- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Navrhnu to šéfovi. Bude mít určitě pochopení - z Proseka do Jinonice v pětašedesáti v kvádru. ...
Ještě zapomněli zmínit, že se stejně takřka nic neušetří. Kapacity komunikací je stejně zapotřebí dimenzovat na listopadové plískanice a únorová kalná rána, kdy na kolo vleze zlomeček běžných počtů cyklistů. A dopravní podnik nemůže předělávat jízdní řády podle toho, jestli je na další den předpovězena šílená bouřka nebo příjemný vánek.
Tydyti, co bydli na Vytoni, do prace jezdi do neziskovky na nabrezi a na obed jedou na polivkobrani na naplavku, si mysli, ze kdyz muzou oni, tak muzou i vsichni ostatni. Praha vazne neni Amsterdam.
Pořád čekám, kdy na někoho z téhle sebranky na ulici narazím. Už dlouho pro ně mám připravenou jákavou nabídku - jestli se z mého bydliště dostanou do mého zaměstnání na kole (nebo MHD) stejně rychle, jako já autem ... tak auto prodám a výtěžek jim dám jako sponzorský dar.
Automat žije v přesvědčení, že každý:
- vlastní nebo chce vlastnit kolo
- má kondici, aby na něm jezdil do práce
- má kde kolo bezpečně uložit
- má v práci sprchu a převlékárnu anebo může celý den sedět v propoceném oblečení
- sedí v práci na jednom místě a nepotřebuje se přemísťovat po Praze a okolí
Trochu naivní.
Řekl bych, že kdo splňuje výše uvedené už na kole jezdí a podobné kampaně jsou jen mrháním penězy.
Aktivisti zase utrácejí dotace za nesmysly. Kdo chce, na kole jezdí, pro koho to nemá smysl, tak na něj ani přes zákazy automatu nenasedne. U cyklistů spíš probíhá soutěž o nejagresivnějšího jedince, mají to i rozdělené do kategorií chodník, silnice, červená na semaforu, rychlost mezi chodci a mnohé další