l 6826547816424

No a co?

0/0
15.1.2016 14:47

Z53d63e90n16ě50k 22W36o68l62f 9301430137695

Bože, to jsou dohady jako u retardovaných. Pokud bude oprava stát podobně jako úplně nový most, tak kde je problém? Dělat z běžně užívaných věcí památky jen proto že jsou staré je na hlavu.

+5/−2
14.1.2016 14:59

M14i38c93h81a57l 59Š67t43e56i86n42d88l82e51r 9835558279481

Na hlavu je bourat účelné a zajímavé stavby tam, kde to není třeba.

+3/−3
14.1.2016 15:20

R13o70m63a85n 10P23o96l93á75č76e66k 5936279565

Asi tak... Navíc ono když se podíváme na fotky z povodní z 19. století, tak původních kamenů na Karlově mostě je taky minimum;-D a to byl kvikot, když tam dávali nové...

+2/−2
14.1.2016 15:20

M31i18c52h77a87l 49Š34t93e24i98n96d76l57e26r 9665698529221

Jak poznáte podle fotek mostu z 19. století, jaký podíl tvoří původní kameny?

+2/0
14.1.2016 15:23

V80á39c41l15a28v 38Č80e83r63m83á89k 4763620687854

Co se tak na nějakou tu fotku podívat: https://cs.wikipedia.org/wiki/Karl%C5%AFv_most#/media/File:Bruner-Dvorak,_Rudolf_-_Karluv_most,_povoden_zari_1890.jpg

+1/−1
14.1.2016 17:15

M67i73c97h16a67l 76Š24t19e55i64n87d32l65e80r 9374152348537

Já ty fotky znám. Vy tam tam snad vidíte důkaz, "že původních kamenů na Karlově mostě je minimum"? Já vidím tři zhroucené mostní oblouky celkem z šestnácti.

0/0
14.1.2016 19:19

V57á45c26l88a12v 34Č49e17r65m70á19k 4333310447174

A myslíte, že tehdy hledali ve Vltavě každý kámen? Nebo že to spíš dostavěli z nových?

0/0
15.1.2016 9:26

R71a58d91e70k 45J54a68n66a30t85a 9495396154252

Samozřejmě, že to postavili to z nových. Myslím, že i pilíře nově zakládali. Ale ta část mostu, které nespadla, je z kamenů původních ...

0/0
16.1.2016 18:22

P13e35t77r65a 33H14e33l68i77k70a73r65o60v21a 9538984317434

Prakticky všechno jde opravit, jen musí být vůle a prostředky. Vzhledem k tomu, že tohle je jediný kubistický most na světě, tak by stálo za to do opravy jít.

Ale vzhledem k tomu, že už je hotový nový projekt, tak zřejmě někomu záleží na tom, ho uplatnit...

+5/−2
14.1.2016 14:59

T53o25m 93P31á44l43e87k 1971876789948

Karlův most byl také dříve dřevěný....

+1/−1
14.1.2016 16:56

M13i62c93h44a91l 62Š44t40e67i97n39d83l12e79r 9304962788937

Nikoliv. Zaprvé na jeho místě stál ještě před ním jiný most z kamene, Juditin, - a zadruhé Karlův se jmenuje až od 19. století, do té doby se mu říkalo Kamenný. Dřevěný most sice na stejném místě stával, ale ještě před oním Juditiným, nikdy nešlo o most Karlův :)

+2/0
14.1.2016 19:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.