- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobře tak, teď ještě, aby to Policie skutečně pohlídala a vymáhala a nedopadalo to jako s uřvanými opilci v nočních pražských ulicích, kdy zákony a postihy na to jsou, ale Policisté často, někdy z únavy, ale někdy také z pohodlnosti a flákačství, nevidí-neslyší.
Lod jedouci rychle, "ve skluzu", dela mensi vlny nez ve "vytlacnem rezimu"...
Dobrej fór. To by platilo při koníčkování, ale ne s vrtulí
A nebylo by lepší rozděli řeku na 3 pruhy - prostřední třetina bez omezení a ty krajní pro pomalíky?
Navíc to povede k větším vlnám - motorové lodě ve skluzu tvoří menší vlny než ve výtlačném režimu (logicky - menší a mělčí styčná plocha).
Jako pokus dobré...podobně jako nekuřácký ostrůvek uprostřed putyky.
Je-li loď nucena jet ve výtlaku, je její rychlost z principu omezena a to je cílem tohoto opatření. Řeka je pro všechy a ne pár pak na jetski, pro které je 8 uzlů "rychlost rovná zákazu".
Omezeni na vytlacnou plavbu je bezne vsude ve mestech - zkuste si jet ve skluzu po Berline nebo Londyne
Takze jake prekvapeni?
To je jako s auty. Někdo si koupí přerostlého Hummera a myslí si, že povinností města je, zajistit mu na něj parkování. No, tak někdo si koupí motorový člun a myslí si, že Praha mu k tomu má zajistit i místo, kde se na něm může vyblbnout. Ty různé pomalé lodě, včetně trénujících veslařů a jiné havěti tam určitě byli dříve, než tyhle rychlé čluny...
A duvod od stvanice k vytoni? Mezi vytoni a jiraskovo mostem jeste clovek veslare potka, dal pak uz jen vyletni lode...
Je to logický důsledek toho, jaké lodě si lidé pořizují na Vltavu a jak se s nimi chovají
Nebo je to důsledek toho, JACÍ lidé si lodě pořizují?