Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hluk v Hodkovičkách neruší jen lidi, stovky autobusů vyhnaly i bažanty

Chtěli víc autobusů, teď mají pod okny dálnici. Obyvatelé Hodkoviček, kterým projíždí pod okny přes tři stovky autobusů denně, bojují proti nárůstu dopravy stížnostmi i peticemi. Tenhle boj však nebude snadné vyhrát. Před čtyřmi lety totiž chtěli pravý opak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M62a73r27t17i80n 93R15u75z38i86c37k12a 1562588116827

Tak tam soupnete trolejbusy, vyrazne ubyde hluk....

0/0
12.2.2016 7:38

F82r82a84n27t66i58š97e40k 31K15o18u98d38e77l70k85a 3397697953

Neubyde, největší kravál tam nedělá motor ale jízda po rozmlácený silnici a skákání přes retardéry.

0/0
12.2.2016 8:35

R32o57b37e70r49t 22P72r49a46ž79á73k 4868176395270

Šoupat někam trolejbusy je utopie. Pro trolejbusy by se musela kompletně vybudovat infrastruktura a technické zázemí, což je ekonomický nesmysl. Když pitomci zrušili celkem slušnou síť, je zřejmé, že trolejbusy se do Prahy zřejmě nikdy nevrátí. Škoda.

+1/0
12.2.2016 13:35

K30a62r61e33l 52D41r68d18a 6183515257449

V Hodkovičkách se staví nové baráky. Developeři využívají každý volný flek a posílená MHD pak jde lesem, kam nepatří. Byznys jednoho omezuje druhého.

0/0
12.2.2016 5:41

J89a98k27u40b 78F98e30i39f43a70r 7199449796859

Njn, dojít na 121 jim bylo zatěžko...

0/0
11.2.2016 17:31

R84o21b32e91r87t 87P45r76a54ž27á54k 4708606875800

Ano. To je problém velké části Prahy 4 po zrušení tramvajových tratí na Pankrác, Kačerov a Ryšánku. Tisíce autobusů. Hluk a smrad.

0/−4
11.2.2016 13:23

R41o92b80e49r93t 42P70r47a59ž44á52k 4468296815490

Pan Drda opět nezklamal;-D

0/−1
11.2.2016 19:24

K76a76r22e29l 48D79r29d71a 6743705277459

? Kecáte blbosti. To stojí leda tak za minus. Naopak, zdejší ulice mají dík vytrhaným kolejím víc zeleně a parkovacích míst. Došlo ke zklidnění dopravy a bydlení je zde o poznání kvalitnější než s tramvajemi.

+1/−2
12.2.2016 5:41

M38a65r51t97i66n 37R57u92z75i76c73k42a 1352498676857

No tak to si dovolim nesouhlasit...

0/0
12.2.2016 7:39

K71a15r48e67l 98D42r96d15a 6893405257159

Dobrá. V plánu je obnova tratí a jejich protažení k nábřeží, vybudování mostu přes Vltavu a spojení na Smíchov. Nevím, jaká je potřeba takové dopravy pro místní? Včera jsem koukal na 118, co to nově řeší. Ona snad poptávce nestačí?

Podle mě tramvaje nejsou o dopravě pro místní, ale hlavně o tranzitu ze Spořilova, Michle a Pankráce, co bude procházet před okny zdejších bytů. A za cenu zabrání míst pro parkování a zeleně. To místním zkvalitní bydlení? Či to snad ještě víc rozjede komerční zóny Pankrác - Budějovická? Skutečně jde o potřebnou investici? ;-)

0/−2
12.2.2016 9:12

R70o74b45e21r38t 89P71r79a31ž86á59k 4708526185160

Myslíte investici do tram tratí nebo do zóny Pankrác? Na Pankráci se totiž stavět bude a taky se tam budou dopravovat lidé. A je lepší, aby jezdili MHD než auty, že?

0/0
12.2.2016 13:31

R50o37b53e43r75t 74P80r14a74ž38á29k 4398486355360

A na okraj: Opravdu, ale OPRAVDU v ulicích Budějovická, Antala Staška ani v Jihlavské víc zeleně nevidím.

0/0
12.2.2016 13:33

P92a95v61l22í81n46a 86F11á61b14e62r18o24v29á 9966417269711

To je bohužel daň za bydlení v Praze. Možná i proto se spousta lidí žene do obcí kolem Prahy, kde je to ale ještě mnohem horší. Mraky aut, kamiony na silnicích II. třídy a téměř v obytných zónách, silnice připomínající spíš pole. Nenaděláte nic. Můžete se ale odstěhovat.

0/0
11.2.2016 22:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.