Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V pražském tunelu Blanka se srazila tři auta, zranili se dva lidé

V tunelovém komplexu Blanka se v pátek odpoledne stala nehoda tří aut. Provoz zůstal po nehodě omezen, místo ale zůstalo stále průjezdné. Zranili se dva lidé, ošetření potřebovala těhotná žena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V47á35c69l88a32v 98Č52e68r82m96á33k 4313230257774

Hm, že by někdo čučel na tachometr, aby náhodou nepřelezl tu blbou 70, místo před sebe. Jinak nechápu, jak se tam lze nabourat.

+1/0
6.3.2016 12:01

M48a20r20t18i87n 88K26o27z98á84k 4474810509647

Proč by nešlo? Stačí být trochu unavený. Co se té sedmdesátky týká, fakt není potřeba ji sledovat. Pokud nejezdíte jako prase, rychleji tam stejně nejspíš nepojedete.

0/0
8.3.2016 6:46

B47l89a83ž46e53j 60M58o97t49y19č25k39a 8877277745330

je třeba jí sledovat, protože ji neudrží ani tempomat.

0/0
6.5.2016 13:17

J56a33n 41F33i97a69l94a 7284247545589

Můj ji udrží.

0/0
6.5.2016 14:11

A19l52f88r46e60d 70K28o28c59a42b 2466758704274

Nehodu zavinil řidič zvaný Hanácká Knedlíkárna.

+1/0
5.3.2016 16:36

J88a21r70o97s72l59a38v 98K33a60d89l57e19c 5411489302881

Spěcháčkovic bez mozku...

+1/−1
5.3.2016 8:58

M27a39r15e10k 88F95l30e77k77a26č 1976565734248

Tunel zavřít i kdyby to mělo zachránit jeden život, má to cenu

+3/−1
5.3.2016 7:43

J86a64r61d80a 79W82o57l25f 8805987796524

;-D;-D;-D;-D

0/0
5.3.2016 7:50

L64u84c69i23a18n 85P20a22p57a57z41i21a88n 5324737771935

Proč se v článku o této tragedii píše, kolik stál komplex Blanka a s jakým zpožděním byl zprovozněn? Uměle natahovaný článek.

+3/−2
5.3.2016 7:14

P81e21t10r 76A86g75u70l54á79r 4677498150694

Škoda Škodovky... Stodváca vypadala dobře udržovaná. Tu už nedá nikdo pořádně dohromady.

+19/0
4.3.2016 20:48

B23l33a11n18k53a 64B91a17u13e89r69o62v12a 4381160299697

Vtipne video na Youtube, tema "Hitler se dozvedel o dalsich problemech s tunelem Blanka."

+3/0
4.3.2016 18:55

S90t60a83n47i85s26l68a51v 87S97v93o51b63o16d52a 1713513876288

Tenhle šrot smí ještě na silnici?

+3/−23
4.3.2016 18:25

J86i87ř23í 30K23o12c73u17r20e16k 6345734415478

Jak vidíte, tenhle šrot brzdí líp, než to auto za ním. Kdyby tomu tak nebylo, tak by do něj zezadu ten bezpečný kvalitní moderní vůz nenaboural.

+19/−3
4.3.2016 18:39

J59i96ř57í 54P85e74l47n83á48ř 6115753936239

Nebourá vůz ale ten kokos co ho řídí a tenhle holt asi nečučel před sebe...

+9/0
4.3.2016 18:49

S60t35a63n19i39s85l28a11v 81S12v46o62b34o83d52a 1613413806738

A nebo jel tak pomalu, že to prostě trefit musíš.

+1/−8
4.3.2016 19:05

P29a20v26e55l 54K23o96v11á52ř 1493147736294

I kdyby jel krokem, nevím, proč bych jej měl trefit. Nikdo kromě policie není oprávněn zkoumat důvod pomalé jízdy a tím spíše to zkoumat drcáním do něho.

+4/0
5.3.2016 12:46

G46a17b60r55i83e52l 24H44o54r28t58e24n 9551179323504

A co takhle - pomalu se sunoucí šrot nečekaně změnil pruh, auto za za ním dobrzdilo na těsno, dodávka nikoliv a část nárazu se přenesla až na šrot. Protože když se podíváte pozorně, tak je šrot dost natočený a osobák uprostřed je poškozený nejvíc.

+7/−3
4.3.2016 19:09

L62u41d86v69í94k 30G92a50j19d17o64š25í88k 2265573424962

Klasické nedodržení bezpečné vzdálenosti u 2. a 3. auta. Nic víc bych v tom nehledal.

Proč mají lidi pořád potřebu vymlouvat se na řidiče, kteří jeli podle nich příliš pomalu?

+11/−1
5.3.2016 2:22

P71e43t87r 75D90v15o56ř38á58k 5844645969966

Protože tato varianta je o nepoužití zpětných zrcátek ohrožení ostatních účastníků provozu a plynulosti dopravy.

Případné nedoržení bezpečné vzdálenosti je jen druhotný faktor a viním k by samozřejmě byl řidič škůdky.

A Vy vezměte na vědomí že řidiči jedoucí příliš pomalu a nepředvídatelně jsou mnohem větší nebezpečí než i co jedou svižně a čitelně.

+2/−6
5.3.2016 7:42

P39a67v88e78l 12K85o72v86á59ř 1503867676154

Tohle je konstrukce řidičů, kteří kličkují jako zajíci v domnění, že ten pruh ve kterém jedou je určitě pomalejší, než ten vedlejší a oni jsou ti rychlejší.

+5/0
5.3.2016 12:36
Foto

B73o44h58u28m65i12l 10P81r57o44c87h61á85z49k80a 9222659704170

Starý auto = viník nehody. Supr uvažování.

0/−1
5.3.2016 19:36

P84a22v19e34l 56K98o47v55á56ř 1343847836464

Takže ten uprostřed je vlastně šrot, ale více si dávám pozor na ty, kdož mají šrot v hlavě.

+3/0
5.3.2016 12:42

J88a32n 10B81i92r10e65š 8983936957572

Ano, a je to lepší, než když mohou na silnici i hlupáci jako Vy...HOWGH!

+6/0
4.3.2016 18:41

P19a53v89e49l 98K32o16v46á84ř 1263597296614

Pokud vy můžete za volant, tak nevidím problém u 105/120.

+2/0
5.3.2016 12:38

J35a34n 71S65c63h54w35e33i59t14z25e96r 8265794404713

Stodvacítek rychle ubývá, brzy ceny porostou, např. zachovalá Škoda 100 nebo 1000MB se už prodává za slušné peníze.

+11/0
4.3.2016 18:19

M70g50r85. 27J23a75n 47F54i57a16l56a 9112777471616

Tisícovky v dobrým stavu už stojí nad 70.000 Kč 8-o http://www.rajveteranu.cz/model-57-302-skoda-1000-mb

0/0
5.3.2016 17:40

J71a71n 79B30i67r74e93š 8423396507322

Chudák ta "stodváca"..... :-(

+11/0
4.3.2016 18:08

J85i92ř84í 33K11o16c35u16r22e54k 6195434435218

Navíc ještě "užovka", takže de facto veterán.

+1/−3
4.3.2016 18:41

P57e33t21r 16Č48e77r32m81á66k 9638355539100

Není to užovka ale emko.

+2/0
4.3.2016 19:06

P19a14v94e56l 53N87e71v53e61č60e71ř81a54l 6942526414480

Tak, tak, je to emko a možná z roku 87 jako ta těhotná paní. A obě jsou poškozené, škoda obou.

+1/0
5.3.2016 21:50

M27a62r46e86k 55T27ů69m31a 4332128536622

Tomu říkám umění...:-P

+1/0
4.3.2016 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.