- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlubuček sleduje jen svoje zájmy a ne zájmy občanů Lysolají. Stejně jako starosta Suchdola. info: http://www.okruhprahy.cz/jednotlive-stavby/ruzyne-suchdol/videovizualizace
Varianty jsou jen dvě:
a) Okruh bude
b) Okruh nebude
Po zrušení závěry a zastavéní pozemků v Roztokách padla poslední jakštakš racionální alternativa k tunelu pod Suchdolem.
Sjezd z D11 DC má být dvoupruh, co se týče imisí, ty generuje především doprava v HP. Nicméně jsou na tom ještě relativně dobře proti Spořilovskému trojúhelníku nebo centru Běchovic
Smyslem okruhů je vést dopravu kolem města. Nikoli vtáhnout ji do města, jak to dělá tenhle návrh. Snaha sloučit lokální a dálkovou dopravu do jedné cesty je proti logice věci. A oba typy dopravy by tím výrazně trpěly. Dopad na život v těch obcích je jen dalším argumentem proti.
Nějak mi chybí v článku to hlavní: už dávno různé firmy skupovaly levně pozemky v místech předpokládaných tras s tím, že je pak draze na stavbu odprodají. Trasa by tedy měla vést právě přes ty jejich! Takže vede-li alternativní cestou, pak je uspokojena jiná skupina majitelů a ta "neuspokojená" proti trase vede kampaň a podpoří "postižené" obce a občany. Nějaké obce to zasáhne vždy..... Podobné to bylo okolo Plzně: Také plná huba ekologie, ale šlo o zisk současných majitelů při výkupu! Případné výkupní ceny ŘSD a ceny obvyklé se řešily, pokud si pamatuji, už před cca 15ti lety.
Jestli obce neuspějí u kasačního soudu, tak určitě uspějí při projednávání EIA. Trasa krátká Jižní je nerealizovatelná. Jde pouze o boj klik, vlastnících pozemky pod plánovanými variantami. Každý se snaží prodat své pozemky jako stavební.
" ... a jestli neumřeli, tak se soudí dodnes."
(soudy se poněkud táhnou - mimo jiné i proto, že k nim účastníci musí chodit pěšky)
Je to soud nižšího stupně, ten verdikt nemusí nic znamenat. Takových rozsudků už bylo mnoho, aby se nakonec u soudu vyšší instance ukázalo, že nerespektovaly Listinu základních práv a svobod, tedy právo na ochranu lidského zdraví. Není žádný důvod zavlékat kamiony do měst a mísit tranzitní dopravu s cílovou dopravou.
Opravdu nemám pochopení pro lidi, kteří se naštěhují / postaví barák / koupí byt v místě, kde je už přes 30 let plánovaný okruh a pak se diví, rozčilují a soudí.
Úplně absurdní je pak argument, že plán je starý a nerespektuje současnou zástavbu - přece naopak současná zástavba nerespektuje plánování.
Podle představy Suchdolských by měl být okruh posunutý někam ke Kralupům - a s oblibou ho kreslí na slepou mapu, kde je mimo Prahu jen bílá plocha. Že by se pak nikomu nevyplatilo po něm jezdit a pořád by jim stály kolony na Kamýcké, to jim asi nevadí.
Docela lituju obyvatele Tuchoměřic a Horoměřic, že kvůli bandičce na Suchdole musí trpět
Snad na Magistrátu k postoji Suchdola přihlédnou, až tato MČ bude chtít nějaké finance z městského rozpočtu, třeba na opravy, chodníků, osvětlení....
A nedají jim ani "vorla".
Teda Satalice, Podolanku, Vinoř bych pochopil, ale Horní Počernice???!!! Ti chudáci z místní radnice asi neumí číst v mapě.
Vámi jmenované obce nechápu, už dnes jsou zasekané tranzitní dopravou, kterou by měl odlehčit přivaděč nazývaný "přezletickíá spojka" směrem k Letňanům.
A okruh bude stejně potřeba, současná Kbelská to s nájezdem na nedostavěnou Vysočanskou radiálu taky nevyhrála a v budoucnosti to bude jen a jen horší.
Osobně se domnívám že je trasa okruhu zvolena relativně citlivě, problém ale jsou developerské touhy starostů a radních mající pozemky okolo obcí, zvlášť poblíž plánovaného okruhu.
Hodně budou křičet i březiněveští, a chaberští, kteří si nastavěli novostavby kousek od trasy okruhu.