Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hluk v Hodkovičkách neruší jen lidi, stovky autobusů vyhnaly i bažanty

Chtěli víc autobusů, teď mají pod okny dálnici. Obyvatelé Hodkoviček, kterým projíždí pod okny přes tři stovky autobusů denně, bojují proti nárůstu dopravy stížnostmi i peticemi. Tenhle boj však nebude snadné vyhrát. Před čtyřmi lety totiž chtěli pravý opak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a18r89t69i93n 28R22u36z80i16c55k89a 1942478246637

Tak tam soupnete trolejbusy, vyrazne ubyde hluk....

0/0
12.2.2016 7:38

F76r44a62n55t18i39š76e79k 22K82o46u84d70e58l31k84a 3347797743

Neubyde, největší kravál tam nedělá motor ale jízda po rozmlácený silnici a skákání přes retardéry.

0/0
12.2.2016 8:35

R35o59b15e40r39t 77P47r23a73ž48á88k 4408386355490

Šoupat někam trolejbusy je utopie. Pro trolejbusy by se musela kompletně vybudovat infrastruktura a technické zázemí, což je ekonomický nesmysl. Když pitomci zrušili celkem slušnou síť, je zřejmé, že trolejbusy se do Prahy zřejmě nikdy nevrátí. Škoda.

+1/0
12.2.2016 13:35

K58a32r19e98l 45D85r41d19a 6563205817379

V Hodkovičkách se staví nové baráky. Developeři využívají každý volný flek a posílená MHD pak jde lesem, kam nepatří. Byznys jednoho omezuje druhého.

0/0
12.2.2016 5:41

J65a32k84u69b 65F25e71i88f14a71r 7149329776699

Njn, dojít na 121 jim bylo zatěžko...

0/0
11.2.2016 17:31

R25o12b41e33r52t 17P58r30a98ž98á75k 4348446875930

Ano. To je problém velké části Prahy 4 po zrušení tramvajových tratí na Pankrác, Kačerov a Ryšánku. Tisíce autobusů. Hluk a smrad.

0/−4
11.2.2016 13:23

R49o57b29e57r50t 81P90r88a77ž33á25k 4658466455860

Pan Drda opět nezklamal;-D

0/−1
11.2.2016 19:24

K27a85r30e74l 70D38r77d33a 6673735777449

? Kecáte blbosti. To stojí leda tak za minus. Naopak, zdejší ulice mají dík vytrhaným kolejím víc zeleně a parkovacích míst. Došlo ke zklidnění dopravy a bydlení je zde o poznání kvalitnější než s tramvajemi.

+1/−2
12.2.2016 5:41

M32a84r93t40i79n 83R94u63z23i84c74k37a 1872338236627

No tak to si dovolim nesouhlasit...

0/0
12.2.2016 7:39

K37a50r22e83l 21D81r88d14a 6693265657719

Dobrá. V plánu je obnova tratí a jejich protažení k nábřeží, vybudování mostu přes Vltavu a spojení na Smíchov. Nevím, jaká je potřeba takové dopravy pro místní? Včera jsem koukal na 118, co to nově řeší. Ona snad poptávce nestačí?

Podle mě tramvaje nejsou o dopravě pro místní, ale hlavně o tranzitu ze Spořilova, Michle a Pankráce, co bude procházet před okny zdejších bytů. A za cenu zabrání míst pro parkování a zeleně. To místním zkvalitní bydlení? Či to snad ještě víc rozjede komerční zóny Pankrác - Budějovická? Skutečně jde o potřebnou investici? ;-)

0/−2
12.2.2016 9:12

R34o60b83e71r46t 68P13r83a91ž44á81k 4518816735410

Myslíte investici do tram tratí nebo do zóny Pankrác? Na Pankráci se totiž stavět bude a taky se tam budou dopravovat lidé. A je lepší, aby jezdili MHD než auty, že?

0/0
12.2.2016 13:31

R21o91b85e47r24t 24P33r40a32ž64á59k 4208136145360

A na okraj: Opravdu, ale OPRAVDU v ulicích Budějovická, Antala Staška ani v Jihlavské víc zeleně nevidím.

0/0
12.2.2016 13:33

P20a66v38l90í87n34a 89F64á50b64e20r78o17v91á 9686707129471

To je bohužel daň za bydlení v Praze. Možná i proto se spousta lidí žene do obcí kolem Prahy, kde je to ale ještě mnohem horší. Mraky aut, kamiony na silnicích II. třídy a téměř v obytných zónách, silnice připomínající spíš pole. Nenaděláte nic. Můžete se ale odstěhovat.

0/0
11.2.2016 22:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.