Diskuze

Z čísla autobusu dřív Pražané vyčetli cenu lístku i navazující spoj

Pražský organizátor dopravy zvažuje přečíslovat v červenci spoje MHD. Tramvajových linek by ponechal čtrnáct. Tolik jich bylo i v roce 1908, kdy se čísla na tramvajích objevila poprvé. V některých obdobích čísla linek pražské MHD prozrazovala mnohem víc informací než dnes.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč zmatek se čtrnácti linkami? Stačí jedna. U sedaček budou dva knoflíky a u každé křižovatky si cestující zmáčkne příslušný podle toho, kam chce zatočit. Většina bude spokojená, ušetří se na číslování.

2 0
možnosti

Když v Brně před asi 15 lety zrušili skoro polovinu tramvajových linek, taky se nadávalo. Ono když na některých konečných končilo i několik linek a jsou tam jen dvě obratné koleje, tak stačil malý zásek v dopravě a hned byl z jízdního řádu nepřehledný maglajz, protože se ty správné tramvaje na točně před sebe kvůli správnému pořadí pustit prostě nemohly.

Přeju Pražákům, aby se v jejich městě ve vedení tramvajových linek, které neznámo proč jezdí prakticky stále ve stejných trasách jako před spuštěním metra, udělal pořádek.

0 0
možnosti

"neznámo proč jezdí prakticky stále ve stejných trasách jako před spuštěním metra"

Tohle může napsat jenom Brňák. Snad žádná linka nepřežila těch 40 let beze změn.

0 0
možnosti

Vyborne, navrhuji stavajici autobusovou linku 100 (Zlicin - letiste) prejsmenovat na 32737 (32 Kc+letadlo), stavajici 131 na 3238BC (32Kc+linky 3,8+metro) apod., to bych se bavil ;-D

1 0
možnosti

nevím proč zase chtějí přečíslovávat, člověk je rád, že někam trefí a trochu tuší trasu alespoň těch hlavních čísel jako 3,9,22 a oni to zas překopou? Pokud se bude měnit trasa tak budíž, ale měnit zbůhdarma číslo, aby šla pěkně po sobě, to mi přijde mrhání penězi nás poplatníků

3 0
možnosti

a co vune? kazda linka by vonela jinak..do Modran jako cokolada atd...

4 0
možnosti
Foto

Už to vidím: "To musíte sednout na kysané zelí, na Palmovce přestoupíte na zmoklého psa, pojedete až na konečnou a tam přestoupíte na příměstský kojenecký průjem."

6 0
možnosti

Pokud budou přečíslované jen spoje a ne linky, tak by to zase tolik vadit nemuselo. Čísla spojů stejně normální cestující nepotřebuje znát. Co chtít od redaktora, který si myslí, že ROPID je společnost.

1 0
možnosti

ROPID je obyčejný bordel ;-) I když možná neobyčejný, neboť něco takového, aby člověk pohledal.

2 0
možnosti

Ano, bude rozumné zase zredukovat a znepřehlednit dopravu. V posledních letech neví co by roupama dělaly a stále chtěj něco měnit...

2 1
možnosti

Zmenšením počtu linek, které je třeba si pamatovat, se znepřehlední doprava? 8-o A na to jste přišel jak? ;-D

0 0
možnosti

M58a52r66e56k 42H36r55u56b55y

26. 1. 2016 23:50

Hm, takze ROPID nas dostane o 100 let zpet, navic jeho cislovani nedava smysl.

Myslim, ze vic k teto organizaci neni treba dodavat:-P

4 0
možnosti

M34i50l63a74n 92N89o42v74á70k

26. 1. 2016 22:40

Přestavět v supermarketu regály je známý obchodní trik. Zřejmě se v Ropidu očekává, že přečíslování linek zvedne tržby, chybějící po zlevnění ročních kuponů.

4 1
možnosti

Já mylím, že se neočekává vůbec nic. Jen si ti zcela zbyteční, dobře placení zaměstnanci ROPIDu vymýšlejí hlouposti, aby dokázali svou nepostradatelnost. Co kdyby si náhodou někdo všiml, že je to organizace zcela zbytečná a její financování je jen vyhazování peněz?

3 1
možnosti
Foto

Jen 14 linek tramvají? Tak to se cestování pěkně prodlouží.

Jako příklad může posloužit spojení od Nádraží Vršovice na Ípák. Před posledním překopáním takto jezdila linka 6 a cesta trvala 7 minut. Teď se musí tramvají 7 nebo 24 jednu stanici na Otakarovu (2 minuty), pěšky přejít na Synkáč (2-3 minuty) počkat 4 minuty na linku 11 nebo ve všední dny i na linku 13 a pak 6 minut na Ípák. Pak ještě pěšky přejít na metro další 3-4 minuty. Ze sedmi minut se tak cestuje i skoro 20. Ať žije Ropid.

8 2
možnosti

M75a51r94t63i71n 76Š98u85l70c

26. 1. 2016 23:55

Mestska hromadna doprava uz ze sveho smyslu nemuze naplnovat dopravni potreby kazdeho jednotlivce, na to jsou taxiky. Pokud od Nadrazi Vrsovice na Pavlak nejezdi dost lidi, nejezdi tam ani prima tramvaj, stejne jako nejezdi v mnoha jinych smerech a musi se prestupovat. Z Nadrazi Vrsovice jezdi vlak na Hlavni nadrazi a tam je prestup na stejne metro jako na Pavlaku.

2 1
možnosti