Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha 6 chce rychlodráhu přesunout do podzemí, nad ní vést cyklostezku

Občané Prahy 6 shromažďují podpisy pod peticí, která požaduje přesunutí plánované železniční rychlodráhy v úseku mezi Stromovkou a Veleslavínem do podzemí. Po jejím povrchu by mohla vést cyklostezka. Podle Správy železniční dopravní cesty záleží na tom, jaká možnost bude levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D31a46n38i24e71l 76D81r24n54e63c 6541619276902

Škoda že se nerealizovala ta radiála, jak byla v ZÁKOSu místo Buštěhradské dráhy, dneska by bylo komfortní silniční spojení (ta trať v současném stavu nestojí za nic) a místní by žebrali o zahrabání této radiály s železnicí na povrchu, dost možná už by to stálo :-/

0/0
28.1.2016 21:56

V56l58a72d26i55m83í11r 68H75o91l91ý 8574461796607

Kdepak, tou rychlodráhou se nesvezou ani vnuci našich vnuků. Rv[>-]

+1/0
27.1.2016 18:29

J53a10n 33D23l55o37u83h15ý 8366240263490

další metro?

+1/0
27.1.2016 12:11

R45u61d79o27l81f 98R45u52b97e79š 3699615191344

Vlak není metro, metro není tramvaj, tramvaj není autobus...

0/0
28.1.2016 11:07

M61i69r45e31k 24G40a12j62e11r 5631316489700

Urcite by to bylo lespi nez mit tu cyklostezku pod zemi.

+1/0
27.1.2016 2:37

M63i72r53o46s11l38a43v 65G17r95o74s20s58m10a37n61n 8732399704

Proč přes Prahu 6 vede metro A, když mnohem potřebnější byla výstavba metra D?

Proč přes Prahu 6 má být modernizovaná trať vedena tunelem, když jinde v Praze se modernizuje na povrchu?

A uvědomují si petenti, že výsledkem jejich požadavků může být ponechání trati ve stávajícím, zoufalém stavu, kdy při průjezdu vlaku neslyšíte vlastního slova, kdy na Veleslavíně dochází ke kolapsům kvůli šraňkám a že raketově poroste silniční doprava přes jejich městskou část?

+11/0
26.1.2016 22:23

J13a31n 74K23r68a14l 8103855463814

Ono kdyby nekdo hejbnul zadkem a seridil ty sranky nejen u Veleslavina, tak se t ty kolony netvori....

+1/−3
26.1.2016 22:37

M60i26r95o43s37l81a79v 53G42r68o32s74s68m54a73n70n 8212649394

Je otázka, jestli je to se současnou zabezpečovačkou vůbec možné. Při křižování na Veleslavíně nejsou závory dole ani 3 minuty, ale i to je dost na to, aby se zablokovala sousední křižovatka.

+3/0
26.1.2016 23:04

J74i11ř37í 33Č59e44r49m87á58k 5840415108527

Ono úplně stačilo, kdyby ten autobusový terminál a jeho napojení na Evropskou řešil člověk s mozkem a ne idiot. Vždyť z toho nyní vyhrazeného autobusového pruhu mohla být přímá odbočka k autobusovému terminálu (místa by tam na ni byla spousta), autobusy se mohly na ten terminál v pohodě dostat a nemusely za*írat křižovatku u šraňků. Takhle stačí, aby se tam při spadlých šraňkách sešly tři čtyři osobáky a dva busy, a je vymalováno. Leckdy se to tam ve špičce díky busům blokne i bez těch šraněk.

+2/0
27.1.2016 14:50

E96v82ž55e78n 78P75o30l28á57k 3188408691483

Co třeba proto, že Dejvická byla nejvytíženější stanicí z celé Prahy? Pochybovat i o úseku do Veleslavína je dost silné kafe. Ano, toto opravdu hrozí. Ať tedy nejprve zmodernizují úsek od Veleslavína ven, který metru nekonkuruje.

+1/0
27.1.2016 9:36

I38v61a29n49a 97N91o44v55á 2712802339918

přesně tak, cykloztezku až na letiště. A čtyřproudovou!

+8/−1
26.1.2016 21:29

J45a98n 86D92l30o68u10h67ý 8796770843980

s retardéry kvůli bezpečnosti.

+4/0
27.1.2016 12:12
Foto

M93a90r45t44i21n 27P91i95š63t21o16r87a 8688188856499

Jestli "záleží na tom, jaká možnost bude levnější", tak to já už vím která.

+3/0
26.1.2016 20:53

P64e95t34r 12B32a86č42a75v43č35í36k 3493398121679

Když mohli kmitat nosiči kufrů po schodech z metra, tak by mohly jezdit z Dejvic rikši.

+5/0
26.1.2016 20:10

J59i76ř30í 54P16r56a10ž44á54k 9870362381342

Již 24 let vítězí taxikářská lobby, která dokáže pokaždé zablokovat jakýkoli pokrok v přípravě této důležité stavby, která by ještě mohla být placena z "dotací" EU. Předražené jízdné z letiště bude živit taxikáře ještě mnoho let.

+11/0
26.1.2016 19:35

M92i98r34o21s81l60a12v 82H52r82u75š17k58a 2685108849903

Kdo jezdí z letiště taxíkem, bude dále jezdit taxíkem. Těžko zvolí vlak.

+1/−3
26.1.2016 21:20

J52i66ř60í 52P55r20a47ž63á78k 9920632611792

Naprostý nesmysl. Vlakem by byl v centru rychleji a levněji než taxikem. Výjimkou jsou pouze cestující s velkým množstvím zavazadl, ale to v době lowcostů je zlomek. Příklady naleznete ve skoro všech hlavních městech všech zemí Evropy.

+7/0
26.1.2016 23:02

M23i95r57o17s82l43a10v 24H66r78u98š83k16a 2935538469573

Člověk který se chce dostat z letiště do hotelu, se chce dostat do hotelu a ne do centra, kde pak bude řešit jak se dostane do hotelu.

+1/−2
27.1.2016 0:19

J86i10ř58í 63P45r69a76ž80á47k 9870852571132

Cesujících, o kterých píšete jsou %. Podívejte se kolik lidí cetuje dnes přeplněnými busy a kolik taxi. Železnice nabízí komfort, je tedy dražší než bus.

Snad konečně najdou na Magistrátu a SŽDC sílu a zlomí taxikářskou lobby, která ovládá dopravu z letiště.

Je to unikum v Evropě, kazí to dojem návštěvníků, ale nečinnost kompetentních úředníků se dá zaplatit...

+3/0
27.1.2016 9:19

M67i48r31o72s69l79a59v 50H85r66u84š75k85a 2865618689483

Mám na mysli letištní taxi firem aaa a 111. Ty lidi co jezdí těmito taxíky vidím denně a věřte mi, většina z nich by vlakem nejela. Vlak pomůže lidem, kteří dnes cestují busem, jezdí jinými taxi a nebo mají domluvenou dopravu předem.

0/−1
27.1.2016 13:53

J26i92ř26í 31P15r63a12ž26á76k 9360802361442

Dopravu kolem letiště znám-bydlím v okolí. Na každé evropské letiště u hlavního města vede železnice, busy a můžete použít taxi.

Praha je naprostá výjimka, je vidět, že taxikáři úspěšně uplácejí i úředníky na MHMP a SŽDC.

+1/0
27.1.2016 14:54

M54i23r65o62s20l60a61v 43H33r73u86š16k10a 2435738869593

To že na Ruzyň nevede vlak je určitě špatně, s tím s Vámi souhlasím. Jen si nemyslím, že to nějak zásadně ovlivní bussines těchto 2 taxi firem.

+1/0
27.1.2016 16:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.