Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z pražského Ládví protestovali proti konečné autobusů

V Kulturním domě v pražských Ďáblicích zněly v pondělí večer nespokojené hlasy lidí, kterým se nelíbí, že u metra Ládví od loňského dubna končí autobusy z Mělnicka a Neratovicka. Namítají, že se zhoršilo parkování a vadí jim hluk autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i49l34o10š 84Ž96a32t24e21č12k67a 9986677752

Postavime predrazeny autobusak, celou dobu tvrdime jak tak poslem vsechny busy ze Strednich Cech. A nakonec autobusak vyuzivame cca z poloviny. Na metru C udelame pasmovy provoz a busy ze strednich poslem nekam do Ladvi, kde zadny autobusak neni... To neni kocourkov, ale Praha....

+1/0
26.1.2016 18:40

M52i91l55o16š 90S18e40t76í64k 3899889854600

To je hlavně ROPID. Organizace, kam se ulíjí známí, kamardádi atd. a dělají více škody, než užitku za velice slušné peníze.

0/0
27.1.2016 10:13

J27o37s87e26f 48C24h29o13d67o66u23n54s94k13ý 4861346169380

Nejsem kdovíjaký zastánce ROPIDu, ale hloupými argumenty nikdy nevyhrajete. Ropid metro do polí nestavěl, jen se s ním musí potýkat a provoz všech souprav až na to pole by stál něco přes 50 mega ročně a na to nemá, radši posílí dopravu někde, kde jezdí víc jak 14 tisíc lidí denně.

0/0
27.1.2016 13:37

Z66u45z87a78n75a 49K82r66a11u49s65o71v68á 4201943217703

Příměstské linky by měly končit v Letňanech, protože je tam i prostor, i termínál i metro a není důvod, aby tyto autobusy jezdili dál do centra. Na Ládví není ani prostor, ani terminál a hodně lidí, které autobusy obtěžují. Za sebe ještě mohu dodat, že každodenní výhled z okna na čůrající řidiče autobusů také nic moc.

0/0
26.1.2016 16:04

R95o82b23e51r59t 52P56r49a34ž88á91k 4468226375880

každý správný kočí na svá kola močí.;-D

+1/0
26.1.2016 16:59

J39a82n59a 28H25a39m58e22r75o64v57á 6288623116932

Kdyz uz nekdo chce byt Stredocech, tak by se mel smirit s tim, ze ho bus vyklopi na kraji Prahy. Na Letnanech je takovy krasny terminal, tak by se mel vyuzivat ;-D

+3/0
26.1.2016 11:48

K54a44r98e91l 26M37a32r25t25i84n45e31c 6368258936744

A pozrelá stě sa někdáj ako tam vyzerá tá vozovká čo sú tjé busové zastávky ???

Veď tam sú vyjazděné v tých kockách také diery, že to nedokážú anivá traktóry s pluhámi na poliách. To sa v tej Prahe mátě čím honosíť.

0/0
26.1.2016 12:00

R63o37b38e82r39t 36P45r91a54ž66á34k 4118746945930

tak tam nejezdi traktorem, hotentóte.

0/0
26.1.2016 16:58

J37a86r32o93s47l11a22v 45M72a12j60s44t13r 6406921361844

promarnil jste příležitost mlčet, řečeno slovy klasika

0/0
26.1.2016 18:39

M60i70c82h63a34l 72M21e24č18i63a98r 1700700979235

Prečo stavali metro do poľa pri Letňanoch s autobusovým terminálom, keď autobusy nakoniec chodia bližšie centru a na ten slávny terminál chodí len každé druhé metro (nie je tam vraj dosť ľudí)...

+5/0
26.1.2016 10:51

J50o89s50e93f 48C91h10o37d62o25u91n19s37k74ý 4111886249720

To chápe asi jen politické vedení magistrátu...a Tonda Blaník.

+2/0
26.1.2016 11:18

J96o25s23e34f 21C72h61o58d81o32u91n57s45k11ý 4401616309610

Tak si to spočtěme, však je počet spojů veřejný: Příměstské linky a počet spojů za pracovní den: 348 (56), 349 (29), 368 (22), 369 (38), za den projede tedy přes Ládví 145 spojů příměstských linek, proti kterým místní protestují. Ovšem přes Ládví samozřejmě jezdí i normální městská doprava: 103 (88), 177 (234), 183 (232) a tak přes den projede 554 městských autobusů, které nevadí, nehlučí a nesmrdí. To je docela pochvala DPP, to rád slyším ;-D

+7/0
26.1.2016 10:20

R50o51m42a46n 68P69o54l10á19č79e11k 5866429625

A to ještě nezapomen, že "zadem" jezdí 136;-)

0/0
26.1.2016 20:17

M20i56l96o11š 97S37e65t39í30k 3859429274150

To máte pravdu, jenomže ta "normální městská doprava" jen projíždí, zatímco příměstské linky tam končí a parkují. Takže zabírají parkovací místa, startují motory, více blokují křižovatku, neboť odbočují doprava, čímž dost brzdí celý pruh atd. Je vidět, že místní situaci neznáte a píšete "od stolu". Stejně jako ti panáci z ROPIDu.

0/0
27.1.2016 10:19

J70o66s56e18f 95C23h80o36d73o30u63n78s53k63ý 4651716529780

To mýlíte, znám to tam velmi dobře, ale že odbočující autobusy doprava blokují křižovatku? To bych potřeboval víc rozvést 8-o Mimochodem, všiml jsem si, že požadují znovunavrácení 2 tramvajových linek. Pokecejte si s dědinskýma o hlučnosti tramvají, ti vám vysvětlí, že je tramvaj stokrát horší než autobus a je proč proti nim bojovat. Zlatý autobusy, říkají. Vy bojujete u 4 proudé silnice s tramvajovým pruhem proti 145 autobusů za den. Mimochodem, 103 tam končí také a jezdila daleko častěji, než ji začaly vykrývat příměstské spoje. To už jste asi ztratil paměť.

0/0
27.1.2016 13:36

K79a44r58e94l 34M54a42r60t31i34n84e22c 6218598366514

Tý Pražákovja sú něskutečno nětolérántný ku všetkému a všetkým. Ať už sa jadná o tých migrántov, či o nás ostátných čo žijem vókol Prahy...

0/−4
26.1.2016 10:20

D49a39v52i33d 92H90o29n80z83á81t76k46o 8296829114726

"Podle Lucie Vélové z iniciativy Ládví není autobusák nelze tuto studii považovat za odbornou kvůli nízkému počtu respondentů."

Vzhledem k nízkému počtu demonstrantů, lze vůbec tuto demonstraci považovat relevantní?

(Tím neříkám, že autobusy nepatří do Letňan)

+6/0
26.1.2016 9:22

R57o43m63a47n 69P21o70l31á62č62e62k 5586129885

Takhle to dopadá, když se kurátorka muzea nudí na mateřské;-D

0/0
26.1.2016 20:18
Foto

Z17b51y28n27ě22k 25M42e10l54i86c52h39a24r 9505717655239

ozývaly se výkřiky nevole, občas i vole...

+10/0
26.1.2016 8:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.