- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ROPID vůbec neumí rychle reagovat Proč nejelo pár autobusů od 119, 142 od stanice Petřiny Bylo to sice zdržení na 15 minut, ale tramvaje zvládnou ukončit v zastávce Červený Vrch a tohle už řešit nešlo
jak projel krizovatkou u metra, tak se z nej jen dymylo, po par metrech to za nim dvakrat baflo tak, ze to vypadalo jak stihacka, kdyz zapne forsaz...
ale to uz o tom ridic vedel, mel pusteny varovny blinkry a heldal, kam by tu pochoden odstavil.
Ale pravdu ma ten predrecnik pode mnou, ze z vlaku, tou dobou stojiciho ve veleslavine to vypadalo, ze je bus prazdny. asi opticky klam...
Videl jsem to z vlaku na Veleslavine a zadny lidi jsem tam nevidel. Ale bus coudil hezky.. A obcas i plamen.
Uz treti a to jedu zejtra pres celou Prahu, tak nevim...
Sorry 4 3x Letňany, 1x Veleslavín. Vždyť hořel 2x 140 a 1x OCL
Nejsou to autobusy vyrobené v Libchavách co hoří?Měly dostat zakázku místo IVECO ve Vysokém Mýtě.
Toto nevim co je zac ale na nic ze SORu to nevypada. Pokud vim tak v Praze zatim zadny SOR nehorel, horely akorat Karosy z problematickych let cca 2000-2006. SORy maji taky problemy ale proti temto problematickym autobusum z Vysokeho Myta jsou to bezproblemove stroje. Ono nekdy v pulce 90 let z Karosy odeslo dost lidi, kteri meli pocit, ze s fabrikou to jde z kopce (asi skutecne slo) a dost jich slo prave do sousednich Libchav.
Zdá se, že autobus tentokrát nestihl dojet na Prosek...
A to už to vypadalo, že chytají jen na Praze 9 :-)