Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovské nádraží se vyrovnalo Curychu, brzy ho však nahradí kanceláře

Unikátní funkcionalistický komplex Nákladového nádraží Žižkov, které před osmdesáti lety nemělo v Československu konkurenci, nahradí komplex kanceláří, bytů a obchodů. O areál mají enormní zájem developeři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J72i28ř16í 92B45o40č63e30k 6831774895533

a co haly zachovat a udělat v nich loftové byty ?

0/0
29.2.2016 8:41

M86i44c75h76a45e95l51a 33P75a89s71t15o31r93o65v50á 2970447885989

Nákladové nádraží není hezké a dnes ani funkční. Škoda, ale čas běží a je třeba se s takovými fakty vyrovnat. Kolem rostou byty (dost ohavné areály), takže se třeba můžeme na rozdíl od jiné zástavby dočkat něčeho hezkého. Upřímně, uhlířské a zelinářské putyky v okolí, otevřené od 5 ráno už jsou přežité a tato část město nezdobí.

+1/0
29.2.2016 8:29

M72i67c82h76a47l 78S37t26e98b18l83o 5529141374467

Už aby to bylo zastavené rozumněR^!!

Pro bydlení dokonalé místoR^V[>-]!!

0/0
29.2.2016 8:27

F38r75a76n57t64i47š26e52k 81V55a11n70ě50k 1747234317497

A nikoho nenapadlo tam postavit baráky a současně tam nechat i železnici? Klidně by tam mohla vést nějaká železniční linka S. Stačilo tam nechat 1, 2 koleje ve stylu letiště Mošnov.

+2/0
29.2.2016 8:05

J87o89z80e29f 60S97t39e66b68i34l34a 3675157285107

Jsem zvědavý na dopravní situaci, až v 7.00h ráno všichni naskáčou do aut a hurá do zácpy ;-)

+2/0
28.2.2016 21:21
Foto

J93a57k36u73b 31B85e34z60n56o24s11k31a 9457183856

Pane Stebila vám ta pražská dopava nějak nedá spát, že?;-D (téměř) stejný příspěvek u dvou různých článků..;-D;-D

+1/0
29.2.2016 1:45

J51a84k85u44b 63V23o56k26a77t77ý 8464907942224

ale má pravdu. Již nyní je doprava v Praze dost natřískaná a my plánujeme ještě víc zahustit, ale chybí tomu infrastruktura

+1/0
29.2.2016 9:33

J90o84z75e36f 11S76t92e48b49i10l62a 3635387345147

Ano pane Beznoska. Podobný článek, podobná reakce.

Bydlite-li v Praze, tak víte o čem píší;-)

0/0
29.2.2016 18:56

I76v93a 57D82o82l48a80n70s63k85á 2463416580950

Ta prvni fotografie navrhu je uplny horror, zvlastne ta obludna vyskova budova uprostred. Architekt nema zadny smysl pro proporce.

0/0
28.2.2016 19:54

J83i94ř38í 47P64r38a35ž93á44k 9410912131452

Čeští památkáři jsou šílení. 80 let starý průmyslový arál je zralý na zbourání. Beton má ve většině zemí odhadovanou životnost od 50 do 80ti let. Přestavba bude podstatně dražší než demolice a výstavba moderní budovy, která by mohla být ve stejném stylu. Provozní náklady rekonstruované stavby také bdou vyšší než u novostavby. uTo nemá na Magistrátu nikdo ani zbytek rozumu?

+2/−1
28.2.2016 17:07

J84o81s10e83f 31V21o28s11i52c42k22y 4393517146153

Stejne je to ale skoda. Takto dukladne promyslene a vykoumane nadrazi slouzilo naplno pouhych 30 let ! Nahradily jej kamiony s dlouhymi navesy ktere jen vsude prekazi. Alespon pro vnitrni mesto by se to mohlo zachovat.

+4/−2
28.2.2016 14:51

J71o24z39e60f 88S53t26e66b35i89l68a 3755347815587

Souhlasim R^

0/0
28.2.2016 21:19
Foto

D26a89n 78R13u94b87í63n 4113243299

Všecko to srovnat se zemí a postavit víc shopping mallů a kanceláři a luxusních bytů. Děkuji.

0/0
28.2.2016 14:44

J40o93s40e62f 25V18o23s34i29c31k30y 4113417236913

Lepsi by asi bylo nedelat nic. Tim se nic nepokazi:-)

+4/−1
28.2.2016 14:55

Z68d24e73n92ě62k 45V93a28l93e25n31t59a 3485190268174

Ještě že ta přetahovaná o stavební povolení vše tak krásně prodlužuje R^

V západních zemích vědí, že tyto stavby kanceláři budou zase časované bomby, o které se jednou ztratí zájem. Jenom v ČR se staví jedna hrůza za druhou :-P

+3/−5
28.2.2016 14:40

M22a24r41t58i58n 84P14l19o81c54e50k 4142606387256

Strašnej blábol, samozřejmě že se v zahraničí staví tyhle komplexy taky, nehledě na to, že většina developerů a skupin co o to mají zájem jsou zahraniční.

+6/0
28.2.2016 15:17

M58a65r20t35i73n 89Š18t61r83o46s 4759467460928

A o co se časem zájem neztratí? Takhle bysme nikdy nemohli postavit nic.

+1/0
28.2.2016 17:37

T57o74m25á13š 23V18r86á98b63e43l 8830194633214

Část by se zachovat měla, ale jinak to nádraží nikdo kromě bezdomovců nepoužívá je úplně k ničemu, v kancelářích budou lidé pracovat, budou tam kavárny restaurace, obchody služby, uchýlí to dopravní spojení.

+4/0
28.2.2016 13:10

J17a94n 88L67u64k10a72v93e37c 6820522277145

Nas..t s dalšíma kanclikama a luxusníma bydleníma. Kdo na to bydlení bude mit? Ať se jdou mílí zas..ní developeři vycpat. Kdyby z toho raději udělali zastávku pro cestující. A ne tam s..t zase nějakou ....u. Děkuji nechci.

+1/−2
28.2.2016 16:14

M61a57r22t81i47n 67Š26t33r79o34s 4109467300378

Představte si, že nové kanceláře přinesou pracovní místa, a nové byty zase sníží bydlení všem ostatním - více bytů = vyšší nabídka = nižší cena.

+1/0
28.2.2016 17:40

F58r11a76n51t63i36š95e54k 88K56o17u80d46e30l63k46a 3427607953

Ano nové kanceláře a nová naprosto zbytečná místa pro naprosto zbytečné lidi.Další a další monstra pro další a další hordy darmožroutů.

0/−1
28.2.2016 19:51

J13a34k51u51b 60V45o51k47a86t36ý 8694887312444

ale pracovní msíta nevzniknou jen postavením budovy a nabídnutím prostoru :D ... těch prostor je nyní již dostatek, ale jsou volná ... té práce zase tolik není :D

0/0
29.2.2016 10:09

M71a23r91e60k 40D87e90m17č17á68k 9655734656305

... brzy ho však nahradí kanceláře;-D

No, to už čtu tak 10 let. Ve skutečnosti je to docela prekérní situace - dva developeři se perou o dopravní kapacitu (když postaví projekt Discovery, tak Sekyra už povolení nedostane), a k tomu navíc Stropnický zachraňuje žáby.

0/0
28.2.2016 12:29

J94o69s43e91f 49C50h26o12d17o59u25n16s21k87ý 4191276289660

už aby to kontejnerový překladiště odpálili pryč..

+2/−3
28.2.2016 10:53

J85a45n 73J17í70c85h11a 8710140958271

uz tam davno neni

0/0
28.2.2016 21:18

J82o84s85e78f 31C51h27o92d76o49u79n28s68k16ý 4421446349760

a ty náklaďáky se tam objevují v nějaké časoprostorové díře? 8-o

+1/0
28.2.2016 23:16

M12a97t89ě49j 97C87h30l55á87d 3987566905761

Mohli by z toho udělat krásnej park a vykašlat se na developery :)

+18/−2
28.2.2016 10:53

F45r30a84n34t73i39š37e89k 46K91o33u51d27e15l27k15a 3107377513

Přesně tak, jenomže z toho by nikdo nezbohatnul.Takže vybetonovat a zasklít :-/

+1/0
28.2.2016 19:55

M76a94r12t96i36n 43Š85t97r58o74s 4629287450848

Myslím že jedna kolem pro vlaky by tu mohla zůstat a obsluhovat budoucí novou čtvrť. Nebo přeměna na tramvaje?

+11/0
28.2.2016 10:22

J71o44s97e82f 80K68o14m96á86r65e16k 5654962804819

Přesně to mě napadlo. Postavit novou čtvrť s vlastním nádražím by nemuselo být od věci :) Ale jinak tramvaje tam byly plánovány, ale jak uvádí kolega níže, při zachování hlavní budovy je to problém...

0/0
28.2.2016 19:32

T12o50m86á70š 15Z24e81m43a32n 3585908864415

Upřímě řečeno stržení a výstavba nové čtvrti s tím, že bude pokračovat kapacitní komunikace jako napojení stávající ulice Olšanská dál ven z Prahy, mi přišlo jako to nejlepší řešení.

Místo toho nevzhledný komplex dostal památkovou ochranu...

+6/−3
28.2.2016 10:17

M77a24r82t73i87n 66Š55t70r29o31s 4299687460788

Jarovská spojka? Každá další kapacitní komunikace zase jen zvyšuje automobilovou dopravu v Praze.

+7/−2
28.2.2016 10:22

T17o45m89á70š 45Z15e25m55a34n 3755568394705

Na čemž není nic špatného.

+4/−7
28.2.2016 10:32

M88a11r74t34i89n 81Š72t28r71o82s 4429767400358

Možná pro vás, pro mě ale ano.

+13/0
28.2.2016 10:42

D20a82n29i67e12l 68D44r74n96e41c 6861549806252

Pokud nová komunikace zajistí plynulou dopravu, bude ekologicky přínosná. 15 000 aut se spotřebou 6 l/100 km je ekologičtějších než 10 000 aut se spotřebou 11 l/100 km. Tato nová komunikace by navíc vedla obytnou zástavbou méně zastavěným územím, vytvořila by jakýsi místní obychvat a ulevila by Koněvově od části aut.

Pokud se souběžně s komunikací pro auta udělá i tramvajová trať, zlepší se i dostupnost MHD, ta tak získá na atraktivitě a zmírní odklon obyvatel od MHD k autům po výstavbě nové komunikace. To samé zařídí i souběžná cyklostezka v případě cyklistů. Zde konkrétně by to mohla být tramvajová rychlotrať jako vede na Barrandov a taktéž cyklostezka by mohla být mimoúrovňová s minimálními sklony.

+2/0
28.2.2016 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.