- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Totální selhání ČD pokud jde o informovanost cestujících a řešení krizové situace. Náhradní autobusová doprava pouze do Radotína, kde se hromadily tisíce lidí, kteří pokračovali směrem na Beroun. Místo, abych na obnovení provozu čekal v teple u McDonalda, mrznul jsem 3 hodiny v Radotíně. Proč tam ty lidi vozili, když to nemělo žádné pokračování? Proč vůbec dělali náhradní dopravu do Radotína, kam jako alternativa jezdí autobus standardně?
Proč autor článku píše jenom o rychlících? Tuto trať používají lidé z Radotína a dál na Beroun lidé z mnoha středočeských měst a vesnic. V inkriminované době se jedná o tisíce lidí (včetně školáků) a ti imbec.lové z ČD nasadí mezi Smíchovem a Radotínem 8 (osm!) autobusů.
Přičemž cesta tam a zpátky trvá 45-50 min bez nastupování.
To je opatření dobrétak akorát pro primitivní novináře a tupé pisálky - lidem, které porucha připravila o čas, toto opatření stejně moc nepomohlo.
A přitom se na této trati taková výluka přihodí cca 2-3x za rok.
Jak je možné, že management nemá připravené efektivní nouzové řešení???
Myslíte jako že by měly ČD u každé trati nepřetržitě preventivně nachystáno třicet autobusů i s řidiči? Chápete rozdíl mezi plánovanou výlukou a mimořádným přerušením provozu?
Vlaky nabírají spoždění již standardně a na ČD se nedá spolehnout. Denně jezdí všechno pozdě!!!!
To už bohužel dávno není pravda... Za posledních pár let mám zkušenost s tím, že zpoždění už prakticky neexistuje