Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha 6 chce rychlodráhu přesunout do podzemí, nad ní vést cyklostezku

Občané Prahy 6 shromažďují podpisy pod peticí, která požaduje přesunutí plánované železniční rychlodráhy v úseku mezi Stromovkou a Veleslavínem do podzemí. Po jejím povrchu by mohla vést cyklostezka. Podle Správy železniční dopravní cesty záleží na tom, jaká možnost bude levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D91a74n16i98e91l 47D19r32n95e53c 6621969656352

Škoda že se nerealizovala ta radiála, jak byla v ZÁKOSu místo Buštěhradské dráhy, dneska by bylo komfortní silniční spojení (ta trať v současném stavu nestojí za nic) a místní by žebrali o zahrabání této radiály s železnicí na povrchu, dost možná už by to stálo :-/

0/0
28.1.2016 21:56

V49l98a44d60i89m88í49r 97H71o77l79ý 8444711336297

Kdepak, tou rychlodráhou se nesvezou ani vnuci našich vnuků. Rv[>-]

+1/0
27.1.2016 18:29

J70a22n 21D16l61o94u20h24ý 8626240733440

další metro?

+1/0
27.1.2016 12:11

R61u98d94o23l16f 34R42u81b95e94š 3849445641294

Vlak není metro, metro není tramvaj, tramvaj není autobus...

0/0
28.1.2016 11:07

M92i13r38e29k 57G74a84j13e35r 5411506909140

Urcite by to bylo lespi nez mit tu cyklostezku pod zemi.

+1/0
27.1.2016 2:37

M40i39r84o81s45l25a53v 87G98r75o64s72s20m39a51n32n 8742379764

Proč přes Prahu 6 vede metro A, když mnohem potřebnější byla výstavba metra D?

Proč přes Prahu 6 má být modernizovaná trať vedena tunelem, když jinde v Praze se modernizuje na povrchu?

A uvědomují si petenti, že výsledkem jejich požadavků může být ponechání trati ve stávajícím, zoufalém stavu, kdy při průjezdu vlaku neslyšíte vlastního slova, kdy na Veleslavíně dochází ke kolapsům kvůli šraňkám a že raketově poroste silniční doprava přes jejich městskou část?

+11/0
26.1.2016 22:23

J50a41n 12K17r85a42l 8663985583574

Ono kdyby nekdo hejbnul zadkem a seridil ty sranky nejen u Veleslavina, tak se t ty kolony netvori....

+1/−3
26.1.2016 22:37

M72i63r71o25s29l11a52v 21G23r48o28s20s41m93a36n72n 8552469444

Je otázka, jestli je to se současnou zabezpečovačkou vůbec možné. Při křižování na Veleslavíně nejsou závory dole ani 3 minuty, ale i to je dost na to, aby se zablokovala sousední křižovatka.

+3/0
26.1.2016 23:04

J42i80ř59í 14Č72e49r72m37á31k 5980485788267

Ono úplně stačilo, kdyby ten autobusový terminál a jeho napojení na Evropskou řešil člověk s mozkem a ne idiot. Vždyť z toho nyní vyhrazeného autobusového pruhu mohla být přímá odbočka k autobusovému terminálu (místa by tam na ni byla spousta), autobusy se mohly na ten terminál v pohodě dostat a nemusely za*írat křižovatku u šraňků. Takhle stačí, aby se tam při spadlých šraňkách sešly tři čtyři osobáky a dva busy, a je vymalováno. Leckdy se to tam ve špičce díky busům blokne i bez těch šraněk.

+2/0
27.1.2016 14:50

E93v40ž35e22n 91P56o89l37á98k 3218618871573

Co třeba proto, že Dejvická byla nejvytíženější stanicí z celé Prahy? Pochybovat i o úseku do Veleslavína je dost silné kafe. Ano, toto opravdu hrozí. Ať tedy nejprve zmodernizují úsek od Veleslavína ven, který metru nekonkuruje.

+1/0
27.1.2016 9:36

I40v10a17n79a 22N86o29v63á 2262762239588

přesně tak, cykloztezku až na letiště. A čtyřproudovou!

+8/−1
26.1.2016 21:29

J97a75n 56D73l30o21u74h68ý 8126250113680

s retardéry kvůli bezpečnosti.

+4/0
27.1.2016 12:12
Foto

M24a80r98t56i17n 43P68i97š25t24o18r71a 8308508856619

Jestli "záleží na tom, jaká možnost bude levnější", tak to já už vím která.

+3/0
26.1.2016 20:53

P59e61t77r 62B21a62č93a80v43č63í78k 3983868281559

Když mohli kmitat nosiči kufrů po schodech z metra, tak by mohly jezdit z Dejvic rikši.

+5/0
26.1.2016 20:10

J24i98ř47í 65P41r86a72ž56á82k 9170242431822

Již 24 let vítězí taxikářská lobby, která dokáže pokaždé zablokovat jakýkoli pokrok v přípravě této důležité stavby, která by ještě mohla být placena z "dotací" EU. Předražené jízdné z letiště bude živit taxikáře ještě mnoho let.

+11/0
26.1.2016 19:35

M66i83r52o78s35l22a19v 49H47r47u56š60k85a 2275228529643

Kdo jezdí z letiště taxíkem, bude dále jezdit taxíkem. Těžko zvolí vlak.

+1/−3
26.1.2016 21:20

J69i21ř96í 68P93r72a81ž84á54k 9730852151942

Naprostý nesmysl. Vlakem by byl v centru rychleji a levněji než taxikem. Výjimkou jsou pouze cestující s velkým množstvím zavazadl, ale to v době lowcostů je zlomek. Příklady naleznete ve skoro všech hlavních městech všech zemí Evropy.

+7/0
26.1.2016 23:02

M55i96r29o20s23l59a21v 98H73r73u18š15k76a 2615898159543

Člověk který se chce dostat z letiště do hotelu, se chce dostat do hotelu a ne do centra, kde pak bude řešit jak se dostane do hotelu.

+1/−2
27.1.2016 0:19

J69i59ř13í 28P47r13a45ž23á72k 9210692931792

Cesujících, o kterých píšete jsou %. Podívejte se kolik lidí cetuje dnes přeplněnými busy a kolik taxi. Železnice nabízí komfort, je tedy dražší než bus.

Snad konečně najdou na Magistrátu a SŽDC sílu a zlomí taxikářskou lobby, která ovládá dopravu z letiště.

Je to unikum v Evropě, kazí to dojem návštěvníků, ale nečinnost kompetentních úředníků se dá zaplatit...

+3/0
27.1.2016 9:19

M48i32r44o51s90l59a41v 74H14r62u41š64k94a 2475878629263

Mám na mysli letištní taxi firem aaa a 111. Ty lidi co jezdí těmito taxíky vidím denně a věřte mi, většina z nich by vlakem nejela. Vlak pomůže lidem, kteří dnes cestují busem, jezdí jinými taxi a nebo mají domluvenou dopravu předem.

0/−1
27.1.2016 13:53

J21i90ř79í 98P14r35a11ž76á18k 9930822951492

Dopravu kolem letiště znám-bydlím v okolí. Na každé evropské letiště u hlavního města vede železnice, busy a můžete použít taxi.

Praha je naprostá výjimka, je vidět, že taxikáři úspěšně uplácejí i úředníky na MHMP a SŽDC.

+1/0
27.1.2016 14:54

M47i50r14o92s34l84a70v 34H69r40u72š78k64a 2965718629513

To že na Ruzyň nevede vlak je určitě špatně, s tím s Vámi souhlasím. Jen si nemyslím, že to nějak zásadně ovlivní bussines těchto 2 taxi firem.

+1/0
27.1.2016 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.