Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z pražského Ládví protestovali proti konečné autobusů

V Kulturním domě v pražských Ďáblicích zněly v pondělí večer nespokojené hlasy lidí, kterým se nelíbí, že u metra Ládví od loňského dubna končí autobusy z Mělnicka a Neratovicka. Namítají, že se zhoršilo parkování a vadí jim hluk autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10i72l49o39š 25Ž97a21t62e42č76k62a 9756117852

Postavime predrazeny autobusak, celou dobu tvrdime jak tak poslem vsechny busy ze Strednich Cech. A nakonec autobusak vyuzivame cca z poloviny. Na metru C udelame pasmovy provoz a busy ze strednich poslem nekam do Ladvi, kde zadny autobusak neni... To neni kocourkov, ale Praha....

+1/0
26.1.2016 18:40

M87i84l78o96š 84S87e13t15í39k 3439239784750

To je hlavně ROPID. Organizace, kam se ulíjí známí, kamardádi atd. a dělají více škody, než užitku za velice slušné peníze.

0/0
27.1.2016 10:13

J89o47s13e26f 54C43h95o73d25o61u51n28s89k94ý 4421736709690

Nejsem kdovíjaký zastánce ROPIDu, ale hloupými argumenty nikdy nevyhrajete. Ropid metro do polí nestavěl, jen se s ním musí potýkat a provoz všech souprav až na to pole by stál něco přes 50 mega ročně a na to nemá, radši posílí dopravu někde, kde jezdí víc jak 14 tisíc lidí denně.

0/0
27.1.2016 13:37

Z16u72z82a25n61a 48K47r54a66u16s93o42v16á 4261453327303

Příměstské linky by měly končit v Letňanech, protože je tam i prostor, i termínál i metro a není důvod, aby tyto autobusy jezdili dál do centra. Na Ládví není ani prostor, ani terminál a hodně lidí, které autobusy obtěžují. Za sebe ještě mohu dodat, že každodenní výhled z okna na čůrající řidiče autobusů také nic moc.

0/0
26.1.2016 16:04

R24o38b60e18r42t 14P22r71a33ž37á77k 4938926695410

každý správný kočí na svá kola močí.;-D

+1/0
26.1.2016 16:59

J68a72n17a 15H92a74m84e63r78o98v75á 6888783816552

Kdyz uz nekdo chce byt Stredocech, tak by se mel smirit s tim, ze ho bus vyklopi na kraji Prahy. Na Letnanech je takovy krasny terminal, tak by se mel vyuzivat ;-D

+3/0
26.1.2016 11:48

K34a81r67e73l 27M44a20r60t72i67n69e52c 6388218686604

A pozrelá stě sa někdáj ako tam vyzerá tá vozovká čo sú tjé busové zastávky ???

Veď tam sú vyjazděné v tých kockách také diery, že to nedokážú anivá traktóry s pluhámi na poliách. To sa v tej Prahe mátě čím honosíť.

0/0
26.1.2016 12:00

R73o46b62e73r42t 19P40r38a55ž39á73k 4808186665240

tak tam nejezdi traktorem, hotentóte.

0/0
26.1.2016 16:58

J43a89r77o12s94l35a29v 51M95a58j22s43t47r 6326311561524

promarnil jste příležitost mlčet, řečeno slovy klasika

0/0
26.1.2016 18:39

M20i48c12h52a25l 18M22e25č51i38a27r 1870690389525

Prečo stavali metro do poľa pri Letňanoch s autobusovým terminálom, keď autobusy nakoniec chodia bližšie centru a na ten slávny terminál chodí len každé druhé metro (nie je tam vraj dosť ľudí)...

+5/0
26.1.2016 10:51

J52o35s62e59f 19C72h34o53d93o66u25n30s74k91ý 4161336819310

To chápe asi jen politické vedení magistrátu...a Tonda Blaník.

+2/0
26.1.2016 11:18

J70o69s63e70f 28C80h64o85d53o95u11n63s35k29ý 4681366939950

Tak si to spočtěme, však je počet spojů veřejný: Příměstské linky a počet spojů za pracovní den: 348 (56), 349 (29), 368 (22), 369 (38), za den projede tedy přes Ládví 145 spojů příměstských linek, proti kterým místní protestují. Ovšem přes Ládví samozřejmě jezdí i normální městská doprava: 103 (88), 177 (234), 183 (232) a tak přes den projede 554 městských autobusů, které nevadí, nehlučí a nesmrdí. To je docela pochvala DPP, to rád slyším ;-D

+7/0
26.1.2016 10:20

R68o95m43a46n 23P57o58l58á91č91e49k 5596329925

A to ještě nezapomen, že "zadem" jezdí 136;-)

0/0
26.1.2016 20:17

M16i48l67o82š 51S80e17t80í94k 3329299384510

To máte pravdu, jenomže ta "normální městská doprava" jen projíždí, zatímco příměstské linky tam končí a parkují. Takže zabírají parkovací místa, startují motory, více blokují křižovatku, neboť odbočují doprava, čímž dost brzdí celý pruh atd. Je vidět, že místní situaci neznáte a píšete "od stolu". Stejně jako ti panáci z ROPIDu.

0/0
27.1.2016 10:19

J39o40s95e60f 48C97h19o64d84o87u33n55s16k22ý 4681876719460

To mýlíte, znám to tam velmi dobře, ale že odbočující autobusy doprava blokují křižovatku? To bych potřeboval víc rozvést 8-o Mimochodem, všiml jsem si, že požadují znovunavrácení 2 tramvajových linek. Pokecejte si s dědinskýma o hlučnosti tramvají, ti vám vysvětlí, že je tramvaj stokrát horší než autobus a je proč proti nim bojovat. Zlatý autobusy, říkají. Vy bojujete u 4 proudé silnice s tramvajovým pruhem proti 145 autobusů za den. Mimochodem, 103 tam končí také a jezdila daleko častěji, než ji začaly vykrývat příměstské spoje. To už jste asi ztratil paměť.

0/0
27.1.2016 13:36

K92a72r18e56l 86M60a85r84t22i87n86e11c 6208278846154

Tý Pražákovja sú něskutečno nětolérántný ku všetkému a všetkým. Ať už sa jadná o tých migrántov, či o nás ostátných čo žijem vókol Prahy...

0/−4
26.1.2016 10:20

D28a28v95i41d 11H61o23n38z30á59t43k36o 8456689484916

"Podle Lucie Vélové z iniciativy Ládví není autobusák nelze tuto studii považovat za odbornou kvůli nízkému počtu respondentů."

Vzhledem k nízkému počtu demonstrantů, lze vůbec tuto demonstraci považovat relevantní?

(Tím neříkám, že autobusy nepatří do Letňan)

+6/0
26.1.2016 9:22

R33o84m35a64n 43P82o52l44á73č62e84k 5316769835

Takhle to dopadá, když se kurátorka muzea nudí na mateřské;-D

0/0
26.1.2016 20:18
Foto

Z76b16y69n10ě92k 50M91e40l44i41c59h79a35r 9375277585499

ozývaly se výkřiky nevole, občas i vole...

+10/0
26.1.2016 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.