Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tramvaje do Nuslí by nemusely jezdit podjezdem, ale přes magistrálu

Tramvaje mezi Nuslemi a Pankrácí v budoucnu možná budou při své jízdě Táborskou ulicí křížit magistrálu. Praha 4 totiž v rámci plánování oprav svých ulic uvažuje o tom, že by zasypala podjezd u náměstí Hrdinů. Právě tudy nyní tramvajová trať vede pod pražskou dopravní tepnou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K57a59t70e45ř59i56n83a 71K27a62š35p15a80r53o82v38á 5460929485702

Neskutečně hloupý nápad, až to bolí Rv a "humanizace magistrály" tuplem! Prostě dálnice má sloužit dopravě, ne procházkám v zeleni. OMG

0/0
19.3.2016 14:32

R64a16d86i31m 23V89o64d34ň46a90n12s46k16ý 5971954786189

Zhruba za 30 let. Do té doby bude D lifrovat na už tak nejvíce přetížený úsek metra na C ještě více lidí.

0/0
15.3.2016 22:11

J58a65s95o92ň 53K76l94í36m77a 1982210685786

To je nápad přímo hovězí. Zaslechl jsem, že se na na Praze 2 má

Ječná a I.P.Pavlova předělat na podpovrchovou tramvaj. Takže by mohli vytěžený materiál odvážet na Pankrác a zasypat jím podjezd pro tramvaje. Vskutku geniální koncepce okolo magistrály!!! Že se

raději nestarají o prodloužení tramvajové linky z Pankráce do Podolí, případně přes nový most až na Zlíchov? Kdysi jezdívaly tramvaje až na Ryšánku a do Kačerova. Sice se pak otevřela trasa C metra, ale od té doby nic, přestože tu žije mnohem víc lidí než tehdy a metro už to přestává zvládat. A Déčko je v nedohlednu.

+1/0
15.3.2016 16:59

M91a68r55t12i48n 67R93u45z97i68c54k46a 1652288666557

ja slysel a videl plany spise na presun IAD pod povrch v oblasti karlaku, ...

0/0
15.3.2016 20:36

L96a31d86i86s45l91a25v 52K43r86b16e74c 3611446964940

Navrhuji zasypat 8-oa po volbách[>-] to zase vykopat a udělat z toho podzemní garáže za peníze z EUEU.

+3/0
15.3.2016 9:15

M78a44r51t43i51n 69R10u37z33i70c92k47a 1392468556547

Tak to misto znam a je to tragicky, zvlast kdyz chcete jit se dostat pres magistralu na druhou stranu ulice, uplne nejlepsi by bylo dostavet okruh, napr. tunel pod vychovatelnou, prestavbu krizovatky Liberecka-Cinovecka-Kbelska, premosteni Hloubetina Kbelska-Prumyslova a upravu krizovatky Jizni spojka-Prumyslova.

Pak by se dala zlidstit i magistrala mezi Holesovicemi a Pankraci.

Misto u Prazkeho povstani a soudem je nejlepsi vratit do puvodni podoby pred vystavbou dalnice.

0/0
15.3.2016 8:31

R17o49b42e17r94t 26S44v15o62b79o49d13a 6703981666625

A kde se na to vezmou peníze? Kolik stála Blanka a jak dlouho se stavěla? Okruh nebude dostavěn ani do 20 let!!!

0/0
15.3.2016 9:59

M26a21r93t94i27n 39R32u36z38i49c56k97a 1452698456927

No to co navrhuji, je jiz defacto postavene, jde pouze o vylepseni stavajiciho. A navic upravy jsou o mnoho levnejsi, nez planuje magistrat. Ten planuje rozsireni povltavske ulice, tunelovy komplex Balabenka-Spojovaci-Malesice-Jizni Spojka+ navazujici radialy tunel Vysocanska radiala (Kbelska-Freyova-Cuprova), tunel Kobylisy-Bulovka-Povltavska, tunel Spojovaci-Prumyslova-Sterboholska radiala, a take je ve hre tunel Vychovatelna-Pelc Tyrolka. Jestlize ma magistrat penize na tyto stavby, tak muze postavit resp. vyuzit jiz hotove stavby. Klicove je na mem navrhu pouze premosteni hloubetina, ktere bylo planovano pri stavbe prumyslove, ale nerealizovalo se. Jedinny tunel, ktery je v mem navrhu je stejne jiz diskutovany tunel Pelc Tyrolka-Vychvatelna a zde nyni jiz vede 6 pruha magistrala. Teoreticky se tento tunel da stavet i povrchove jen s omezenim provozu na povrhu, tedy vyrazne levneji. Srovnani s Blankou coz je komplex 3 tunelu nesrovnatelne delsich je zavadejici.

0/0
15.3.2016 19:15

J54a98k79u45b 98F91e42i98f93a47r 7729529126469

Až dostavíte vnější okruh kolem Prahy, tak si třeba zbořte Nuselák a udělejte tam lávku pro cyklisty. Do té doby se věnujte důležitějším věcem než výrobě podobných plánů a studií.

+1/0
15.3.2016 8:21
Foto

J20a22n 76B96r29a98u24n 1298268673915

Tož ať jezdijó. Nam je to fuk.

0/−1
15.3.2016 7:45

M43i70c34h79a51l 59Z62e98l14e14n77k65a 3675684789481

Jestli tomu správně rozumím, tak by byl provoz magistrále blokován další křižovatkou abychom unikli hlučné a prašné dopravní tepně ? Nějak se mi tomu nechce věřit nebo to opravdu špatně chápu :-(.

+2/0
15.3.2016 6:53

I50v91a80n28a 19N59o40v29á 2572822269538

já bych na D1 do středního pruhu vybudovala spojení Praha Brno tramvají, každých 500m zastávku s ostrůvkem a pro auta 30km/h. Dobrý ne?

+8/0
15.3.2016 1:51

J77i10r20i 38J54a64v57u41r78e98k 7896432932866

No, trestuhodně jste zapomněla na pruh pro cyklisty. A vůbec, nebylo by lepší to zbudovat jako pěší zónu? Samozřejmě "s posezením," to jsou takové ty rozházené židle, co na nich na každé vizualizaci šťastné postavičky srkají kávu, aniž by to mělo nějakou logiku. ;-)

+5/0
15.3.2016 9:17

I44v77a40n73a 35N15o48v80á 2142692859478

Tak proč by nemohla jet tramvaj po dálnici, že? Cykloteroristi nám (hlupákům) to jistě vysvětlí. Proč mám dojem, že se do vedení čehokoli dostávají zásadně tupci?

+4/0
15.3.2016 1:43

M44a59r53t80i12n 50R49u34z54i48c55k46a 1852688776457

Co vam vadi, konkretne? Jedna krizovatka navic ve meste?

0/0
15.3.2016 19:18

M53i63l57a13n 87N45o33v34á80k 2750785565665

Konkrétně. Prodloužení jízdní doby tramvaje na dvou nových frekventovaných úrovňových křižovatkách.

+1/0
15.3.2016 19:42

M39a64r59t83i73n 61R17u91z54i53c50k87a 1572108746987

Pokud by to bylo podobne jako na IPP, tak to prodlouzeni jizdni doby bude zanedbatelne...

Me konkretne vadi nedostaveny mestsky okruh, viz muj prispevek vyse...

0/0
15.3.2016 20:35

J94a29n 70K57a45š91p68a45r 7605654671800

Já myslel, že letos má být Apríl až po Velikonocích.8-o

Tak těžký kalibr si vystřílet předčasně...

+6/0
14.3.2016 23:45

T96o23m71á84š 88B50u80r86a 4482546414

Ona kdyby tramvajová trať vedla PO části magistrály, tak by se až tak moc zase nedělo. Ale myšlenka tohoto uhozeného projektu počítá s tím, že by v inkriminovaném místě koleje KŘIŽOVALY tuhle nejrušnější pražskou tepnu, a to ÚROVŇOVĚ.

Souhlasím s Vámi v tom, že autoři/-rky záměru se museli před vymyšlením takového paskvilu pravděpodobně podrobit lobotomii. Jinak si těžko vysvětlit jejich konání.

+1/0
15.3.2016 13:45

T24o36m57á95š 63B81u13r91a 4262626764

Omlovám se: špatně zařazeno. Tento můj příspěvek měl býti reakcí na úvahu paní Nové (22298).

0/0
15.3.2016 13:47

J45a82n 20Z20a16b73a95b78a 8854594888314

Spojení cykloteroristů nesnáčejících auta s akademiky odtržené od běžného života nemůže přinést nic jiného než obdobné nesmysly....

+3/0
14.3.2016 23:27

M12a13r72e63k 49Š13i67m59o71n 2474337178748

Tím podjezdem jsem párkrát projížděl i na kole a člověk má opravdu pocit, že se mu od tamtud chce co nejrychleji zmizet, ale takových míst je v Praze víc a jsou nevyhnutelné - podjezd mezi Skalkou a Zahradním městem (sousedící podjezdy pod Jižní spojkou a železnicí), křižovatka u Bulhara (rovněž sousedící podjezdy pod železnicí a magistrálou) a další místa.

Pokud chce radnice prostoru Pražského povstání, tak musí zachovat mimoúrovňovou křižovatku, ale museli by tu sestavu otočit. Magistrálu strčit pod zem (podobně jako nábřeží Ludvíka Svobody) a nad ní vést ty "lidské" komunikace.

+2/−1
14.3.2016 22:39

I41v10a51n82a 82N30o83v70á 2862172979878

ten podjezd u Skalky je taky dobrý. Ten bych taky zasypala a dala tam závory. A když už budeme v tom, to samé udělat se všemi mosty na jižní spojce až do Běchovic. Aby ta zlá auta už neobtěžovala ty, co se chtějí po jižní spojce procházet s kočárky a hrát si tam s dětmi.

+7/−1
15.3.2016 1:46

M20a64r30e96k 26H51r37u51b72y 6187912941328

Nejlepší úředník je ten, co nedělá nic. Na co sáhnou, to podělají, horší než holubi.....

+6/0
14.3.2016 22:30

R40o54b92e54r12t 13P82r67a37ž32á52k 4218176975510

Fotky č. 2 a 3 nejsou z Táborské, ale z ul. Na Veselí kudy by podle Štěpánků tram už jezdit neměla. Tak co tam dělá?

+1/0
14.3.2016 22:20

I90v42a90n 48P51r66o32c60h40á18z98k39a 3401224515115

Buď magistrála, nebo humanizace. Obojí nelze.

+1/0
14.3.2016 21:41

Ř55e58h37o80ř 26V11l13a59s84á55k 2754134651776

Chtěl bych vidět obrázek.

Užitečnější by by mi přišlo protažení tramvají zase až nahoru na Pankrác.

+4/0
14.3.2016 21:05

R15o82b60e87r98t 16P84r41a64ž23á40k 4248616425590

Tam by byla potíž, kde ji ukončit. Plac po původní smyčce je zastavěn. Takže by bylo praktické dovést tramvaj až k nemocnici Krč.

+1/0
14.3.2016 22:14

M11a37r18e98k 50Š35i20m14o48n 2664457658878

Kudy? Navíc by duplikovala trasu metra C.

0/0
14.3.2016 22:45

M82a73r60t48i10n 51R19u92z53i98c56k37a 1702408966937

Drive jezdila Jihlavskou, ale tam uz to nejde, bud objezdem pres Brumlovku a dal po souvasne slinici na Kacerov... Nebo od Budejovicke podzemi na vychodni konec autobusoveho obratiste...

Smysl to dava, metro je narvane uz JM a pokud chcete jet jen kousek, tak chodit na jednu stanici metra, jet jednu stanici metra a pak zas jit kus pesky, a mohli by teoreticky i zmizet nektere autobusy... ale predevsim by to umoznilo dalsi mozne vetveni linek smerem na Sporilov, Kamyk, Dvorce, atp. kde nebude jezdit metro D.

+1/0
15.3.2016 8:26

R30o25b73e94r59t 43P29r65a97ž26á21k 4698276715150

To jsem měl přesně na mysli. Z Budějovického nám. Vyskočilovou a Michelskou přes Kačerov. Nemusela by ani zabírat místo ve Vídeňské, podle plotu nemocnice vede původní ulice. A před špitálem je místo na obratiště.

+2/0
15.3.2016 9:33

R34a54d45i40m 22V14o47d69ň62a84n32s40k95ý 5211154306209

To tvrdili soudruzi v 70. letech a proto trať zrušili. Tehdy ovšem metro nejezidlo tak přetížené jako dnes.

0/0
15.3.2016 11:36

T45o19m88á32š 25Z10e88m66a62n 3895318374465

Zbytečné při současném M C a budoucí lince D.

0/0
14.3.2016 23:17

R83o47b17e67r43t 33P32r70a43ž18á97k 4838776825540

Metro D je vzdálená budoucnost a C je na hranici kapacity.

0/0
15.3.2016 9:31

R23a18d29i88m 36V87o53d26ň82a47n71s64k24ý 5131754306989

Právě kvůli lince D, která zde bude končit a navážet ještě více lidí než dnešní autobusy, je tramvaj absolutní nutnost.

0/0
15.3.2016 11:39

T61o94m50á97š 17Z34e76m95a31n 3355678354445

Ale D povede do Nuslí - tudíž by byla tramvaj zcela zbytečná.

0/0
15.3.2016 20:15

J19a17n 79D98l39o73u45h14ý 8546970213820

asi plánují větší vytížení soudu....;-D

+2/0
14.3.2016 20:48

B92o63h67u12s33l18a47v 67K98r76á52l15í58k 2901810609636

Nějak tomu nerozumím. Na jednu stranu tvrdí, že chtějí u Pražského povstání udělat společnou zastávku autobusu a tramvaje, ale současně tvrdí, že chtějí tramvaj vést zkratkou, aby přes Povstání vůbec nejela.

+3/0
14.3.2016 20:38

R91o77b46e46r82t 18S96v28o20b58o77d18a 6263681416825

Jedná se o tramvaje, které jedou do vozovny.

0/0
15.3.2016 10:04

M94i83c26h39a37l 32R58i25m29b85a28u34e29r 4459475953977

Soudruhům z iDnesu se buď nápad blokovat magistrálu líbí a nebo se jim nelíbí co si o něm jako člověk znalý onoho místa myslím. Proto ho tedy přečešu.

"V životě jsem viděl hodně blbostí, ale tahle je mezi nimi naprosto výjimečná. Máte mimoúrovňové křížení tramvaje s magistrálou doplněné dvěma podchody pro chodce. Funguje to a je to bezpečné. A uděláte co? Čistě ze srandy se rozhodnete magistrálu každých 10 minut zablokovat DVAKRÁT ocelovou vozovou hradbou a ideálně ještě nahnat chodce pod kola aut.

Ti (-censored-) ze Strany Zelených musí prodávat nemocniční proviant, protože jinak si nedovedu vysvětlit, proč změníte nulovou pravděpodobnost srážky na docela velkou. Nebo jsou to prostě sadisti a rádi vidí, jak vystřihují řidice a lidi z tramvaje po kolizi. Stačí, kolik kolizí je u náměstí Hrdinů na křížení tramvaje, tak čistě ze srandy přidáme další dvě a vyrobíme dvě mnohem horší křižovatky smrti. A odstraníme podchody, abychom mohli smývat mozky chodců, kteří místo bezpečné cesty podchodem budou hopsat před řidiči na magistrále.

Víte někdo o nějaké soutěže "(-censored-) roku"? Autory tohoto nápadu tam musíme přihlásit, to je úplně jasné.

Doufám, že se to soudruhům cenzorům už líbit bude. Pro informaci, viděl jsem několik srážek vozidel na magistrále s tramvají u IPP a věřte mi, vizualizace by vypadala skutečně drasticky. A "mozek" není věru neslušné slovo, po implementaci tohoto nápadu by tam byl rovněž čas od času k vidění Rv

+25/−2
14.3.2016 19:55

A67d70a88m 23H63o82u15b88a93ř 2179498165837

To je to jejich zklidnovani dopravy, ve skutečnosti způsob jak naštvat všechny obyvatele. Podekujte komunistické bojuvce automat. Ti by patrili zavřít, ale zatím uspesne lobuji. Doporucuji se před pristimi volbami mestkych casti doptat jednotlivých kandidátů k teto pochybne organizaci a volit podle toho.

+6/0
14.3.2016 20:20

M13a92r36e75k 30Š68i33m45o44n 2164597228268

Tohle ale neprosazuje automat, to je nějaký ještě víc chorý mozek.

+3/0
14.3.2016 22:25

J47i70r11i 29H51u86b87k93a 1613856354935

Automat je velkým zastáncem tzv. humanizace (asi si myslí že v těch fujky autech asi nejezdí lidé) magistrály. Viz jejich web, oni si představovali že na začátku 5.kvetna by mohly být semafory co by řídily vjezd do centra. Semafory na dálnici, chápete to někdo? A IPR je jejich lidma velmi infikován, je to v podstatě prodloužená ruka Automatu, neviděl jsem od nich nic rozumného, samé takové věci.

0/0
15.3.2016 8:06

V11i75k76t32o53r 28Š65e87d52i65v59ý 8116821100416

A nový předseda zelených bude podobným spolkům dodávat elán, ten snad musí mít obrázek Pol Pota nad postelí.

0/0
16.3.2016 17:30

J45i85r50i 33R28u22s43n40o27k 4115982547623

Ja verim, ze nekde v prubehu procesu se najde aspon jeden clovek, ktery si uvedomi, co by obnaselo tramvaji prekrizit magistralu.

+5/0
14.3.2016 19:51

V79á89c11l26a58v 52J75o49n66á56š 8902503102203

Na Pavlaku ji taky tramvaje kříží.

+3/−2
14.3.2016 21:11

J43i46r38i 64R43u11s63n68o81k 4275542177923

A mate snad pocit, ze to je bezpecne? Myslite, ze ten Holandan, kteremu tam hasici amputovali nohu, kdyz je srazila tramvaj, by s vami souhlasil? A to nemluvim o dalsich desitkach nehod, ktere se tam stavaji a dokazou zablokovat tramvajovy provozod karlaku na Mirak.

+5/−4
14.3.2016 21:21

T12o30m23á51š 63H27r49ů38z10a 2883197433354

Berte to tak, že už máme hotovou polovinu pražského okruhu. Omezení provozu na magistrále je tak na místě, místo 6 pruhů čtyři by tomu místu rozhodně neuškodily. A ten podjezd na pražáku je teda hnus velebnosti. Klidně ať to předělají.

+1/−2
15.3.2016 8:31

J19a90n45í74k 16P86e88t56r 5103390638415

Jestli chtějí opravdu v úrovni křížit tramvaje a dálnici - to musel vymyslet opravdu maxiblb.Rv;-€

+10/−2
14.3.2016 19:39

J27a37n 18F72i96a98l94a 7454107225329

Tam dálnice není. Dálnice nesmí procházet obcí. A není tam ani silnice pro motorová vozidla. Je to normální městská ulice. Nicméně rušit ten podjezd mi přijde nesmyslné.

+1/−2
14.3.2016 20:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.