Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V pražském tunelu Blanka se srazila tři auta, zranili se dva lidé

V tunelovém komplexu Blanka se v pátek odpoledne stala nehoda tří aut. Provoz zůstal po nehodě omezen, místo ale zůstalo stále průjezdné. Zranili se dva lidé, ošetření potřebovala těhotná žena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V41á59c56l63a28v 64Č98e51r56m11á25k 4173100357874

Hm, že by někdo čučel na tachometr, aby náhodou nepřelezl tu blbou 70, místo před sebe. Jinak nechápu, jak se tam lze nabourat.

+1/0
6.3.2016 12:01

M94a23r84t21i52n 95K40o47z97á64k 4934350309227

Proč by nešlo? Stačí být trochu unavený. Co se té sedmdesátky týká, fakt není potřeba ji sledovat. Pokud nejezdíte jako prase, rychleji tam stejně nejspíš nepojedete.

0/0
8.3.2016 6:46

B73l76a97ž66e56j 62M64o77t56y40č56k41a 8837567405710

je třeba jí sledovat, protože ji neudrží ani tempomat.

0/0
6.5.2016 13:17

J93a43n 20F12i24a80l32a 7984687875109

Můj ji udrží.

0/0
6.5.2016 14:11

A22l57f98r33e38d 77K39o82c34a26b 2496538724324

Nehodu zavinil řidič zvaný Hanácká Knedlíkárna.

+1/0
5.3.2016 16:36

J27a66r54o64s21l22a82v 17K36a70d59l25e27c 5971919532981

Spěcháčkovic bez mozku...

+1/−1
5.3.2016 8:58

M97a67r61e52k 29F57l16e27k62a54č 1736155544538

Tunel zavřít i kdyby to mělo zachránit jeden život, má to cenu

+3/−1
5.3.2016 7:43

J89a47r78d96a 24W77o44l57f 8755267146304

;-D;-D;-D;-D

0/0
5.3.2016 7:50

L38u72c23i59a40n 89P80a27p51a84z20i78a96n 5194477461585

Proč se v článku o této tragedii píše, kolik stál komplex Blanka a s jakým zpožděním byl zprovozněn? Uměle natahovaný článek.

+3/−2
5.3.2016 7:14

P67e19t11r 80A26g69u77l47á11r 4777748630494

Škoda Škodovky... Stodváca vypadala dobře udržovaná. Tu už nedá nikdo pořádně dohromady.

+19/0
4.3.2016 20:48

B91l44a47n98k28a 43B13a12u23e82r34o37v11a 4151360109987

Vtipne video na Youtube, tema "Hitler se dozvedel o dalsich problemech s tunelem Blanka."

+3/0
4.3.2016 18:55

S14t40a96n98i17s17l12a48v 21S13v45o21b39o22d15a 1623113916748

Tenhle šrot smí ještě na silnici?

+3/−23
4.3.2016 18:25

J97i89ř14í 43K55o53c36u76r52e24k 6645504475118

Jak vidíte, tenhle šrot brzdí líp, než to auto za ním. Kdyby tomu tak nebylo, tak by do něj zezadu ten bezpečný kvalitní moderní vůz nenaboural.

+19/−3
4.3.2016 18:39

J72i44ř66í 50P84e37l45n59á17ř 6405673896839

Nebourá vůz ale ten kokos co ho řídí a tenhle holt asi nečučel před sebe...

+9/0
4.3.2016 18:49

S70t28a74n10i22s60l68a11v 24S35v63o52b63o79d34a 1953963476938

A nebo jel tak pomalu, že to prostě trefit musíš.

+1/−8
4.3.2016 19:05

P72a37v48e70l 94K60o17v47á94ř 1483827726744

I kdyby jel krokem, nevím, proč bych jej měl trefit. Nikdo kromě policie není oprávněn zkoumat důvod pomalé jízdy a tím spíše to zkoumat drcáním do něho.

+4/0
5.3.2016 12:46

G31a57b78r49i15e23l 72H62o41r62t87e87n 9931249753274

A co takhle - pomalu se sunoucí šrot nečekaně změnil pruh, auto za za ním dobrzdilo na těsno, dodávka nikoliv a část nárazu se přenesla až na šrot. Protože když se podíváte pozorně, tak je šrot dost natočený a osobák uprostřed je poškozený nejvíc.

+7/−3
4.3.2016 19:09

L95u14d93v37í89k 61G91a61j85d89o84š83í72k 2805113474232

Klasické nedodržení bezpečné vzdálenosti u 2. a 3. auta. Nic víc bych v tom nehledal.

Proč mají lidi pořád potřebu vymlouvat se na řidiče, kteří jeli podle nich příliš pomalu?

+11/−1
5.3.2016 2:22

P43e10t97r 74D45v76o16ř46á26k 5554245199366

Protože tato varianta je o nepoužití zpětných zrcátek ohrožení ostatních účastníků provozu a plynulosti dopravy.

Případné nedoržení bezpečné vzdálenosti je jen druhotný faktor a viním k by samozřejmě byl řidič škůdky.

A Vy vezměte na vědomí že řidiči jedoucí příliš pomalu a nepředvídatelně jsou mnohem větší nebezpečí než i co jedou svižně a čitelně.

+2/−6
5.3.2016 7:42

P42a43v45e36l 94K68o32v27á41ř 1953867866294

Tohle je konstrukce řidičů, kteří kličkují jako zajíci v domnění, že ten pruh ve kterém jedou je určitě pomalejší, než ten vedlejší a oni jsou ti rychlejší.

+5/0
5.3.2016 12:36
Foto

B32o86h77u67m80i85l 49P80r79o75c29h17á60z37k86a 9902729154760

Starý auto = viník nehody. Supr uvažování.

0/−1
5.3.2016 19:36

P52a58v57e51l 48K45o84v42á25ř 1943117146214

Takže ten uprostřed je vlastně šrot, ale více si dávám pozor na ty, kdož mají šrot v hlavě.

+3/0
5.3.2016 12:42

J87a26n 53B29i67r58e74š 8383696557612

Ano, a je to lepší, než když mohou na silnici i hlupáci jako Vy...HOWGH!

+6/0
4.3.2016 18:41

P67a25v29e44l 41K45o35v68á89ř 1193447696744

Pokud vy můžete za volant, tak nevidím problém u 105/120.

+2/0
5.3.2016 12:38

J44a39n 31S94c53h34w84e77i70t18z29e43r 8825664334233

Stodvacítek rychle ubývá, brzy ceny porostou, např. zachovalá Škoda 100 nebo 1000MB se už prodává za slušné peníze.

+11/0
4.3.2016 18:19

M40g48r81. 13J94a82n 32F26i50a11l78a 9682427241116

Tisícovky v dobrým stavu už stojí nad 70.000 Kč 8-o http://www.rajveteranu.cz/model-57-302-skoda-1000-mb

0/0
5.3.2016 17:40

J52a55n 78B83i38r36e78š 8833456697832

Chudák ta "stodváca"..... :-(

+11/0
4.3.2016 18:08

J95i17ř98í 10K57o77c12u54r58e69k 6615664795608

Navíc ještě "užovka", takže de facto veterán.

+1/−3
4.3.2016 18:41

P16e14t54r 51Č54e26r45m56á16k 9758865149820

Není to užovka ale emko.

+2/0
4.3.2016 19:06

P93a86v61e63l 46N42e20v86e25č27e49ř52a11l 6652866644400

Tak, tak, je to emko a možná z roku 87 jako ta těhotná paní. A obě jsou poškozené, škoda obou.

+1/0
5.3.2016 21:50

M90a88r97e32k 32T31ů33m41a 4892538476492

Tomu říkám umění...:-P

+1/0
4.3.2016 17:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.