Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černý pasažér vytáhl na revizory nůž, pak se vrátil s pistolí a lopatou

Černý pasažér, kterého o víkendu zkontrolovali revizoři, nejdříve vytáhl nůž, poté odešel domů a vrátil se s plynovou pistolí. Když mu nestačila ani ta, zamířil opět domů a chtěl se vrátit s lopatou. V tom už mu ale zabránili policisté. Hrozí mu osm let odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P38e95t50r 78K82o96l26á48ř 2838177284541

Tohle je hlavně pokus o vraždu, kdyby to bylo vystřelilo, tak výstřel plynovou ze třiceti centimetrů do obličeje člověka zabije ...

0/0
19.1.2016 10:08

M73a95r59t54i23n 76H37o42r60ň72á58k 7531761302

ježiš já bych ho zavřel až zčerná

+4/−1
18.1.2016 20:45

P46e22t15r 68S48c69h76ö84n 7183906832333

No tvl, nůž mu vypadl, pistole selhala, ještě že si nevypíchl oko tou lopatou. To je dobrý jelito, ten pachatel :-)))

+11/0
18.1.2016 18:51

P40a89v89e67l 16Ř12a50p61e71k 7852586119605

Hm, jenom plynovka

+1/0
18.1.2016 18:34

V68á70c38l84a11v 62J88a15r33e53š 7493272461947

Geroj!

0/−1
18.1.2016 18:07

P22e84t35r 36M82o69s14t85ý52n 3189297827670

v Ostravě stojí MHD stejně jako taxi

+2/−2
18.1.2016 18:01

J85a69n 27N95o60v42ý 3828883689267

Znalec nejsem, ale mělo by to být vydírání a pokus o vraždu.

+5/−1
18.1.2016 17:55
Foto

R26a46d61i97m 32L76u11k84e43š 9622621322245

Po té selhané ráně se měl podívat do laufu proč to nepiclo a né to namířit do země.

+8/0
18.1.2016 17:42

M76i72c73h74a33l 84N11o34v98á57k 5547682322646

A ja se ptam proc k takovym krizovym situacim dochazi? Proc se nezavedou turnikety v metru, nastup prednimi dvermi v busu jako v Londyne. Mas jizdenku, tak jedes, nemas... nejedes. Jen s temi tramvajemi nevim jak to resit..... nejaky navrh?

+1/−14
18.1.2016 17:16

J67a78n 10S50v44o78b11o45d67a 3667524669333

Kvůli těmto pár blbům (neplatičům, nikoliv revizorům) to máme odskákat všichni, zdržovat se v turniketech, nastupovat všichni předními dveřmi atd.?

To já jsem radši pro pohodlné nastupování a přesnější jízdní řády.

Londýňané nám náš systém závidí a přesto se vždy najde někdo, kdo by to u nás zavedl taky...

+17/0
18.1.2016 17:39

M53i85c51h80a82l 51N17o63v73á45k 5657202252926

mozna lepsi si par vterin pockat nez pak jit nekomu na pohreb... vsak je to s tou rostouci agresivitou jenom otazka casuRv

0/−3
18.1.2016 18:13

J91a40n 45S37v98o73b32o41d62a 3787944839313

Když nezaútočí na revizora, tak zaútočí třeba na řidiče. Takovýto blb si vždy nějakou oběť najde.

+7/−1
18.1.2016 18:27
Foto

B72r42o92n71i38s65l28a58v 66G74a14b68r26y50š 2812269711

Myslíte na to, když jedete autem nebo letíte letadlem? Je to jen otázka času, kdy někdo do někoho nabourá s následkem smrti nebo letadlo spadne.

0/0
18.1.2016 18:57

M45i76c97h23a90l 30N73o73v21á31k 5947542212296

ano, myslim... je to otazka statistiky.... takze pokud dopravni podnik Praha prepravi 1.1 mld pasazeru, kde dle poctu zkontrolovanych je 3.8% cernych pasazeru vychazi to na 41.8 milionu cernych pasazeru na rok tj. 114 tisic denne, tj. 629 lidi na kazde lince (vcetna metra) za 24 hodin. ... samozrejme je to jen odhad.... ale kazdy z nich ma potencialni sklon k frustraci a agresivite....takze opravdu jen otazka casu pri takove statistice

0/−2
18.1.2016 19:08
Foto

B49r30o72n21i79s51l72a33v 26G52a63b35r22y86š 2692339691

V tom výpočtu máte chybu. Ne každá linka má takovou výkonnost jako metro. :-) Zkuste vypočítat střední hodnotu zkontrolovaných osob podle počtu spojů dané linky a Váš popis bude věrohodnější. :-)

Nebylo by taky špatné pátrat po tom, kolik lidí z toho počtu zkontrolovaných revizora skutečně napadne. Aspoň uvidíte, že jste vedle.

+1/0
18.1.2016 19:13

M63i25c21h95a78l 21N85o95v44á79k 5797182912536

vsak jsem psal odhad, pokud pujdeme do detailu tak je zde spousty statistickych chyb, ktere mohou finalni vypocet upravit nahoru ci dolu... vykonnost linky, vytizenost linky za 24 hodin, chyba DPP pri mereni poctu prepravenych, odchylka zpusobena subjektivnim vyberem revizora a tak podobne. idealni by bylo ziskat zakladnu tj. pocet prepravenych osob s validnim dokladem a pocet prepravenych osob bez platneho dokladu. Pokud to nikdo nezmeri tak se nemuzeme bavit realne... proto je mozna snazsi znovu zavest turnikety a resit pouze povrchovou dopravu napr. jiz nastinenym nastupem pouze prednimi dvermi

0/−1
18.1.2016 19:22
Foto

B46r45o79n58i57s96l11a60v 52G59a64b35r34y88š 2742769191

Ne, tímhle opatřením tu dopravu úplně zabijete.

+3/0
18.1.2016 20:52

M47i98c44h34a30l 50N65o33v18á75k 5427682652766

Mimochodem tech par blbu a to jen chycenych v Praze je ctvrt milionu rocne tj. 671 denne... kolik jich vsach muze byt realne, nevim, mozna desetinasobek?

+1/0
18.1.2016 18:17
Foto

B88r46o71n55i43s67l49a34v 53G20a16b28r20y44š 2352609301

Turnikety jsou zdržovačka a nástup předními dveřmi ještě víc.

+7/0
18.1.2016 18:04

M70i19c89h15a40l 81M15a47l11ý 5542384169403

Turnikety jsou OK, přední dveře průšvih.

0/0
18.1.2016 19:48

M76i52c76h26a95l 68N57o10v38á15k 5627142402936

tak snad prijde nejaka invence a vymysleni nebude dlouho trvat

0/0
18.1.2016 19:54
Foto

B10r75o39n59i15s97l40a17v 17G45a15b78r55y65š 2252619611

Ani turnikety.

Vezměte si nejvytíženější stanici I.P.Pavlova. Kolik by tam muselo být turniketů, tedy jak široký by vstup musel být, aby ty brány měly stejnou propustnost jako nyní? Dnes člověk jen projde. Při zavedení turniketů se u toho musí člověk aspoň na 2 sekundy zastavit a to je prostě strašně dlouhá doba. Takže turnikety ne.

Že to tak funguje jinde, není argument. Každé město i každý dopravní systém má své parametry a specifika. Nelze tedy ani přejmout myšlenku.

+1/0
18.1.2016 20:55
Foto

P12a33v98e81l 98F86r42u91m57e43r33t 5117604887768

Na druhou stranu, nejen na tý I.P.P. už jedno úzké hrdlo je, a to eskalátory, takže možná naopak takové 4 turnikety by mohly pouštět lidi úplně ideálně tak, že by rovnou vstupovali na eskalátor bez čekání. V nejhorším případě by se ty fronty lidí přesunuly od eskalátorů před turnikety. :-)

0/0
18.1.2016 22:21

J35a28k11u16b 16R53o61u75s 3803710534462

Byl jste někdy v Londýně? Asi ne, protože kdybyste tam byl a zažil to na vlastní kůži, nikdy neplácnete takovou blbost.

+2/0
18.1.2016 19:15

M19i87c33h51a30l 81N48o46v51á77k 5907752762576

presne tak, jde to celkem rychle.... jak turnikety tak busy a tramvaje

0/0
18.1.2016 19:24

J59a27n 64S47v59o73b21o14d28a 3657884899423

V čem je to blbost? Zdržuje to? Zdržuje. Ano, jde to celkem rychle, ale není to ono.

0/0
18.1.2016 20:00

M60i94c26h54a29l 33N16o70v47á21k 5347452762186

ne o moc.... https://www.youtube.com/watch?v=9TXkKDw3WWU

0/0
18.1.2016 20:08

J68a94n 85S80v59o38b25o77d84a 3277304539883

Ano, já přesně vím jak takovýto turniket vypadá a i jak funguje :) vypadá to sice celkem rychlé, ale zas taková hitparáda to není. Pořád to zdržuje :)

+1/0
18.1.2016 20:24

M97i58c24h22a47l 12N25o59v56á19k 5277942592316

Ale jen turniket měří všem stejně a pustí jen toho kdo ma jízdenku. Za cenu o krapet pomalejší ho odbavení by stoupla kvalita cestování tj bez bezdomovců či neprizpusobivych, já jsem za ;)

0/0
18.1.2016 20:36
Foto

P38a36v21e93l 10F48r48u75m36e19r96t 5927134607108

Trend v Praze je zcela opačný, umožnit naopak co nejrychlejší výměnu cestujících na zastávkách, což je výhodné z mnoha hledisek, hlavně z ekonomického. Tomu odpovídá i konstrukce pořizovaných vozidel (tramvaj 15T s šestery širokými dveřmi a autobusy SOR s dveřmi navíc).

Hlavně v ranní špičce by nástup davu cestujících na zastávkách jedněmi dveřmi způsobil totální kolaps povrchové dopravy. A ukazovat přitom ještě lístky a opencard, úplné sci-fi.

Mně stačí, když vidím na Kačerově příměstské arrivácké busy, tohle zažívat každé 2 minuty na typicky městských linkách, tak všichni, kdo můžou, přesednou do aut, a pak by ten nástup předními dveřmi byl vlastně reálný. ;-D

+2/0
18.1.2016 21:45
Foto

P66a11v76e43l 15F84r27u58m22e74r31t 5647704657788

ale jinak turnikety v metru si představit dokážu

+2/0
18.1.2016 21:54

M36i34c50h20a29l 28N62o88v93á41k 5937972202746

s tim se asi neda nez souhlasit, takze mozna ze by mohli technici predstavit ramovou kontrolu jizdenek a bylo by hned po problemu s plynulosti. Jenze jak pak eliminovat ty pasazery s neplatnou jizdenkou.....

0/0
19.1.2016 17:09

M45i20l92o28š 65D52v57o26ř38á57k 8545937306351

drogy jsou svinstvo...

ten musel byt hodne naspeedovanej

+4/0
18.1.2016 17:15

R76o50b35e73r54t 70N47e41u24h76a36u59s56e80r 5581806264906

Cílevědomý a vytrvalý k***t - takových máme u nás vel'a...

+6/0
18.1.2016 17:15

R84a64d24i63m 55S29i59m72u59n70e81k 2910930906694

pokoušel se střelit revizory z 30 cm do obličeje? a toto není pokus o těžké ublížení na zdraví? prozřetelnost zasáhla asi..

+10/0
18.1.2016 16:54

K18a93r72e16l 27W57a84t10z90k49o 9546867507756

Klidně ho mohl s tak malé vzdálenosti i zabít, o zrak by přišel určitě. !!:-(

+3/0
18.1.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.