Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Praha testuje megabus na letiště, místa pro kufry ale moc nemá

Pražský dopravní podnik bude dva týdny testovat velkokapacitní autobus pro přepravu cestujících na letiště. Zájemci si jízdu s 22metrovým megabusem, který dokáže najednou přepravit téměř dvě stě cestujících, mohou vyzkoušet na lince 119 mezi Nádražím Veleslavín a Letištěm Václava Havla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O36n25d55r43a 56H23r77u82š70o79v36s25k59ý 6499646190765

To už páni novináři neumějí psát či co? By mě zajímalo, kde vzali tu délku toho autobusu - 22 metrů. Přeztože skutečná délka je 20 995 mm, dejme tomu 21 metrů. :-/

0/0
10.2.2016 14:10
Foto

M39a47r46t38i17n 71P44i47š37t32o44r33a 8118728666639

Zajímavé jsou ty různé výšky dveří. Asi pro jezdce na koních.

+2/0
9.2.2016 16:41

K13a14r22e72l 88D67r14d67a 6733595127369

Ptám se lidí z Kladna: Veleslavín je tragédie. Pro Kladeňáky se doprava po prodloužení trasy A časově prodloužila. Vyjíždění i zajíždění autobusů k terminálu je závislé na dopravní zácpě a spuštěných šraňkách před nádražím Veleslavín. Řidiči přijíždějících autobusů při koloně raději dovolí cestujícím vystupovat na chodník.

Pak, nikdo neposunul odjezdy autobusů na Kladno podle času potřebného na přepravu z Dejvické na Veleslavín. Takže spoje, které dříve vyhovovaly, dnes lidem ujíždí.

Na Dejvické už tedy nekončí polovina souprav metra. Nyní končí na Petřinách... Pokud jedete do Motola, připadáte si jak v Kocourkově. Šetří se tím, že metro nejede 1 stanici!

A co vlak? Plno "Pražáků" bydlí v Kladně na sídlišti. K vlaku je to dost daleko - 20 minut chůze. Autobus je praktičtější a patrně bude jízdné vždy levnější.

Závěr: Nedotažení metra na Dlouhou míli a neřešení autobusů na Kladno je zvěrstvo.

A tady se řeší co? Že snad 119 na letiště nestíhá? A šraňky ve Veleslavíně (Hradčanské a Ruzyni), které budou jednou mnohem častější jako vyřeší delší autobus o 2 metry, či co? ;-D

0/−7
9.2.2016 15:25

L78u61k24á81š 91Š84l65e67h42o49f28e52r 1203949285899

Speciálně pro tebe zavedou na Kladno tramvaje ;-D

+2/−1
9.2.2016 15:36

K43a58r68e16l 68D61r55d45a 6513465877719

Jen tak mimochodem, železniční nesmysl si prosadila železniční mafie v Bruselu. Je zvykem, že evropská letiště mají železnici, což z nich dělá významný dopravní uzel "1. třídy". Zatímco Ruzyni hrozí, že spadne mezi nevýznamná letiště 2. kategorie a Česko přijde o dobrý letecký byznys. "Nějak" se nepovedlo obhájit, že Ruzyně na dohled od centra Prahy a pražské metro je to pravé ořechové pro dopravní uzel 1. třídy v Praze. A čeští železničáři konečně získali pro Česko výstrahu EU, že Ruzyně půjde do kopru, pokud nebude mít železnici jako jinde v Evropě i kdyby to byl sebevětší nesmysl.

Tím se z železnice na Ruzyň stala priorita celostátního významu a do kopru šlo rozestavěné metro. ;-D

0/−2
9.2.2016 15:43
Foto

M43a77r63t57i69n 18P68i74š18t61o41r25a 8178988306629

To šetření na 1 stanici je stále v řádu 10 miliónů za rok.

Prodloužení plného provozu na Petřiny tu kdosi kvalifikovaně odhadl na 26 miliónů.

+2/0
9.2.2016 16:40

M84i69r61o92s48l23a34v 24H90r94u67š27k15a 2785398549963

Aspoň máme konečně zastávku kde neprší. Jinak vlak pro Kladeňáky není řešení, alespoň ne na letiště. Autobus jezdí každou chvíli a skoro z každé městské části. Tavto u vlaku se nedá ani zaparkovat.

0/−1
9.2.2016 21:55

J92i33ř63í 85P70r81a12ž35á52k 9810812271532

Vlak bude mít velkou výhodu až pojede až na Masaryčku. Pomůže i lidem z vesnic podél trati-nechají auto na zastávce a budou pokračovat. Problém je v tom, že nyní vlak nejezdí dost často. Až bude jezdit v taktu třeba 15 min. a doprava busy k nádraží tomu bude přizpůsobena, tak bude vlak rychlejší. Za trasu metra poděkujme Bémovi a taxikářům. Zakázal postavit ve Veleslavíně odbočku pro druhou větev na Dědinu a letiště.

Do Motola metro vozí převážně vzduch, ale ve Veleslavíně nejsou obratové koleje. Psali, že prodloužení z Dejvické na Petřiny pro každý druhý vlak přijde ročně na 19 milionů...

+1/0
9.2.2016 23:31

K97a69r40e91l 59D81r84d93a 6323305527489

"Lidí z vesnic" je dohromady pět a půl. Investice za miliardy je naprosto neadekvátní, (pokud nám tady vadí třeba Motol).

Vlak bude vždy patrně dražší než autobus. Což může rozhodnout. Dnes jsou lidé z Kladna navázání na trasu A. Masaryčka nemá přestup na A. Tak je z toho stále jen ten Veleslavín. Masaračka nemá pro Kladno dnes vlastně smysl. Hrozí zdlouhavější doprava k vlaku na Kladně, zdlouhavější vlak na Veleslavín, zdlouhavější linka A a to vše dražší. Pokud toho dopravci zneužijí, zdraží autobusy. Celé to může dopadnout jako "pomsta Kladnu".

Další zhoršení je parkování. Praha 6 zavádí modré zóny. Na Veleslavíne se nezaparkuje. Kde mají řidiči z Kladna nechat auta, aby mohli pokračovat MHD? (Dlouhá míle měla tohle řešit.) Obávám se, že dík prodloužení linky A a opatření Prahy 6 se zvedl počet aut zajíždějících přes Prahu 6 do centra.

Odbočka na Veleslavíně? Tady jsme řešili, že odbočky v metru jsou rizikem, kterému je lepší se vyhnout. Vždy jsem znal jen variantu prodloužení linky A z Motola na Ruzyň. (A líbí se mi i varianta prodloužení linky A Řepy - Zličín.)

19 nebo 30 mil. za provoz metra na Petřiny je přece pár drobných z pohledu dopravní obslužnosti, která by měla být zajištěna tak jako tak. Za tuto částku Praha kupuje tak 1/3 tramvaje či 2 autobusy. A to by mělo metro Praze bohatě ušetřit už jen tím, že místní dopravu převezme. (Pokud by tomu tak bylo...)

0/−2
10.2.2016 5:27

J65i73ř50í 51P69r38a31ž85á27k 9230742651762

Mýlíte se. Jen v Hostivici je 10000 nových obyvatel. K tomu Pavlov, Unhošť,.... Počítá se se stanicí Liboc, stanice Ruzyně umožní rychlou dopravu pro 25000 lidí z Dědiny.

Po výstavbě železnice dojde k velkému stavění podél trati a přibydou další lidé, rychlosti vlaku nebude moci autobus konkurovat, nebudou hrozit zácpy,...

U každé zastávky budou P+R, na to už mají dotaci 1,1 mld Kč,

Byl jste např. v Londýně? Tam je odbočných větví spousta. U nás se po sovětském vzoru tvrdí, že v úseku s pasažéry může být výhybka pouze výjimečně (např. na propojce mezi Mírákem a Pavlákem se jezdí normální provozní rychlostí), ale ve světě je to standardní řešení. Když je odbočka těsně za stanicí, kde je nepatrná rychlost, tak je riziko minimální.

Metro do Motola je pro Prahu Danajský dar. Pouze kopíruje trasu tramvaje pod Evropskou. Ta musí jezdit vzhledem ke vzdálenosti stanice stále. Takže provozní náklady jsou dublované. Na Petřiny jede nepatrně lidí a do Motola se vozí převážně vzduch- lidí ve vagonu skutečně několik. Z Petřin i Motola do centra navíc tramvajové trati, které jsou rychlejší do některých částí Prahy než objížďka Chalupoidou.

.

0/0
10.2.2016 7:27

K23a86r58e66l 95D40r52d96a 6463965967859

Mýlíte se spíš Vy. Hostivice má celkem 8.000 obyvatel. Nových od roku 1989 tak 3.000. Pavlov vygeneruje tak 1 cestujícího za týden. Unhošť je mimo trať a má 4.500 obyvatel. Moc se tady nestaví, nových obyvatel bude od roku 1989 tak 1000...

Metro se nepostaví na Červeném vrchu, protože se "pro těch pár rezidentů tady nevyplatí" (cca 10.000), metro nemá jezdit na Petřiny protože ho cca 6.000 lidí nevytíží a za stejné peníze budeme stavět "rychlodráhu do Pavlova" pro 160 seniorů? ;-)

P+R budou kde? Na Dlouhé míli jsou k ničemu a jinde není místo.

Fajn, vidíte problém s metrem. Nenese dráha do Kladna úplně ten samý problém vyhozených finančních prostředků? (Já bych spíš zvážil zrušení Buštěhradky v Praze 6 a moderní náhradu třeba přes Horoměřice.)

A odbočka na Veleslavíně? Výborně. Přímé metro na letiště. Tím ale povede metro skutečně 100% paralelně s tramvají na Evropské. Co s tím? Tramvaje nikdo rušit nechce. A problém Petřin? Lidi tady nejsou napojení na Dejvice a často ani na linku A. A tramvaj je nechává v klidu, měnit nic nemusí. Metro je zde nyní "zbytečnost". Dle vaší teorie, jak se lidé zařídí podle dopravy, co dát Petřinám 20 let, aby se na metro místní přeorientovali? Rychlé spojení na Vinohrady - Strašnice či Pankrác - Chodov je pro Petřiny žhavá novinka na to, aby bylo nyní co hodnotit.

A Motol? Není to stejný problém? Homolka má metro, nemocnice má metro. Ve světě je zvykem připojit primárně nemocnice na MHD. Při těch tramvajích na Řepy, uvažoval vůbec někdo z DPP-ROPID o rozumném přivedení cestujících z Řep a Zličína do Motola? Tramvaj k Andělu je zdlouhavá a pokud pak přestupuji na Áčko je to hrůza cestování. Dostat se na Áčko rovnou v Motole by bylo časově lepší. Ale takové autobusy tady nevidím. Pak je Motol mrtvý a jen jsme vyhodili peníze.

0/−2
10.2.2016 9:27

J22i29ř57í 69P13r70a13ž20á46k 9140182611832

Máte nějaké profesní vědomosti o dopravě, nebo jen teoretizujete? Dle vašich reakcí asi platí to druhé....

V kolika hlavních městech světa jste byl a poznal tam dopravu?

Unhošť je kousek od trati, dvojkolejná železnice povede k velikému rozvoji, bude to 15 minut cesty od Prahy. U nádraží (každého) P+R, takže místní když nepoužijí mhd, tak zajedou autem na nádraží a pak vlakem do Prahy. Bez problémů s parkováním.

Dědina není na tramvaji, počítá se tam ještě s 25000 obyyvateli v nových domech.

Ze Střešovic a Petřin do Dejvic tramvají na Hradčanskou, nebo do Podbby. Nikde není psáno, že tam linku neobnoví.

P+R v Paze může být na více místech i u žel.st. Ruzyně, i u Šestky, tam jsou místa plánovaná. Odtud rychlý bus vyhrazeným busem do Veleslavína-zatím.

Homolka meto nemá, pouze Motolská nemocnice, která má spádovou oblast v Řepích a Zličíně, takže lidem metro nepomohlo. Navíc na ambulanci se jezdí jen dopoledne, takže velká část dne je metro zcela nevyužité.

Ale škoda času vám vysvětlovat základní principy.

+1/0
10.2.2016 9:49

K82a53r59e41l 35D83r93d73a 6253455947359

Máte v tom plno chyb. Debata s Vámi je zavádějící.

Ohradil bych se proti představě, že vybudujete v polích železnici a za pár let zde bude mohutná zástavba. Podle mě hlavními tahouny výstavby "kolonií RD" a "komerčních zón" jsou od sametu jednoznačně dálnice a podpora IAD. Železnice je dobrý bonus, ale tím to končí. Železnice sama o sobě nejspíš žádný stavební boom nikde nezařídí.

(Naopak, kupovali jsme barák ve Všetatech, ale to vyřvávání nádraží a hluk vlaků byl důvod, proč to nebrat. Navíc nádraží a železnice přitahuje socky. Takže tady byly konflikty i s cestujícími z vlaku. Jak vandalismus, tak pokusy o vykradení.)

Na Dědině 25.000 nových obyvatel je nesmysl.

P+R musí být funkční. Pokud Kladeňák sedne do auta, nepojede na nádraží Kladno, ale do Prahy. A pokud by měl šaškovat P+R, autobus, metro A..., tak bude hledat parkování v centru nebo jen centrem projede. A to Praha nepotřebuje.

Motol je nemocnice celorepublikového významu. Potřebuje spojení do centra. O nějaké spádové oblasti Řepy či Zličín nic nevím, ale autobusy tomu neodpovídají. Hlavními spoji pro Řepy je 9 a 10 do centra. Což mi přijde jako zoufalost. Tyhle tramvaje dělají trasu metra A nadbytečnou a přitom nabízí mnohem pomalejší dopravu a jsou přitom mohutnou zátěží pro povrchovou dopravu v Praze, a to zbytečně.

0/−2
10.2.2016 14:54

J36i36ř88í 10P51r29a76ž52á64k 9560192731252

Nepokládáte za zajímavé, že podél dálnice do Kladna žádná výstavba nevznikla? Oni se lidé bojí emisí z autodopravy.

Železnice je ekologická, tichá, bez emisí.

Zjistěte si něco o zámwru postavit obytný soubor mezi Hvězdou a Dědinou. Pozemky už developer koupil. Přesvědčovat o tom vás nehodlám.

P+R budou na každé stanici, např. i v Kladně, takže jaképak šaškování? Zaparkuji a jedu dál vlakem, bez starostí.

Asi nejste z Prahy, neznáte moc místopis, takže píšete nesmysly, např. o Motolské nemocnici.

Máte pravdu, že tramvají se z Motola dostanete do centra rychleji než metrem.

0/0
10.2.2016 15:04

K24a52r71e54l 39D19r77d95a 6823225867929

Že Vás to lhaní baví? Opakovaně Vás tady opravuji, co do počtu obyvatel. Teď vycházíte z canců, co si připravili jako propagaci budovatelé tramvajové trati Na Dědinu. Lžou nejen oni, ale Vy tomu ještě nasazujete korunu. Máte moc velké oči.

Zajímavá je argumentace kolem schválení EIA. Když chtějí tramvajovou trať povolit, tak Na Dědině bydlí jen cca 3900 lidí a rozhodně je hluk tramvají neohrozí a zrušení IAD je neomezí. Jen jim v tom lhaní uniká, že pak není tramvaj potřeba. ;-D

Jaká výstavba podél dálnice? Proč to tak motáte? Samozřejmě že zde jede stavební boom, všude průmyslové zóny... To to nevidíte?

O Motolské nemocnici víte očividně velké kulové. Tak bych se do debaty raději nepouštěl.

O tramvaji z Motola jen tvrdím, že je to pro cestu do centra hrůzná a zdlouhavá doprava. Plno cestujících pádí na Andělu na metro. Podle mě by metro linky A od nemocnice bylo rychlejší a šikovnější, pokud by byl zájem DPP přivést k němu rychle cestující.

0/−1
11.2.2016 16:18

J65i21ř22í 13P21r96a82ž61á44k 9750432231202

Zkuste příště odpovědět slušně, vulgarity nedostatek argumentů nenahradí. Máte nějaký důvěryhodný zdroj pro ty vaše fantasie? Asi sledujete situaci z povzdálí, mimo Prahu a realita vám utíká.

Takže příště slušně, s odkazy na fakta. Pro vaši info: pouze na sídlišti Dědina bydlí 6000 lidí, k tomu v okolní zástavbě Liboce a Ruzyně další tisíce....

http://bydleni.idnes.cz/sidliste-hruzy-uz-jsou-minulosti-da-se-v-nbsp-nich-dustojne-zit-pwg-/stavba.aspx?c=A090820_110607_reality_bdp_web

Ztrácet více času s ignorantem nepovažuji za smysluplné.

0/0
11.2.2016 17:01

K94a84r40e19l 29D35r43d84a 6253205417319

To se tedy budete muset odstěhovat sám od sebe. ;-D

(I Vy slušňáku jeden. S osobními útoky a urážkami jste si tady začal Vy a užíváte je neustále. Asi Vám chybí ta dobře podložená argumentace, že.) ;-D

0/−1
12.2.2016 5:56

J28i84ř36í 26P39r53a24ž12á17k 9840172641482

Já jsem dal odkaz na počet obyvatel Hostivic, který jste uvedl chybně, ostatní vaše chyby nemám čas opravovat. Asi ve své "jednoduchosti" ani neumíte chápat text. Nemá smysl s vámi ztrácet čas. Už mi neodpovídejte.

0/0
12.2.2016 8:38

K52a59r35e21l 80D47r19d57a 6443445337479

Hostivic? O nich se bavíme? Uvedl jste 10 tis. nových obyvatel. Já Vás opravil na cca 3 tis. nových od roku 1989 a celkem 8 tis. obyvatel.

Uvedl jste správně sídliště Na Dědině, cca 6 tis. lidí. Ale já vás odkazuji na EIA pro schvalování tramvajové trati, kde dopraváci přišli s tvrzením o pouhých 4 tis. obyvatelích, aby se "hlučná tramvajová doprava" snáze schválila. Opravovalo se to pak v připomínkovém řízení na cca 6 tis. obyvatel.

Nějak se v tom motáme, vůbec nejde o "mé chyby", ale opět přidáte zbytečné urážky. Ty Vám jdou.

0/0
12.2.2016 9:24

J85i62ř85í 52P17r49a10ž80á80k 9920222561452

Ta tramvaj by měla zajišťovat i dopravu do zázemí letiště, kde je cca 10000 zaměstnanců a do nového sídliště pod Hvězdou. Doporučuji vám před odpovědí si prostudovat podklady, toto už je trapné. Nebo radji nepište.

0/0
12.2.2016 9:29

M15a32t29ú20š 12E19l77i75a70š 3750756184725

Je to bežný mestský autobus, navyše je to prezentačný kus, takže je logické, že rozloženie interiéru bude "defaultné", čiže úplne základné. To sa ale samozrejme dá personalizovať, ubrať miesta na sedenie, uličku možno rozšíriť tak, že sedadlá budú riešené systémom 2+1, dá sa tam inštalovať regál na kufre podobne, ako to je inde, resp. ako to poznáme z vlakov. To len na margo tých rečí o nevhodnosti tohto vozidla.

Čo ma ale zaujalo viac, to je riešenie dverí. 3 z nich sú výklopné a prvé dve sa otvárajú dovnútra. Veľmi neštandardné, vyzerá to zvláštne. Snáď to len súvisí s tým, že je to predvádzací voz, na ktorom chcú ukázať dve možné verzie dverí a nejedná sa o štandardné riešenie.

0/0
9.2.2016 15:00

H31o72n83z50a 12A78u52g89u37s59t10o44v16i83č 6668593469784

Jestli to chápu správně, pro svůj provoz bude potřebovat výjimku Ministerstva dopravy, kterou zatím nemá, takže se prohání po Praze defacto ilegálně a svým vybočováním při zatáčení docela závažně ohrožuje dopravu. To by mě zajímalo, jak by se řešila situace, až dojde k nějaké nehodě.

0/−11
9.2.2016 14:06
Foto

L75u75k25á89š 47N41o34v55o70t25n86ý 6196437438168

Tu výjimku dostal - časově omezenou na dva týdny. Pojištěný je jako každý jiný autobus...

+8/0
9.2.2016 14:12

B37o58h17u18s71l53a65v 62K41r90á60l12í73k 2701910139266

Osobní autobusové přívěsy v Německu a Rakousku jsou také provozovány na základě výjimek. A provoz trolejbusů v bezdrátových úsecích je de facto taky na výjimku, byť ta výjimka má tu formu, že takový kus silnice je schválen k provozu jako "trolejbusová dráha", i když nemá žádné speciální trolejbusové vybavení.

0/0
9.2.2016 18:44

K38a38r96e67l 56M41a35r51t25i56n17e36c 6138278256654

To je skutočně príkladné k letisku najvetčiého prezidentá sa určito budě hodít aj henten največší autóbus.

A keď už je taký veliký, něbolo by možné v ňom, či na ňom aj postavíť sochú tehóto nášho najvetčiého "dramátíká" ( najlepčej v nadžívotnej velíkosti ). Prosto dačo ako boly tjé alegorícké vozy, čo zme vydieváli v minúlosti na 1. Mája. To by bolá teprvá atrákcija.

0/−10
9.2.2016 13:51

M38a77t34ú58š 50E74l35i20a23š 3820976854385

trápne.

+4/0
9.2.2016 14:28

P59e84t78r 22F70r79ý15d46e47k 7809271809663

Kam az nekoho dozene fantazie, kdyz se mluvi o autobusu...

+2/0
9.2.2016 14:44
Foto

M55i95l57a35n 38K72o44m45e44r91s 3667531749620

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47
Foto

M13i86l54a73n 42K49o22m65e71r38s 3237421479200

Blahoslavení chudí duchem, dopřáno jim budiž království nebeské, neboť oni nevědí co činí.X

0/0
9.2.2016 17:47

D29a90n96i17e76l 83K29r38i61š86k53a 5348507910248

A co koupit pro cestujici na letiste par Nimbusu.

0/0
9.2.2016 13:47

M91a21r67t94i26n 11Š59t92r17o83s 4419537890348

Nechápu, proč je takový problém postavit na letiště ten vlak :-/

+2/−1
9.2.2016 13:32

J29a22n 95V35á34c26l53a93v59í75k 3902436741359

A do té doby co?

+3/0
9.2.2016 13:33
Foto

V66l29a18d97i29m50í78r 27V54a46ň30u18r69a 8975890337458

Přesněééééé..... ;-D https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
9.2.2016 13:55

B39o39h13u41s74l57a97v 25K75r70á96l60í91k 2141820369346

Což o to, postavit tam vlak by nebyl problém, ale aby tam taky vedly koleje. Paradoxně zrovna přes prostor dnešního letiště dříve železnice vedla a kvůli letišti byla odkloněná.

0/0
9.2.2016 18:47

J35i86ř75í 43P34r48a54ž12á66k 9590152261562

Místo nesmyslných experimentů už by se po 24 letech příprav mohla začít stavět železnice z Veleslavína do Kladna s odbočkou na letiště. Ale taxikářská a developerská lobby vládne i nadále Magistrátu a té se železnice nelíbí, takže obyvatelé budou stále otravováni emisemi. Nebo že by to ANO skutečně zařídilo, jak slibovalo?

+16/−5
9.2.2016 12:54

L55u14k36á40š 61Š14l70e92h91o70f19e81r 1533799815659

Magistrát opravdu není ten, kdo stavbu blokuje. Optejte se na radnici Prahy 6 ;-)

+3/−2
9.2.2016 12:57

J62i42ř46í 80P44r71a12ž56á12k 9150892571392

I Magistrát i Městská část Praha 6 a 7. Taxikáři a developeři mají stále hodně dlouhé a silné ruce....

Podle skutků je poznáte, nikoli podle alibistických řečiček.

+1/−1
9.2.2016 13:06

L17u97k92a98s 29N24o92v34a61k 4519789643408

Taxikarska lobby, vy me bavite. Kdo chce jet taxikem jede taxikem, kdo MHD jede MHD...

+6/−1
9.2.2016 13:46

J42i26ř66í 60P79r68a72ž45á13k 9260682441212

Kdyby vedla rychlá, pohodlná železnice na letiště, tak taxikáři přijdou o nejvýnosnější rito. Je to fakt, že se snaží zablokovat výstavbu, info z Magistrátu od bývalých zaměstnanců....

+1/−4
9.2.2016 13:53

M82i11r78o38s56l24a22v 62H83r72u25š81k34a 2645878409113

Jak už jsem Vám psal jednou, taxikáři mají největší rito z bussinesmenů, ti určitě nepojedou vlakem, aby si pak brali taxi do hotelu. A na Kladno taky nikdo taxíkem nejezdí.

+4/0
9.2.2016 14:09

J89i67ř25í 13P39r85a89ž50á34k 9300842921142

Asi jste moc po světě necestoval. Např. v Londýně, Římě, Śanghaji,.... je pohodlnější a rychlejší jet železnicí z letiště.

0/−1
9.2.2016 16:20

M80i34r64o17s41l91a54v 32H94r64u52š77k58a 2525508779553

To ne, ale na letišti jsem denně. Ono je taky rozdíl, jet vlakem z letiště, které je od města vzdáleno desítky km anebo a to je případ Prahy, jet taxíkem do centra pár minut.

0/0
9.2.2016 21:53

J14i84ř15í 12P36r10a28ž17á53k 9240882861312

Jako taxikář? To potom chápu....

0/0
9.2.2016 22:29

M92i37r68o79s90l90a27v 26H33r95u84š77k93a 2135728359803

Taxikář opravdu ne :) vy mě asi nechápete, ja netvrdím, že vlak je špatně, ba naopak. Jen si myslím, že to moc neovlivní místní taxikáře. Proto nesouhlasím s tou Vaší teorií o taxikářské lobby.

+1/0
9.2.2016 23:17

J42i48ř72í 78P26r10a87ž11á54k 9330452101872

Železnicí by to do centra netrvalo více než 15 minut. A to ani taxi nestihne. Zkušenost např. z Říma. Vlakem na letiště cca 40 minut přes celý Řím, veřejnou dopravou nelze čas určit, cca 2 hodiny, taxi dtto.

0/−1
9.2.2016 23:25

M76i65r45o73s70l24a18v 77H61r58u59š38k79a 2875298339413

To by jsme se tu dohadovali do půlnoci. Máme na to prostě jiný názor :) Dobrou noc.

0/0
9.2.2016 23:28

D96a54n80i72e80l 49T24s52c75h37e80r78n46a66y 2805262459282

Kdyz z toho neco kapne tak by to zaridilo. Takhle bude parada az se zjisti, ze krome toho ze si cestujici nebudou mit kam dat kufry, bus neprojede nekterymi zatackami, na zastavkach bude dlouhej, takze sicestujici na zastavkach trochu zasprintuji. Ze se na udrzbu nevejde do servisni garaze atd atd, Ale nekdo dostane podmaznuto, ze se par predrazenejch busu koupi

+2/−2
9.2.2016 13:05

J29a42n 30V41á57c27l12a80v88í22k 3492456211689

Hadam ze proto je něco jako testovani se zapujcenym strojem, aby se odhalily pripadne problémy.

+5/0
9.2.2016 13:35

J76o22s36e90f 28Š24v94e26c 6305306934863

Zeptejte se lidí, co jim ministerstvo životního prostředí chce vedle jejich obcí postavit úložiště pro radioaktivní odpad, zda ho chtějí mít za barákem. Kvůli tomu, že někomu vadí motory spňující emise VI. Jo a dokážu si představit fronty aut a busů u šraněk u Ruzyňského nádraží.

Osobně si myslím, že hybridní autobus by byl pro město ideální.

0/0
9.2.2016 13:43

J36i98ř24í 91P78r22a44ž69á10k 9900212641952

Jakákoli stavba musí splňovat zákonem dané podmínky. Co chtějí nebo nechtějí lidé už není tak podstatné, pokud to nemá oporu v zákonech.

Motory s Euro6 jsou ještě škodlivější než starší. Nepatrné částice velikosti mikrometrů se usadí natrvalo v těle a pomalu zabíjí.

Obsluhovat letiště s 12 miliony pasažerů busem je dlouhodobě neúnosné. To je naprostá výjimka v celé Evropě.

0/0
9.2.2016 13:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.