Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Praha testuje megabus na letiště, místa pro kufry ale moc nemá

Pražský dopravní podnik bude dva týdny testovat velkokapacitní autobus pro přepravu cestujících na letiště. Zájemci si jízdu s 22metrovým megabusem, který dokáže najednou přepravit téměř dvě stě cestujících, mohou vyzkoušet na lince 119 mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O18n96d14r50a 34H11r12u43š51o54v74s76k67ý 6379156870615

To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů. :-/

0/0
10.2.2016 14:10
Foto

M82a88r94t19i26n 37P80i21š19t60o78r88a 8588858426469

Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.

+2/0
9.2.2016 16:41

K86a24r49e64l 72D28r85d89a 6543795487579

Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.

Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.

Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!

A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.

Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.

A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co? ;-D

0/−7
9.2.2016 15:25

L75u56k30á79š 32Š47l14e42h84o59f90e69r 1333399255499

Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje ;-D

+2/−1
9.2.2016 15:36

K32a54r91e68l 42D39r79d22a 6653325887649

Jen tak mimochodem, železniční nesmysl si prosadila železniční mafie v Bruselu. Je zvykem, že evropská letiště mají železnici, což z nich dělá významný dopravní uzel "1. třídy". Zatímco Ruzyni hrozí, že spadne mezi nevýznamná letiště 2. kategorie a Česko přijde o dobrý letecký byznys. "Nějak" se nepovedlo obhájit, že Ruzyně na dohled od centra Prahy a pražské metro je to pravé ořechové pro dopravní uzel 1. třídy v Praze. A čeští železničáři konečně získali pro Česko výstrahu EU, že Ruzyně půjde do kopru, pokud nebude mít železnici jako jinde v Evropě i kdyby to byl sebevětší nesmysl.

Tím se z železnice na Ruzyň stala priorita celostátního významu a do kopru šlo rozestavěné metro. ;-D

0/−2
9.2.2016 15:43
Foto

M12a14r63t46i88n 33P44i62š39t98o65r21a 8808988616379

To šetření na 1 stanici je stále v řádu 10 miliónů za rok.

Prodloužení plného provozu na Petřiny tu kdosi kvalifikovaně odhadl na 26 miliónů.

+2/0
9.2.2016 16:40

M33i78r41o42s13l45a66v 10H87r78u24š46k75a 2185238109573

Aspoň máme konečně zastávku kde neprší. Jinak vlak pro Kladeňáky není řešení, alespoň ne na letiště. Autobus jezdí každou chvíli a skoro z každé městské části. Tavto u vlaku se nedá ani zaparkovat.

0/−1
9.2.2016 21:55

J49i39ř79í 95P54r80a98ž93á61k 9190332871802

Vlak bude mít velkou výhodu až pojede až na Masaryčku. Pomůže i lidem z vesnic podél trati-nechají auto na zastávce a budou pokračovat. Problém je v tom, že nyní vlak nejezdí dost často. Až bude jezdit v taktu třeba 15 min. a doprava busy k nádraží tomu bude přizpůsobena, tak bude vlak rychlejší. Za trasu metra poděkujme Bémovi a taxikářům. Zakázal postavit ve Veleslavíně odbočku pro druhou větev na Dědinu a letiště.

Do Motola metro vozí převážně vzduch, ale ve Veleslavíně nejsou obratové koleje. Psali, že prodloužení z Dejvické na Petřiny pro každý druhý vlak přijde ročně na 19 milionů...

+1/0
9.2.2016 23:31

K86a42r77e52l 88D85r90d55a 6613665477629

"Lidí z vesnic" je dohromady pět a půl. Investice za miliardy je naprosto neadekvátní, (pokud nám tady vadí třeba Motol).

Vlak bude vždy patrně dražší než autobus. Což může rozhodnout. Dnes jsou lidé z Kladna navázání na trasu A. Masaryčka nemá přestup na A. Tak je z toho stále jen ten Veleslavín. Masaračka nemá pro Kladno dnes vlastně smysl. Hrozí zdlouhavější doprava k vlaku na Kladně, zdlouhavější vlak na Veleslavín, zdlouhavější linka A a to vše dražší. Pokud toho dopravci zneužijí, zdraží autobusy. Celé to může dopadnout jako "pomsta Kladnu".

Další zhoršení je parkování. Praha 6 zavádí modré zóny. Na Veleslavíne se nezaparkuje. Kde mají řidiči z Kladna nechat auta, aby mohli pokračovat MHD? (Dlouhá míle měla tohle řešit.) Obávám se, že dík prodloužení linky A a opatření Prahy 6 se zvedl počet aut zajíždějících přes Prahu 6 do centra.

Odbočka na Veleslavíně? Tady jsme řešili, že odbočky v metru jsou rizikem, kterému je lepší se vyhnout. Vždy jsem znal jen variantu prodloužení linky A z Motola na Ruzyň. (A líbí se mi i varianta prodloužení linky A Řepy - Zličín.)

19 nebo 30 mil. za provoz metra na Petřiny je přece pár drobných z pohledu dopravní obslužnosti, která by měla být zajištěna tak jako tak. Za tuto částku Praha kupuje tak 1/3 tramvaje či 2 autobusy. A to by mělo metro Praze bohatě ušetřit už jen tím, že místní dopravu převezme. (Pokud by tomu tak bylo...)

0/−2
10.2.2016 5:27

J57i19ř18í 97P86r31a84ž65á62k 9400682801412

Mýlíte se. Jen v Hostivici je 10000 nových obyvatel. K tomu Pavlov, Unhošť,.... Počítá se se stanicí Liboc, stanice Ruzyně umožní rychlou dopravu pro 25000 lidí z Dědiny.

Po výstavbě železnice dojde k velkému stavění podél trati a přibydou další lidé, rychlosti vlaku nebude moci autobus konkurovat, nebudou hrozit zácpy,...

U každé zastávky budou P+R, na to už mají dotaci 1,1 mld Kč,

Byl jste např. v Londýně? Tam je odbočných větví spousta. U nás se po sovětském vzoru tvrdí, že v úseku s pasažéry může být výhybka pouze výjimečně (např. na propojce mezi Mírákem a Pavlákem se jezdí normální provozní rychlostí), ale ve světě je to standardní řešení. Když je odbočka těsně za stanicí, kde je nepatrná rychlost, tak je riziko minimální.

Metro do Motola je pro Prahu Danajský dar. Pouze kopíruje trasu tramvaje pod Evropskou. Ta musí jezdit vzhledem ke vzdálenosti stanice stále. Takže provozní náklady jsou dublované. Na Petřiny jede nepatrně lidí a do Motola se vozí převážně vzduch- lidí ve vagonu skutečně několik. Z Petřin i Motola do centra navíc tramvajové trati, které jsou rychlejší do některých částí Prahy než objížďka Chalupoidou.

.

0/0
10.2.2016 7:27

K77a96r41e48l 50D35r43d21a 6173905807679

Mýlíte se spíš Vy. Hostivice má celkem 8.000 obyvatel. Nových od roku 1989 tak 3.000. Pavlov vygeneruje tak 1 cestujícího za týden. Unhošť je mimo trať a má 4.500 obyvatel. Moc se tady nestaví, nových obyvatel bude od roku 1989 tak 1000...

Metro se nepostaví na Červeném vrchu, protože se "pro těch pár rezidentů tady nevyplatí" (cca 10.000), metro nemá jezdit na Petřiny protože ho cca 6.000 lidí nevytíží a za stejné peníze budeme stavět "rychlodráhu do Pavlova" pro 160 seniorů? ;-)

P+R budou kde? Na Dlouhé míli jsou k ničemu a jinde není místo.

Fajn, vidíte problém s metrem. Nenese dráha do Kladna úplně ten samý problém vyhozených finančních prostředků? (Já bych spíš zvážil zrušení Buštěhradky v Praze 6 a moderní náhradu třeba přes Horoměřice.)

A odbočka na Veleslavíně? Výborně. Přímé metro na letiště. Tím ale povede metro skutečně 100% paralelně s tramvají na Evropské. Co s tím? Tramvaje nikdo rušit nechce. A problém Petřin? Lidi tady nejsou napojení na Dejvice a často ani na linku A. A tramvaj je nechává v klidu, měnit nic nemusí. Metro je zde nyní "zbytečnost". Dle vaší teorie, jak se lidé zařídí podle dopravy, co dát Petřinám 20 let, aby se na metro místní přeorientovali? Rychlé spojení na Vinohrady - Strašnice či Pankrác - Chodov je pro Petřiny žhavá novinka na to, aby bylo nyní co hodnotit.

A Motol? Není to stejný problém? Homolka má metro, nemocnice má metro. Ve světě je zvykem připojit primárně nemocnice na MHD. Při těch tramvajích na Řepy, uvažoval vůbec někdo z DPP-ROPID o rozumném přivedení cestujících z Řep a Zličína do Motola? Tramvaj k Andělu je zdlouhavá a pokud pak přestupuji na Áčko je to hrůza cestování. Dostat se na Áčko rovnou v Motole by bylo časově lepší. Ale takové autobusy tady nevidím. Pak je Motol mrtvý a jen jsme vyhodili peníze.

0/−2
10.2.2016 9:27

J32i28ř36í 18P12r87a72ž42á42k 9950712891952

Máte nějaké profesní vědomosti o dopravě, nebo jen teoretizujete? Dle vašich reakcí asi platí to druhé....

V kolika hlavních městech světa jste byl a poznal tam dopravu?

Unhošť je kousek od trati, dvojkolejná železnice povede k velikému rozvoji, bude to 15 minut cesty od Prahy. U nádraží (každého) P+R, takže místní když nepoužijí mhd, tak zajedou autem na nádraží a pak vlakem do Prahy. Bez problémů s parkováním.

Dědina není na tramvaji, počítá se tam ještě s 25000 obyyvateli v nových domech.

Ze Střešovic a Petřin do Dejvic tramvají na Hradčanskou, nebo do Podbby. Nikde není psáno, že tam linku neobnoví.

P+R v Paze může být na více místech i u žel.st. Ruzyně, i u Šestky, tam jsou místa plánovaná. Odtud rychlý bus vyhrazeným busem do Veleslavína-zatím.

Homolka meto nemá, pouze Motolská nemocnice, která má spádovou oblast v Řepích a Zličíně, takže lidem metro nepomohlo. Navíc na ambulanci se jezdí jen dopoledne, takže velká část dne je metro zcela nevyužité.

Ale škoda času vám vysvětlovat základní principy.

+1/0
10.2.2016 9:49

K74a86r47e32l 27D56r72d95a 6213215887599

Máte v tom plno chyb. Debata s Vámi je zavádějící.

Ohradil bych se proti představě, že vybudujete v polích železnici a za pár let zde bude mohutná zástavba. Podle mě hlavními tahouny výstavby "kolonií RD" a "komerčních zón" jsou od sametu jednoznačně dálnice a podpora IAD. Železnice je dobrý bonus, ale tím to končí. Železnice sama o sobě nejspíš žádný stavební boom nikde nezařídí.

(Naopak, kupovali jsme barák ve Všetatech, ale to vyřvávání nádraží a hluk vlaků byl důvod, proč to nebrat. Navíc nádraží a železnice přitahuje socky. Takže tady byly konflikty i s cestujícími z vlaku. Jak vandalismus, tak pokusy o vykradení.)

Na Dědině 25.000 nových obyvatel je nesmysl.

P+R musí být funkční. Pokud Kladeňák sedne do auta, nepojede na nádraží Kladno, ale do Prahy. A pokud by měl šaškovat P+R, autobus, metro A..., tak bude hledat parkování v centru nebo jen centrem projede. A to Praha nepotřebuje.

Motol je nemocnice celorepublikového významu. Potřebuje spojení do centra. O nějaké spádové oblasti Řepy či Zličín nic nevím, ale autobusy tomu neodpovídají. Hlavními spoji pro Řepy je 9 a 10 do centra. Což mi přijde jako zoufalost. Tyhle tramvaje dělají trasu metra A nadbytečnou a přitom nabízí mnohem pomalejší dopravu a jsou přitom mohutnou zátěží pro povrchovou dopravu v Praze, a to zbytečně.

0/−2
10.2.2016 14:54

J17i20ř40í 13P50r50a27ž36á39k 9630132571562

Nepokládáte za zajímavé, že podél dálnice do Kladna žádná výstavba nevznikla? Oni se lidé bojí emisí z autodopravy.

Železnice je ekologická, tichá, bez emisí.

Zjistěte si něco o zámwru postavit obytný soubor mezi Hvězdou a Dědinou. Pozemky už developer koupil. Přesvědčovat o tom vás nehodlám.

P+R budou na každé stanici, např. i v Kladně, takže jaképak šaškování? Zaparkuji a jedu dál vlakem, bez starostí.

Asi nejste z Prahy, neznáte moc místopis, takže píšete nesmysly, např. o Motolské nemocnici.

Máte pravdu, že tramvají se z Motola dostanete do centra rychleji než metrem.

0/0
10.2.2016 15:04

K48a97r80e35l 50D51r75d48a 6943885887449

Že Vás to lhaní baví? Opakovaně Vás tady opravuji, co do počtu obyvatel. Teď vycházíte z canců, co si připravili jako propagaci budovatelé tramvajové trati Na Dědinu. Lžou nejen oni, ale Vy tomu ještě nasazujete korunu. Máte moc velké oči.

Zajímavá je argumentace kolem schválení EIA. Když chtějí tramvajovou trať povolit, tak Na Dědině bydlí jen cca 3900 lidí a rozhodně je hluk tramvají neohrozí a zrušení IAD je neomezí. Jen jim v tom lhaní uniká, že pak není tramvaj potřeba. ;-D

Jaká výstavba podél dálnice? Proč to tak motáte? Samozřejmě že zde jede stavební boom, všude průmyslové zóny... To to nevidíte?

O Motolské nemocnici víte očividně velké kulové. Tak bych se do debaty raději nepouštěl.

O tramvaji z Motola jen tvrdím, že je to pro cestu do centra hrůzná a zdlouhavá doprava. Plno cestujících pádí na Andělu na metro. Podle mě by metro linky A od nemocnice bylo rychlejší a šikovnější, pokud by byl zájem DPP přivést k němu rychle cestující.

0/−1
11.2.2016 16:18

J13i76ř57í 22P39r62a18ž64á43k 9910172611612

Zkuste příště odpovědět slušně, vulgarity nedostatek argumentů nenahradí. Máte nějaký důvěryhodný zdroj pro ty vaše fantasie? Asi sledujete situaci z povzdálí, mimo Prahu a realita vám utíká.

Takže příště slušně, s odkazy na fakta. Pro vaši info: pouze na sídlišti Dědina bydlí 6000 lidí, k tomu v okolní zástavbě Liboce a Ruzyně další tisíce....

http://bydleni.idnes.cz/sidliste-hruzy-uz-jsou-minulosti-da-se-v-nbsp-nich-dustojne-zit-pwg-/stavba.aspx?c=A090820_110607_reality_bdp_web

Ztrácet více času s ignorantem nepovažuji za smysluplné.

0/0
11.2.2016 17:01

K28a67r51e95l 20D97r65d75a 6633195167359

To se tedy budete muset odstěhovat sám od sebe. ;-D

(I Vy slušňáku jeden. S osobními útoky a urážkami jste si tady začal Vy a užíváte je neustále. Asi Vám chybí ta dobře podložená argumentace, že.) ;-D

0/−1
12.2.2016 5:56

J86i85ř65í 64P16r23a31ž41á41k 9230972761842

Já jsem dal odkaz na počet obyvatel Hostivic, který jste uvedl chybně, ostatní vaše chyby nemám čas opravovat. Asi ve své "jednoduchosti" ani neumíte chápat text. Nemá smysl s vámi ztrácet čas. Už mi neodpovídejte.

0/0
12.2.2016 8:38

K49a38r42e49l 31D40r92d71a 6443965677869

Hostivic? O nich se bavíme? Uvedl jste 10 tis. nových obyvatel. Já Vás opravil na cca 3 tis. nových od roku 1989 a celkem 8 tis. obyvatel.

Uvedl jste správně sídliště Na Dědině, cca 6 tis. lidí. Ale já vás odkazuji na EIA pro schvalování tramvajové trati, kde dopraváci přišli s tvrzením o pouhých 4 tis. obyvatelích, aby se "hlučná tramvajová doprava" snáze schválila. Opravovalo se to pak v připomínkovém řízení na cca 6 tis. obyvatel.

Nějak se v tom motáme, vůbec nejde o "mé chyby", ale opět přidáte zbytečné urážky. Ty Vám jdou.

0/0
12.2.2016 9:24

J78i76ř11í 37P22r47a16ž14á81k 9310782771362

Ta tramvaj by měla zajišťovat i dopravu do zázemí letiště, kde je cca 10000 zaměstnanců a do nového sídliště pod Hvězdou. Doporučuji vám před odpovědí si prostudovat podklady, toto už je trapné. Nebo radji nepište.

0/0
12.2.2016 9:29

M11a47t40ú50š 86E53l52i28a35š 3580366424235

Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.

Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.

0/0
9.2.2016 15:00

H87o74n42z19a 51A87u96g76u36s46t30o14v28i75č 6918723139274

Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.

0/−11
9.2.2016 14:06
Foto

L59u64k22á29š 91N62o31v57o52t25n67ý 6536277738938

Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...

+8/0
9.2.2016 14:12

B97o58h40u70s71l78a90v 80K59r73á10l19í46k 2671770609556

Osobní autobusové přívěsy v Německu a Rakousku jsou také provozovány na základě výjimek. A provoz trolejbusů v bezdrátových úsecích je de facto taky na výjimku, byť ta výjimka má tu formu, že takový kus silnice je schválen k provozu jako "trolejbusová dráha", i když nemá žádné speciální trolejbusové vybavení.

0/0
9.2.2016 18:44

K32a40r76e77l 11M67a82r79t86i93n44e81c 6188828286564

To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.

A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.

0/−10
9.2.2016 13:51

M19a30t26ú60š 11E40l48i68a82š 3620556904525

trápne.

+4/0
9.2.2016 14:28

P83e88t74r 63F22r31ý86d95e26k 7969891579903

Kam az nekoho dozene fantazie, kdyz se mluvi o autobusu...

+2/0
9.2.2016 14:44
Foto

M84i84l55a97n 50K90o80m62e36r46s 3607101539900

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47
Foto

M91i18l93a47n 22K90o37m12e14r68s 3277951619410

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47

D59a91n33i35e13l 19K55r63i22š84k22a 5638207880578

A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.

0/0
9.2.2016 13:47

M51a24r63t67i39n 94Š87t32r58o77s 4659637810798

Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak :-/

+2/−1
9.2.2016 13:32

J86a79n 53V39á49c12l44a23v34í95k 3432456371959

A do té doby co?

+3/0
9.2.2016 13:33
Foto

V19l35a57d80i47m54í61r 54V63a38ň31u45r71a 8685730577468

Přesněééééé..... ;-D https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
9.2.2016 13:55

B55o72h82u35s14l67a34v 69K85r22á38l88í66k 2331920669906

Což o to, postavit tam vlak by nebyl problém, ale aby tam taky vedly koleje. Paradoxně zrovna přes prostor dnešního letiště dříve železnice vedla a kvůli letišti byla odkloněná.

0/0
9.2.2016 18:47

J23i33ř29í 84P25r36a27ž41á26k 9250172141402

Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?

+16/−5
9.2.2016 12:54

L74u49k76á59š 87Š72l54e70h15o66f33e20r 1613429335659

Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6 ;-)

+3/−2
9.2.2016 12:57

J96i15ř38í 77P79r55a49ž38á60k 9390462651922

I Magistrát i Městská část Praha 6 a 7. Taxikáři a developeři mají stále hodně dlouhé a silné ruce....

Podle skutků je poznáte, nikoli podle alibistických řečiček.

+1/−1
9.2.2016 13:06

L86u52k27a65s 55N46o88v22a16k 4449309223308

Taxikarska lobby, vy me bavite. Kdo chce jet taxikem jede taxikem, kdo MHD jede MHD...

+6/−1
9.2.2016 13:46

J66i94ř73í 63P92r92a75ž29á19k 9780352591292

Kdyby vedla rychlá, pohodlná železnice na letiště, tak taxikáři přijdou o nejvýnosnější rito. Je to fakt, že se snaží zablokovat výstavbu, info z Magistrátu od bývalých zaměstnanců....

+1/−4
9.2.2016 13:53

M98i47r98o57s35l87a76v 27H24r16u54š15k94a 2445538899693

Jak už jsem Vám psal jednou, taxikáři mají největší rito z bussinesmenů, ti určitě nepojedou vlakem, aby si pak brali taxi do hotelu. A na Kladno taky nikdo taxíkem nejezdí.

+4/0
9.2.2016 14:09

J17i65ř59í 46P82r42a85ž74á52k 9710272671422

Asi jste moc po světě necestoval. Např. v Londýně, Římě, Śanghaji,.... je pohodlnější a rychlejší jet železnicí z letiště.

0/−1
9.2.2016 16:20

M47i40r94o27s88l73a17v 85H94r34u53š90k52a 2885298589973

To ne, ale na letišti jsem denně. Ono je taky rozdíl, jet vlakem z letiště, které je od města vzdáleno desítky km anebo a to je případ Prahy, jet taxíkem do centra pár minut.

0/0
9.2.2016 21:53

J58i31ř39í 49P70r69a10ž81á26k 9150222821812

Jako taxikář? To potom chápu....

0/0
9.2.2016 22:29

M25i58r59o80s67l24a20v 76H54r79u81š82k22a 2405168559403

Taxikář opravdu ne :) vy mě asi nechápete, ja netvrdím, že vlak je špatně, ba naopak. Jen si myslím, že to moc neovlivní místní taxikáře. Proto nesouhlasím s tou Vaší teorií o taxikářské lobby.

+1/0
9.2.2016 23:17

J52i66ř26í 54P23r95a38ž92á76k 9690942451712

Železnicí by to do centra netrvalo více než 15 minut. A to ani taxi nestihne. Zkušenost např. z Říma. Vlakem na letiště cca 40 minut přes celý Řím, veřejnou dopravou nelze čas určit, cca 2 hodiny, taxi dtto.

0/−1
9.2.2016 23:25

M67i93r13o22s18l93a40v 70H30r15u47š30k13a 2515568659573

To by jsme se tu dohadovali do půlnoci. Máme na to prostě jiný názor :) Dobrou noc.

0/0
9.2.2016 23:28

D38a92n35i85e61l 55T65s36c12h62e31r87n89a53y 2245402829212

Kdyz z toho neco kapne tak by to zaridilo. Takhle bude parada az se zjisti, ze krome toho ze si cestujici nebudou mit kam dat kufry, bus neprojede nekterymi zatackami, na zastavkach bude dlouhej, takze sicestujici na zastavkach trochu zasprintuji. Ze se na udrzbu nevejde do servisni garaze atd atd, Ale nekdo dostane podmaznuto, ze se par predrazenejch busu koupi

+2/−2
9.2.2016 13:05

J86a78n 98V32á22c25l68a32v60í77k 3332196531809

Hadam ze proto je něco jako testovani se zapujcenym strojem, aby se odhalily pripadne problémy.

+5/0
9.2.2016 13:35

J36o29s41e12f 20Š85v16e48c 6465856154403

Zeptejte se lidí, co jim ministerstvo životního prostředí chce vedle jejich obcí postavit úložiště pro radioaktivní odpad, zda ho chtějí mít za barákem. Kvůli tomu, že někomu vadí motory spňující emise VI. Jo a dokážu si představit fronty aut a busů u šraněk u Ruzyňského nádraží.

Osobně si myslím, že hybridní autobus by byl pro město ideální.

0/0
9.2.2016 13:43

J19i82ř40í 60P33r88a30ž39á68k 9860572151802

Jakákoli stavba musí splňovat zákonem dané podmínky. Co chtějí nebo nechtějí lidé už není tak podstatné, pokud to nemá oporu v zákonech.

Motory s Euro6 jsou ještě škodlivější než starší. Nepatrné částice velikosti mikrometrů se usadí natrvalo v těle a pomalu zabíjí.

Obsluhovat letiště s 12 miliony pasažerů busem je dlouhodobě neúnosné. To je naprostá výjimka v celé Evropě.

0/0
9.2.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.