Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černý pasažér vytáhl na revizory nůž, pak se vrátil s pistolí a lopatou

Černý pasažér, kterého o víkendu zkontrolovali revizoři, nejdříve vytáhl nůž, poté odešel domů a vrátil se s plynovou pistolí. Když mu nestačila ani ta, zamířil opět domů a chtěl se vrátit s lopatou. V tom už mu ale zabránili policisté. Hrozí mu osm let odnětí svobody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P32e22t16r 68K38o69l23á41ř 2378247204611

Tohle je hlavně pokus o vraždu, kdyby to bylo vystřelilo, tak výstřel plynovou ze třiceti centimetrů do obličeje člověka zabije ...

0/0
19.1.2016 10:08

M24a40r56t51i89n 26H15o96r60ň67á14k 7151141262

ježiš já bych ho zavřel až zčerná

+4/−1
18.1.2016 20:45

P58e93t38r 49S37c42h34ö63n 7293136412413

No tvl, nůž mu vypadl, pistole selhala, ještě že si nevypíchl oko tou lopatou. To je dobrý jelito, ten pachatel :-)))

+11/0
18.1.2016 18:51

P38a49v93e46l 78Ř50a56p38e52k 7272436559915

Hm, jenom plynovka

+1/0
18.1.2016 18:34

V17á54c14l27a17v 12J51a79r74e84š 7903102811857

Geroj!

0/−1
18.1.2016 18:07

P96e94t37r 25M19o61s76t21ý60n 3819267577750

v Ostravě stojí MHD stejně jako taxi

+2/−2
18.1.2016 18:01

J61a97n 24N48o46v88ý 3298863299457

Znalec nejsem, ale mělo by to být vydírání a pokus o vraždu.

+5/−1
18.1.2016 17:55
Foto

R21a10d88i61m 62L63u12k46e95š 9632581422245

Po té selhané ráně se měl podívat do laufu proč to nepiclo a né to namířit do země.

+8/0
18.1.2016 17:42

M12i34c93h24a48l 56N71o86v69á40k 5497532652366

A ja se ptam proc k takovym krizovym situacim dochazi? Proc se nezavedou turnikety v metru, nastup prednimi dvermi v busu jako v Londyne. Mas jizdenku, tak jedes, nemas... nejedes. Jen s temi tramvajemi nevim jak to resit..... nejaky navrh?

+1/−14
18.1.2016 17:16

J48a12n 79S93v65o61b83o36d36a 3577974239183

Kvůli těmto pár blbům (neplatičům, nikoliv revizorům) to máme odskákat všichni, zdržovat se v turniketech, nastupovat všichni předními dveřmi atd.?

To já jsem radši pro pohodlné nastupování a přesnější jízdní řády.

Londýňané nám náš systém závidí a přesto se vždy najde někdo, kdo by to u nás zavedl taky...

+17/0
18.1.2016 17:39

M23i85c61h98a43l 46N95o89v54á31k 5497722242426

mozna lepsi si par vterin pockat nez pak jit nekomu na pohreb... vsak je to s tou rostouci agresivitou jenom otazka casuRv

0/−3
18.1.2016 18:13

J75a80n 59S45v95o36b25o10d65a 3117974969583

Když nezaútočí na revizora, tak zaútočí třeba na řidiče. Takovýto blb si vždy nějakou oběť najde.

+7/−1
18.1.2016 18:27
Foto

B86r74o75n94i11s40l42a85v 34G69a96b13r56y74š 2812269611

Myslíte na to, když jedete autem nebo letíte letadlem? Je to jen otázka času, kdy někdo do někoho nabourá s následkem smrti nebo letadlo spadne.

0/0
18.1.2016 18:57

M17i79c33h84a12l 75N90o60v70á96k 5177562832636

ano, myslim... je to otazka statistiky.... takze pokud dopravni podnik Praha prepravi 1.1 mld pasazeru, kde dle poctu zkontrolovanych je 3.8% cernych pasazeru vychazi to na 41.8 milionu cernych pasazeru na rok tj. 114 tisic denne, tj. 629 lidi na kazde lince (vcetna metra) za 24 hodin. ... samozrejme je to jen odhad.... ale kazdy z nich ma potencialni sklon k frustraci a agresivite....takze opravdu jen otazka casu pri takove statistice

0/−2
18.1.2016 19:08
Foto

B12r83o58n31i23s58l29a18v 39G38a17b15r82y56š 2882309541

V tom výpočtu máte chybu. Ne každá linka má takovou výkonnost jako metro. :-) Zkuste vypočítat střední hodnotu zkontrolovaných osob podle počtu spojů dané linky a Váš popis bude věrohodnější. :-)

Nebylo by taky špatné pátrat po tom, kolik lidí z toho počtu zkontrolovaných revizora skutečně napadne. Aspoň uvidíte, že jste vedle.

+1/0
18.1.2016 19:13

M97i47c58h31a73l 21N55o21v83á24k 5347132332856

vsak jsem psal odhad, pokud pujdeme do detailu tak je zde spousty statistickych chyb, ktere mohou finalni vypocet upravit nahoru ci dolu... vykonnost linky, vytizenost linky za 24 hodin, chyba DPP pri mereni poctu prepravenych, odchylka zpusobena subjektivnim vyberem revizora a tak podobne. idealni by bylo ziskat zakladnu tj. pocet prepravenych osob s validnim dokladem a pocet prepravenych osob bez platneho dokladu. Pokud to nikdo nezmeri tak se nemuzeme bavit realne... proto je mozna snazsi znovu zavest turnikety a resit pouze povrchovou dopravu napr. jiz nastinenym nastupem pouze prednimi dvermi

0/−1
18.1.2016 19:22
Foto

B12r70o67n23i53s34l61a32v 96G53a77b50r26y78š 2292299121

Ne, tímhle opatřením tu dopravu úplně zabijete.

+3/0
18.1.2016 20:52

M40i26c98h68a97l 61N88o89v37á47k 5477972342266

Mimochodem tech par blbu a to jen chycenych v Praze je ctvrt milionu rocne tj. 671 denne... kolik jich vsach muze byt realne, nevim, mozna desetinasobek?

+1/0
18.1.2016 18:17
Foto

B84r53o36n45i46s69l13a63v 68G31a11b93r80y80š 2572419361

Turnikety jsou zdržovačka a nástup předními dveřmi ještě víc.

+7/0
18.1.2016 18:04

M91i80c83h17a13l 63M86a49l80ý 5772844159863

Turnikety jsou OK, přední dveře průšvih.

0/0
18.1.2016 19:48

M62i97c79h67a33l 24N79o42v58á25k 5477712932976

tak snad prijde nejaka invence a vymysleni nebude dlouho trvat

0/0
18.1.2016 19:54
Foto

B74r26o80n40i58s10l55a65v 24G26a22b31r65y85š 2642689831

Ani turnikety.

Vezměte si nejvytíženější stanici I.P.Pavlova. Kolik by tam muselo být turniketů, tedy jak široký by vstup musel být, aby ty brány měly stejnou propustnost jako nyní? Dnes člověk jen projde. Při zavedení turniketů se u toho musí člověk aspoň na 2 sekundy zastavit a to je prostě strašně dlouhá doba. Takže turnikety ne.

Že to tak funguje jinde, není argument. Každé město i každý dopravní systém má své parametry a specifika. Nelze tedy ani přejmout myšlenku.

+1/0
18.1.2016 20:55
Foto

P97a76v15e33l 30F36r56u65m77e98r76t 5757424217238

Na druhou stranu, nejen na tý I.P.P. už jedno úzké hrdlo je, a to eskalátory, takže možná naopak takové 4 turnikety by mohly pouštět lidi úplně ideálně tak, že by rovnou vstupovali na eskalátor bez čekání. V nejhorším případě by se ty fronty lidí přesunuly od eskalátorů před turnikety. :-)

0/0
18.1.2016 22:21

J15a87k70u68b 49R29o83u58s 3303480814662

Byl jste někdy v Londýně? Asi ne, protože kdybyste tam byl a zažil to na vlastní kůži, nikdy neplácnete takovou blbost.

+2/0
18.1.2016 19:15

M45i67c37h24a72l 74N26o70v66á70k 5767472682246

presne tak, jde to celkem rychle.... jak turnikety tak busy a tramvaje

0/0
18.1.2016 19:24

J62a58n 33S78v32o12b12o17d42a 3947274249493

V čem je to blbost? Zdržuje to? Zdržuje. Ano, jde to celkem rychle, ale není to ono.

0/0
18.1.2016 20:00

M98i48c55h65a50l 62N89o88v38á62k 5367122582716

ne o moc.... https://www.youtube.com/watch?v=9TXkKDw3WWU

0/0
18.1.2016 20:08

J54a52n 37S49v11o53b86o69d60a 3787974469783

Ano, já přesně vím jak takovýto turniket vypadá a i jak funguje :) vypadá to sice celkem rychlé, ale zas taková hitparáda to není. Pořád to zdržuje :)

+1/0
18.1.2016 20:24

M59i13c72h19a10l 32N74o76v25á10k 5297242572796

Ale jen turniket měří všem stejně a pustí jen toho kdo ma jízdenku. Za cenu o krapet pomalejší ho odbavení by stoupla kvalita cestování tj bez bezdomovců či neprizpusobivych, já jsem za ;)

0/0
18.1.2016 20:36
Foto

P84a98v32e30l 29F60r56u59m78e91r92t 5737364797478

Trend v Praze je zcela opačný, umožnit naopak co nejrychlejší výměnu cestujících na zastávkách, což je výhodné z mnoha hledisek, hlavně z ekonomického. Tomu odpovídá i konstrukce pořizovaných vozidel (tramvaj 15T s šestery širokými dveřmi a autobusy SOR s dveřmi navíc).

Hlavně v ranní špičce by nástup davu cestujících na zastávkách jedněmi dveřmi způsobil totální kolaps povrchové dopravy. A ukazovat přitom ještě lístky a opencard, úplné sci-fi.

Mně stačí, když vidím na Kačerově příměstské arrivácké busy, tohle zažívat každé 2 minuty na typicky městských linkách, tak všichni, kdo můžou, přesednou do aut, a pak by ten nástup předními dveřmi byl vlastně reálný. ;-D

+2/0
18.1.2016 21:45
Foto

P69a57v29e70l 12F86r26u28m62e13r37t 5807554547328

ale jinak turnikety v metru si představit dokážu

+2/0
18.1.2016 21:54

M23i91c31h67a87l 46N40o58v46á89k 5297792202786

s tim se asi neda nez souhlasit, takze mozna ze by mohli technici predstavit ramovou kontrolu jizdenek a bylo by hned po problemu s plynulosti. Jenze jak pak eliminovat ty pasazery s neplatnou jizdenkou.....

0/0
19.1.2016 17:09

M45i72l52o36š 17D67v80o58ř21á69k 8625657466291

drogy jsou svinstvo...

ten musel byt hodne naspeedovanej

+4/0
18.1.2016 17:15

R92o48b14e12r36t 65N10e71u15h48a42u17s20e20r 5391516314766

Cílevědomý a vytrvalý k***t - takových máme u nás vel'a...

+6/0
18.1.2016 17:15

R46a82d88i60m 10S73i87m72u73n12e31k 2670120506274

pokoušel se střelit revizory z 30 cm do obličeje? a toto není pokus o těžké ublížení na zdraví? prozřetelnost zasáhla asi..

+10/0
18.1.2016 16:54

K46a20r41e86l 91W24a20t17z40k33o 9196287967566

Klidně ho mohl s tak malé vzdálenosti i zabít, o zrak by přišel určitě. !!:-(

+3/0
18.1.2016 17:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.