Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žižkovské nádraží se vyrovnalo Curychu, brzy ho však nahradí kanceláře

Unikátní funkcionalistický komplex Nákladového nádraží Žižkov, které před osmdesáti lety nemělo v Československu konkurenci, nahradí komplex kanceláří, bytů a obchodů. O areál mají enormní zájem developeři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i70ř26í 65B14o87č71e23k 6791674975673

a co haly zachovat a udělat v nich loftové byty ?

0/0
29.2.2016 8:41

M21i54c92h60a44e92l85a 37P98a88s52t25o38r18o87v44á 2790367735699

Nákladové nádraží není hezké a dnes ani funkční. Škoda, ale čas běží a je třeba se s takovými fakty vyrovnat. Kolem rostou byty (dost ohavné areály), takže se třeba můžeme na rozdíl od jiné zástavby dočkat něčeho hezkého. Upřímně, uhlířské a zelinářské putyky v okolí, otevřené od 5 ráno už jsou přežité a tato část město nezdobí.

+1/0
29.2.2016 8:29

M23i75c22h92a83l 91S76t25e95b58l10o 5869981204537

Už aby to bylo zastavené rozumněR^!!

Pro bydlení dokonalé místoR^V[>-]!!

0/0
29.2.2016 8:27

F28r34a48n20t79i88š81e58k 52V27a11n36ě94k 1987374427537

A nikoho nenapadlo tam postavit baráky a současně tam nechat i železnici? Klidně by tam mohla vést nějaká železniční linka S. Stačilo tam nechat 1, 2 koleje ve stylu letiště Mošnov.

+2/0
29.2.2016 8:05

J92o37z53e44f 41S10t75e51b26i70l40a 3505887645257

Jsem zvědavý na dopravní situaci, až v 7.00h ráno všichni naskáčou do aut a hurá do zácpy ;-)

+2/0
28.2.2016 21:21
Foto

J27a63k69u19b 41B26e93z80n40o27s68k74a 9827643806

Pane Stebila vám ta pražská dopava nějak nedá spát, že?;-D (téměř) stejný příspěvek u dvou různých článků..;-D;-D

+1/0
29.2.2016 1:45

J26a68k26u56b 93V70o65k19a85t34ý 8724677622274

ale má pravdu. Již nyní je doprava v Praze dost natřískaná a my plánujeme ještě víc zahustit, ale chybí tomu infrastruktura

+1/0
29.2.2016 9:33

J51o18z63e62f 84S19t41e38b28i11l36a 3985567225267

Ano pane Beznoska. Podobný článek, podobná reakce.

Bydlite-li v Praze, tak víte o čem píší;-)

0/0
29.2.2016 18:56

I72v34a 91D86o45l54a71n33s41k70á 2543616540820

Ta prvni fotografie navrhu je uplny horror, zvlastne ta obludna vyskova budova uprostred. Architekt nema zadny smysl pro proporce.

0/0
28.2.2016 19:54

J83i67ř57í 40P62r88a18ž15á22k 9970552481862

Čeští památkáři jsou šílení. 80 let starý průmyslový arál je zralý na zbourání. Beton má ve většině zemí odhadovanou životnost od 50 do 80ti let. Přestavba bude podstatně dražší než demolice a výstavba moderní budovy, která by mohla být ve stejném stylu. Provozní náklady rekonstruované stavby také bdou vyšší než u novostavby. uTo nemá na Magistrátu nikdo ani zbytek rozumu?

+2/−1
28.2.2016 17:07

J49o24s29e94f 24V52o91s23i98c79k80y 4273717786833

Stejne je to ale skoda. Takto dukladne promyslene a vykoumane nadrazi slouzilo naplno pouhych 30 let ! Nahradily jej kamiony s dlouhymi navesy ktere jen vsude prekazi. Alespon pro vnitrni mesto by se to mohlo zachovat.

+4/−2
28.2.2016 14:51

J31o90z39e56f 86S54t43e42b78i67l92a 3335187665227

Souhlasim R^

0/0
28.2.2016 21:19
Foto

D93a40n 96R67u31b19í22n 4753393189

Všecko to srovnat se zemí a postavit víc shopping mallů a kanceláři a luxusních bytů. Děkuji.

0/0
28.2.2016 14:44

J61o69s84e86f 76V23o90s20i34c82k30y 4673977616413

Lepsi by asi bylo nedelat nic. Tim se nic nepokazi:-)

+4/−1
28.2.2016 14:55

Z16d80e50n36ě31k 29V83a55l86e85n49t29a 3145560748194

Ještě že ta přetahovaná o stavební povolení vše tak krásně prodlužuje R^

V západních zemích vědí, že tyto stavby kanceláři budou zase časované bomby, o které se jednou ztratí zájem. Jenom v ČR se staví jedna hrůza za druhou :-P

+3/−5
28.2.2016 14:40

M25a98r48t34i84n 57P54l11o54c11e23k 4822826907356

Strašnej blábol, samozřejmě že se v zahraničí staví tyhle komplexy taky, nehledě na to, že většina developerů a skupin co o to mají zájem jsou zahraniční.

+6/0
28.2.2016 15:17

M42a44r36t25i37n 71Š48t18r87o77s 4239977110378

A o co se časem zájem neztratí? Takhle bysme nikdy nemohli postavit nic.

+1/0
28.2.2016 17:37

T92o85m62á58š 73V15r67á58b36e55l 8570364483804

Část by se zachovat měla, ale jinak to nádraží nikdo kromě bezdomovců nepoužívá je úplně k ničemu, v kancelářích budou lidé pracovat, budou tam kavárny restaurace, obchody služby, uchýlí to dopravní spojení.

+4/0
28.2.2016 13:10

J29a16n 10L72u94k59a16v83e77c 6400472467755

Nas..t s dalšíma kanclikama a luxusníma bydleníma. Kdo na to bydlení bude mit? Ať se jdou mílí zas..ní developeři vycpat. Kdyby z toho raději udělali zastávku pro cestující. A ne tam s..t zase nějakou ....u. Děkuji nechci.

+1/−2
28.2.2016 16:14

M90a60r56t71i59n 53Š73t61r25o59s 4339197850678

Představte si, že nové kanceláře přinesou pracovní místa, a nové byty zase sníží bydlení všem ostatním - více bytů = vyšší nabídka = nižší cena.

+1/0
28.2.2016 17:40

F82r18a79n67t11i33š67e88k 81K76o50u12d50e30l18k18a 3317217373

Ano nové kanceláře a nová naprosto zbytečná místa pro naprosto zbytečné lidi.Další a další monstra pro další a další hordy darmožroutů.

0/−1
28.2.2016 19:51

J38a76k97u79b 82V96o81k73a29t14ý 8564757632194

ale pracovní msíta nevzniknou jen postavením budovy a nabídnutím prostoru :D ... těch prostor je nyní již dostatek, ale jsou volná ... té práce zase tolik není :D

0/0
29.2.2016 10:09

M91a33r75e96k 72D46e23m18č12á78k 9785314576135

... brzy ho však nahradí kanceláře;-D

No, to už čtu tak 10 let. Ve skutečnosti je to docela prekérní situace - dva developeři se perou o dopravní kapacitu (když postaví projekt Discovery, tak Sekyra už povolení nedostane), a k tomu navíc Stropnický zachraňuje žáby.

0/0
28.2.2016 12:29

J53o52s16e37f 21C80h57o89d84o38u95n69s28k58ý 4471836349100

už aby to kontejnerový překladiště odpálili pryč..

+2/−3
28.2.2016 10:53

J86a92n 57J96í42c20h58a 8740230298731

uz tam davno neni

0/0
28.2.2016 21:18

J29o10s61e49f 78C30h75o96d28o64u81n60s11k47ý 4471106139270

a ty náklaďáky se tam objevují v nějaké časoprostorové díře? 8-o

+1/0
28.2.2016 23:16

M64a69t27ě53j 77C44h63l54á56d 3207946775461

Mohli by z toho udělat krásnej park a vykašlat se na developery :)

+18/−2
28.2.2016 10:53

F67r37a26n64t37i44š30e49k 38K71o86u15d45e15l41k55a 3587937193

Přesně tak, jenomže z toho by nikdo nezbohatnul.Takže vybetonovat a zasklít :-/

+1/0
28.2.2016 19:55

M55a57r58t58i56n 75Š31t27r84o33s 4729647110508

Myslím že jedna kolem pro vlaky by tu mohla zůstat a obsluhovat budoucí novou čtvrť. Nebo přeměna na tramvaje?

+11/0
28.2.2016 10:22

J27o23s32e84f 82K19o65m81á76r35e97k 5404472424399

Přesně to mě napadlo. Postavit novou čtvrť s vlastním nádražím by nemuselo být od věci :) Ale jinak tramvaje tam byly plánovány, ale jak uvádí kolega níže, při zachování hlavní budovy je to problém...

0/0
28.2.2016 19:32

T32o97m97á25š 84Z32e87m19a78n 3685888154265

Upřímě řečeno stržení a výstavba nové čtvrti s tím, že bude pokračovat kapacitní komunikace jako napojení stávající ulice Olšanská dál ven z Prahy, mi přišlo jako to nejlepší řešení.

Místo toho nevzhledný komplex dostal památkovou ochranu...

+6/−3
28.2.2016 10:17

M44a26r64t17i84n 64Š27t90r18o70s 4749847520728

Jarovská spojka? Každá další kapacitní komunikace zase jen zvyšuje automobilovou dopravu v Praze.

+7/−2
28.2.2016 10:22

T80o32m60á26š 37Z88e87m62a35n 3745488254275

Na čemž není nic špatného.

+4/−7
28.2.2016 10:32

M39a14r53t26i92n 13Š49t47r60o70s 4909547810248

Možná pro vás, pro mě ale ano.

+13/0
28.2.2016 10:42

D47a24n37i32e40l 42D59r17n85e28c 6521609266382

Pokud nová komunikace zajistí plynulou dopravu, bude ekologicky přínosná. 15 000 aut se spotřebou 6 l/100 km je ekologičtějších než 10 000 aut se spotřebou 11 l/100 km. Tato nová komunikace by navíc vedla obytnou zástavbou méně zastavěným územím, vytvořila by jakýsi místní obychvat a ulevila by Koněvově od části aut.

Pokud se souběžně s komunikací pro auta udělá i tramvajová trať, zlepší se i dostupnost MHD, ta tak získá na atraktivitě a zmírní odklon obyvatel od MHD k autům po výstavbě nové komunikace. To samé zařídí i souběžná cyklostezka v případě cyklistů. Zde konkrétně by to mohla být tramvajová rychlotrať jako vede na Barrandov a taktéž cyklostezka by mohla být mimoúrovňová s minimálními sklony.

+2/0
28.2.2016 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.